quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Als jij rellen wil zien, dan zou ik niet She eruit halen, want die zorgen voor de rellen.
thanx, voldoet even aan de behoeftequote:Op dinsdag 10 april 2007 12:16 schreef Judah het volgende:
[..]
http://www.tv.com/the-jerry-springer-show/show/1900/episode.html![]()
dus in werkelijkheid is amanda slim en jaap slank?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:14 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Liever dat, dan dat ie zijn smoel opentrekt want er komen toch alleen maar stekelige onwaarheden uit![]()
Palma en haar sopteam misschien?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:18 schreef petraa het volgende:
Ik snap trouwens de TT niet ? Soppend, waarom soppend.
wat is er actief aan Sylvia?.. en hou is op om in die zielige groepjes te denkenquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:17 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Precies, SHE is actief, BANJ is reactief.
Waar! Sylvia weet niet hoe snel ze weg moet komen als er gereld wordt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:21 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wat is er actief aan Sylvia?.. en hou is op om in die zielige groepjes te denken![]()
Hij hoopte natuurlijk dat ze direct zou roepen: 'Jij, Brian, jij, kind van God, bent de sterkste speler in het huis! Alles wat jij aanraakt, verandert niet alleen in goud, maar ook in het sterkste titanium. Laat mij je aanbidden!'quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:18 schreef noekje het volgende:
Amanda denkt dat Brian boos op haar is omdat zij zei dat dat ze niemand sterk vond.
Brian's ego heeft een klein deukje opgelopen.
Eerder dat dan dat Huub oprecht zou zijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:18 schreef 2live het volgende:
[..]
dus in werkelijkheid is amanda slim en jaap slank?![]()
Okee Sil is niet actief, maar vind jij Jaap actief of Brian ?????quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:21 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wat is er actief aan Sylvia?.. en hou is op om in die zielige groepjes te denken![]()
Idd, de groepjes moeten kapotquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:21 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Behalve als hij het zelf doetquote:
Ik vind Amanda anders wel wat aantrekkelijks hebben.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:06 schreef Judah het volgende:
[..]
Die akelige x-factor ook altijd![]()
Trouwens, geeneen dame heeft daar in 't huis iets aantrekkelijks.
Kun je beschrijven wat je precies aantrekkelijk aan haar vindt?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:24 schreef Liess het volgende:
Ik vind Amanda anders wel wat aantrekkelijks hebben.
Als je iemand niet oprecht kan noemen dan is het Huub. Hij is een van de weinige in de villa, die zegt wat hij denkt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:23 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Eerder dat dan dat Huub oprecht zou zijnHuub is de meest oneerlijke persoon in de villa, by far
Hij heeft geen acteerlessen nodig, hij is een natuurtalent
niets ze zijn te dom om onder het groep 8 speelkwartier gedrag van Huub en Eric vandaan te komen dus doen ze alles maar terug en 10 keer zo slecht.. alleen die airco actie was leuk.. maar ehh ik heb geen referentiekader nodig om te zeggen dat Sylvia geen flikker doet in die villaquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Okee Sil is niet actief, maar vind jij Jaap actief of Brian ?????
Ik denk dat ze 2 punten heeftquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kun je beschrijven wat je precies aantrekkelijk aan haar vindt?
Ze heeft gewoon geen zin om daar aan deel te nemen, mag toch? Ik vind dat altijd een heel goeie actie van haar.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Waar! Sylvia weet niet hoe snel ze weg moet komen als er gereld wordt.
Hij zat op het punt om te zeggen,' jij met je domme blonde hoofd'.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij hoopte natuurlijk dat ze direct zou roepen: 'Jij, Brian, jij, kind van God, bent de sterkste speler in het huis! Alles wat jij aanraakt, verandert niet alleen in goud, maar ook in het sterkste titanium. Laat mij je aanbidden!'![]()
tevens tvp
Ja hoor, Amanda heeft een leuk figuur, en ookal roept iedereen dat der tieten zo nep zijn, ik vind ze haar iig niet mis-staan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kun je beschrijven wat je precies aantrekkelijk aan haar vindt?
dat is haar reactie op het rellen.. maar leg het uit zoals je wiltquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:26 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon geen zin om daar aan deel te nemen, mag toch? Ik vind dat altijd een heel goeie actie van haar.
Ach ja, ieder zijn meug, zei de boer, en neukte zijn varken....quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:26 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja hoor, Amanda heeft een leuk figuur, en ookal roept iedereen dat der tieten zo nep zijn, ik vind ze haar iig niet mis-staan.
Daarnaast vind ik der Haar wél minder, maar het gezicht wat er onder schuil gaat vind ik dan wel weer mooi, vreselijk mooie ogen, en ze kan onwijs geil kijken![]()
idd...! Ik zou het iig wel kunnen op Amanda.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:29 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ach ja, ieder zijn meug, zei de boer, en neukte zijn varken....![]()
mss moet je dan toch de Amanda opblaaspop bestellenquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:30 schreef Liess het volgende:
[..]
idd...! Ik zou het iig wel kunnen op Amanda.![]()
sylvia is ok, in tegenstelling tot HEquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:26 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon geen zin om daar aan deel te nemen, mag toch? Ik vind dat altijd een heel goeie actie van haar.
je hebt helemaal gelijk, brian en natasia zijn tenminste echt eerlijk....................quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:23 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Eerder dat dan dat Huub oprecht zou zijnHuub is de meest oneerlijke persoon in de villa, by far
Hij heeft geen acteerlessen nodig, hij is een natuurtalent
Je ter zijde houden als het toch niet van belang is, vind ik een goeie actie. En interessanter om naar te kijken dan dat gehak op niets af. Syl hoeft niet zo nodig op de barricade te staan om bevestiging op te eisen van anderen door haar longen uit haar lijf te krijsen. Alleen als het haar raakt. Bv het incident met Brain die haar beschuldigde van gierigheid omdat ze nog zoveel contactpunten over had.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:27 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat is haar reactie op het rellen.. maar leg het uit zoals je wilt![]()
En toen werd ik benieuwd en ging ik ff naar je site...quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:30 schreef Liess het volgende:
[..]
idd...! Ik zou het iig wel kunnen op Amanda.![]()
Ik ben het helemaal met je eens,ik vind hem helemaal niet aantrekkelijk en als je een vader of moeder bent hoor je er te zijn voor je kinderen.Getrouwd of gescheiden maakt niets uit.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:03 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
tja dat begrijp ik echt niet: nicolaas kamt zijn ietwat geblondeerde haardos over zijn reeds flink wijkende haargrens, kijkt alsof hij zojuist een citroen heeft gegeten, mompelt, lispelt, kleed zich slecht, heeft een dikke buik, ziet er ouder uit dan zijn 41 jaar (of bijna 41 jaar), geeft als beroep op: levensgenieter (vind ik redelijk triest als je dat na je 40e op je cv hebt staan), laat zijn kindjes in de steek (net als natasia).
kortom, nicolaas is het voor mij niet echt,
misschien maakt hij de andere bewoners even wat scherper, dat is leuk, maar mijn held zal hij niet worden.
wat betreft zijn kinderen voel ik hetzelfde als bij natasia: egoisme.
als je kinderen hebt (ook al ben je gescheiden en heb je ze niet de hele week), en die zijn nog niet volwassen, dan kun je niet egoistisch in DGK gaan zitten. Dan heb je bij mij geheel afgedaan.
Ik vind Brian eerlijker dan Huub ja, als hij zegt dat ie iemand erinhoud doet hij dat, in tegenstelling tot Huub.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:36 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk, brian en natasia zijn tenminste echt eerlijk....................![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij hoopte natuurlijk dat ze direct zou roepen: 'Jij, Brian, jij, kind van God, bent de sterkste speler in het huis! Alles wat jij aanraakt, verandert niet alleen in goud, maar ook in het sterkste titanium. Laat mij je aanbidden!'![]()
tevens tvp
Brian heeft die kans nog nooit gekregen, en als hij iemand er in houdt, dan is dat in zijn eigen voordeel. Brian is niet minder 'zakelijk' wat dat betreft dan Huub. Brian stemt Natasia er niet uit omdat ie dan 'n backup kwijt is, niet omdat hij Natasia belooft dat ie haar er in houdtquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:41 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik vind Brian eerlijker dan Huub ja, als hij zegt dat ie iemand erinhoud doet hij dat, in tegenstelling tot Huub.
dus je moet om half acht uitzenden dat Sylvia een kaartje aan het leggen is en wat relativeer hier en daar tegen Huub.. dan den paarden die verzorgd worden, vervolgens inzoomen op Sylvia die niets zegt in een groepsdiscussie, en daarna dat ze naar bed gaat.. weet je nog een goede cliffhanger?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:38 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik vind Syl juist spannend om te volgen. Omdat ze dat kinderachtige getreiter niet nodig heeft om zichzelf goed te voelen. Dat mag de redactie van mij wel eens wat beter uitlichten: boeit mij heel wat meer dan dat gerel.
Als je dat eerlijk noemt ok dan is hij eerlijk. Maar huub heeft ook tegen sil en Eric gezegd dat hij ze er op gegeven moment uit gaan stemmen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:41 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik vind Brian eerlijker dan Huub ja, als hij zegt dat ie iemand erinhoud doet hij dat, in tegenstelling tot Huub.
Brian eerlijk?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:41 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ja maar schat jij vindt Lieke een leuk wijf, en ik vind Amanda .... Nja, nee, geen leuk wijf gewoon een lekker wijf met het IQ van een 4kanterige dobbelsteen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:40 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En toen werd ik benieuwd en ging ik ff naar je site...
Zo'n leuk smoeltje en dan zo'n wanstaltige smaak....![]()
Meissie toch![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |