Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Deze activiteit zal dan in Nijmegen plaats moeten vindenquote:Koffieworkshop
In samenwerking met Max Havelaar organiseren wij een koffieworkshop. U wordt ontvangen met koffie of thee en gebak en krijgt informatie over de stichting Max Havelaar en onze samenwerking, waarna een reis wordt gemaakt door de wereld van koffie. U zet zelf koffie met verschillende zetmethodes en neemt deel aan een koffieproeverij, waarbij u vier soorten koffie proeft. De workshop wordt afgesloten met een kennisquiz en een demonstratie koffiebranden. Tot slot ontvangt u 250 gram Peruaanse biologische koffie met het Max Havelaar keurmerk om thuis nog eens na te genieten.
Kosten: ¤ 13,00 p.p. (1½ uur)
Reserveren kan vanaf 10 personen (tot maximaal 25 personen)
Groepen groter dan 25 personen kunnen eventueel gesplitst worden.
Groepen kleiner dan 10 personen kunnen aangesloten worden bij een reeds geplande workshop.
dit is zekers een feestje waard.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 06:50 schreef indahnesia.com het volgende:
da's lang geleden dat ik er 1 geopend heb.. nu eerst maar een bakkie.
ik dacht...ik zeg maar nix....quote:Op dinsdag 10 april 2007 07:54 schreef OA het volgende:
Die TT zal wel weer de nodige reacties losmaken....![]()
Maar ik vind de oploskoffie van Tchibo altijd heel goed te doen!![]()
Hey Indie, OA etc.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 07:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedemorgen OA.....![]()
![]()
![]()
...lekker geslapen.....
?
ik ook te kort geslapen....quote:Op dinsdag 10 april 2007 07:56 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Prima geslapen, alleen een beetje kort...![]()
Jij was ook al vroeg uit de veren!![]()
daar schijnen meer mensen last van te hebben na een 'vakantie'periode...quote:Op dinsdag 10 april 2007 07:58 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb zo ontzettend geen zin om te werken vandaag![]()
eer-ik!quote:
Da's alweer even geleden idd, topicje of 2 a 3 schat ik zoquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:06 schreef OA het volgende:
[..]
eer-ik!![]()
Tijd niet gesproken...![]()
hoe is ie (en met je zus?)![]()
Hoi BrandXquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:15 schreef BrandX het volgende:
goedemorgen, even een tvp-tje voor wanneer ik vanmiddag terug ben, en deze SC is onverhoopt nog niet vol gekoffied
werkze, luierze, studeerze enz:
Ciao!![]()
Ha JJquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedemorgen zeg...![]()
![]()
![]()
...jij bent vroeg vandaag....
![]()
winskunde op de vroege ochtend....quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ha JJ
Voor mijn doen behoorlijk vroeg idd
over een minuut of 10 effe ontbijten enzo, en daarna m'n PO wiskunde voorbereiden
Jij nog wat op de planning staan vandaag?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:26 schreef indahnesia.com het volgende:
goedemorgen aan de binnenkomers... bakje oploskoffie erbij?
nieuwe gewichten voor je weegschaal?quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
winskunde op de vroege ochtend....![]()
![]()
...vandaag...tja....zometen ff trainen...(jaja...moet wel een beetje strak in mijn velletje zitten als ik op vakantie ga....
)...wachten op telefoontje van uitzendbureau ivm sollicitatie's....
...en natuurlijk de alledaagse dingentjes.....
...oh ja!!! ..ook ff de stad in om nieuwe gewichten te kopen...
![]()
Mogequote:Op dinsdag 10 april 2007 08:26 schreef indahnesia.com het volgende:
goedemorgen aan de binnenkomers... bakje oploskoffie erbij?
drukke dag dus al met alquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
winskunde op de vroege ochtend....![]()
![]()
...vandaag...tja....zometen ff trainen...(jaja...moet wel een beetje strak in mijn velletje zitten als ik op vakantie ga....
)...wachten op telefoontje van uitzendbureau ivm sollicitatie's....
...en natuurlijk de alledaagse dingentjes.....
...oh ja!!! ..ook ff de stad in om nieuwe gewichten te kopen...
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nieuwe gewichten voor je weegschaal?
Ja, maar 't is veel werk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jij alleen wiskunde op de planning....?![]()
goeiesmorgens smorgens....quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Goedemorgen !
Mooi dat je zusje weer aan de beterende hand is!quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da's alweer even geleden idd, topicje of 2 a 3 schat ik zo
Maar 't gaat hier goed hoor, denk ik.
Even aan het revalideren van het weekend
Druk gehad enzo.
Zusje gaat ook goed, langzaam aan mag ze steeds meer eten, ze moet het rustig opbouwen
Daar ook alles goed?
Eet smakelijk.quote:
luiwammesquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:32 schreef Kuukske het volgende:
Zo, lekker begin van de dag; 20 minuten doen over een stukje van nog geen 10 minuten met de auto.
jah...quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:33 schreef Kuukske het volgende:
Ah weer werkoverleg OA?
Ja, nouja ik ga met de auto omdat ik na werk doormoet naar de ouders en de sportschool. Anders was ik gaan fietsen hoorquote:
Mogge Lenny.quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
goeiemorge
lalala
begin de dag met een dansje
begin de dag met een lach
want wie vrolijk kijkt in de morgen
lalala
Ik drink zo veel mogelijk Euroshopperquote:Op dinsdag 10 april 2007 07:54 schreef OA het volgende:
Die TT zal wel weer de nodige reacties losmaken....![]()
Maar ik vind de oploskoffie van Tchibo altijd heel goed te doen!![]()
Efficient werkoverleg.quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:45 schreef OA het volgende:
jah...was idd weer werkoverleg...
snel de planning van de dag doorgenomen en weer vertrokken richting koffiemachine...![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
goeiemorge
lalala
lalala
goedemorgen Papier....quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik drink zo veel mogelijk Euroshopperoploskoffie, vanwege de prijs (van een Senseo) en natuurlijk omdat ik aards-lui ben.
![]()
Goeiemorgen
iedereen
![]()
aah, dan heb je inderdaad wel een goede redenquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, nouja ik ga met de auto omdat ik na werk doormoet naar de ouders en de sportschool. Anders was ik gaan fietsen hoor
Jawel, maar soms is het inderdaad iets met luiheidquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:48 schreef indahnesia.com het volgende:
aah, dan heb je inderdaad wel een goede reden![]()
Ik kan pas na 10.00 uurquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
goeiemorge
lalala
lalala
Efficient is het wel.. Alles is doorgenomen en als er geen vragen/opmerkingen/moeilijkheden zijn, dan is het doorgaans met 10 minuten achter de rug...quote:
Ook goeiemorgen JJquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedemorgen Papier....![]()
..lekker geslapen....?
![]()
mwoa...beetje te warm gehd vannacht....quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ook goeiemorgen JJ![]()
j
Lekker geslapen, maar beetje kort![]()
Maar met een paar bakkenkoffie lukt het allemaal wel.
Jij lekker geslapen?![]()
![]()
![]()
Misschien per ongeluk de tv aangezet?quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en toch he....lag ik echt vroeg in bed.......ksnap er nix van....
![]()
Whehe, dat werkt bij mij totaal niet, meestal is het juist extreem slaapverwekkendquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien per ongeluk de tv aangezet?![]()
![]()
Dat helpt mij meestal over mn slaap heen![]()
om even op je vraag terug te komen, hoe het hier is...quote:
Je moet natuurlijk wel iets leuksquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, dat werkt bij mij totaal niet, meestal is het juist extreem slaapverwekkend
Ik trek het nooit lang als ik moe ben en de TV aanzet
Das idd een erg slechte combinatie... tv en bed...quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, dat werkt bij mij totaal niet, meestal is het juist extreem slaapverwekkend
Ik trek het nooit lang als ik moe ben en de TV aanzet
Dank zij de nieuwe dienstmededeling heb ik alweer 1 extra lijst gekregenquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:07 schreef OA het volgende:
[..]
om even op je vraag terug te komen, hoe het hier is...![]()
Prima!![]()
Afgelopen dagen het balkon opgeknapt, gezond en lekker gegeten!![]()
Wat vind je trouwens van de dienstmededeling zoals ie nu in de OP staat?
Goed bezig geweest dusquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:07 schreef OA het volgende:
[..]
om even op je vraag terug te komen, hoe het hier is...![]()
Prima!![]()
Afgelopen dagen het balkon opgeknapt, gezond en lekker gegeten!![]()
Wat vind je trouwens van de dienstmededeling zoals ie nu in de OP staat?
Dat maakt niet zoveel uit hoor, als ik moe ben, pleur ik zo in slaapquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel iets leuksopzetten. Van testbeeld val ik ook in slaap
![]()
Precies, wat dat betreft is het wel een goeie combinatiequote:Op dinsdag 10 april 2007 09:08 schreef OA het volgende:
[..]
Das idd een erg slechte combinatie... tv en bed...![]()
Of misschien juist wel ideaal... dan val je tenminste snel in slaap...![]()
Kijk eens aan! Toch niet alle inspanningen voor niets!quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dank zij de nieuwe dienstmededeling heb ik alweer 1 extra lijst gekregen![]()
Ja maar mijn avatar kan ik niet echt veranderen, dan klopt mijn naam en mijn onderschrift niet meer.quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:46 schreef OA het volgende:
[..]
Mogge Lenny.![]()
Jouw humeur is in sterk contrast met je avater...![]()
JJ!! Lekker geslapen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
...Lenny....
![]()
![]()
...goedemorgen....
![]()
![]()
![]()
![]()
spreekwoordelijk, lig ook nog in bed..quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kan pas na 10.00 uurdansen, maar toch goeiemorgen
![]()
![]()
3e paasdag... vandaag dus... werken...quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja maar mijn avatar kan ik niet echt veranderen, dan klopt mijn naam en mijn onderschrift niet meer.![]()
![]()
nog plannen voor 3e paasdag?
dat maakt het verschil tussen ons..quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:20 schreef OA het volgende:
[..]
3e paasdag... vandaag dus... werken...![]()
ben ik al 1 uur en 21 minuten mee bezig...![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:20 schreef OA het volgende:
[..]
3e paasdag... vandaag dus... werken...![]()
ben ik al 1 uur en 21 minuten mee bezig...![]()
Ik ook al een uur, lag dan ook al om 11 uur te slapen dus dat is nog wel oke.quote:
'al' om 11 uur zegt ie.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ook al een uur, lag dan ook al om 11 uur te slapen dus dat is nog wel oke.
*slaapt altijd veel![]()
Stelletjequote:Op dinsdag 10 april 2007 09:16 schreef OA het volgende:
[..]
Kijk eens aan! Toch niet alle inspanningen voor niets!![]()
Toen ik er gisteren mee bezig was, zag ik dat er ook een overzichtje in excel is...ik dus klikken en proberen te openen... maar dat lukte niet...
... tsja, vrij lastig als je nog geen office hebt geïnstalleerd...
![]()
Inmiddels heb ik het wel kunnen bekijken!![]()
2 mensen beweren resp. 60 en 68u p/week te werken.......
![]()
afschrijvenquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Stelletje [afbeelding] woraholics![]()
Er was er zelfs 1 die "'te veel" had ingevuldWat moet ik daar nou mee?
![]()
11quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
afschrijven
Anders weet ik het ook niet, hoeveel heb je er inmiddels?
M'n bioritme is echt weer verneukt trouwens door dat pasen
Ik was net glashard aan het beweren tegen iemand dat het gewoon maandag is nu, en dat ie z'n kop moest houden met z'n dinsdag
Ok, nou ben k ook nog eens 'net' wakker, maar toch.
Niet zo sip, we zijn er 2 ingelopen, zo is het ook weer. AZ wint de komende 3 wedstrijden echt niet. PSV ook niet maar dat leek me vrij logisch.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:32 schreef TIM-846 het volgende:
ik ben vandaag waarschijnlijk wat afwezig jongelui.. zit in een dip na het gepruts van Ajax afgelopen weekend denk ik![]()
![]()
valt wel mee hoor...quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vinden jullie me een verrader dat ik dat ding niet invul en de eed niet heb afgelegd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vinden jullie me een verrader dat ik dat ding niet invul en de eed niet heb afgelegd?
Hey Tim!quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:32 schreef TIM-846 het volgende:
ik ben vandaag waarschijnlijk wat afwezig jongelui.. zit in een dip na het gepruts van Ajax afgelopen weekend denk ik![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:35 schreef OA het volgende:
[..]
valt wel mee hoor...
die is nu toch even wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi OA!quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:35 schreef OA het volgende:
[..]
Hey Tim!![]()
Hoe staat het met je beamerwens? In V&A staat er eentje te koop...![]()
Laat ik het zo zeggen: je stageloon(tje) is ws te weinig...quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:38 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hoi OA!Nou.. ik wilde er misschien eentje .. omdat eerik hem toevallig goedkoop kon krijgen. Maar die in V&A, is dat een goed prijsje? Ik zal eens kijken.... Het is ook weer niet zo dat ik teveel geld heb op het moment..
![]()
Moet ik wel aan toevoegen dat ik zelf mijn eigen lijst niet heb ingevuldquote:
Haha, mooiquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:34 schreef OA het volgende:
eer-ik, er is trouwens nog een kleine discussie gevoerd over jouw "bezigheden" afgelopen goede vrijdag...![]()
[KOFFIE SC #62] Goede Vrijdag, Sterke Koffie, Slappe SC
Heb je trouwens ook je postaantal gezien in maart...(nou ja, maart... eerste 4 weken dan...)
[KOFFIE SC #63] Koffie met 'n Kuukske & JD.
Smaeckeleijck etenquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik ga maar eens ontbijten, buik begint te praten
brbrbrbrbrb
nee hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goed bezig geweest dus!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, mooi
Het lag wel iets van de werkelijkheid, dat horizontaal fitnessen is er niet helemaal van gekomen
Niet dat het ver vanaf lag
Thuisstuderen
Die aantallen kan je vinden in een topic hier ergens in GC...quote:Hoe kom je aan die postaantallen?
Wel grappig
Heb m'n postcount echt hard omhoog gekrikt in maart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |