maar je bent toch geen eric-type hoop ikquote:Op maandag 9 april 2007 21:52 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ik hoor toch echt bij die 20 % dan..flikkers![]()
Heerlijkquote:Op maandag 9 april 2007 21:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik had echt geen behoefte om het ereterras te bestormen hoor...![]()
dus die kutbui valt mee.....
On-topic: wat een glijer he die Nicolaas.......![]()
Zijn er dan mensen die dat niet weten of het ontkennen dan??quote:Op maandag 9 april 2007 21:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat ze in 010 KAKKERLAKKEN zijn.....dat staat er toch al....![]()
zij foto staat op de tien-site als nieuwe bewoner van de kooi, was bij nena en ilona niet zo, dus ga er maar vanuit dat nicolaas blijftquote:Op maandag 9 april 2007 21:51 schreef Mani89 het volgende:
Heeft iemand eigenlijk die zogenaamde brief van Nicolaas die aankondigde dat hij zou blijven gelezen of gezien? .. het zou net zo goed weer een grote grap zijn en dan hij loopt morgen het huis weer uit
Zijn Nederlands blijft me verbazen ( en ik lig er vaak dubbel om).quote:Op maandag 9 april 2007 21:53 schreef F1reB1rd het volgende:
Brian SHE bewerkt zich in een lelijk daglicht
jaaaa, zo leuk!quote:Op maandag 9 april 2007 21:55 schreef fredfik het volgende:
syl en nico vinden mekaar wel leuk lijkt me
In het hoge Noorden hebben ze gewoon een betere kootsj dan wij.quote:Op maandag 9 april 2007 21:52 schreef Judah het volgende:
[..]
En we zwaaien nog vier maal naar het hoge noorden![]()
on-topic: Brian en Jaap meten de schade op
quote:Op maandag 9 april 2007 21:57 schreef ruby het volgende:
Zijn er hier mensen die opgewonden van Brian z'n semi-zwoele stem?
erg off topic dit.......quote:Op maandag 9 april 2007 21:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ie voor kakjaks was, dat had ie bij TattooBob al duidelijk laten blijken. Maar zoals ik al zei: NIEMAND maakt mijn club uit voor kakkerlakken. Dan plaats je jezelf voor mij in het groepje kakjaksieten waar ik gewoon een tyfushekel aan heb.
Droog er spontaan van op... brrrrrrquote:Op maandag 9 april 2007 21:57 schreef ruby het volgende:
Zijn er hier mensen die opgewonden worden van Brian z'n semi-zwoele stem?
Dat gaat hem niet worden. Nicolaas blijft niet..quote:Op maandag 9 april 2007 21:57 schreef avonne het volgende:
Jaap en Brian willen dat Sylvia immuniteit krijgt en dan ontslag aanvragen voor Eric.
Ze willen dan van Huub weten of hij Eric laat gaan.
Dat zou kunnen als Huub denkt dat Nicolaas aan zijn kant staat.
Daarbij wil Jaap aan Nicolaas wijs maken dat Jaap bereid is BAN weg te stemmen.
Donder ff op met dat voetbal gezeik. ZIt niet voor niets hierquote:Op maandag 9 april 2007 21:58 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
In het hoge Noorden hebben ze gewoon een betere kootsj dan wij.
Ik. Maar dan opgewonden in de zin van: krijg een hele enge ziekte aan je stembanden, stuk vuil dat je d'r rondloopt.quote:Op maandag 9 april 2007 21:57 schreef ruby het volgende:
Zijn er hier mensen die opgewonden worden van Brian z'n semi-zwoele stem?
Was je ook al vochtig dan?quote:Op maandag 9 april 2007 21:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Droog er spontaan van op... brrrrrr
NULquote:Op maandag 9 april 2007 21:52 schreef Judah het volgende:
[..]
En we zwaaien nog vier maal naar het hoge noorden![]()
tsja ik wil geen gestoorde conspiracy denker zijn maar dat zou ook allemaal bij de grap kunnen horen .. ach ik ben gewoon nog niet overtuigdquote:Op maandag 9 april 2007 21:57 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
zij foto staat op de tien-site als nieuwe bewoner van de kooi, was bij nena en ilona niet zo, dus ga er maar vanuit dat nicolaas blijft
Hij kon niet overweg met de FEBOquote:Op maandag 9 april 2007 22:00 schreef obezzi het volgende:
waarom was nico eigenlijk eruit gegaan eerst?
ongelooflijk indd .. Natasia doet zo wanhopigquote:Op maandag 9 april 2007 22:01 schreef Sonique het volgende:
BANN maakt zich ontstervelijk belachelijk nu bij Nicolaas....
Da kun je hier even teruglezen:quote:Op maandag 9 april 2007 22:00 schreef obezzi het volgende:
waarom was nico eigenlijk eruit gegaan eerst?
Hij lult in alles met ze mee.quote:Op maandag 9 april 2007 22:00 schreef avonne het volgende:
Natasia "ze roken overal."
Nicolaas "dat is echt vervelend!"
.... zegt de man die overal rookte
Uiteindelijk blindeerde hij de camera's met een trui en werd hij de kooi uitgezet...Zoiets was het toch?quote:Op maandag 9 april 2007 22:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij kon niet overweg met de FEBO
- zijn kinderen kwamen in beeld, terwijl hij dat expliciet niet wilde
- zijn prijzengeld kwam niet meteen op zijn rekening
- hij wilde een gesprek met J.d.M. en dat kreeg hij niet.
Verder is het onbekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |