Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Deze activiteit zal dan in Nijmegen plaats moeten vindenquote:Koffieworkshop
In samenwerking met Max Havelaar organiseren wij een koffieworkshop. U wordt ontvangen met koffie of thee en gebak en krijgt informatie over de stichting Max Havelaar en onze samenwerking, waarna een reis wordt gemaakt door de wereld van koffie. U zet zelf koffie met verschillende zetmethodes en neemt deel aan een koffieproeverij, waarbij u vier soorten koffie proeft. De workshop wordt afgesloten met een kennisquiz en een demonstratie koffiebranden. Tot slot ontvangt u 250 gram Peruaanse biologische koffie met het Max Havelaar keurmerk om thuis nog eens na te genieten.
Kosten: ¤ 13,00 p.p. (1½ uur)
Reserveren kan vanaf 10 personen (tot maximaal 25 personen)
Groepen groter dan 25 personen kunnen eventueel gesplitst worden.
Groepen kleiner dan 10 personen kunnen aangesloten worden bij een reeds geplande workshop.
dit is zekers een feestje waard.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 06:50 schreef indahnesia.com het volgende:
da's lang geleden dat ik er 1 geopend heb.. nu eerst maar een bakkie.
ik dacht...ik zeg maar nix....quote:Op dinsdag 10 april 2007 07:54 schreef OA het volgende:
Die TT zal wel weer de nodige reacties losmaken....![]()
Maar ik vind de oploskoffie van Tchibo altijd heel goed te doen!![]()
Hey Indie, OA etc.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 07:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedemorgen OA.....![]()
![]()
![]()
...lekker geslapen.....
?
ik ook te kort geslapen....quote:Op dinsdag 10 april 2007 07:56 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Prima geslapen, alleen een beetje kort...![]()
Jij was ook al vroeg uit de veren!![]()
daar schijnen meer mensen last van te hebben na een 'vakantie'periode...quote:Op dinsdag 10 april 2007 07:58 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb zo ontzettend geen zin om te werken vandaag![]()
eer-ik!quote:
Da's alweer even geleden idd, topicje of 2 a 3 schat ik zoquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:06 schreef OA het volgende:
[..]
eer-ik!![]()
Tijd niet gesproken...![]()
hoe is ie (en met je zus?)![]()
Hoi BrandXquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:15 schreef BrandX het volgende:
goedemorgen, even een tvp-tje voor wanneer ik vanmiddag terug ben, en deze SC is onverhoopt nog niet vol gekoffied
werkze, luierze, studeerze enz:
Ciao!![]()
Ha JJquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedemorgen zeg...![]()
![]()
![]()
...jij bent vroeg vandaag....
![]()
winskunde op de vroege ochtend....quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ha JJ
Voor mijn doen behoorlijk vroeg idd
over een minuut of 10 effe ontbijten enzo, en daarna m'n PO wiskunde voorbereiden
Jij nog wat op de planning staan vandaag?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:26 schreef indahnesia.com het volgende:
goedemorgen aan de binnenkomers... bakje oploskoffie erbij?
nieuwe gewichten voor je weegschaal?quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
winskunde op de vroege ochtend....![]()
![]()
...vandaag...tja....zometen ff trainen...(jaja...moet wel een beetje strak in mijn velletje zitten als ik op vakantie ga....
)...wachten op telefoontje van uitzendbureau ivm sollicitatie's....
...en natuurlijk de alledaagse dingentjes.....
...oh ja!!! ..ook ff de stad in om nieuwe gewichten te kopen...
![]()
Mogequote:Op dinsdag 10 april 2007 08:26 schreef indahnesia.com het volgende:
goedemorgen aan de binnenkomers... bakje oploskoffie erbij?
drukke dag dus al met alquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
winskunde op de vroege ochtend....![]()
![]()
...vandaag...tja....zometen ff trainen...(jaja...moet wel een beetje strak in mijn velletje zitten als ik op vakantie ga....
)...wachten op telefoontje van uitzendbureau ivm sollicitatie's....
...en natuurlijk de alledaagse dingentjes.....
...oh ja!!! ..ook ff de stad in om nieuwe gewichten te kopen...
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nieuwe gewichten voor je weegschaal?
Ja, maar 't is veel werk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jij alleen wiskunde op de planning....?![]()
goeiesmorgens smorgens....quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Goedemorgen !
Mooi dat je zusje weer aan de beterende hand is!quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da's alweer even geleden idd, topicje of 2 a 3 schat ik zo
Maar 't gaat hier goed hoor, denk ik.
Even aan het revalideren van het weekend
Druk gehad enzo.
Zusje gaat ook goed, langzaam aan mag ze steeds meer eten, ze moet het rustig opbouwen
Daar ook alles goed?
Eet smakelijk.quote:
luiwammesquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:32 schreef Kuukske het volgende:
Zo, lekker begin van de dag; 20 minuten doen over een stukje van nog geen 10 minuten met de auto.
jah...quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:33 schreef Kuukske het volgende:
Ah weer werkoverleg OA?
Ja, nouja ik ga met de auto omdat ik na werk doormoet naar de ouders en de sportschool. Anders was ik gaan fietsen hoorquote:
Mogge Lenny.quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
goeiemorge
lalala
begin de dag met een dansje
begin de dag met een lach
want wie vrolijk kijkt in de morgen
lalala
Ik drink zo veel mogelijk Euroshopperquote:Op dinsdag 10 april 2007 07:54 schreef OA het volgende:
Die TT zal wel weer de nodige reacties losmaken....![]()
Maar ik vind de oploskoffie van Tchibo altijd heel goed te doen!![]()
Efficient werkoverleg.quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:45 schreef OA het volgende:
jah...was idd weer werkoverleg...
snel de planning van de dag doorgenomen en weer vertrokken richting koffiemachine...![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
goeiemorge
lalala
lalala
goedemorgen Papier....quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik drink zo veel mogelijk Euroshopperoploskoffie, vanwege de prijs (van een Senseo) en natuurlijk omdat ik aards-lui ben.
![]()
Goeiemorgen
iedereen
![]()
aah, dan heb je inderdaad wel een goede redenquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, nouja ik ga met de auto omdat ik na werk doormoet naar de ouders en de sportschool. Anders was ik gaan fietsen hoor
Jawel, maar soms is het inderdaad iets met luiheidquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:48 schreef indahnesia.com het volgende:
aah, dan heb je inderdaad wel een goede reden![]()
Ik kan pas na 10.00 uurquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
goeiemorge
lalala
lalala
Efficient is het wel.. Alles is doorgenomen en als er geen vragen/opmerkingen/moeilijkheden zijn, dan is het doorgaans met 10 minuten achter de rug...quote:
Ook goeiemorgen JJquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedemorgen Papier....![]()
..lekker geslapen....?
![]()
mwoa...beetje te warm gehd vannacht....quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ook goeiemorgen JJ![]()
j
Lekker geslapen, maar beetje kort![]()
Maar met een paar bakkenkoffie lukt het allemaal wel.
Jij lekker geslapen?![]()
![]()
![]()
Misschien per ongeluk de tv aangezet?quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en toch he....lag ik echt vroeg in bed.......ksnap er nix van....
![]()
Whehe, dat werkt bij mij totaal niet, meestal is het juist extreem slaapverwekkendquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien per ongeluk de tv aangezet?![]()
![]()
Dat helpt mij meestal over mn slaap heen![]()
om even op je vraag terug te komen, hoe het hier is...quote:
Je moet natuurlijk wel iets leuksquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, dat werkt bij mij totaal niet, meestal is het juist extreem slaapverwekkend
Ik trek het nooit lang als ik moe ben en de TV aanzet
Das idd een erg slechte combinatie... tv en bed...quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, dat werkt bij mij totaal niet, meestal is het juist extreem slaapverwekkend
Ik trek het nooit lang als ik moe ben en de TV aanzet
Dank zij de nieuwe dienstmededeling heb ik alweer 1 extra lijst gekregenquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:07 schreef OA het volgende:
[..]
om even op je vraag terug te komen, hoe het hier is...![]()
Prima!![]()
Afgelopen dagen het balkon opgeknapt, gezond en lekker gegeten!![]()
Wat vind je trouwens van de dienstmededeling zoals ie nu in de OP staat?
Goed bezig geweest dusquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:07 schreef OA het volgende:
[..]
om even op je vraag terug te komen, hoe het hier is...![]()
Prima!![]()
Afgelopen dagen het balkon opgeknapt, gezond en lekker gegeten!![]()
Wat vind je trouwens van de dienstmededeling zoals ie nu in de OP staat?
Dat maakt niet zoveel uit hoor, als ik moe ben, pleur ik zo in slaapquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel iets leuksopzetten. Van testbeeld val ik ook in slaap
![]()
Precies, wat dat betreft is het wel een goeie combinatiequote:Op dinsdag 10 april 2007 09:08 schreef OA het volgende:
[..]
Das idd een erg slechte combinatie... tv en bed...![]()
Of misschien juist wel ideaal... dan val je tenminste snel in slaap...![]()
Kijk eens aan! Toch niet alle inspanningen voor niets!quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dank zij de nieuwe dienstmededeling heb ik alweer 1 extra lijst gekregen![]()
Ja maar mijn avatar kan ik niet echt veranderen, dan klopt mijn naam en mijn onderschrift niet meer.quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:46 schreef OA het volgende:
[..]
Mogge Lenny.![]()
Jouw humeur is in sterk contrast met je avater...![]()
JJ!! Lekker geslapen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
...Lenny....
![]()
![]()
...goedemorgen....
![]()
![]()
![]()
![]()
spreekwoordelijk, lig ook nog in bed..quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kan pas na 10.00 uurdansen, maar toch goeiemorgen
![]()
![]()
3e paasdag... vandaag dus... werken...quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja maar mijn avatar kan ik niet echt veranderen, dan klopt mijn naam en mijn onderschrift niet meer.![]()
![]()
nog plannen voor 3e paasdag?
dat maakt het verschil tussen ons..quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:20 schreef OA het volgende:
[..]
3e paasdag... vandaag dus... werken...![]()
ben ik al 1 uur en 21 minuten mee bezig...![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:20 schreef OA het volgende:
[..]
3e paasdag... vandaag dus... werken...![]()
ben ik al 1 uur en 21 minuten mee bezig...![]()
Ik ook al een uur, lag dan ook al om 11 uur te slapen dus dat is nog wel oke.quote:
'al' om 11 uur zegt ie.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ook al een uur, lag dan ook al om 11 uur te slapen dus dat is nog wel oke.
*slaapt altijd veel![]()
Stelletjequote:Op dinsdag 10 april 2007 09:16 schreef OA het volgende:
[..]
Kijk eens aan! Toch niet alle inspanningen voor niets!![]()
Toen ik er gisteren mee bezig was, zag ik dat er ook een overzichtje in excel is...ik dus klikken en proberen te openen... maar dat lukte niet...
... tsja, vrij lastig als je nog geen office hebt geïnstalleerd...
![]()
Inmiddels heb ik het wel kunnen bekijken!![]()
2 mensen beweren resp. 60 en 68u p/week te werken.......
![]()
afschrijvenquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Stelletje [afbeelding] woraholics![]()
Er was er zelfs 1 die "'te veel" had ingevuldWat moet ik daar nou mee?
![]()
11quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
afschrijven
Anders weet ik het ook niet, hoeveel heb je er inmiddels?
M'n bioritme is echt weer verneukt trouwens door dat pasen
Ik was net glashard aan het beweren tegen iemand dat het gewoon maandag is nu, en dat ie z'n kop moest houden met z'n dinsdag
Ok, nou ben k ook nog eens 'net' wakker, maar toch.
Niet zo sip, we zijn er 2 ingelopen, zo is het ook weer. AZ wint de komende 3 wedstrijden echt niet. PSV ook niet maar dat leek me vrij logisch.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:32 schreef TIM-846 het volgende:
ik ben vandaag waarschijnlijk wat afwezig jongelui.. zit in een dip na het gepruts van Ajax afgelopen weekend denk ik![]()
![]()
valt wel mee hoor...quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vinden jullie me een verrader dat ik dat ding niet invul en de eed niet heb afgelegd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vinden jullie me een verrader dat ik dat ding niet invul en de eed niet heb afgelegd?
Hey Tim!quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:32 schreef TIM-846 het volgende:
ik ben vandaag waarschijnlijk wat afwezig jongelui.. zit in een dip na het gepruts van Ajax afgelopen weekend denk ik![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:35 schreef OA het volgende:
[..]
valt wel mee hoor...
die is nu toch even wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi OA!quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:35 schreef OA het volgende:
[..]
Hey Tim!![]()
Hoe staat het met je beamerwens? In V&A staat er eentje te koop...![]()
Laat ik het zo zeggen: je stageloon(tje) is ws te weinig...quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:38 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hoi OA!Nou.. ik wilde er misschien eentje .. omdat eerik hem toevallig goedkoop kon krijgen. Maar die in V&A, is dat een goed prijsje? Ik zal eens kijken.... Het is ook weer niet zo dat ik teveel geld heb op het moment..
![]()
Moet ik wel aan toevoegen dat ik zelf mijn eigen lijst niet heb ingevuldquote:
Haha, mooiquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:34 schreef OA het volgende:
eer-ik, er is trouwens nog een kleine discussie gevoerd over jouw "bezigheden" afgelopen goede vrijdag...![]()
[KOFFIE SC #62] Goede Vrijdag, Sterke Koffie, Slappe SC
Heb je trouwens ook je postaantal gezien in maart...(nou ja, maart... eerste 4 weken dan...)
[KOFFIE SC #63] Koffie met 'n Kuukske & JD.
Smaeckeleijck etenquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik ga maar eens ontbijten, buik begint te praten
brbrbrbrbrb
nee hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goed bezig geweest dus!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, mooi
Het lag wel iets van de werkelijkheid, dat horizontaal fitnessen is er niet helemaal van gekomen
Niet dat het ver vanaf lag
Thuisstuderen
Die aantallen kan je vinden in een topic hier ergens in GC...quote:Hoe kom je aan die postaantallen?
Wel grappig
Heb m'n postcount echt hard omhoog gekrikt in maart
Met koffie? Eet ze!quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik ga maar eens ontbijten, buik begint te praten
brbrbrbrbrb
Ah, okquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:43 schreef OA het volgende:
[..]
Goed bezig geweest dus!!![]()
[..]
Die aantallen kan je vinden in een topic hier ergens in GC...![]()
Heb vanaf donderdag niet meer geteld...quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ah, ok
Leuk dat ze dat bijhouden.
Kunnen ze dat ook per topic(reeks) zien/
Dat zou me een hoop werk schelen
Ik weet al niet meer in welk topic ik ;t gepost had, ik dacht dat ik tot 53 was gekomen ofzo, maar ik zag daar geen herkenbare TT.
Ik dacht aan een TT waarin stond: waar eer-ik door stats gekoffied wordt.
Maar die vond ik zo gauw effe nietniet uitgebreid gezocht enzo hoor
Ben jij al klaar met tellen eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:49 schreef OA het volgende:
[..]
Heb vanaf donderdag niet meer geteld...![]()
Wellicht ga ik vandaag nog even verder...Whehe, okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mits je het niet te druk hebt uiteraard
Oh, is het #57
Ik dacht 53, en heb #54 en #52 ook nog gekeken, maar die waren het ook niet
Maar bedankt in iig
Signature.
Even kijken zoquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:50 schreef OA het volgende:
Ik heb trouwens ook maar ff voor de gein een disclaimer in de OP gemieterd...
barbaar...quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik eet een banaan.
eet smakelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik eet een banaan.
Ik heb de banaan eerst netjes onthoofd!quote:
Nou dan is het goed!quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb de banaan eerst netjes onthoofd!En daarna langzaam gevild
![]()
En toen langzaam stukje voor stukje doodgebeten![]()
kannibaal!quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb de banaan eerst netjes onthoofd!En daarna langzaam gevild
![]()
En toen langzaam stukje voor stukje doodgebeten![]()
Geen secretaresse die je eventjes kunt bellen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Koffie automaat is stuk hier op de afdeling, nu moeten we een eind lopen voor koffie![]()
Ik heb zondag 12 uur achter elkaar gelopen , k heb nog lamme benenquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Geen secretaresse die je eventjes kunt bellen?
Daarbij is het toch ook niet echt erg om even een stukje te kunnen lopen
- Benzinepomp op de hoek.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb zondag 12 uur achter elkaar gelopen , k heb nog lamme benen![]()
12 uur lopen? Kon je de paaseieren niet vinden?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
is daar geen arbo-wet voor?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Koffie automaat is stuk hier op de afdeling, nu moeten we een eind lopen voor koffie![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:11 schreef Goover het volgende:
[..]
12 uur lopen? Kon je de paaseieren niet vinden?
tja, had je nu zondag maar minder gelopen hequote:Op dinsdag 10 april 2007 10:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ah, ok, ik dacht ook al, wtf heb je nou weer allemaal uitgespooktquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
horeca he!
En nee ik loop wel even naar een andere afdeling zo voor koffie ofzo![]()
Er staat hier ergens een apparaat waar vanochtend plotseling maar de helft van het water uitkwam. Dat was geen kattepis!quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:10 schreef Goover het volgende:
De koffie die hier vanmorgen uit de automaat kwam leek meer op water met een beetje melk en een druppel koffie. Kijken of hij zometeen wat beter gaat zijn...
Dan wordt je idd ff flink wakker geschud!quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er staat hier ergens een apparaat waar vanochtend plotseling maar de helft van het water uitkwam. Dat was geen kattepis!![]()
Gelukkig hebben we ons eigen apparaat.![]()
![]()
![]()
Ik houd wel van sterke koffie. Wij hebben 1 apparaat voor het hele bedrijf, zo een standaard DE ding.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er staat hier ergens een apparaat waar vanochtend plotseling maar de helft van het water uitkwam. Dat was geen kattepis!![]()
Gelukkig hebben we ons eigen apparaat.![]()
![]()
![]()
Hebben wij ook.. zonder dat mannetje.. er staat wel vaak een ander mannetje bijquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik houd wel van sterke koffie. Wij hebben 1 apparaat voor het hele bedrijf, zo een standaard DE ding.
[afbeelding]
Die, maar dan zonder dat mannetje er bij.
Ik heb altijd sterke koffie met weinig melk, maar dat was vanmorgen 3x niks!
Moet er niet iets staan over het gevaar van verslaving (zowel voor koffie als dit topic?)quote:
Neequote:
goedemorgen TIM.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hebben wij ook.. zonder dat mannetje.. er staat wel vaak een ander mannetje bij![]()
Zoooo al een drukke dag gehadquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
zo..getraind...gedouched....bed opgemaakt....opgeruimd...ben er helemaal klaar voor...![]()
...maar eest een bakkie...
![]()
![]()
![]()
Hoe haal jij je koffie er uit?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hebben wij ook.. zonder dat mannetje.. er staat wel vaak een ander mannetje bij![]()
nou...koffie drinken met een leuke man.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:21 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, dat mannetje zou ik er niet eens bij willen hebben, wel een leuke dame natuurlijk.
fris zeker ....quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zoooo al een drukke dag gehad![]()
![]()
Nu weer fris en fruitig?![]()
alles is op eigen risico!quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:20 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Moet er niet iets staan over het gevaar van verslaving (zowel voor koffie als dit topic?)![]()
Thanks!~quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee
Ik ga 't meteen doen.
Ik heb het ook zo druk met m'n MP3's ordenen joh...
edit: NetjesMooie disclaimer
Ik zat te zoeken naar een link alleen![]()
Heb je geen voorkeuze zenders dan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:22 schreef Goover het volgende:
[..]
Hoe haal jij je koffie er uit?
1x op sterkte (sterke koffie)
3x op melk (weinig melk)
1x op 'Koffie met melk'
Resultaat: Sterke koffie met weinig melk.![]()
Soms haal ik er espresso uit, dan ook sterk met weinig melk![]()
Everyday is a special day, mydearquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
fris zeker ....![]()
...maar wat ik ook doe....mijn ogen willen dicht gaan....
...maar het zal ze niet lukken....
...vandaag is de dag....
![]()
Doe mij maar een tom pouce.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ga strax ff naar de stad....moet ik nog iets lekkers meenemen voor bij de koffie....?![]()
![]()
Een lepeltje!quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ga strax ff naar de stad....moet ik nog iets lekkers meenemen voor bij de koffie....?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Doe mij maar een tom pouce.
Die heb ik lang niet op
Da's hier al een tijdje zo.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:31 schreef OA het volgende:
De lucht breekt hier open!![]()
het zonnetje komt tevoorschijn!![]()
de temperaturen gaan omhoog!![]()
Kortom: de zomer komt steeds dichterbij!!![]()
![]()
Het is toch voorgeprogrammeerd!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Voorkeuze zenders
Moge erik.
Snelkeuzetoetsen bedoel ik.
Vertel!quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da's hier al een tijdje zo.
Ik ben gister trouwens nog relatief bij je in de buurt daar geweest
ik wist niet dat je lepeltjes lekker vond...quote:
Op de zaak neem ik altijd 176 ofzoquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:33 schreef OA het volgende:
[..]
Het is toch voorgeprogrammeerd!!![]()
dus je hebt eigenlijk wel gewoon gelijk!
Oostvoornequote:
Ah..quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Op de zaak neem ik altijd 176 ofzo
Cappuccino zonder suikar
Ja, maar dat hebben wij niet, wij hebben zo'n autobar apparaat van 2 meter hoog...quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:36 schreef OA het volgende:
[..]
Ah..
ik neem altijd een filterzakje, een vol reservoir water en een paar scheppen koffie in de filter...![]()
ff wachten en dan heb je de lekkerste koffie!!Zelf gezet!
![]()
Hemelsbreed is dat idd vrij dichtbij!quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oostvoorne
Dat ligt toch niet bijster ver bij je vandaan?
Kon tegen de rotterdamse havens aankijken in elk geval
Zeeland ligt in de weg hequote:Op dinsdag 10 april 2007 10:37 schreef OA het volgende:
[..]
Hemelsbreed is dat idd vrij dichtbij!![]()
Toch nog wel een half uurtje rijden met de wagen,vanwege in de weg liggende rivieren, havens, industrie, etc....
![]()
Krakelingen!quote:
Inderdaad wel geruststellend dat ik er niet alleen zo over denkquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Buzz....my friend.......ik wist dat ik er niet alleen voor stond...
![]()
dat gun ik je van harte, maar neem de volgende keer een TT waar ik me niet in verslikquote:Op dinsdag 10 april 2007 06:50 schreef indahnesia.com het volgende:
da's lang geleden dat ik er 1 geopend heb.. nu eerst maar een bakkie.
Heerlijk geslapen JJ en lekker gedroomd ook!quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Frits....![]()
![]()
![]()
....goedemorgen...
![]()
![]()
...lekker geslapen en gedromd....?
![]()
Rotterdam ís ook echt een baggerstad...quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zeeland ligt in de weg he
Half uurtje hebben we er idd ook vanaf rotterdam over gedaan.
Wat een baggerstrand is dat trouwens, lijkt me niks om daar te chillen maar ja,dat was ook het streven niet.
quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:44 schreef OA het volgende:
[..]
Rotterdam ís ook echt een baggerstad...![]()
Ik vind het Zuiden des Lands altijd veel gezelliger!!![]()
Misschien valt het mee als je er niet zo vaak komt...quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....misschien is R'dam een beetje druk enzo...
...maar om het nou een baggerstad te noemen...
![]()
Vind ik ook, het strand is daar kut (ok, dat is niet echt Rotterdam), het uitzicht is kut, en het is er niet gezellig. Zuiden des lands is idd gezelliger, maar wat noorderlijker dan R'dam is het ook wel prima.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:44 schreef OA het volgende:
[..]
Rotterdam ís ook echt een baggerstad...![]()
Ik vind het Zuiden des Lands altijd veel gezelliger!!![]()
Dat komt ook wel omdat er in Maastricht ander volk rondloopt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:47 schreef OA het volgende:
[..]
Misschien valt het mee als je er niet zo vaak komt...![]()
Maar ik voel me altijd veel meer op mn gemak in, bijvoorbeeld, Maastricht!![]()
Delft ben ik nog nooit geweest, ja, doorheen gereden 1239871209348 keer, maar nog nooit rondgelopen daar. Lijkt me ook niks trouwens, hoewel ik veel redelijk goeie verhalen over Delft hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
...DELFT...
![]()
![]()
![]()
![]()
weten jullie wat een echte baggerstad is.......Eindhoven....
![]()
![]()
![]()
Dat zijn idd ook wel betere steden dan Rotterdam!quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vind ik ook, het strand is daar kut (ok, dat is niet echt Rotterdam), het uitzicht is kut, en het is er niet gezellig. Zuiden des lands is idd gezelliger, maar wat noorderlijker dan R'dam is het ook wel prima.
Ik was eergister ook nog even in A'dam, en dat ik vind ik toch echt wel een leuke stad
Utrecht trouwens ook
Deluft is zooooo geweldig....quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Delft ben ik nog nooit geweest, ja, doorheen gereden 1239871209348 keer, maar nog nooit rondgelopen daar. Lijkt me ook niks trouwens, hoewel ik veel redelijk goeie verhalen over Delft hoor.
Die nieuw en hoogbouw zijn idd spelbrekers...quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat komt ook wel omdat er in Maastricht ander volk rondloopt.
R'dam is behoorlijk industrieen dacht ik, trekt andere mensen he
Maar steden als Maastricht idd, vind ik ook een stuk leuker, maar 't kom ook mede doordat daar nog oudbouw staat. Ik vind dat altijd een stuk prettigere indruk maken dan al die statische nieuwbouw
quote:
Ik duidelijk niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:52 schreef OA het volgende:
[..]
Die nieuw en hoogbouw zijn idd spelbrekers...![]()
althans, de een houdt ervan, de ander duidelijk niet...![]()
Maastricht: volgende maand een weekend daarheen i.v.m. bruiloft van een vriend!![]()
Schijnt ook gezellig te zijn, ik heb er wel wat kennissen wonen, maar ik kom er eigenlijk nooit.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:53 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Hoe is Nijmegen trouwens...![]()
Nog nooit geweest...![]()
Tuurlijk kan het ook beter zijn...quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:53 schreef eer-ik het volgende:
't kan in R'dam ook wel beter zijn wellicht, 't is tenslotte maar wat je er zelf van maakt, maar mijn stad is het niet
[afbeelding] Geef mij maar Am-ster-dam! [afbeelding]
Waar?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:55 schreef OA het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het ook beter zijn...
Maar ik heb 4 jaar lang daar op school gezeten.. elke dag in de bus/tram/metro![]()
Ik heb geen idee van kroegen in Maastricht... ik ben sowieso weinig in kroegen te vinden....quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik duidelijk niet.
Hoogbouw
Er zijn weinig gebouwen die groot zijn die mijn interesse trekken.
In Maastricht staat toch de oudste kroeg van Nederland?
Nijmegen vind ik zelf echt super...quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:53 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Hoe is Nijmegen trouwens...![]()
Nog nooit geweest...![]()
Zo, ja.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:58 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb geen idee van kroegen in Maastricht... ik ben sowieso weinig in kroegen te vinden....![]()
Het is trouwens wel erg gezellig daar op de terrasjes hoor, vooral met zulk weer als de afgelopen week!![]()
De zomerfeesten iddquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Nijmegen vind ik zelf echt super......leuke centrum (alhoewel een beetje standart) maar wel leuke terrasjes....
...de Waalkade is zekers ook erg leuk vooral in de zomer en er is altijd wel iets te doen...
en niet te vergeten de Zomerfeesten...
![]()
![]()
....een goede aanleiding om de meet in Nijmegen te doen...
![]()
Op de Hogeschool Rotterdam (HES) aan de Kralingse Zoom.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waar?
R'dam?
Ik 2, en ik ben het spuugzat
Goedemorgen JJquote:
Ja, idd, dat is bij het Vrijthof!quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zo, ja.
Je hebt daar toch zo'n plein met allemaal terrassen aan de rand ofzo?
Dacht dat ik er 1 keer geweest ben, in een restaurant/cafe weet k het, met allemaal verkeersborden binnen aan de muur.
Of reclameborden ofzo.
weet het niet precies meer ,maar er hingen in ieder geval veel verkeersborden aan de muur
klinkt niet echt goed....quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Goedemorgen JJ...
Beetje late reactie maar ik heb het vandaag even niet.. opeens ben ik wel wat aan het doen op m'n stage..![]()
Viel net bijna van mn stoel af.. Werd opeens dizzy, van dat computerscherm ofzoToen heb ik maar wat boterhammen gegeten, 2 koppen koffie en een glas water, en dat helpt nu een klein beetje.. weet nog niet of ik de dag hier af ga maken..
Ik zat er op het GLR, aan de Heer Bokelweg.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:01 schreef OA het volgende:
[..]
Op de Hogeschool Rotterdam (HES) aan de Kralingse Zoom.
Elke dag met de trein naar schiedam en daar met de metro verder! Das trouwens wel ideaal!![]()
Voordat de metroverbinding er was (vanaf Schiedam centrum) moest in naar R'dam CS en vanaf daar met de tram...![]()
Met de buurt daar is overigens niet mis.
Maar op de andere locaties, Coolhaven, Delfshaven, dat zijn echt geen frisse buurten...![]()
Ik heb ook een warm plekje voorquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
Amsterdam is wat mij betreft ook 12846732 keer mooier dan welke Nederlandse stad ook! Veel warmere sfeer door de mooi oude gebouwen
Rotterdam is kil en koud en hoog!
Utrecht blijft ook wel een zeer mooi stad hoor! En ik heb het voorrecht om college te mogen krijgen in de mooiste oude panden van Utrecht
Tim, volgens mij moet jij je eens laten nakijken...quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Goedemorgen JJ...
Beetje late reactie maar ik heb het vandaag even niet.. opeens ben ik wel wat aan het doen op m'n stage..![]()
Viel net bijna van mn stoel af.. Werd opeens dizzy, van dat computerscherm ofzoToen heb ik maar wat boterhammen gegeten, 2 koppen koffie en een glas water, en dat helpt nu een klein beetje.. weet nog niet of ik de dag hier af ga maken..
Je moet er wel vaker heen gaan! Het is zo mooi!quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb ook een warm plekje voorAmsterdam. Ben dr geboren, ik kom ere misschien 2x per jaar. Ik woon nu al 10 jaar in Arnhem,
arrogante kut-stad.
![]()
haha.. vorige keer was het niet zo serieus dacht ik! Denk dat ik er vandaag ook wel weer bovenop zal komen. Geen reden tot paniek vooralsnogquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:05 schreef OA het volgende:
[..]
Tim, volgens mij moet jij je eens laten nakijken...
Elke dag post je wel dat je dizzy bent...![]()
dat kan niet goed zijn...
Overigens is het wel positief dat koffie je weer op de been helpt!![]()
riekt een beetje naar verslavingsverschijnselen...![]()
nou ja...zwanger kun je iig niet zijn....quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:05 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
gaat al ietsje beter heb ik het idee.. we zien wel hoelang we het volhouden![]()
waarheen...? R'dam...?quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je moet er wel vaker heen gaan! Het is zo mooi!![]()
![]()
Dat was het jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:03 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, idd, dat is bij het Vrijthof!![]()
Die tent ken ik niet...
De terrassen langs de Maas zijn ook goed te doen!![]()
Je klinkt alsof je er echt heeeel veel zin in hebt...quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:09 schreef buzzer het volgende:
Ik ga zo direct heeeeeeerlijk vergaderen
Een betoog tegen een ongeschilderde betonnen muur heeft meer effect ben ik bang voor..
daar heb je HELEMAAL gelijk in...quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:10 schreef eer-ik het volgende:
Jullie zouden eens naar het centrum van San Sebastian moeten gaan, net over de grens bij Biarritz als je daar toevallig eens komt
Da's denk ik wel het mooiste stadje wat ik ooit gezien heb.
Die hele architectuur is echt geweldig daar
* Droomt wegquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
Mano Negra op tv....zo nostalgisch....![]()
ikke ook trots op jou...quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kamer deels opgeruimd.Ben trots op mezelf.
Biarritz is zeker een mooie stad, maar 't ligt niet zo mooi als San Sebastián als je 't mij vraagt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
daar heb je HELEMAAL gelijk in...![]()
![]()
![]()
...maar als je toch in de buurt bent ga dan ook ff Biarritz in ook erg mooi....
![]()
Nooit geweest... Pics?quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:10 schreef eer-ik het volgende:
Jullie zouden eens naar het centrum van San Sebastian moeten gaan, net over de grens bij Biarritz als je daar toevallig eens komt
Da's denk ik wel het mooiste stadje wat ik ooit gezien heb.
Die hele architectuur is echt geweldig daar
foto...?quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
je moest het resultaat eens zien![]()
![]()
![]()
pppffff...ouders die op vakantie meegaan met de camera....quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Camera is mee met ouders op vakantie.![]()
is ook supermooi! ben ikke geweest.. afgelopen jaar was ik op sicilie dat was pas leukquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
k zou heel graag een keer naar Corsica willen...![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:15 schreef OA het volgende:
[..]
Nooit geweest... Pics?
Ik vond Valletta (Malta) ook een mooie stad!![]()
Architectuur in Dublin vind ik bijvoorbeeld ook erg mooi!![]()
alleen schijnt het op Corsica vaak erg hard te waaien...quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
is ook supermooi! ben ikke geweest.. afgelopen jaar was ik op sicilie dat was pas leuk![]()
Sicilië is idd ook erg leuk!quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
is ook supermooi! ben ikke geweest.. afgelopen jaar was ik op sicilie dat was pas leuk![]()
cool.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb donderdag een auditie !
![]()
Bandje zoekt gitarist![]()
![]()
![]()
Succes!!!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
Corsica, schijnt ook knettermooi te zijn idd.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
alleen schijnt het op Corsica vaak erg hard te waaien...![]()
succes papierquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
Cool!quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[afbeelding]
Stukje strand en haven van San Sebastian.
Nou is San Sebastian gewoon een stad, dus je hebt er wel veel hoogbouw enzo, maar dat is beheurlijk oud enzo, dus het ziet er best leuk uit.
Maar het centrum is gewoon tof, allemaal oude, lage gebouwen
Biarritz:
[afbeelding]
Biarritz is gewoon tof
Manu Chaoquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
Manu Chao op tv.......ik zweef helemaal...
![]()
Gewoon doenquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Cool!Ik wil ook keertje naartoe
![]()
Thanx!quote:
Idd, maar ze komen in elk geval wel uit een frans sprekend stuk land, waar ze ook spaans spreken, en engelsquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
geen idee......maar zoooo leuk....
...lekker zomers enzo...
![]()
is dat spaans of portugees....quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd, maar ze komen in elk geval wel uit een frans sprekend stuk land, waar ze ook spaans spreken, en engels
Iemand zei laatst tegen me dat ze uit mexico komen, maar ik heb nog nooit iemand uit mexico frans horen praten
quote:Jose-Manuel Thomas Arthur (Manu) Chao (Parijs, 21 juni 1961) is een Franse folk-zanger van Spaanse origine. Hij zingt in het Frans, Spaans, Arabisch, Portugees en Engels.
Vooral in zijn periode met Mano Negra wordt Chao vermeld als Oscar Tramor. Voor hij doorbrak met Mano Negra speelde hij in Hot Pants.
Chao maakt muziek in een genre dat eind jaren '90, mede onder zijn invloed, ontstaan is: "Mestizo". Zijn bekendste nummers zijn Bongo Bong, Me gustas tú en Clandestino. Manu Chao is de voormalige frontman van de Franse band Mano Negra. In 2001 stond Manu Chao op het Nederlandse popfestival Lowlands, wat een groot succes was.
Chao's teksten hebben vaak een politieke, linkse inslag. Zo samplede hij zapatistawoordvoerder Subcomandante Marcos op het album Radio Bemba Sound System.
Ik versta sommige dingen, en ik spreek geen portugees.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
is dat spaans of portugees.......ik dacht namelijk portugees...
![]()
euhhhh...dat heb je hun niet gevraagd....quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Thanx!![]()
Ze oefenen om 5 uur al. Ik hoop niet dat hetscholieren zijn
![]()
![]()
Had ik het toch goed, dat er iets met baskisch wasquote:Manu's moeder was Baskisch, zijn vader, de schrijver en journalist Ramón Chao, Galiciër uit Vilalba. Ze ontvluchtten het Spanje onder het bewind van Franco en vestigden zich in Parijs. Kort na de geboorte van Manu, verhuisde het gezin naar de buitenwijken van Parijs, waardoor Manu het grootste deel van zijn jeugd doorbracht in Boulogne-Billancourt en Sèvres.
Watersports = plassex.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gewoon doen
Hou je toevallig ook van watersporten?
idd..en ik met dat Portugees...quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:33 schreef eer-ik het volgende:
oh, en dit:
[..]
Had ik het toch goed, dat er iets met baskisch was
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Watersports = plassex.nee!
![]()
Watersport = Dobberen op luchtbed!![]()
![]()
Watersport = Water(jet)skieënNog nooit gedaan.
ws spreekt ie uit ervaring...quote:
Ik heb ge-sms-tquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
euhhhh...dat heb je hun niet gevraagd.......maar hoe klonk zij n stem? iemand zei laasts tegen mij dat je een hele boel uit een stem kon halen...
![]()
Ik kan er 4.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
idd..en ik met dat Portugees......maar men...hij kan gewoon zomaar dus 5 talen....
...weet je hoe vet....?
![]()
![]()
Watersports is een hele gangbare (engelse) termquote:
Ziet er allemaal errug goed uit!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar Biarritz is dé plek in Europa voor golf surfen
Waterscooters kun je er huren, voor 30 euro per kwartier, maar 't is het wel waard.
Echt vet om een keer te doen, maar na 1 keer heb je het ook wel gehad.
Althans, vooral met die prijs
WEER wat geleerd vandaag....quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Watersports is een hele gangbare (engelse) termvoor deze vreemde hobby
![]()
geen ideequote:
Google is je vriendquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Watersports is een hele gangbare (engelse) termvoor deze vreemde hobby
![]()
Welke dan?quote:
Nederlands, Frans en portugees?quote:
ik ben nog heel onschuldig hoor...quote:
Nederlands, Frans en Engels...heb een paar jaar Spaans gehad maar is al zoooo lang geleden...quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nederlands, Frans en portugees?
Ik spreek Nederlands, Engels, Frans en Duits.
Laatste 2 niet bijster goed, maar ik kan me verstaanbaar maken
Ik krijg er nog spaans bij, wil italiaans leren, en ik zou graag Russisch en Mandarijns kunnen spreken.
Talen
Waterfietsen hou ik niet zo van, kitesurfen daarentegenquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:40 schreef OA het volgende:
[..]
Ziet er allemaal errug goed uit!!![]()
Ik ben weleens wezen watersporten in Griekenland, bij Zakynthos...![]()
Hadden we een waterfiets gehuurden dan dobber je wat rond, let niet op, drijft wat af...
en voor je het weet moet je fietsen voor je leven om nog weer op het strand te komen...
![]()
Mijn laatste watersports ervaring was ik 6quote:
waterfietsen is dan ook erg oudbollig....quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waterfietsen hou ik niet zo van, kitesurfen daarentegen![]()
Sinds wanneer doceren ze Engels in frankrijk eigenlijk, weet je dat?quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Nederlands, Frans en Engels...heb een paar jaar Spaans gehad maar is al zoooo lang geleden......lijkt me wel erg leuk om het weer op te pikken...
![]()
![]()
het probleem ligt er niet aan dat het niet verplicht is....quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sinds wanneer doceren ze Engels in frankrijk eigenlijk, weet je dat?
Want mijn ervaring met franse jongeren is dat ze erg krakkemikkig Engels spreken, en naar hun eigen zeggen is dat omdat het tot voor kort geen verplicht vak was...
Ja!!!!!!!!!..precies zoals ik het zou beschrijven....quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Volwassen? Is dat dat je saai bent en geen plezier meer hebt en oud bent en bijna dood gaat?
jeps, en je wordt er moe van.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
waterfietsen is dan ook erg oudbollig....![]()
![]()
![]()
Dan wil ik ook niet volwassen worden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Ja!!!!!!!!!..precies zoals ik het zou beschrijven....![]()
![]()
![]()
No you don't....quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps, en je wordt er moe van.
join the club...quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan wil ik ook niet volwassen worden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag 'm niet staan in de GC lijst..quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoe kan dat nou......in slaap gevallen...
?
wie....quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:55 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, is Holleder al dood?
Waar lees je dat? Volgens het laatste nieuws ligt hij op de IC dacht ik.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:55 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, is Holleder al dood?
Nou moequote:
Ah, is dat het euvel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het probleem ligt er niet aan dat het niet verplicht is.......maar meer omdat de docent het op z'n frans uitspreken...
...trouwens is Engels in frankrijk wel verplicht in de 6e en 5e...daarna moet je een keuze maken tussen engels en Duits (vaak word jammer genoeg dus Duits gekozen...
)... en mag je een 3e taal erbij nemen wat vaak dus spaans of italiaans s...
![]()
We zijn altijd hier...quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou moeWe waren al die tijd hier!
![]()
soms...quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:58 schreef OA het volgende:
[..]
We zijn altijd hier...
Soms verandert wel het nummertje van "hier"![]()
hij ligt hier in de buurtquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Waar lees je dat? Volgens het laatste nieuws ligt hij op de IC dacht ik.
Hebben we wel eens een hele dag gedaan met 1 nummertje?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
soms......of zeer regelmatig....?
![]()
![]()
dat bedoel ik dus....quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hebben we wel eens een hele dag gedaan met 1 nummertje?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En nog steeds ben ik nog niet onder de douche
soms zeer regelmatig...quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
soms......of zeer regelmatig....?
![]()
![]()
Jahoor.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:01 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Hebben we wel eens een hele dag gedaan met 1 nummertje?![]()
![]()
Ja daar heb je het alquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:03 schreef eer-ik het volgende:
Tering, ik had laatst m'n ipod aan een windows machine gehangen, en prompt doet ie het niet meer
OMFG...heb jij een i-Pod naar de kloote geholpen...?...quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:03 schreef eer-ik het volgende:
Tering, ik had laatst m'n ipod aan een windows machine gehangen, en prompt doet ie het niet meer
Nee, je moet le-zen...quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMFG...heb jij een i-Pod naar de kloote geholpen...?...![]()
![]()
![]()
haha, ja hoorquote:
Nou, niet ik, maar windowsquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMFG...heb jij een i-Pod naar de kloote geholpen...?...![]()
![]()
![]()
Iddquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:06 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, je moet le-zen...![]()
Windows heeft het naar de klote geholpen..![]()
![]()
nergens, maar hij zou al wel kritiek zijn en zo... dus ja..quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Waar lees je dat? Volgens het laatste nieuws ligt hij op de IC dacht ik.
De kaiser chiefs waren op 3 fm met ruby ruby.. ofwel woebie woebie woebie woebiequote:Op dinsdag 10 april 2007 12:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yeah yeah yeah..![]()
![]()
..euhhhh waarom eigenlijk...?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |