je moet dat setje van Zentiments hebben, die is veel beterquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:03 schreef Houniet het volgende:
trouwens, vanmiddag weer hardlopen. heb een set van Showtek uit het Hardstyle topic gehaald, ben benieuwd
heb kippeneieren verkochtquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:52 schreef MichielPH het volgende:
Zijn er meer mensen die geen enkel kippenei hebben gegeten dit weekend?
Hoeveel kippen heb je ondertussen alquote:
Ik ga zo maar eens vragen wat ik kan gaan doen, ik begin me te vervelenquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:14 schreef ReMcOrE het volgende:
het is wel rustig hier vandaag, terwijl er toch weinig mensen druk bezig zijn (gok ik)
ik vond het al zo rustigquote:
hehe neej, ik heb net uit beleefdheid maar ff koffie/water gehaaldquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
guess who's back
is Damzkieee ff koffie halen?![]()
je hebt echt niks meer te doen, iets voor school ofzo?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:17 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens vragen wat ik kan gaan doen, ik begin me te vervelen
over wat voor eieren hebben we het eigenlijkquote:
neem een witte wijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:17 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens vragen wat ik kan gaan doen, ik begin me te vervelen
Niet die eieren die jij bedoeldquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
over wat voor eieren hebben we het eigenlijk
Nah, het was meer een test. *eens kijken hoe lang ik hier kan zitten niksen tot iemand zegt wat ik kan gaan doen*quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hebt echt niks meer te doen, iets voor school ofzo?
Betersssssss. Heb je t ook gehad of valt t mee?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nah, het was meer een test. *eens kijken hoe lang ik hier kan zitten niksen tot iemand zegt wat ik kan gaan doen*
Lang dus, héél lang.
Nog maar 7 dagen trouwensch![]()
Ik ben wel blij dat ik terug ga naar een uurtje of 10 college in de week ipv 45 uur stagequote:Op dinsdag 10 april 2007 13:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Betersssssss. Heb je t ook gehad of valt t mee?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:34 schreef Casual-T het volgende:
Heerlijk, MSN op je mobiel ehhh hard aan de slag vandaag..![]()
Wil ik ook wel weerquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ik terug ga naar een uurtje of 10 college in de week ipv 45 uur stage![]()
Heerlijk, lekker vaak uitslapen en ik het zonnetje zittenquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
Heerlijk, lekker vaak uitslapen en ik het zonnetje zitten![]()
![]()
Voor de tentamens bovenop Nemo gaan leren![]()
Miss Scofield wellicht?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:42 schreef Goover het volgende:
[..]
Wie gaat er dan onze spelling verbeteren?
Het Nemo is iets in Amsterdamquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:45 schreef Bootje84 het volgende:
wie is nemo?
HET Nemoquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:45 schreef Bootje84 het volgende:
wie is nemo?
Microsoft Lien?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:45 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ondanks je ingebouwde spellingscontrole Lien (aka Microsoft Lien) zullen we je missen![]()
Ik ga niet bovenop íemand zitten lerenquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:45 schreef Bootje84 het volgende:
wie is nemo?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:47 schreef lienelien het volgende:
- Morgen half uurtje eerder naar huis omdat ik naar het theater in Utrecht ga,
quote:- Donderdagochtend college
- Vrijdag gewoon de hele dag stage
- Maandagochtend college
- Woensdag midden op de dag college
- Donderdag van 10u25 t/m 14u45 college (dus hele dag geen stage denk ik)
quote:- Vrijdag neem ik vrij ('s ochtends officieel college, maar ik ga donderdag naar een concert en daarna de stad in dus lekker uitslapen en vooral géén stage!)
quote:Dus eigenlijk nog maar enkele luttele uurtjes stage
nou idd, ik ook wel. tenminste dames op schoolquote:
alles komt goedquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:49 schreef Goover het volgende:
Donderdag ben ik bij het zelfde concert trouwens, maar vrijdag gewoon stage...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |