Vind ik altijd nog boeiender dan Brian die gitaar speelt, Brian die zingt, of brian die staat afteluisteren.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:46 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dus je moet om half acht uitzenden dat Sylvia een kaartje aan het leggen is en wat relativeer hier en daar tegen Huub.. dan den paarden die verzorgd worden, vervolgens inzoomen op Sylvia die niets zegt in een groepsdiscussie, en daarna dat ze naar bed gaat.. weet je nog een goede cliffhanger?![]()
De manier waarop jij reageert op sommige dingen, zegt me genoeg over jou iq en bij deze negeer ik jou dus.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:50 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Brian is idd wel eerlijk, die kaboutaa is een viezerik samen met gay boy.
Dat is een stukje plattelands cultureel erfgoed dat behouden moet worden!quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:29 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ach ja, ieder zijn meug, zei de boer, en neukte zijn varken....![]()
Kan je van mij overigens niet zeggen hoor, maar mij zul je ook niet op een grove manier zien schelden o.i.d., iets wat sommige huubfans in hun vurige betogen wel meer dan eens doen....quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:52 schreef petraa het volgende:
[..]
De manier waarop jij reageert op sommige dingen, zegt me genoeg over jou iq en bij deze negeer ik jou dus.![]()
Da's waar, lieffie, maar ik heb dan weer niet zo'n leuk snoetje als jij hebt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:49 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja maar schat jij vindt Lieke een leuk wijf, en ik vind Amanda .... Nja, nee, geen leuk wijf gewoon een lekker wijf met het IQ van een 4kanterige dobbelsteen.![]()
Precies, heel eerlijk die Biran. Eerlijk de beauty case weggegooid, en eerlijk niet gezegd dat hij het gedaan heeft. En oh wat eerlijk dat hij Amanda in de waan liet dat hij een condoom had gebruikt, en de zwangerschaps test een tijdje EERLIJK verborgen houden, en heel erg eerlijk is hij vooral naar Jaap toe. Nog nooit zo'n fijne vriend gezien als Brian!quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:50 schreef tongytongylickylicky het volgende:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
die platgeslagen pannekoekensmoel van Amanda.
Ik vind Nena opzich wel leuk gezicht hebben, maar het is zon plankie....... hehe....quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Da's waar, lieffie, maar ik heb dan weer niet zo'n leuk snoetje als jij hebt.![]()
En aangezien ik soms een beetje visueel ben ingesteld vind ik de combinatie van jouw lekkere toetje met die platgeslagen pannekoekensmoel van Amanda toch ietwat getsie.
Je vindt Neentje toch wel lekkerder dan Amanda, mag ik toch hopen?
de kabouter valt soms wel mee hij is in ieder geval eerlijker dan eric, maar eric is echt een onbetrouwbare kwal, homo of niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:50 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Als vogelverschrikker zou ze het niet slecht doen met die bos stroquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad precies: een platgeslagen pannenkoek. Mislukt ook, aangezien Amanda zelfs nog geen pannenkoek kan bakken.
Haar lijf kan er mee door, maar als je er, zoals dit weekend, Nena naast ziet, zie je ook duidelijk dat Amanda's lijf buitenproportioneel is opgepropt. Deels door de tieten, deels door de varkenspootjes en grotendeels door dat bos stro dat op haar hoofd een heel nieuwe levensvorm vertegenwoordigt.
Het ging toch ook niet over jou. Iets wat je mij nooit zult zien doen is op een grove manier schelden en ik ben niet specifiek een Huub fan, maar ik vind hem toch de meeste oprechte persoon in het huis.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:54 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Kan je van mij overigens niet zeggen hoor, maar mij zul je ook niet op een grove manier zien schelden o.i.d., iets wat sommige huubfans in hun vurige betogen wel meer dan eens doen....![]()
Sterker: ik denk dat je nu net de enige job noemt die Amanda met verve kan uitvoeren!quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:03 schreef FdW het volgende:
Als vogelverschrikker zou ze het niet slecht doen met die bos stro![]()
wie wel???quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:46 schreef solara4 het volgende:
volgens mij mag nicolaas brian niet
En de tepels die in haar nek staan is vanwege het feit dat ze zich al jaren optrekt aan haar eigen siliconen ..quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:05 schreef Liess het volgende:
Dat haar van Amanda komt echt puur door dat blonderen btw, weet zeker dat als zij der haar bijv bruin zou verven nu, dat er van stro niks meer over is maar gewoon een mooie bos haar.
En ik vind Neentje dan weer buitengewoon goed geproportioneerd. Ongeveer zoals God het ooit bedoelde toen hij aan het riskante project 'De Vrouw' begon.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:02 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik vind Nena opzich wel leuk gezicht hebben, maar het is zon plankie....... hehe....
![]()
Diana, Godin van het woud en Godin van de dieren,quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:06 schreef solara4 het volgende:
met wie zit Syl te bellen
't Is maar net wat je wilt zien in Syl en wat je opvalt. Een goeie cliffhanger? Maakt me niet uit..... ik vind Syl altijd leuk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:46 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dus je moet om half acht uitzenden dat Sylvia een kaartje aan het leggen is en wat relativeer hier en daar tegen Huub.. dan den paarden die verzorgd worden, vervolgens inzoomen op Sylvia die niets zegt in een groepsdiscussie, en daarna dat ze naar bed gaat.. weet je nog een goede cliffhanger?![]()
Nietsquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:07 schreef Marrije het volgende:
Wat is Nicolaas nu aan het doen?
Dat vind ik idd een hele mooie vrouw!quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:08 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk is Melissa Zijn meest geslaagde exemplaar!![]()
Zijn leader aan het opnemen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:07 schreef Marrije het volgende:
Wat is Nicolaas nu aan het doen?
als je een dagdeel kunt vullen met gelul over een zinloze stemming dan heb je een sterk egoquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:18 schreef noekje het volgende:
Amanda denkt dat Brian boos op haar is omdat zij zei dat dat ze niemand sterk vond.
Brian's ego heeft een klein deukje opgelopen.
Heeft de vorige de handdoek/gitaar in de ring gegooid?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:14 schreef pullup het volgende:
Brian heeft weer een nieuw slachtoffer gevonden om hem muziekles te gevenDe arme man
Die is ziek.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft de vorige de handdoek/gitaar in de ring gegooid?
Hij heeft het nog lang uitgehoudenquote:
quote:
Ik vind alles best.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zijn leader aan het opnemen.
Dus de redactie doet ook mee aan zijn spelletje...![]()
Natasja is eng.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:19 schreef Liess het volgende:
Natasia ziet er eng uit in het Zwart...........
quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:21 schreef Likkende_Lassie het volgende:
En zwart
Het Beautyteam..... komt Jaaps rug ontharen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:22 schreef 2live het volgende:
wat is dat voor een eng stel?
Dat zijn mensen die Dromen Van Schoonheid.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:22 schreef 2live het volgende:
wat is dat voor een eng stel?
Ze is leuk maar haalt het niet bij Nenaquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat er ook maar iemand is die dat niet vindt van Melissa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |