Ik heb toch sterk de indruk dat Nicolaas al genoeg doet cq bewerkstelligt....quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:29 schreef kleinzusje het volgende:
Nicolaas gaat niks doen
Gelukkig maar. Een man die in een showballetdansje opvoert is ook niet echt aantrekkelijk. Nicolaas hoeft alleen maar mooi zitten wezen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:29 schreef kleinzusje het volgende:
Nicolaas gaat niks doen
Quoten is geluktquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:30 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik heb toch sterk de indruk dat Nicolaas al genoeg doet cq bewerkstelligt....![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:17 schreef Judah het volgende:
Kan een mod. even de tt veranderen in: 'Waar kleinzusje soppend ontwaakt?'![]()
Ik denk dat meer de lading dekt en daarnaast ook meer views oplevert.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:32 schreef Liess het volgende:
Eric heeft gedroomd dat Brian dood was.
Tot nu toe lijkt het er op dat hij toch meer naar BANJ toetrekt, dus ik wacht het nog even af.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Nog geen waakvlammetje.
Behalve dat Nicolaas aantrekkelijk is, is hij een aanwinst voor het spel. Nicolaas is een groep en kan daar werkelijk iedereen aan. Hij boezemt angst in en speelt het spel op maar één manier en dat is zijn manier. Voor het spel is dat ontzettend interessant. Ijdele hoop maar ik hoop echt dat hij blijft.
woohoo!quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:31 schreef kleinzusje het volgende:
He wat heerlijk op tijd en ook zo'n mooie TT
Goed gedaan Kleinzusje![]()
iedereen die maar roept; nicolaas is zijn eigen groepje.... Daar red je het niet mee in het spel want dan vliegt nicolaas er ook gewoon uit.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Tot nu toe lijkt het er op dat hij toch meer naar BANJ toetrekt, dus ik wacht het nog even af.
Wat is er mis met de libellequote:Op dinsdag 10 april 2007 10:34 schreef Haroula het volgende:
Opmerkelijk is niet alleen het observeren van het gedrag van de stumpers in DGK maar ook de intellectuelen en betweters op het forum. Na maanden alle Cossen te hebben gelezen van mannelijke posters/kwijlende posts over elk 'lekker wijf' dat maar binnenkwam en meterslange shots die in opgewonden toestand werden geplempt verplicht te hebben aanschouwd, werd er eindelijk eens een man op niveau de kooi ingelaten en mochten wij vrouwtjes ook eens kwijlen en warempel het is gelijk 'Libellegekwijl' volgens de kenners.![]()
Precies, dus ik vind hem tot nu toe nog geen aanwinst . even afwachtenquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:35 schreef 2live het volgende:
[..]
iedereen die maar roept; nicolaas is zijn eigen groepje.... Daar red je het niet mee in het spel want dan vliegt nicolaas er ook gewoon uit.
Erg hè dat iemand Huub tegenwerkt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:36 schreef Liess het volgende:
Ik hoop dat Nicolaas vanavond gewoon vertrekt, ik vind het een vreselijke vent.
voor een beetje opschudding is het nu leuk, maar als hij echt blijft is dat effect ook weg en dan wordt nicolaas zo geofferd door beide kanten als hij geen groepje kiest.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies, dus ik vind hem tot nu toe nog geen aanwinst . even afwachten
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:34 schreef Haroula het volgende:
Opmerkelijk is niet alleen het observeren van het gedrag van de stumpers in DGK maar ook de intellectuelen en betweters op het forum. Na maanden alle Cossen te hebben gelezen van mannelijke posters/kwijlende posts over elk 'lekker wijf' dat maar binnenkwam en meterslange shots die in opgewonden toestand werden geplempt verplicht te hebben aanschouwd, werd er eindelijk eens een man op niveau de kooi ingelaten en mochten wij vrouwtjes ook eens kwijlen en warempel het is gelijk 'Libellegekwijl' volgens de kenners.![]()
Een Natasia stemt hem er echt niet uit en Sylvia ook niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:35 schreef 2live het volgende:
[..]
iedereen die maar roept; nicolaas is zijn eigen groepje.... Daar red je het niet mee in het spel want dan vliegt nicolaas er ook gewoon uit.
Eric ziet een spelfout.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:39 schreef blomst het volgende:
Huub zegt dat de brief zelf is uitgeprint.
Sylvia zegt dat de letter type niet klopt.
Eens, bovendien komt deze valse brief nu wel echt zwak over, beetje onderschatting van Nicolaas zijn kantquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:40 schreef marky het volgende:
Ik heb vannacht een tijdje zitten kijken. Huub en Eric zijn zeker verbaal wel opgewassen tegen nicolaas. Heb Nicolaas een paar keer een beetje geschrokken zien kijken toen hij weerword kreeg van Huub en Eric. Toen Nicolaas even weg was uit het kantoor wisten H en E ook heel goed dat ze moesten oppassen voor deze gast. Ik heb er wel vertrouwen in dat dit een leuk steekspel met woorden kan worden maar dat Nicolaas zeker niet bij voorbaat al winnaar is.
Foto ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:40 schreef marky het volgende:
Nou als de vrouwen zo kweilen op Nocilaas dan is er voor mij nog hoop.... niet dat dat nodig is want ik heb een lief dinnetje maar wat een onzin over een middelmatig mannetje.
Ik heb vannacht een tijdje zitten kijken. Huub en Eric zijn zeker verbaal wel opgewassen tegen nicolaas. Heb Nicolaas een paar keer een beetje geschrokken zien kijken toen hij weerword kreeg van Huub en Eric. Toen Nicolaas even weg was uit het kantoor wisten H en E ook heel goed dat ze moesten oppassen voor deze gast. Ik heb er wel vertrouwen in dat dit een leuk steekspel met woorden kan worden maar dat Nicolaas zeker niet bij voorbaat al winnaar is.
Sorry, lieve Libelle-lezerts: Nicolaas wordt met helemaal niemand bevriend, hij gaat straks gewoon weer weg.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:42 schreef noekje het volgende:
In het begin stond Nicolaas ook alleen. Stephan wilde hem eruit hebben maar dat is hem niet gelukt. Nicolaas gaat niet bij een groepje. Nicolaas wordt bevriend met iemand uit een groepje maar zal zich niet bij een groep aansluiten.
Zijn blik is inderdaad erg bedenkelijkquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:46 schreef solara4 het volgende:
volgens mij mag nicolaas brian niet
Daar lijkt het wel op, omdat hij nu alleen maar bezig is met: "er moet iemand uit"quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:45 schreef 2live het volgende:
het leukst is het als nicolaas in ieder geval blijft tot de volgende stemronde om een break te forceren in 1 van de groepjes.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Sorry, lieve Libelle-lezerts: Nicolaas wordt met helemaal niemand bevriend, hij gaat straks gewoon weer weg.
Zijn verhaal rammelt aan alle kanten. Hij heeft het destijds 6 weken volgehouden, en gaat echt niet opnieuw in de villa wonen.
Ik hóóp het wel hoor, het is een hele interessante toevoeging aan het huidige krachtenveld, maar ik geloof hem voor geen méter.
Tja hoop dat je gelijk hebt maar ik vrees met grote vreze.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Sorry, lieve Libelle-lezerts: Nicolaas wordt met helemaal niemand bevriend, hij gaat straks gewoon weer weg.
Zijn verhaal rammelt aan alle kanten. Hij heeft het destijds 6 weken volgehouden, en gaat echt niet opnieuw in de villa wonen.
Ik hóóp het wel hoor, het is een hele interessante toevoeging aan het huidige krachtenveld, maar ik geloof hem voor geen méter.
ik ook dus niet, hij kon er de vorige keer ook al niet met het ' hele gebeuren' omgaan en daar is niks aan veranderd.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is Nico toch een kanjer.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:46 schreef solara4 het volgende:
Je hebt gelijk hoor. Vanavond gaat hij weer naar huis.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Die brief heeft hij toch zelf gemaakt?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:48 schreef itsme het volgende:
[..]
Tja hoop dat je gelijk hebt maar ik vrees met grote vreze.
Aan de andere kant wie blijft er dan over? Stefan?
A: zijn foto staat op de 10 site.
B: hij had een officiele brief
Gert komt uit de kast ( tent)quote:
dat was toch die andere brief over die slaapkamer?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Die brief heeft hij toch zelf gemaakt?
Die slaapt, zal ik?quote:
Oh, je slaapt nietquote:
Nou ik hoef niet met hem te zoenen of zo, maar een innige omhelzing kan er wel af als hij dat stuk vuil de villa uit weet te werken.quote:
Nicolaas heeft een goed gesprek met Brianquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:52 schreef Judah het volgende:
Kunnen we bij deze weer on-topic gaan en de verafgoding van de blonde Nico met z'n slierterige post-corpsbalkapsel beperken tot in de Lieve-Mona rubriek?
maar dit heeft alleen maar nut als hij [ nico] nog ff blijftquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:54 schreef noekje het volgende:
Nicolaas richt zijn pijlen op Jaap.
Ik hoop dat Nicolaas inderdaad zijn zin krijgt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:54 schreef noekje het volgende:
Nicolaas richt zijn pijlen op Jaap.
Dus blijf ik hoop houden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:55 schreef 2live het volgende:
[..]
maar dit heeft alleen maar nut als hij [ nico] nog ff blijft
Hij blijft idd een enorme zak!quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:56 schreef blomst het volgende:
Brian wil wel zakkelijk blijven,maar zijn groepje wil hij intakt houden.
dat wil brian graag gelovenquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:01 schreef solara4 het volgende:
is huub over de zeik??????
Vertel: wat zegt Nicolaas z'n lichaam nu.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:59 schreef solara4 het volgende:
ik denk dat nicolaas Brian en dat hele groepje niet mag, als je hem hoort en zijn lichaamstaal ziet.......
ze gaan niet met elkaar om als vrienden, brian wil wel maar nicolaas nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:02 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Vertel: wat zegt Nicolaas z'n lichaam nu.
Als Nico écht langer blijft, is het beter om vriendschap te veinzen, want op die manier is Brian eerder geneigd zijn grote vriend Jaap weg te stemmen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:04 schreef solara4 het volgende:
[..]
ze gaan niet met elkaar om als vrienden, brian wil wel maar nicolaas niet
nicolaas is erg afstandelijk
gisteren was vlgs mij nog erger, of kan dat niet?quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:08 schreef petraa het volgende:
Ik vind Natas een verschrikkelijk slijmwijf vandaag.
Dat weten we nog wel van de vorige keer: "Geef me het geld en ik ben weg."quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:05 schreef noekje het volgende:
Als er toch iemand is die je geen cent moet meegeven dan is het Nicolaas wel.
daar kan de rest nog iets van lerenquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat weten we nog wel van de vorige keer: "Geef me het geld en ik ben weg."
Tien seconden na de stemming: "Mwah.... ik blijf toch nog maar even. "![]()
Ik heb het gisteren niet helemaal meegemaakt. Klein stukje maar toen ging ze naar bed.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:09 schreef 2live het volgende:
[..]
gisteren was vlgs mij nog erger, of kan dat niet?
OK, ik heb de 1e maanden niet gevolgd dus maak Nicolaas voor het eerst mee. Hij komt ook wat afstandelijk over of de anderen nemen afstand van hem omdat hij een behoorlijke ruimte inneemt. De wetenschap dat hij 2 dochters heeft werpt voor mij een heel andere blik op hem. Mischien dat die beer dan wat smelt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:04 schreef solara4 het volgende:
[..]
ze gaan niet met elkaar om als vrienden, brian wil wel maar nicolaas niet
nicolaas is erg afstandelijk
Ja, fantastisch!quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat weten we nog wel van de vorige keer: "Geef me het geld en ik ben weg."
Tien seconden na de stemming: "Mwah.... ik blijf toch nog maar even. "![]()
Jawel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:09 schreef 2live het volgende:
[..]
gisteren was vlgs mij nog erger, of kan dat niet?
Maar ja, de Libelle-kudde zal wel vinden dat Natasia zich nog íngehouden heeft.quote:Op maandag 9 april 2007 22:03 schreef Gert het volgende:
Natasia tegen Nico: "Ik ben zoooo blij dat je er bent. Ga je blijven? Ga je echt blijven? Ik vind je zoo schattig. ik vind je écht schattig... met je engelen-ogen!" (maakt zoengeluiden)
gisteren deed ze weer haar' jonge meisjes act' , dat vind ik echt verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren niet helemaal meegemaakt. Klein stukje maar toen ging ze naar bed.
Huub, Eric en Sylvia vertrouwen hem voor geen meter hoor. Ze lullen leuk mee, maar zijn super scherp. Ze weten allemaal dat hij kan liegen dat het gedrukt staat.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:05 schreef noekje het volgende:
Men gaat er vanuit dat Nicolaas te vertrouwen is. Brian iig wel.
Als er toch iemand is die je geen cent moet meegeven dan is het Nicolaas wel.
Ze waren heel blij met Nena, maar zouden haar neit gelijk helemaal opnemen cq alles vertellen...is niet zo gek allemaal.... niets is wat het is....quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:14 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Huub, Eric en Sylvia vertrouwen hem voor geen meter hoor. Ze lullen leuk mee, maar zijn super scherp. Ze weten allemaal dat hij kan liegen dat het gedrukt staat.
Wachten tot hij vanavond naar huis gaat.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:17 schreef Ecila111 het volgende:
Wat gaat Nicolaas nu de hele dag doen als hij nergens aan deelt neemt?
Daarom denk ik echt dat hij zich net als vorige keer, zich na een week stierlijk verveeld.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:17 schreef Ecila111 het volgende:
Zie mijn avatar....... Dobbelen dus..quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:17 schreef Ecila111 het volgende:
Dat lijkt me een logisch gevolg als je de hele dag niets doet. Zou wel jammer zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:18 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Daarom denk ik echt dat hij zich net als vorige keer, zich na een week stierlijk verveeld.
Ik vond het wel grappig hoe hij de wannabe-dansertjes eventjes liep af te zeiken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:22 schreef noekje het volgende:
Als Nicolaas moet gaan zingen en dansen dan zou hij na een minuut vertrekken uit het huis. Dan heeft die iig een week de boel op scherp gezet.
Maar hij gaat vanavond.
Wat een bullshit, ten eerste heb ik nog geen tegenwerking gezien richting Huub, ten tweede maakt het opzich niet uit of iemand Huub tegenwerkt, omdat ik hem een leuke speler/persoon vind betekent het niet dat iedereen tegen Huub niet leuk meer is.quote:
De buren die naaien die 36 kaartjes er persoonlijk in om Natas der Ego omhoog te krijgen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:25 schreef Ecila111 het volgende:
Natasia blijft volhouden dat ze kledingmaat 36/38 heeft: als dat zo is, ben ik Sinterklaas en Zwarte Piet.
Waarom hebben ze bij Tien dan weer zijn foto op hun site gezet bij de bewoners?quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:18 schreef blomst het volgende:
[..]
Wachten tot hij vanavond naar huis gaat.
Hoedat zo ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:29 schreef Charmian het volgende:
Lijkt wel of Brian FOK! heeft gelezen.
om het meer geloofwaardig te maken dat hij blijftquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waarom hebben ze bij Tien dan weer zijn foto op hun site gezet bij de bewoners?
Hebben ze volgens mij niet gedaan toen Ilona en Nena erin zaten voor een dagje.
Nee toch. Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:40 schreef Brici het volgende:
[..]
om het meer geloofwaardig te maken dat hij blijft
Ze gaan vanaaf stemmen wie terug komt ilona nena of nicolaas
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik dacht steeds dat jouw avatar denkbeeldig aftrekken was![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik dacht steeds dat jouw avatar denkbeeldig aftrekken was![]()
Sowieso, ook met het Nena verhaal hield ze wel haar eigen mening en dat is belangrijk daarquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:50 schreef Clank het volgende:
Brian gaat bijna hyperventileren van Amanda... Amanda houdt gewoon vast aan haar eigen ideeën. Dat vind ik toch wel mooi aan haar.
bronquote:Nicolaas terug in Gouden Kooi
Uitgegeven: 10 april 2007 11:09
AMSTERDAM - Nicolaas is terug in de realitysoap De Gouden Kooi. De 39-jarige oud-bewoner moest de villa in Eemnes in november verlaten wegens het afdekken van een camera.
De miljonairs mochten zelf kiezen of zij een oud-bewoner of een nieuwe miljonair in de villa wilden. Unaniem stemden de bewoners om een oude bekende te laten terugkeren. Dat werd Nicolaas.
Borg
De Amsterdammer moet opnieuw een borg van tienduizend euro inleggen. Hij vindt dat geen probleem. "Ik ben terug en dit keer voor de winst. Koste wat kost ga ik aan het einde van de rit met de miljoenen naar huis, niemand zal worden gespaard."
De kandidaat die het langst meedoet aan het programma van Tien, krijgt de villa cadeau.
Yup, maar je vraagt je dan toch af of ze die zelf wel begrijpt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:50 schreef Clank het volgende:
Brian gaat bijna hyperventileren van Amanda... Amanda houdt gewoon vast aan haar eigen ideeën. Dat vind ik toch wel mooi aan haar.
Door Amanda's beperkte denken (sorry, wil niet kleinnerend overkomen) denkt ze veel minder na, en daardoor is ze veel sterker dan Bwian....quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:50 schreef Clank het volgende:
Nee hoor, ik denk dat hij wil horen dat ze Huub zegt, met de impliciete gedachte erachter dat ze Huub weg wil werkenquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:50 schreef noekje het volgende:
Brian wil horen dat Amanda hem sterk vindt.
Hij vindt het niet leuk dat zij niet aan kan geven wie er sterk is. 'Iedereen heeft er over nagedacht behalve jij'.
Nou, Nicolaas is ook moeilijk te peilen hoor, maar ik ben wel een fan van hem ondanks dat Brian nog steeds mijn favoriet isquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:57 schreef farceman het volgende:
Brian is echt zo'n grote scheitluis!
let op hij zal Iemand anders opdracht geven tegen immu te stemmen (bv. Jaap) en zal dan zelf heel groots vertellen voor te stemmen.
Hij vertrouwt gewoon niemand en wil liefst 7 back-ups hebben..
Nicolaas weet ook dat dit niet gaat werken dus mocht hij blijven dan zijn Jaap of Amanda aan de beurt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:59 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nou, Nicolaas is ook moeilijk te peilen hoor, maar ik ben wel een fan van hem ondanks dat Brian nog steeds mijn favoriet isAls Nicolaas er maar voor zorgt dat Huub of Eric vertrekt
![]()
Vlak Huub of Eric ook niet uit. Je zou zeggen dat Huub ook aan één genoeg heeft maar die laat ook niemand los.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:57 schreef farceman het volgende:
Brian is echt zo'n grote scheitluis!
let op hij zal Iemand anders opdracht geven tegen immu te stemmen (bv. Jaap) en zal dan zelf heel groots vertellen voor te stemmen.
Hij vertrouwt gewoon niemand en wil liefst 7 back-ups hebben..
Satanasia zorgde zelf voor haar kindjes. Nicolaas was gescheiden en zag zijn kinderen toch al zelden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:57 schreef Taurus het volgende:
Wat een lul zeg die NicolaasAls ik dat bericht op nu.nl lees, begrijp ik dat ie er uit is gegaan omdat ie z'n dochters zo mist, en hij had 47.000 euro gewonnen dus dat was wel ff lekker, maar ja, nu is die 47.000 op en komt ie weer terug de kooi in. Dochters missen? Dit is me 't geld niet waard?
"Geld doet me niets meer""ik ga nu echt voor de miljoenen, niemand blijft gespaard"...
En dan vinden jullie Nicolaas geweldig en Natasia verschrikkelijk?!
tja dat begrijp ik echt niet: nicolaas kamt zijn ietwat geblondeerde haardos over zijn reeds flink wijkende haargrens, kijkt alsof hij zojuist een citroen heeft gegeten, mompelt, lispelt, kleed zich slecht, heeft een dikke buik, ziet er ouder uit dan zijn 41 jaar (of bijna 41 jaar), geeft als beroep op: levensgenieter (vind ik redelijk triest als je dat na je 40e op je cv hebt staan), laat zijn kindjes in de steek (net als natasia).quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:12 schreef noekje het volgende:
Palma: Hé Nicolaas, je hebt heel veel vrouwelijke fans!
Joh!![]()
Zolang er zo nu en dan immuniteit wordt gegeven is het echt wel nodig om minimaal 2 backups te hebben.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Vlak Huub of Eric ook niet uit. Je zou zeggen dat Huub ook aan één genoeg heeft maar die laat ook niemand los.Brian heeft ook niet de meest stabiele bewoners in z'n team. Al zou dat schijn zijn van een Natasia of Amanda, het lijkt erop dat zij niet altijd daar blijven.
Ik begrijp het wel. Het is een soort charisma en dat hebben niet veel mensen maar hij heeft dat voor mij wel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:03 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
tja dat begrijp ik echt niet: nicolaas kamt zijn ietwat geblondeerde haardos over zijn reeds flink wijkende haargrens, kijkt alsof hij zojuist een citroen heeft gegeten, mompelt, lispelt, kleed zich slecht, heeft een dikke buik, ziet er ouder uit dan zijn 41 jaar (of bijna 41 jaar), geeft als beroep op: levensgenieter (vind ik redelijk triest als je dat na je 40e op je cv hebt staan), laat zijn kindjes in de steek (net als natasia).
Tja, mannen kunnen wat dit aangaat met meer wegkomen helaas, nog steeds.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:02 schreef Judah het volgende:
[..]
Satanasia zorgde zelf voor haar kindjes. Nicolaas was gescheiden en zag zijn kinderen toch al zelden.
Dan kun je het Brian ook niet verwijten dat hij dat ook wil. Hij gelooft echt dat Natas eruit gaat en hij weet dat Amanda ook niet voor altijd blijft. Hij kan dus ook wel wat backups gebruiken als je zo redeneert zoals hij dat doet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:04 schreef Clank het volgende:
[..]
Zolang er zo nu en dan immuniteit wordt gegeven is het echt wel nodig om minimaal 2 backups te hebben.
Die akelige x-factor ook altijdquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel. Het is een soort charisma en dat hebben niet veel mensen maar hij heeft dat voor mij wel.
hij heeft het charisma van de eerste de beste autoverkoper, (sorry als ik hier iemand mee beledig), er zit weinig diepgang in die man, hij is gewoon glad en zijn ogen staan niet lekker.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel. Het is een soort charisma en dat hebben niet veel mensen maar hij heeft dat voor mij wel.
Idd, je blijft naar hem kijken of je wilt of niet, tegen beter weten in, omdat je hem mooi vindt of hem heerlijk fout..... er hangt nu eenmaal een bepaalde spanning om hem heen: die cameraas trekken bijna automatisch naar hem toe.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Interesting.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:08 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
hij heeft het charisma van de eerste de beste autoverkoper, (sorry als ik hier iemand mee beledig), er zit weinig diepgang in die man, hij is gewoon glad en zijn ogen staan niet lekker.
Hij moet gewoon Amanda eruit stemmen als hij niet denkt dat ze blijft want dan heeft hij Jaap voor de lange termijn (maar dat gaat ie niet trekken met Cora maar ok) en hij Natasia. Dat hij Amanda nou wil houden om te neuken, maar zakelijk is het niet nodig.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan kun je het Brian ook niet verwijten dat hij dat ook wil. Hij gelooft echt dat Natas eruit gaat en hij weet dat Amanda ook niet voor altijd blijft. Hij kan dus ook wel wat backups gebruiken als je zo redeneert zoals hij dat doet.
Volhardend, eigenzinnig (als moeilijk te bespelen), emotioneel, hekel aan onrecht etc . Trouwens, das wel een mooi klassiek nr dat huub net speelde, de Moonlight Sonataquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:02 schreef farceman het volgende:
Brian je favoriet...?!!!!!
Kun je drie karaktereigenschappen opnoemen van Brian die positief zijn?
Amanda zou die inderdaad zo los kunnen laten ware het niet dat hij dan niks meer heeft te neuken en dan weer slaapproblemen krijgt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:11 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij moet gewoon Amanda eruit stemmen als hij niet denkt dat ze blijft want dan heeft hij Jaap voor de lange termijn (maar dat gaat ie niet trekken met Cora maar ok) en hij Natasia. Dat hij Amanda nou wil houden om te neuken, maar zakelijk is het niet nodig.
Hij is iig de enige die nog een beetje z'n huiswerk doet zodat z'n pianoleraar niet voor nop komt. Maar idd ik zie nog liever Jaap op de bank hangen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:10 schreef Suikeroom het volgende:
ik hoef Huub niet te zien op de streams als ie piano speelt.. stream switch aub
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:36 schreef Liess het volgende:
Ik hoop dat Nicolaas vanavond gewoon vertrekt, ik vind het een vreselijke vent.
Liever dat, dan dat ie zijn smoel opentrekt want er komen toch alleen maar stekelige onwaarheden uitquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:10 schreef Suikeroom het volgende:
ik hoef Huub niet te zien op de streams als ie piano speelt.. stream switch aub
Als jij rellen wil zien, dan zou ik niet She eruit halen, want die zorgen voor de rellen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:15 schreef Haroula het volgende:
Inderdaad Nicolaas is een vreselijke vent, daarom moet hij blijven. Ik wil rellen zien en geen SHE geknuffel.
http://www.tv.com/the-jerry-springer-show/show/1900/episode.htmlquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:15 schreef Haroula het volgende:
Inderdaad Nicolaas is een vreselijke vent, daarom moet hij blijven. Ik wil rellen zien en geen SHE geknuffel.
die bezigheidstherapie boeit me nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:12 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Hij is iig de enige die nog een beetje z'n huiswerk doet zodat z'n pianoleraar niet voor nop komt. Maar idd ik zie nog liever Jaap op de bank hangen.
Stoute rellerd dat je er bent!quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:11 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Volhardend, eigenzinnig (als moeilijk te bespelen), emotioneel, hekel aan onrecht etc .
[..]
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Als jij rellen wil zien, dan zou ik niet She eruit halen, want die zorgen voor de rellen.
thanx, voldoet even aan de behoeftequote:Op dinsdag 10 april 2007 12:16 schreef Judah het volgende:
[..]
http://www.tv.com/the-jerry-springer-show/show/1900/episode.html![]()
dus in werkelijkheid is amanda slim en jaap slank?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:14 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Liever dat, dan dat ie zijn smoel opentrekt want er komen toch alleen maar stekelige onwaarheden uit![]()
Palma en haar sopteam misschien?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:18 schreef petraa het volgende:
Ik snap trouwens de TT niet ? Soppend, waarom soppend.
wat is er actief aan Sylvia?.. en hou is op om in die zielige groepjes te denkenquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:17 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Precies, SHE is actief, BANJ is reactief.
Waar! Sylvia weet niet hoe snel ze weg moet komen als er gereld wordt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:21 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wat is er actief aan Sylvia?.. en hou is op om in die zielige groepjes te denken![]()
Hij hoopte natuurlijk dat ze direct zou roepen: 'Jij, Brian, jij, kind van God, bent de sterkste speler in het huis! Alles wat jij aanraakt, verandert niet alleen in goud, maar ook in het sterkste titanium. Laat mij je aanbidden!'quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:18 schreef noekje het volgende:
Amanda denkt dat Brian boos op haar is omdat zij zei dat dat ze niemand sterk vond.
Brian's ego heeft een klein deukje opgelopen.
Eerder dat dan dat Huub oprecht zou zijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:18 schreef 2live het volgende:
[..]
dus in werkelijkheid is amanda slim en jaap slank?![]()
Okee Sil is niet actief, maar vind jij Jaap actief of Brian ?????quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:21 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wat is er actief aan Sylvia?.. en hou is op om in die zielige groepjes te denken![]()
Idd, de groepjes moeten kapotquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:21 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Behalve als hij het zelf doetquote:
Ik vind Amanda anders wel wat aantrekkelijks hebben.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:06 schreef Judah het volgende:
[..]
Die akelige x-factor ook altijd![]()
Trouwens, geeneen dame heeft daar in 't huis iets aantrekkelijks.
Kun je beschrijven wat je precies aantrekkelijk aan haar vindt?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:24 schreef Liess het volgende:
Ik vind Amanda anders wel wat aantrekkelijks hebben.
Als je iemand niet oprecht kan noemen dan is het Huub. Hij is een van de weinige in de villa, die zegt wat hij denkt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:23 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Eerder dat dan dat Huub oprecht zou zijnHuub is de meest oneerlijke persoon in de villa, by far
Hij heeft geen acteerlessen nodig, hij is een natuurtalent
niets ze zijn te dom om onder het groep 8 speelkwartier gedrag van Huub en Eric vandaan te komen dus doen ze alles maar terug en 10 keer zo slecht.. alleen die airco actie was leuk.. maar ehh ik heb geen referentiekader nodig om te zeggen dat Sylvia geen flikker doet in die villaquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Okee Sil is niet actief, maar vind jij Jaap actief of Brian ?????
Ik denk dat ze 2 punten heeftquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kun je beschrijven wat je precies aantrekkelijk aan haar vindt?
Ze heeft gewoon geen zin om daar aan deel te nemen, mag toch? Ik vind dat altijd een heel goeie actie van haar.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Waar! Sylvia weet niet hoe snel ze weg moet komen als er gereld wordt.
Hij zat op het punt om te zeggen,' jij met je domme blonde hoofd'.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij hoopte natuurlijk dat ze direct zou roepen: 'Jij, Brian, jij, kind van God, bent de sterkste speler in het huis! Alles wat jij aanraakt, verandert niet alleen in goud, maar ook in het sterkste titanium. Laat mij je aanbidden!'![]()
tevens tvp
Ja hoor, Amanda heeft een leuk figuur, en ookal roept iedereen dat der tieten zo nep zijn, ik vind ze haar iig niet mis-staan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kun je beschrijven wat je precies aantrekkelijk aan haar vindt?
dat is haar reactie op het rellen.. maar leg het uit zoals je wiltquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:26 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon geen zin om daar aan deel te nemen, mag toch? Ik vind dat altijd een heel goeie actie van haar.
Ach ja, ieder zijn meug, zei de boer, en neukte zijn varken....quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:26 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja hoor, Amanda heeft een leuk figuur, en ookal roept iedereen dat der tieten zo nep zijn, ik vind ze haar iig niet mis-staan.
Daarnaast vind ik der Haar wél minder, maar het gezicht wat er onder schuil gaat vind ik dan wel weer mooi, vreselijk mooie ogen, en ze kan onwijs geil kijken![]()
idd...! Ik zou het iig wel kunnen op Amanda.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:29 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ach ja, ieder zijn meug, zei de boer, en neukte zijn varken....![]()
mss moet je dan toch de Amanda opblaaspop bestellenquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:30 schreef Liess het volgende:
[..]
idd...! Ik zou het iig wel kunnen op Amanda.![]()
sylvia is ok, in tegenstelling tot HEquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:26 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon geen zin om daar aan deel te nemen, mag toch? Ik vind dat altijd een heel goeie actie van haar.
je hebt helemaal gelijk, brian en natasia zijn tenminste echt eerlijk....................quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:23 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Eerder dat dan dat Huub oprecht zou zijnHuub is de meest oneerlijke persoon in de villa, by far
Hij heeft geen acteerlessen nodig, hij is een natuurtalent
Je ter zijde houden als het toch niet van belang is, vind ik een goeie actie. En interessanter om naar te kijken dan dat gehak op niets af. Syl hoeft niet zo nodig op de barricade te staan om bevestiging op te eisen van anderen door haar longen uit haar lijf te krijsen. Alleen als het haar raakt. Bv het incident met Brain die haar beschuldigde van gierigheid omdat ze nog zoveel contactpunten over had.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:27 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat is haar reactie op het rellen.. maar leg het uit zoals je wilt![]()
En toen werd ik benieuwd en ging ik ff naar je site...quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:30 schreef Liess het volgende:
[..]
idd...! Ik zou het iig wel kunnen op Amanda.![]()
Ik ben het helemaal met je eens,ik vind hem helemaal niet aantrekkelijk en als je een vader of moeder bent hoor je er te zijn voor je kinderen.Getrouwd of gescheiden maakt niets uit.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:03 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
tja dat begrijp ik echt niet: nicolaas kamt zijn ietwat geblondeerde haardos over zijn reeds flink wijkende haargrens, kijkt alsof hij zojuist een citroen heeft gegeten, mompelt, lispelt, kleed zich slecht, heeft een dikke buik, ziet er ouder uit dan zijn 41 jaar (of bijna 41 jaar), geeft als beroep op: levensgenieter (vind ik redelijk triest als je dat na je 40e op je cv hebt staan), laat zijn kindjes in de steek (net als natasia).
kortom, nicolaas is het voor mij niet echt,
misschien maakt hij de andere bewoners even wat scherper, dat is leuk, maar mijn held zal hij niet worden.
wat betreft zijn kinderen voel ik hetzelfde als bij natasia: egoisme.
als je kinderen hebt (ook al ben je gescheiden en heb je ze niet de hele week), en die zijn nog niet volwassen, dan kun je niet egoistisch in DGK gaan zitten. Dan heb je bij mij geheel afgedaan.
Ik vind Brian eerlijker dan Huub ja, als hij zegt dat ie iemand erinhoud doet hij dat, in tegenstelling tot Huub.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:36 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk, brian en natasia zijn tenminste echt eerlijk....................![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij hoopte natuurlijk dat ze direct zou roepen: 'Jij, Brian, jij, kind van God, bent de sterkste speler in het huis! Alles wat jij aanraakt, verandert niet alleen in goud, maar ook in het sterkste titanium. Laat mij je aanbidden!'![]()
tevens tvp
Brian heeft die kans nog nooit gekregen, en als hij iemand er in houdt, dan is dat in zijn eigen voordeel. Brian is niet minder 'zakelijk' wat dat betreft dan Huub. Brian stemt Natasia er niet uit omdat ie dan 'n backup kwijt is, niet omdat hij Natasia belooft dat ie haar er in houdtquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:41 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik vind Brian eerlijker dan Huub ja, als hij zegt dat ie iemand erinhoud doet hij dat, in tegenstelling tot Huub.
dus je moet om half acht uitzenden dat Sylvia een kaartje aan het leggen is en wat relativeer hier en daar tegen Huub.. dan den paarden die verzorgd worden, vervolgens inzoomen op Sylvia die niets zegt in een groepsdiscussie, en daarna dat ze naar bed gaat.. weet je nog een goede cliffhanger?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:38 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik vind Syl juist spannend om te volgen. Omdat ze dat kinderachtige getreiter niet nodig heeft om zichzelf goed te voelen. Dat mag de redactie van mij wel eens wat beter uitlichten: boeit mij heel wat meer dan dat gerel.
Als je dat eerlijk noemt ok dan is hij eerlijk. Maar huub heeft ook tegen sil en Eric gezegd dat hij ze er op gegeven moment uit gaan stemmen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:41 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik vind Brian eerlijker dan Huub ja, als hij zegt dat ie iemand erinhoud doet hij dat, in tegenstelling tot Huub.
Brian eerlijk?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:41 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ja maar schat jij vindt Lieke een leuk wijf, en ik vind Amanda .... Nja, nee, geen leuk wijf gewoon een lekker wijf met het IQ van een 4kanterige dobbelsteen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:40 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En toen werd ik benieuwd en ging ik ff naar je site...
Zo'n leuk smoeltje en dan zo'n wanstaltige smaak....![]()
Meissie toch![]()
Vind ik altijd nog boeiender dan Brian die gitaar speelt, Brian die zingt, of brian die staat afteluisteren.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:46 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dus je moet om half acht uitzenden dat Sylvia een kaartje aan het leggen is en wat relativeer hier en daar tegen Huub.. dan den paarden die verzorgd worden, vervolgens inzoomen op Sylvia die niets zegt in een groepsdiscussie, en daarna dat ze naar bed gaat.. weet je nog een goede cliffhanger?![]()
De manier waarop jij reageert op sommige dingen, zegt me genoeg over jou iq en bij deze negeer ik jou dus.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:50 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Brian is idd wel eerlijk, die kaboutaa is een viezerik samen met gay boy.
Dat is een stukje plattelands cultureel erfgoed dat behouden moet worden!quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:29 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ach ja, ieder zijn meug, zei de boer, en neukte zijn varken....![]()
Kan je van mij overigens niet zeggen hoor, maar mij zul je ook niet op een grove manier zien schelden o.i.d., iets wat sommige huubfans in hun vurige betogen wel meer dan eens doen....quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:52 schreef petraa het volgende:
[..]
De manier waarop jij reageert op sommige dingen, zegt me genoeg over jou iq en bij deze negeer ik jou dus.![]()
Da's waar, lieffie, maar ik heb dan weer niet zo'n leuk snoetje als jij hebt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:49 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja maar schat jij vindt Lieke een leuk wijf, en ik vind Amanda .... Nja, nee, geen leuk wijf gewoon een lekker wijf met het IQ van een 4kanterige dobbelsteen.![]()
Precies, heel eerlijk die Biran. Eerlijk de beauty case weggegooid, en eerlijk niet gezegd dat hij het gedaan heeft. En oh wat eerlijk dat hij Amanda in de waan liet dat hij een condoom had gebruikt, en de zwangerschaps test een tijdje EERLIJK verborgen houden, en heel erg eerlijk is hij vooral naar Jaap toe. Nog nooit zo'n fijne vriend gezien als Brian!quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:50 schreef tongytongylickylicky het volgende:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
die platgeslagen pannekoekensmoel van Amanda.
Ik vind Nena opzich wel leuk gezicht hebben, maar het is zon plankie....... hehe....quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Da's waar, lieffie, maar ik heb dan weer niet zo'n leuk snoetje als jij hebt.![]()
En aangezien ik soms een beetje visueel ben ingesteld vind ik de combinatie van jouw lekkere toetje met die platgeslagen pannekoekensmoel van Amanda toch ietwat getsie.
Je vindt Neentje toch wel lekkerder dan Amanda, mag ik toch hopen?
de kabouter valt soms wel mee hij is in ieder geval eerlijker dan eric, maar eric is echt een onbetrouwbare kwal, homo of niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:50 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Als vogelverschrikker zou ze het niet slecht doen met die bos stroquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad precies: een platgeslagen pannenkoek. Mislukt ook, aangezien Amanda zelfs nog geen pannenkoek kan bakken.
Haar lijf kan er mee door, maar als je er, zoals dit weekend, Nena naast ziet, zie je ook duidelijk dat Amanda's lijf buitenproportioneel is opgepropt. Deels door de tieten, deels door de varkenspootjes en grotendeels door dat bos stro dat op haar hoofd een heel nieuwe levensvorm vertegenwoordigt.
Het ging toch ook niet over jou. Iets wat je mij nooit zult zien doen is op een grove manier schelden en ik ben niet specifiek een Huub fan, maar ik vind hem toch de meeste oprechte persoon in het huis.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:54 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Kan je van mij overigens niet zeggen hoor, maar mij zul je ook niet op een grove manier zien schelden o.i.d., iets wat sommige huubfans in hun vurige betogen wel meer dan eens doen....![]()
Sterker: ik denk dat je nu net de enige job noemt die Amanda met verve kan uitvoeren!quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:03 schreef FdW het volgende:
Als vogelverschrikker zou ze het niet slecht doen met die bos stro![]()
wie wel???quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:46 schreef solara4 het volgende:
En de tepels die in haar nek staan is vanwege het feit dat ze zich al jaren optrekt aan haar eigen siliconen ..quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:05 schreef Liess het volgende:
Dat haar van Amanda komt echt puur door dat blonderen btw, weet zeker dat als zij der haar bijv bruin zou verven nu, dat er van stro niks meer over is maar gewoon een mooie bos haar.
En ik vind Neentje dan weer buitengewoon goed geproportioneerd. Ongeveer zoals God het ooit bedoelde toen hij aan het riskante project 'De Vrouw' begon.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:02 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik vind Nena opzich wel leuk gezicht hebben, maar het is zon plankie....... hehe....
![]()
Diana, Godin van het woud en Godin van de dieren,quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:06 schreef solara4 het volgende:
met wie zit Syl te bellen
't Is maar net wat je wilt zien in Syl en wat je opvalt. Een goeie cliffhanger? Maakt me niet uit..... ik vind Syl altijd leuk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:46 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dus je moet om half acht uitzenden dat Sylvia een kaartje aan het leggen is en wat relativeer hier en daar tegen Huub.. dan den paarden die verzorgd worden, vervolgens inzoomen op Sylvia die niets zegt in een groepsdiscussie, en daarna dat ze naar bed gaat.. weet je nog een goede cliffhanger?![]()
Nietsquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:07 schreef Marrije het volgende:
Wat is Nicolaas nu aan het doen?
Dat vind ik idd een hele mooie vrouw!quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:08 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk is Melissa Zijn meest geslaagde exemplaar!![]()
Zijn leader aan het opnemen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:07 schreef Marrije het volgende:
Wat is Nicolaas nu aan het doen?
als je een dagdeel kunt vullen met gelul over een zinloze stemming dan heb je een sterk egoquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:18 schreef noekje het volgende:
Amanda denkt dat Brian boos op haar is omdat zij zei dat dat ze niemand sterk vond.
Brian's ego heeft een klein deukje opgelopen.
Heeft de vorige de handdoek/gitaar in de ring gegooid?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:14 schreef pullup het volgende:
Brian heeft weer een nieuw slachtoffer gevonden om hem muziekles te gevenDe arme man
Die is ziek.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft de vorige de handdoek/gitaar in de ring gegooid?
Hij heeft het nog lang uitgehoudenquote:
quote:
Ik vind alles best.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zijn leader aan het opnemen.
Dus de redactie doet ook mee aan zijn spelletje...![]()
Natasja is eng.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:19 schreef Liess het volgende:
Natasia ziet er eng uit in het Zwart...........
quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:21 schreef Likkende_Lassie het volgende:
En zwart
Het Beautyteam..... komt Jaaps rug ontharen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:22 schreef 2live het volgende:
wat is dat voor een eng stel?
Dat zijn mensen die Dromen Van Schoonheid.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:22 schreef 2live het volgende:
wat is dat voor een eng stel?
Ze is leuk maar haalt het niet bij Nenaquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat er ook maar iemand is die dat niet vindt van Melissa.
Mijn God. Rughaar loopt spontaan weg bij de aanblik van dit beautyteamquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:24 schreef Ecila111 het volgende:
Het Beautyteam..... komt Jaaps rug ontharen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |