quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik dacht steeds dat jouw avatar denkbeeldig aftrekken was![]()
Sowieso, ook met het Nena verhaal hield ze wel haar eigen mening en dat is belangrijk daarquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:50 schreef Clank het volgende:
Brian gaat bijna hyperventileren van Amanda... Amanda houdt gewoon vast aan haar eigen ideeën. Dat vind ik toch wel mooi aan haar.
bronquote:Nicolaas terug in Gouden Kooi
Uitgegeven: 10 april 2007 11:09
AMSTERDAM - Nicolaas is terug in de realitysoap De Gouden Kooi. De 39-jarige oud-bewoner moest de villa in Eemnes in november verlaten wegens het afdekken van een camera.
De miljonairs mochten zelf kiezen of zij een oud-bewoner of een nieuwe miljonair in de villa wilden. Unaniem stemden de bewoners om een oude bekende te laten terugkeren. Dat werd Nicolaas.
Borg
De Amsterdammer moet opnieuw een borg van tienduizend euro inleggen. Hij vindt dat geen probleem. "Ik ben terug en dit keer voor de winst. Koste wat kost ga ik aan het einde van de rit met de miljoenen naar huis, niemand zal worden gespaard."
De kandidaat die het langst meedoet aan het programma van Tien, krijgt de villa cadeau.
Yup, maar je vraagt je dan toch af of ze die zelf wel begrijpt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:50 schreef Clank het volgende:
Brian gaat bijna hyperventileren van Amanda... Amanda houdt gewoon vast aan haar eigen ideeën. Dat vind ik toch wel mooi aan haar.
Door Amanda's beperkte denken (sorry, wil niet kleinnerend overkomen) denkt ze veel minder na, en daardoor is ze veel sterker dan Bwian....quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:50 schreef Clank het volgende:
Nee hoor, ik denk dat hij wil horen dat ze Huub zegt, met de impliciete gedachte erachter dat ze Huub weg wil werkenquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:50 schreef noekje het volgende:
Brian wil horen dat Amanda hem sterk vindt.
Hij vindt het niet leuk dat zij niet aan kan geven wie er sterk is. 'Iedereen heeft er over nagedacht behalve jij'.
Nou, Nicolaas is ook moeilijk te peilen hoor, maar ik ben wel een fan van hem ondanks dat Brian nog steeds mijn favoriet isquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:57 schreef farceman het volgende:
Brian is echt zo'n grote scheitluis!
let op hij zal Iemand anders opdracht geven tegen immu te stemmen (bv. Jaap) en zal dan zelf heel groots vertellen voor te stemmen.
Hij vertrouwt gewoon niemand en wil liefst 7 back-ups hebben..
Nicolaas weet ook dat dit niet gaat werken dus mocht hij blijven dan zijn Jaap of Amanda aan de beurt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:59 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nou, Nicolaas is ook moeilijk te peilen hoor, maar ik ben wel een fan van hem ondanks dat Brian nog steeds mijn favoriet isAls Nicolaas er maar voor zorgt dat Huub of Eric vertrekt
![]()
Vlak Huub of Eric ook niet uit. Je zou zeggen dat Huub ook aan één genoeg heeft maar die laat ook niemand los.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:57 schreef farceman het volgende:
Brian is echt zo'n grote scheitluis!
let op hij zal Iemand anders opdracht geven tegen immu te stemmen (bv. Jaap) en zal dan zelf heel groots vertellen voor te stemmen.
Hij vertrouwt gewoon niemand en wil liefst 7 back-ups hebben..
Satanasia zorgde zelf voor haar kindjes. Nicolaas was gescheiden en zag zijn kinderen toch al zelden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:57 schreef Taurus het volgende:
Wat een lul zeg die NicolaasAls ik dat bericht op nu.nl lees, begrijp ik dat ie er uit is gegaan omdat ie z'n dochters zo mist, en hij had 47.000 euro gewonnen dus dat was wel ff lekker, maar ja, nu is die 47.000 op en komt ie weer terug de kooi in. Dochters missen? Dit is me 't geld niet waard?
"Geld doet me niets meer""ik ga nu echt voor de miljoenen, niemand blijft gespaard"...
En dan vinden jullie Nicolaas geweldig en Natasia verschrikkelijk?!
tja dat begrijp ik echt niet: nicolaas kamt zijn ietwat geblondeerde haardos over zijn reeds flink wijkende haargrens, kijkt alsof hij zojuist een citroen heeft gegeten, mompelt, lispelt, kleed zich slecht, heeft een dikke buik, ziet er ouder uit dan zijn 41 jaar (of bijna 41 jaar), geeft als beroep op: levensgenieter (vind ik redelijk triest als je dat na je 40e op je cv hebt staan), laat zijn kindjes in de steek (net als natasia).quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:12 schreef noekje het volgende:
Palma: Hé Nicolaas, je hebt heel veel vrouwelijke fans!
Joh!![]()
Zolang er zo nu en dan immuniteit wordt gegeven is het echt wel nodig om minimaal 2 backups te hebben.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Vlak Huub of Eric ook niet uit. Je zou zeggen dat Huub ook aan één genoeg heeft maar die laat ook niemand los.Brian heeft ook niet de meest stabiele bewoners in z'n team. Al zou dat schijn zijn van een Natasia of Amanda, het lijkt erop dat zij niet altijd daar blijven.
Ik begrijp het wel. Het is een soort charisma en dat hebben niet veel mensen maar hij heeft dat voor mij wel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:03 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
tja dat begrijp ik echt niet: nicolaas kamt zijn ietwat geblondeerde haardos over zijn reeds flink wijkende haargrens, kijkt alsof hij zojuist een citroen heeft gegeten, mompelt, lispelt, kleed zich slecht, heeft een dikke buik, ziet er ouder uit dan zijn 41 jaar (of bijna 41 jaar), geeft als beroep op: levensgenieter (vind ik redelijk triest als je dat na je 40e op je cv hebt staan), laat zijn kindjes in de steek (net als natasia).
Tja, mannen kunnen wat dit aangaat met meer wegkomen helaas, nog steeds.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:02 schreef Judah het volgende:
[..]
Satanasia zorgde zelf voor haar kindjes. Nicolaas was gescheiden en zag zijn kinderen toch al zelden.
Dan kun je het Brian ook niet verwijten dat hij dat ook wil. Hij gelooft echt dat Natas eruit gaat en hij weet dat Amanda ook niet voor altijd blijft. Hij kan dus ook wel wat backups gebruiken als je zo redeneert zoals hij dat doet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:04 schreef Clank het volgende:
[..]
Zolang er zo nu en dan immuniteit wordt gegeven is het echt wel nodig om minimaal 2 backups te hebben.
Die akelige x-factor ook altijdquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel. Het is een soort charisma en dat hebben niet veel mensen maar hij heeft dat voor mij wel.
hij heeft het charisma van de eerste de beste autoverkoper, (sorry als ik hier iemand mee beledig), er zit weinig diepgang in die man, hij is gewoon glad en zijn ogen staan niet lekker.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel. Het is een soort charisma en dat hebben niet veel mensen maar hij heeft dat voor mij wel.
Idd, je blijft naar hem kijken of je wilt of niet, tegen beter weten in, omdat je hem mooi vindt of hem heerlijk fout..... er hangt nu eenmaal een bepaalde spanning om hem heen: die cameraas trekken bijna automatisch naar hem toe.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Interesting.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:08 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
hij heeft het charisma van de eerste de beste autoverkoper, (sorry als ik hier iemand mee beledig), er zit weinig diepgang in die man, hij is gewoon glad en zijn ogen staan niet lekker.
Hij moet gewoon Amanda eruit stemmen als hij niet denkt dat ze blijft want dan heeft hij Jaap voor de lange termijn (maar dat gaat ie niet trekken met Cora maar ok) en hij Natasia. Dat hij Amanda nou wil houden om te neuken, maar zakelijk is het niet nodig.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan kun je het Brian ook niet verwijten dat hij dat ook wil. Hij gelooft echt dat Natas eruit gaat en hij weet dat Amanda ook niet voor altijd blijft. Hij kan dus ook wel wat backups gebruiken als je zo redeneert zoals hij dat doet.
Volhardend, eigenzinnig (als moeilijk te bespelen), emotioneel, hekel aan onrecht etc . Trouwens, das wel een mooi klassiek nr dat huub net speelde, de Moonlight Sonataquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:02 schreef farceman het volgende:
Brian je favoriet...?!!!!!
Kun je drie karaktereigenschappen opnoemen van Brian die positief zijn?
Amanda zou die inderdaad zo los kunnen laten ware het niet dat hij dan niks meer heeft te neuken en dan weer slaapproblemen krijgt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:11 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij moet gewoon Amanda eruit stemmen als hij niet denkt dat ze blijft want dan heeft hij Jaap voor de lange termijn (maar dat gaat ie niet trekken met Cora maar ok) en hij Natasia. Dat hij Amanda nou wil houden om te neuken, maar zakelijk is het niet nodig.
Hij is iig de enige die nog een beetje z'n huiswerk doet zodat z'n pianoleraar niet voor nop komt. Maar idd ik zie nog liever Jaap op de bank hangen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:10 schreef Suikeroom het volgende:
ik hoef Huub niet te zien op de streams als ie piano speelt.. stream switch aub
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:36 schreef Liess het volgende:
Ik hoop dat Nicolaas vanavond gewoon vertrekt, ik vind het een vreselijke vent.
Liever dat, dan dat ie zijn smoel opentrekt want er komen toch alleen maar stekelige onwaarheden uitquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:10 schreef Suikeroom het volgende:
ik hoef Huub niet te zien op de streams als ie piano speelt.. stream switch aub
Als jij rellen wil zien, dan zou ik niet She eruit halen, want die zorgen voor de rellen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:15 schreef Haroula het volgende:
Inderdaad Nicolaas is een vreselijke vent, daarom moet hij blijven. Ik wil rellen zien en geen SHE geknuffel.
http://www.tv.com/the-jerry-springer-show/show/1900/episode.htmlquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:15 schreef Haroula het volgende:
Inderdaad Nicolaas is een vreselijke vent, daarom moet hij blijven. Ik wil rellen zien en geen SHE geknuffel.
die bezigheidstherapie boeit me nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:12 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Hij is iig de enige die nog een beetje z'n huiswerk doet zodat z'n pianoleraar niet voor nop komt. Maar idd ik zie nog liever Jaap op de bank hangen.
Stoute rellerd dat je er bent!quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:11 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Volhardend, eigenzinnig (als moeilijk te bespelen), emotioneel, hekel aan onrecht etc .
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |