Nena komt in het huis...maakt grote fouten met versprekingen en baggage. De volgende dag komt Ilona binnen, de fouten die Nena maakte worden dit keer niet gemaakt, maar Ilona maakte ook wat versprekingen en enkele streamers merkten op dat Ilona's foto niet op de site stond. Nu zit Nicolaas er en wederom zijn de fouten van de vorige bewoner verholpen. Het is dus gewoon om ons een vals spoor te zettenquote:Op maandag 9 april 2007 21:21 schreef Marelle het volgende:
kijk maar op de tien site, Nicolaas blijft, hij staat met foto tussen de andere bewoners......
druk op het knopje printscreen op je toetsenbord en pasten in paintquote:Op maandag 9 april 2007 21:25 schreef obezzi het volgende:
hoe maak je screenshots??
denk ik ook...quote:Op maandag 9 april 2007 21:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Nena komt in het huis...maakt grote fouten met versprekingen en baggage. De volgende dag komt Ilona binnen, de fouten die Nena maakte worden dit keer niet gemaakt, maar Ilona maakte ook wat versprekingen en enkele streamers merkten op dat Ilona's foto niet op de site stond. Nu zit Nicolaas er en wederom zijn de fouten van de vorige bewoner verholpen. Het is dus gewoon om ons een vals spoor te zetten
Die brief kwam van hemzelf en die foto op de site is morgen weer weg. Begrijp me niet verkeerd, ik HOOP dat ie blijft, maar ze nemen ons al te lang in de maling
met gadwinquote:Op maandag 9 april 2007 21:23 schreef obezzi het volgende:
hoe make jullie screenshots??
Ik denk dat hij rustig mee lultquote:Op maandag 9 april 2007 21:27 schreef schatje het volgende:
Nou, je kan wel raden waar die rat straks in de sauna over begint. Huub, Huub en nog een sHuub.
Daar prikt Nicolaas zo doorheen.........quote:Op maandag 9 april 2007 21:27 schreef Dogga het volgende:
Hahahhaha nico gaat sauna in...wedden dat heel BANJ mee gaat
slijmende mensen BAH
Ik hou een beetje van je...quote:Op maandag 9 april 2007 21:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Nena komt in het huis...maakt grote fouten met versprekingen en baggage. De volgende dag komt Ilona binnen, de fouten die Nena maakte worden dit keer niet gemaakt, maar Ilona maakte ook wat versprekingen en enkele streamers merkten op dat Ilona's foto niet op de site stond. Nu zit Nicolaas er en wederom zijn de fouten van de vorige bewoner verholpen. Het is dus gewoon om ons een vals spoor te zetten
Die brief kwam van hemzelf en die foto op de site is morgen weer weg. Begrijp me niet verkeerd, ik HOOP dat ie blijft, maar ze nemen ons al te lang in de maling
Dat is het mooie aan Nicolaas, je weet niet wat je eraan hebt. Ik verwacht dat hij helemaal geen groepje kiest, maar dat de groepjes vechten om hem als troef binnen te halen.quote:Op maandag 9 april 2007 21:28 schreef mootie het volgende:
Nicolaas heeft ook veel gezien lijkt me, dus de kans dat ie met BANJ meegaat lijkt me vrij klein. Dat is niet zijn niveau.
jij bent lekker snelquote:Op maandag 9 april 2007 21:29 schreef Marrije het volgende:
Als er iemand anders is die graag de volgende COS wil openen, be my guest, tis niet dat ik dat perse wil doen ofzo![]()
- printscreenquote:Op maandag 9 april 2007 21:25 schreef obezzi het volgende:
Ik verbaas me erover dat sommige mensen dat zo snel kunnen. On-topic: Natasia vindt het maar gemeen dat Eric moet lachen om het para brotha vlieg filmpje... ze vindt dat je om echte emotie niet moet lachen.quote:Op maandag 9 april 2007 21:30 schreef avonne het volgende:
[..]
- printscreen
- plakken in paint
- uitsnijden
- opslaan
- uploaden bij www.tinypic.com
- [img] link plakken in bericht
Prachtig, hopelijk pakt hij Ericje en Huubje even hard aanquote:Op maandag 9 april 2007 21:33 schreef VirtualPOM het volgende:
Nicolaas tegen Eric:"flikker op mag wel toch"![]()
Ja, prachtig. Jammer dat hij wat ouder is anders had ik hem wel tijdens mijn studentenavondjes willen tegen komen,quote:Op maandag 9 april 2007 21:33 schreef KonnieKipke het volgende:
Haha, die Nicolaas is een oude corpsbal, en windt die vrouwen om zn vinger als doppertjes in een verpakking.
Ik volgde het ook niet helemaal.quote:Op maandag 9 april 2007 21:33 schreef Clank het volgende:
Wat zei Huub nou net over Lieke? Dat Brian haar af zou kunnen pakken??
Brian zei een aantal keren: Maar Lieke houdt van jou!!
"zometeen"?quote:Op maandag 9 april 2007 21:35 schreef Napster het volgende:
Brian en Co gaan natuurlijk weer slijmen zometeen
quote:Op maandag 9 april 2007 21:35 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Prachtig, hopelijk pakt hij Ericje en Huubje even hard aan![]()
Ik koop doperwtjes in glazen potten, dus begrijp de vergelijking niet helemaal?quote:Op maandag 9 april 2007 21:33 schreef KonnieKipke het volgende:
Haha, die Nicolaas is een oude corpsbal, en windt die vrouwen om zn vinger als doppertjes in een verpakking.
Hij heeft goed opgelet, Amanda heeft wel tig keer gezegd, oh ik ben zo klunzig, ik laat zomaar drinken over je heen vallen, kan ik niks aan doen. . .quote:Op maandag 9 april 2007 21:35 schreef Clank het volgende:
Nicolaas: Het is zo zielig als zo'n hondje per ongeluk voor je voeten loopt en het vliegt een paar meter de lucht door.
Streams op tweede schermquote:Op maandag 9 april 2007 21:25 schreef obezzi het volgende:
Iddquote:Op maandag 9 april 2007 21:36 schreef Sonique het volgende:
Nicolaas lijkt me neit iemand die z'n 'goede' baan weer opzegt...
Ik dnek dat hij om 23:00 weg gaat en er iemand anders voor terug komt...
quote:Op maandag 9 april 2007 21:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jij zit natuurlijk kramapachtig dat orgasme op te houden nu Nicolaas op de stream is....![]()
![]()
nee hoor, doet ie niet. Qua leeftijd issie interessant, maar hij vindt zichzelf te geweldig.quote:Op maandag 9 april 2007 21:33 schreef KonnieKipke het volgende:
Jaloers?quote:Op maandag 9 april 2007 21:38 schreef robert2006 het volgende:
eric zou zo graag willen sexen met nicolaas
Hmm, ja, ach zoals hij zelf zei: hij bestelt het allemaal welquote:Op maandag 9 april 2007 21:37 schreef Frosting het volgende:
[..]
Idd
ik vind het ook raar dat hij geen koffers bij zich heeft.
Absoluut, maar Nicolaas heeft al te kennen gegeven geen behoefte te hebben daaraan...quote:Op maandag 9 april 2007 21:38 schreef robert2006 het volgende:
Ik denk dat je gelijk hebt, onze wegen scheiden zich.quote:Op maandag 9 april 2007 21:39 schreef Disana het volgende:
Kijk, die creep heeft door de alcohol nu alweer die lichtelijk waanzinnige blik in z'n ogen (ja Marrije, ik heb het over Mr. Hot)![]()
Wel meer mensenquote:Op maandag 9 april 2007 21:38 schreef robert2006 het volgende:
Daarom ben ik dus nog steeds vrijgezel!!quote:Op maandag 9 april 2007 21:13 schreef shmoopy het volgende:
Valt iedereen hier op foute, onaangename, sociaal gestoorde mannen ofzo?
Hij doet mini-hoofd-schouders-knie-en-teen...quote:Op maandag 9 april 2007 21:41 schreef F1reB1rd het volgende:
[afbeelding]
Japio heeft zijn oor gevonden
Yikes!quote:Op maandag 9 april 2007 21:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Gezellig met zijn allen in de sauna, samen met:
[afbeelding]
Mooi gezegd, dat gevoel heb ik dus ook......dat we voor de gek worden gehouden.....eerst zien dan geloven...quote:Op maandag 9 april 2007 21:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ja, een alcohol-verwoeste met-moeite-nog-normale verweesde blikquote:Op maandag 9 april 2007 21:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt, onze wegen scheiden zich.
Of bedoel je een woest aantrekkelijke waanzinnige blik?![]()
Je discrimineert zo`n 80% van scandinavische mannen!quote:Op maandag 9 april 2007 21:38 schreef rebellious_angel het volgende:
nee hoor, doet ie niet. Qua leeftijd issie interessant, maar hij vindt zichzelf te geweldig.
En hij is blond, blonde mannen, neuhhhhhhhhhhh echt niet.
quote:Op maandag 9 april 2007 21:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt, onze wegen scheiden zich.
Of bedoel je een woest onaantrekkelijke waanzinnige krankzinnige blik?![]()
Inderdaad. En hij heeft het al twee keer uitgelegd, maar ze wil het niet snappen.quote:Op maandag 9 april 2007 21:43 schreef Mani89 het volgende:
Amanda verward Eric met Natasja volgensmij!
Dat maakt voor Errric niets uit, die wacht gewoon tot dat je in een coma'tje ligt.quote:Op maandag 9 april 2007 21:40 schreef Sonique het volgende:
[..]
Absoluut, maar Nicolaas heeft al te kennen gegeven geen behoefte te hebben daaraan...
Sylvia hoeft niet bang voor Nicolaas te zijn. Hij heeft een 'zwak' voor haar. Dat zag je even geleden al, hij ging meteen naar haar toen en sprak over haar vader.quote:Op maandag 9 april 2007 21:44 schreef Marrije het volgende:
Die blik van Syl, ze kijkt wel heel lief naar m!
quote:Op maandag 9 april 2007 21:45 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat maakt voor Errric niets uit, die wacht gewoon tot dat je in een coma'tje ligt.
SylviSAAI had toch al een keer gezegd dat zij Nico leuk vindquote:Op maandag 9 april 2007 21:44 schreef Marrije het volgende:
Die blik van Syl, ze kijkt wel heel lief naar m!
nee hoor... zO is Eric niet... (huub was gewoon wakker)quote:Op maandag 9 april 2007 21:45 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat maakt voor Errric niets uit, die wacht gewoon tot dat je in een coma'tje ligt.
Nee, ik weet iets beters (beschaafders), we laten hem heel lang leiden. Nicolaas gaat hem helemaal gek makenquote:
wil je dat zien dan?quote:Op maandag 9 april 2007 21:28 schreef solara4 het volgende:
heeft natas er wel eens ingezeten in de sauna
De paffer was Stefanquote:Op maandag 9 april 2007 21:48 schreef beequeen het volgende:
Billie en Brainless zijn beneden, plannetjes maken.
Brainless noemt Nicolaas '' de Paffer''.
Verder kan ik niet luisteren, kan iemand het overnemen?
Misschien andersom?quote:Op maandag 9 april 2007 21:49 schreef obezzi het volgende:
is syl vliefd op nico????????
Tja...quote:Op maandag 9 april 2007 21:48 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
iidd vuile ajaxied is het
ik ben anti-huub vanaf nu
Ook maar eventjes. Het lijkt er wel op dat ze hem een beetje knijpen.quote:Op maandag 9 april 2007 21:48 schreef beequeen het volgende:
Richt samen met Pietje Puk een uithuilgroepje op..quote:Op maandag 9 april 2007 21:48 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Ik laat mijn club niet uitmaken voor kakkerlakken door zo'n tyfusdwerg.quote:Op maandag 9 april 2007 21:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Is dit een bommetje leggen........of een kutbui door de 0-4?![]()
Waar doet Billie wel aan mee, behalve de enge plannetjes van Brainless.quote:Op maandag 9 april 2007 21:50 schreef carpediem23 het volgende:
Jammer Jaap gaat niet mee doen
nee, hij sliep in de masterbedroom met iemand die de paffer werd genoemdquote:Op maandag 9 april 2007 21:48 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor toch echt bij die 20 % dan..flikkersquote:Op maandag 9 april 2007 21:48 schreef Sonique het volgende:
nee hoor... zO is Eric niet... (huub was gewoon wakker)
Maar Nicolaas is er volgens mij niet vies van...
Onder het motto 'je moet alles in je leven gedaan hebben' heeft Nicolaas echt wel eens een keertje gesext met een vent...
Net zoals 80% van alle mannen wel eens geexperimenteerd hebben op dat gebied (en laat de ontkenningen maar komen)
En we zwaaien nog vier maal naar het hoge noordenquote:Op maandag 9 april 2007 21:51 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik laat mijn club niet uitmaken voor kakkerlakken door zo'n tyfusdwerg.![]()
En qua kutbui zijn ze er in 020 denk ik toch erger aan toe...![]()
Als dat zo is...quote:Op maandag 9 april 2007 21:51 schreef Mani89 het volgende:
Heeft iemand eigenlijk die zogenaamde brief van Nicolaas die aankondigde dat hij zou blijven gelezen of gezien? .. het zou net zo goed weer een grote grap zijn en dan hij loopt morgen het huis weer uit
Wat zei Huub dan??quote:Op maandag 9 april 2007 21:51 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik had echt geen behoefte om het ereterras te bestormen hoor...quote:Op maandag 9 april 2007 21:51 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
deur barricaderen en de temp op 100 graden ben je er meteen vanafquote:Op maandag 9 april 2007 21:27 schreef Dogga het volgende:
Hahahhaha nico gaat sauna in...wedden dat heel BANJ mee gaat
slijmende mensen BAH
Ik wist wel dat ie voor kakjaks was, dat had ie bij TattooBob al duidelijk laten blijken. Maar zoals ik al zei: NIEMAND maakt mijn club uit voor kakkerlakken. Dan plaats je jezelf voor mij in het groepje kakjaksieten waar ik gewoon een tyfushekel aan heb.quote:Op maandag 9 april 2007 21:48 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Pfft... Je beoordeeld de bewoners dus op voor welke voetbal club ze zijn?quote:Op maandag 9 april 2007 21:51 schreef PietjePuk63 het volgende:
ja mooi he, ik wilde hem ook even opschrijven, hoe krom kun je praten !!!quote:Op maandag 9 april 2007 21:53 schreef F1reB1rd het volgende:
Brian SHE bewerkt zich in een lelijk daglicht
Ik snap niet dat er mensen zijn die hier nog echt intrappenquote:
je twijfelt zeker nogquote:Op maandag 9 april 2007 21:52 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ik hoor toch echt bij die 20 % dan..flikkers![]()
En wat is je club?quote:Op maandag 9 april 2007 21:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ie voor kakjaks was, dat had ie bij TattooBob al duidelijk laten blijken. Maar zoals ik al zei: NIEMAND maakt mijn club uit voor kakkerlakken. Dan plaats je jezelf voor mij in het groepje kakjaksieten waar ik gewoon een tyfushekel aan heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |