tjsah, soms ben je spontaan verliefdquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
7 maanden vind ik ook geen kattenpis![]()
Zo denk ik ookquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:57 schreef Sok41 het volgende:
En zoals ik eerder zij, ik heb iemand maar geen relatie nog of wat dus ik geniet nog lekker.. So what ? ben maar 1 keer jong hoor tzal wel gaan
Je doet net alsof je je aangevallen voelt...quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:57 schreef Sok41 het volgende:
En zoals ik eerder zij, ik heb iemand maar geen relatie nog of wat dus ik geniet nog lekker.. So what ? ben maar 1 keer jong hoor tzal wel gaan
Heb ik nog geen last van gehadquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
tjsah, soms ben je spontaan verliefd![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:57 schreef Sok41 het volgende:
Bovendien als ik aan de vriendin ga krijg ik pak slaag van mn maten..
wippe, ontbijte, pleitequote:Op dinsdag 10 april 2007 14:58 schreef Damzkieee het volgende:
Stekk'n en vertrekk'n
* ReMcOrE heeft niet zoveel:quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nahh, alleen die eerste 2 zijn best lang![]()
quote:
en dat wasquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Kan je misschien mijn verzoekje nog even uitvoeren?![]()
![]()
Is namelijk een afscheidscadeautje voor mn stagebegeleiders![]()
Neej, maar klinkt leuker zoquote:
Zal ik je dan eens laten schrikken...quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zoo de tering, 4x een wat langere! Mijn langste ''relatie'' was 1 a 1,5 maand
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:03 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Zal ik je dan eens laten schrikken...
Zaterdag heb ik vijf jaar verkering!!
![]()
Daarvoor nog een vriendje voor 5 maanden en daarvoor allemaal losse mannetjes, niet spectaculair genoeg om bij te houden hoelang![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:03 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
![]()
Daarvoor nog een vriendje voor 5 maanden en daarvoor allemaal losse mannetjes, niet spectaculair genoeg om bij te houden hoelang![]()
Nee hij moet andersquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en nu lienelien, laten afdrukken op canvas?
Is dara een golfbaan dan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:06 schreef Freshthinking het volgende:
Gheghe, voor de Amsterdammer onder ons: Ik heb een freelance klusje gekregen. Mag in juni (betaald uiteraard) golfen in het Vondelpark, om daar vervolgens een reportage over te schrijven
ikke heeft volgende week vrijdag 2 jaar en 5 maand met de freundinquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:03 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
![]()
Thanks!!quote:
Gaat hard dusquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ikke heeft volgende week vrijdag 2 jaar en 5 maand met de freundin![]()
@ lienelien: leuk idee![]()
Nee, wordt tijdens het 'urban golf' toernooi omgetoverd tot een 18 holes golfbaanquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:07 schreef lienelien het volgende:
[..]
Is dara een golfbaan dan?![]()
Ik ga tijdens de familiedag een golfclinic doen
Welke watch? Tekst hoef ik niet te wetenquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:07 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Thanks!!
We gaan een weekend naar Antwerpen![]()
Heb een heel mooi horloge gekocht met tekst erin gegraveerd!
Golfclinics zijn leuk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:07 schreef lienelien het volgende:
[..]
Is dara een golfbaan dan?![]()
Ik ga tijdens de familiedag een golfclinic doen
ik zat ook ff te kijken vanquote:
Niet zo gek, hoorquote:
Met echte golfballen??quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:08 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Nee, wordt tijdens het 'urban golf' toernooi omgetoverd tot een 18 holes golfbaan
Hahahaquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Welke watch? Tekst hoef ik niet te weten..
Ja, ik doe meequote:
Doe maar Calvin Kleinquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:11 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
HahahaEentje van Calvin Kleijn geloof ik.. Geen idee welke precies
Ik heb gewoon de mooiste uitgekozen! Hij ligt nu nog bij de juwelier!
Tekst is niet zo bijzonder, H&H 5 jaar.
Kost 1.50 euro per letterafzetters!!
zoals ik al zei, leuk ideequote:Op dinsdag 10 april 2007 15:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
Niet zo gek, hoor
We monteren hier met Final Cut Pro. Als je daar mee bezig bent moet je de comp af en toe laten denken wat 'ie nou eigenlijk gedaan heeft, dat heet renderen, en in die tijd kan je zelf niets doen. (sorry voor de jip en janneke taal)
Toen zei stagebegeleider nr.1 eens: 'Ja, we zouden eigenlijk hier zo'n tegeltje moeten hebben met 'de mooiste tijd van je leven vergooi je met renderen'. Dus dat leek me een leuk afscheidscadeautje!![]()
als je San Marco gePWND hebt, dan hoor ik het welquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:12 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ja, ik doe meeSamen met tig bekende Nederlanders.. Zal wel weer het standaard rijtje zijn met: Gullit, Van Basten, Cruijff etc. etc.
Kleinquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:11 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
HahahaEentje van Calvin Kleijn geloof ik.. Geen idee welke precies
Ik heb gewoon de mooiste uitgekozen! Hij ligt nu nog bij de juwelier!
Tekst is niet zo bijzonder, H&H 5 jaar.
Kost 1.50 euro per letterafzetters!!
Hahaha, alleen mijn naam is toch niet leuk?quote:
Gewoon op t glas beginnen en doorgaan naar onderenquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:14 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hahaha, alleen mijn naam is toch niet leuk?
En bovendien is er ook niet echt veel ruimte op een plaatje van een horloge, denk je wel?!![]()
Niet zo kieskeurig hoor!quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja maar dan mijn tegeltje en een ouderwets lettertype![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Doe maar Calvin Klein..
Idd, dat je dat pikt
Ben niet zo van de merkenquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
Klein![]()
¤1,50 per letter?![]()
Wat een onzin, graveren is zo simpel om te doen![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja maar dan mijn tegeltje en een ouderwets lettertype![]()
Hahaha, moooooiiii!quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gewoon op t glas beginnen en doorgaan naar onderen![]()
heb nu de 'beveiliging' al gekraakt, zodat je de plaatjes op kan slaan zonder dat je in hoef te loggen of je moet registrerenquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:15 schreef Goover het volgende:
[..]
Niet zo kieskeurig hoor!
Deze zijn btw niet gefotosoept... maar komen van http://elmer.tv
boefjequote:Op dinsdag 10 april 2007 15:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb nu de 'beveiliging' al gekraakt, zodat je de plaatjes op kan slaan zonder dat je in hoef te loggen of je moet registreren
men gaat naar de eigenschappen van het plaatje, kopieert het adres en plakt deze in de adresbalk van een nieuw venster... men drukt op Enter en men krijgt vanzelf de mogelijkheid om op te slaanquote:
Als je de tekst hebt ingevuld, kun je toch ook gewoon rechtermuisknop 'afbeelding opslaan als..' kiezen??!quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb nu de 'beveiliging' al gekraakt, zodat je de plaatjes op kan slaan zonder dat je in hoef te loggen of je moet registreren
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:21 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Als je de tekst hebt ingevuld, kun je toch ook gewoon rechtermuisknop 'afbeelding opslaan als..' kiezen!
LOLquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:21 schreef ReMcOrE het volgende:
http://elmer.tv/ViewQuote.aspx?QuoteKey=8686
@ miss-scofield: dan heb je volgens mij een kleiner formaat
Nu pas? Ik zit al een uur na de klok te kijken. en ik moet tot half 6.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:21 schreef Damzkieee het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik heb er alweer genoeg vanNog een uurtje
Tuurlijk wel, is toch mooi voor mannen van 21quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je hebt toch niet deze Calvin Klein gekocht?
Vooruit, jij wintquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:24 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, is toch mooi voor mannen van 21
Jij niet dan ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:29 schreef Damzkieee het volgende:
Hij blijft bezig he.
en nog steeds heeft lienelien haar tegeltje nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:29 schreef Damzkieee het volgende:
Hij blijft bezig he.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en nog steeds heeft lienelien haar tegeltje niet
Ik maak het zo wel ff....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik maak het zo wel ff....gohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wat voor lettertype had je graag gewild dan?quote:
Script MT Bold lijkt me wel watquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat voor lettertype had je graag gewild dan?een ouderwetse, dat weet ik, maar heb je ook een naam? (via Word ofzo)
Ik zal er eens 1tje knutselen thuis !@quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en nog steeds heeft lienelien haar tegeltje niet
Oh ja, als jij die golfclinic hebt gehad, kun je vast héél goed golfen. Gaan we samen een keer een baan lopenquote:
oja?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:42 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Oh ja, als jij die golfclinic hebt gehad, kun je vast héél goed golfen. Gaan we samen een keer een baan lopen![]()
ik beslis ook niets voor je. stel het alleen voorquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op mensen die dingen voor mij beslissen
Waarom verbaast me dat niksquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
hij wil gewoon een date met jequote:Op dinsdag 10 april 2007 15:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |