quote:Op maandag 9 april 2007 21:35 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Prachtig, hopelijk pakt hij Ericje en Huubje even hard aan![]()
Ik koop doperwtjes in glazen potten, dus begrijp de vergelijking niet helemaal?quote:Op maandag 9 april 2007 21:33 schreef KonnieKipke het volgende:
Haha, die Nicolaas is een oude corpsbal, en windt die vrouwen om zn vinger als doppertjes in een verpakking.
Hij heeft goed opgelet, Amanda heeft wel tig keer gezegd, oh ik ben zo klunzig, ik laat zomaar drinken over je heen vallen, kan ik niks aan doen. . .quote:Op maandag 9 april 2007 21:35 schreef Clank het volgende:
Nicolaas: Het is zo zielig als zo'n hondje per ongeluk voor je voeten loopt en het vliegt een paar meter de lucht door.
Streams op tweede schermquote:Op maandag 9 april 2007 21:25 schreef obezzi het volgende:
hoe maak je screenshots??
Iddquote:Op maandag 9 april 2007 21:36 schreef Sonique het volgende:
Nicolaas lijkt me neit iemand die z'n 'goede' baan weer opzegt...
Ik dnek dat hij om 23:00 weg gaat en er iemand anders voor terug komt...
quote:Op maandag 9 april 2007 21:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jij zit natuurlijk kramapachtig dat orgasme op te houden nu Nicolaas op de stream is....![]()
![]()
nee hoor, doet ie niet. Qua leeftijd issie interessant, maar hij vindt zichzelf te geweldig.quote:Op maandag 9 april 2007 21:33 schreef KonnieKipke het volgende:
Haha, die Nicolaas is een oude corpsbal, en windt die vrouwen om zn vinger als doppertjes in een verpakking.
Jaloers?quote:Op maandag 9 april 2007 21:38 schreef robert2006 het volgende:
eric zou zo graag willen sexen met nicolaas
Hmm, ja, ach zoals hij zelf zei: hij bestelt het allemaal welquote:Op maandag 9 april 2007 21:37 schreef Frosting het volgende:
[..]
Idd
ik vind het ook raar dat hij geen koffers bij zich heeft.
Absoluut, maar Nicolaas heeft al te kennen gegeven geen behoefte te hebben daaraan...quote:Op maandag 9 april 2007 21:38 schreef robert2006 het volgende:
Ik denk dat je gelijk hebt, onze wegen scheiden zich.quote:Op maandag 9 april 2007 21:39 schreef Disana het volgende:
Kijk, die creep heeft door de alcohol nu alweer die lichtelijk waanzinnige blik in z'n ogen (ja Marrije, ik heb het over Mr. Hot)![]()
Wel meer mensenquote:Op maandag 9 april 2007 21:38 schreef robert2006 het volgende:
Daarom ben ik dus nog steeds vrijgezel!!quote:Op maandag 9 april 2007 21:13 schreef shmoopy het volgende:
Valt iedereen hier op foute, onaangename, sociaal gestoorde mannen ofzo?
Hij doet mini-hoofd-schouders-knie-en-teen...quote:Op maandag 9 april 2007 21:41 schreef F1reB1rd het volgende:
[afbeelding]
Japio heeft zijn oor gevonden
Yikes!quote:Op maandag 9 april 2007 21:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Gezellig met zijn allen in de sauna, samen met:
[afbeelding]
Mooi gezegd, dat gevoel heb ik dus ook......dat we voor de gek worden gehouden.....eerst zien dan geloven...quote:Op maandag 9 april 2007 21:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Nena komt in het huis...maakt grote fouten met versprekingen en baggage. De volgende dag komt Ilona binnen, de fouten die Nena maakte worden dit keer niet gemaakt, maar Ilona maakte ook wat versprekingen en enkele streamers merkten op dat Ilona's foto niet op de site stond. Nu zit Nicolaas er en wederom zijn de fouten van de vorige bewoner verholpen. Het is dus gewoon om ons een vals spoor te zetten
Die brief kwam van hemzelf en die foto op de site is morgen weer weg. Begrijp me niet verkeerd, ik HOOP dat ie blijft, maar ze nemen ons al te lang in de maling
Ja, een alcohol-verwoeste met-moeite-nog-normale verweesde blikquote:Op maandag 9 april 2007 21:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt, onze wegen scheiden zich.
Of bedoel je een woest aantrekkelijke waanzinnige blik?![]()
Je discrimineert zo`n 80% van scandinavische mannen!quote:Op maandag 9 april 2007 21:38 schreef rebellious_angel het volgende:
nee hoor, doet ie niet. Qua leeftijd issie interessant, maar hij vindt zichzelf te geweldig.
En hij is blond, blonde mannen, neuhhhhhhhhhhh echt niet.
quote:Op maandag 9 april 2007 21:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt, onze wegen scheiden zich.
Of bedoel je een woest onaantrekkelijke waanzinnige krankzinnige blik?![]()
Inderdaad. En hij heeft het al twee keer uitgelegd, maar ze wil het niet snappen.quote:Op maandag 9 april 2007 21:43 schreef Mani89 het volgende:
Amanda verward Eric met Natasja volgensmij!
Dat maakt voor Errric niets uit, die wacht gewoon tot dat je in een coma'tje ligt.quote:Op maandag 9 april 2007 21:40 schreef Sonique het volgende:
[..]
Absoluut, maar Nicolaas heeft al te kennen gegeven geen behoefte te hebben daaraan...
Sylvia hoeft niet bang voor Nicolaas te zijn. Hij heeft een 'zwak' voor haar. Dat zag je even geleden al, hij ging meteen naar haar toen en sprak over haar vader.quote:Op maandag 9 april 2007 21:44 schreef Marrije het volgende:
Die blik van Syl, ze kijkt wel heel lief naar m!
quote:Op maandag 9 april 2007 21:45 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat maakt voor Errric niets uit, die wacht gewoon tot dat je in een coma'tje ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |