SylviSAAI had toch al een keer gezegd dat zij Nico leuk vindquote:Op maandag 9 april 2007 21:44 schreef Marrije het volgende:
Die blik van Syl, ze kijkt wel heel lief naar m!
nee hoor... zO is Eric niet... (huub was gewoon wakker)quote:Op maandag 9 april 2007 21:45 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat maakt voor Errric niets uit, die wacht gewoon tot dat je in een coma'tje ligt.
Nee, ik weet iets beters (beschaafders), we laten hem heel lang leiden. Nicolaas gaat hem helemaal gek makenquote:
wil je dat zien dan?quote:Op maandag 9 april 2007 21:28 schreef solara4 het volgende:
heeft natas er wel eens ingezeten in de sauna
De paffer was Stefanquote:Op maandag 9 april 2007 21:48 schreef beequeen het volgende:
Billie en Brainless zijn beneden, plannetjes maken.
Brainless noemt Nicolaas '' de Paffer''.
Verder kan ik niet luisteren, kan iemand het overnemen?
Misschien andersom?quote:Op maandag 9 april 2007 21:49 schreef obezzi het volgende:
is syl vliefd op nico????????
Tja...quote:Op maandag 9 april 2007 21:48 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
iidd vuile ajaxied is het
ik ben anti-huub vanaf nu
Ook maar eventjes. Het lijkt er wel op dat ze hem een beetje knijpen.quote:Op maandag 9 april 2007 21:48 schreef beequeen het volgende:
Richt samen met Pietje Puk een uithuilgroepje op..quote:Op maandag 9 april 2007 21:48 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Ik laat mijn club niet uitmaken voor kakkerlakken door zo'n tyfusdwerg.quote:Op maandag 9 april 2007 21:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Is dit een bommetje leggen........of een kutbui door de 0-4?![]()
Waar doet Billie wel aan mee, behalve de enge plannetjes van Brainless.quote:Op maandag 9 april 2007 21:50 schreef carpediem23 het volgende:
Jammer Jaap gaat niet mee doen
nee, hij sliep in de masterbedroom met iemand die de paffer werd genoemdquote:Op maandag 9 april 2007 21:48 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor toch echt bij die 20 % dan..flikkersquote:Op maandag 9 april 2007 21:48 schreef Sonique het volgende:
nee hoor... zO is Eric niet... (huub was gewoon wakker)
Maar Nicolaas is er volgens mij niet vies van...
Onder het motto 'je moet alles in je leven gedaan hebben' heeft Nicolaas echt wel eens een keertje gesext met een vent...
Net zoals 80% van alle mannen wel eens geexperimenteerd hebben op dat gebied (en laat de ontkenningen maar komen)
En we zwaaien nog vier maal naar het hoge noordenquote:Op maandag 9 april 2007 21:51 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik laat mijn club niet uitmaken voor kakkerlakken door zo'n tyfusdwerg.![]()
En qua kutbui zijn ze er in 020 denk ik toch erger aan toe...![]()
Als dat zo is...quote:Op maandag 9 april 2007 21:51 schreef Mani89 het volgende:
Heeft iemand eigenlijk die zogenaamde brief van Nicolaas die aankondigde dat hij zou blijven gelezen of gezien? .. het zou net zo goed weer een grote grap zijn en dan hij loopt morgen het huis weer uit
Wat zei Huub dan??quote:Op maandag 9 april 2007 21:51 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik had echt geen behoefte om het ereterras te bestormen hoor...quote:Op maandag 9 april 2007 21:51 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
deur barricaderen en de temp op 100 graden ben je er meteen vanafquote:Op maandag 9 april 2007 21:27 schreef Dogga het volgende:
Hahahhaha nico gaat sauna in...wedden dat heel BANJ mee gaat
slijmende mensen BAH
Ik wist wel dat ie voor kakjaks was, dat had ie bij TattooBob al duidelijk laten blijken. Maar zoals ik al zei: NIEMAND maakt mijn club uit voor kakkerlakken. Dan plaats je jezelf voor mij in het groepje kakjaksieten waar ik gewoon een tyfushekel aan heb.quote:Op maandag 9 april 2007 21:48 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Pfft... Je beoordeeld de bewoners dus op voor welke voetbal club ze zijn?quote:Op maandag 9 april 2007 21:51 schreef PietjePuk63 het volgende:
ja mooi he, ik wilde hem ook even opschrijven, hoe krom kun je praten !!!quote:Op maandag 9 april 2007 21:53 schreef F1reB1rd het volgende:
Brian SHE bewerkt zich in een lelijk daglicht
Ik snap niet dat er mensen zijn die hier nog echt intrappenquote:
je twijfelt zeker nogquote:Op maandag 9 april 2007 21:52 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ik hoor toch echt bij die 20 % dan..flikkers![]()
En wat is je club?quote:Op maandag 9 april 2007 21:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ie voor kakjaks was, dat had ie bij TattooBob al duidelijk laten blijken. Maar zoals ik al zei: NIEMAND maakt mijn club uit voor kakkerlakken. Dan plaats je jezelf voor mij in het groepje kakjaksieten waar ik gewoon een tyfushekel aan heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |