Daar lijkt het wel op, omdat hij nu alleen maar bezig is met: "er moet iemand uit"quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:45 schreef 2live het volgende:
het leukst is het als nicolaas in ieder geval blijft tot de volgende stemronde om een break te forceren in 1 van de groepjes.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Sorry, lieve Libelle-lezerts: Nicolaas wordt met helemaal niemand bevriend, hij gaat straks gewoon weer weg.
Zijn verhaal rammelt aan alle kanten. Hij heeft het destijds 6 weken volgehouden, en gaat echt niet opnieuw in de villa wonen.
Ik hóóp het wel hoor, het is een hele interessante toevoeging aan het huidige krachtenveld, maar ik geloof hem voor geen méter.
Tja hoop dat je gelijk hebt maar ik vrees met grote vreze.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Sorry, lieve Libelle-lezerts: Nicolaas wordt met helemaal niemand bevriend, hij gaat straks gewoon weer weg.
Zijn verhaal rammelt aan alle kanten. Hij heeft het destijds 6 weken volgehouden, en gaat echt niet opnieuw in de villa wonen.
Ik hóóp het wel hoor, het is een hele interessante toevoeging aan het huidige krachtenveld, maar ik geloof hem voor geen méter.
ik ook dus niet, hij kon er de vorige keer ook al niet met het ' hele gebeuren' omgaan en daar is niks aan veranderd.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is Nico toch een kanjer.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:46 schreef solara4 het volgende:
volgens mij mag nicolaas brian niet
Je hebt gelijk hoor. Vanavond gaat hij weer naar huis.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Die brief heeft hij toch zelf gemaakt?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:48 schreef itsme het volgende:
[..]
Tja hoop dat je gelijk hebt maar ik vrees met grote vreze.
Aan de andere kant wie blijft er dan over? Stefan?
A: zijn foto staat op de 10 site.
B: hij had een officiele brief
Gert komt uit de kast ( tent)quote:
dat was toch die andere brief over die slaapkamer?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Die brief heeft hij toch zelf gemaakt?
Die slaapt, zal ik?quote:
Oh, je slaapt nietquote:
Nou ik hoef niet met hem te zoenen of zo, maar een innige omhelzing kan er wel af als hij dat stuk vuil de villa uit weet te werken.quote:
Nicolaas heeft een goed gesprek met Brianquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:52 schreef Judah het volgende:
Kunnen we bij deze weer on-topic gaan en de verafgoding van de blonde Nico met z'n slierterige post-corpsbalkapsel beperken tot in de Lieve-Mona rubriek?
maar dit heeft alleen maar nut als hij [ nico] nog ff blijftquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:54 schreef noekje het volgende:
Nicolaas richt zijn pijlen op Jaap.
Ik hoop dat Nicolaas inderdaad zijn zin krijgt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:54 schreef noekje het volgende:
Nicolaas richt zijn pijlen op Jaap.
Dus blijf ik hoop houden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:55 schreef 2live het volgende:
[..]
maar dit heeft alleen maar nut als hij [ nico] nog ff blijft
Hij blijft idd een enorme zak!quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:56 schreef blomst het volgende:
Brian wil wel zakkelijk blijven,maar zijn groepje wil hij intakt houden.
dat wil brian graag gelovenquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:01 schreef solara4 het volgende:
is huub over de zeik??????
Vertel: wat zegt Nicolaas z'n lichaam nu.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:59 schreef solara4 het volgende:
ik denk dat nicolaas Brian en dat hele groepje niet mag, als je hem hoort en zijn lichaamstaal ziet.......
ze gaan niet met elkaar om als vrienden, brian wil wel maar nicolaas nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:02 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Vertel: wat zegt Nicolaas z'n lichaam nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |