Ze deed net alsof het haar niets deed ja, maar ze kookt van binnenquote:Op maandag 9 april 2007 10:53 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja goed he. Al trok ze zich er niet veel van aan. Volgende maand is ie weer ingetrokken zo iets zei ze
Dan hoop ik dat ze binnenkort nóg een stommiteit uithaalt dan is er geen volgende maand meerquote:Op maandag 9 april 2007 10:53 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja goed he. Al trok ze zich er niet veel van aan. Volgende maand is ie weer ingetrokken zo iets zei ze
voor hoelang staat die off waarschuwing van Huub nog?quote:Op maandag 9 april 2007 10:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze binnenkort nóg een stommiteit uithaalt dan is er geen volgende maand meer![]()
Ik zeg: Ilona blijf je best doen![]()
Alleen moet het programma het niet hebben van gezelligheid natuurlijk.quote:Op maandag 9 april 2007 11:00 schreef Marrije het volgende:
Tot nu toe best gezellig met Ilona in huis.
maar het deed haar echt wel wat inderdaad.quote:Op maandag 9 april 2007 10:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze deed net alsof het haar niets deed ja, maar ze kookt van binnen
En na 4 weken vervalt iedere waarschuwing weer ja, dat zijn de regels
Dat is een oude met een verkeerd nummer volgens mij...?quote:Op maandag 9 april 2007 11:02 schreef itsme het volgende:
er staat nog 1 ander topic open?
nee voordeel van ilona als die zou blijven, zal wel niet. eindigen straks toch nog met een nieuwe dat ze duidelijk bij She hoortquote:Op maandag 9 april 2007 11:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen moet het programma het niet hebben van gezelligheid natuurlijk.
Dat staat ie al sinds vannacht. Die werd toen al een keer net te laat geopend.quote:Op maandag 9 april 2007 11:02 schreef itsme het volgende:
er staat nog 1 ander topic open?
quote:Op maandag 9 april 2007 10:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind het zo saai. Jij bent gewoon een beetje gek op Lieke.![]()
Aardige meisje maar voel niets bij deze verhaalijn
Ik doelde eigenlijk op wat ik tot nu toe van haar heb gezien en gehoord, gedonder met Natas en dat komt goed uit, zoals Natas ook zei, ze was aan het inkakken.quote:Op maandag 9 april 2007 11:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen moet het programma het niet hebben van gezelligheid natuurlijk.
LOL... Ik snap er geen zak van wat je hier schrijft.quote:Op maandag 9 april 2007 11:03 schreef itsme het volgende:
[..]
nee voordeel van ilona als die zou blijven, zal wel niet. eindigen straks toch nog met een nieuwe dat ze duidelijk bij She hoort
Ok Ik denk niet dat Ilona zal blijven. Als ze blijft is een voordeel dat She dan 4 wordt.quote:Op maandag 9 april 2007 11:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Ik snap er geen zak van wat je hier schrijft.
precies.quote:Op maandag 9 april 2007 11:10 schreef droomkoningin het volgende:
toen ilona aan kwam rijden had ik zoiets van "ieuw, ilona...."
maar ik vind haar tot nu toe interessanter voor t spel dan nena was... dus laat haar maar lekker blijven, flink natasJa opstoken en de rest treiteren... is wel een goed evenwicht, huub en eric voor het rellen 's nachts enzo.. en dan kunnen ilona en syl sluwe plannetjes bedenken
ennuh, ik was pro-lieke.. ik begin steeds meer te twijfelen.. en het is gewoon niet goed voor huub in t spel, hij is minder alert en wat zwakker... dus lieke moeten ze ook maar toneelhaken
Hij is zo vrolijk en ik viel in net op het moment dat ze in de douche stonden te zoenen en hij aan haar vroeg of ze wilde douchen. Vandaar.quote:
nou dan zijn er wel andere dingen waarop bezuinigd kan/moet worden?quote:Op maandag 9 april 2007 11:12 schreef De_Moester het volgende:
TT: Lieke en de anderen van de huishouding hebben niet betaald gekregen dus ligt ze nu bij Huub in bed ipv dat ze aan het schoonmaken is.
cashflow probleem bij Tien?![]()
Zoals Huub nu is met Lieke erbij, mag hij wat mij betreft samen met haar vertrekken uit de kooi.quote:Op maandag 9 april 2007 11:10 schreef droomkoningin het volgende:
toen ilona aan kwam rijden had ik zoiets van "ieuw, ilona...."
maar ik vind haar tot nu toe interessanter voor t spel dan nena was... dus laat haar maar lekker blijven, flink natasJa opstoken en de rest treiteren... is wel een goed evenwicht, huub en eric voor het rellen 's nachts enzo.. en dan kunnen ilona en syl sluwe plannetjes bedenken
ennuh, ik was pro-lieke.. ik begin steeds meer te twijfelen.. en het is gewoon niet goed voor huub in t spel, hij is minder alert en wat zwakker... dus lieke moeten ze ook maar toneelhaken
quote:Op maandag 9 april 2007 11:09 schreef itsme het volgende:
[..]
Ok Ik denk niet dat Ilona zal blijven. Als ze blijft is een voordeel dat She dan 4 wordt.
mar ik verwacht dat ze niet blijft en we uiteindelijk na wat bezoekjes van oude bewoners eindigen met een nieuwe.
Nu wel?![]()
Die andere schoonmaakster vroeg aan Lieke of ze zou blijven schoonmaken vandaag als ze weer niet betaald kregen vandaag. Lieke zei daarop dat ze dan niet zou blijven. Die ander zou het gaan navragen.quote:Op maandag 9 april 2007 11:12 schreef De_Moester het volgende:
TT: Lieke en de anderen van de huishouding hebben niet betaald gekregen dus ligt ze nu bij Huub in bed ipv dat ze aan het schoonmaken is.
cashflow probleem bij Tien?![]()
Ware het niet dat Lieke niets anders wil dat Huub achter haar aan blijft lopen. Zij is de enige waar hij achteraan mag lopen wat haar betreft. Een Lieke die een douche aan het schrobben is levert geen zendtijd op. Een Lieke met Huub is zendtijd.quote:Op maandag 9 april 2007 11:13 schreef Charmian het volgende:
Ik zou helemaal gek worden als er iemand zo achter me aan zou lopen. Huub kan echt superirritant zijn.
Lieke: zo vind ik je het leukstquote:Op maandag 9 april 2007 11:13 schreef Charmian het volgende:
Ik zou helemaal gek worden als er iemand zo achter me aan zou lopen. Huub kan echt superirritant zijn.
ehm..volgens mij is ze klaar.quote:Op maandag 9 april 2007 11:22 schreef Marrije het volgende:
Natas, ga es verder met je haar, het zit een beetje raar.
quote:Op maandag 9 april 2007 11:23 schreef noekje het volgende:
[..]
ehm..volgens mij is ze klaar.
Als Itsme een beetje gevoel in haar grote hart heeft zitten dan geeft ze de waardebon nu aan Natas.
Hmm, dat zie ik toch anders. Nu kan ik nog lachenquote:Op maandag 9 april 2007 11:23 schreef Lieve het volgende:
Beter Lieke in beeld dan het koppel Rat
Ik ben inmiddels immuun. Het enige dat ik hoor is: "blablablablablablablabla".quote:Op maandag 9 april 2007 11:23 schreef scanman01 het volgende:
Damn, kan dit walgelijke gelul weg? Allemachtig
Daarom denk ik dat de labiele mislukte Flens juist deze 666 van stal trekt. Er zijn geen overige minkukels of sukkels ( Jaap en Amoebe) te vinden. Ze moest wat, die aangebrande pannekoek!quote:Op maandag 9 april 2007 11:22 schreef Katewalker het volgende:
Brian zegt nu dat het hem opvalt dat er steeds iemand binnenkomt die tegen hun zijn. Hilarisch..behalve Nathanael zijn alle ex-miljonairs tegen hun...
![]()
ja dat zal het zijn ...........te sterkquote:Op maandag 9 april 2007 11:21 schreef scanman01 het volgende:
Natasia en Brian vragen zich af waarom er mensen komen die niets van BANJ moeten hebben.
Natasia: "Ik denk dat je het als compliment moet zien. Dat wij met z'n vieren gewoon te sterk zijn"
Dat geloof ik niet echt. Zij leven zo in hun eigen wereld, een wereld waarin zij de kindjes van god zijn, dat ze blind zijn voor hun eigen tekortkomingen. Heel vreemd, want ze zijn opgebouwd uit tekortkomingen.quote:Op maandag 9 april 2007 11:25 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Ze weten ook allebei dondersgoed dat ze zelf heel veel problemen hebben waardoor ze het automatisch gaan afspiegelen op de anderen.
Lachen, plaatsvervangende schaamtequote:Op maandag 9 april 2007 11:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hmm, dat zie ik toch anders. Nu kan ik nog lachen![]()
WTF.quote:Op maandag 9 april 2007 11:23 schreef noekje het volgende:
[..]
ehm..volgens mij is ze klaar.
Als Itsme een beetje gevoel in haar grote hart heeft zitten dan geeft ze de waardebon nu aan Natas.
Nenaquote:Op maandag 9 april 2007 11:29 schreef Sebi het volgende:
Wie had die roos bij Huub neergelegd eigenlijk?
quote:
Jemig, wat ben jij hard! Kijk dan toch en open je hart!!quote:Op maandag 9 april 2007 11:28 schreef Lieve het volgende:
[afbeelding]
gekrulde haren, gekrulde zinnen.
Heb je mij nu gezien? stukken erger.quote:Op maandag 9 april 2007 11:30 schreef noekje het volgende:
[..]
[..]
Jemig, wat ben jij hard! Kijk dan toch en open je hart!!![]()
Begreep ik nou goed dat ze vandaag gaan duiken voor cp'en?quote:Op maandag 9 april 2007 11:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wie staat er voor de poort?
Diana, de dame die in Eric haar buddy zoekt / gaat vinden.quote:Op maandag 9 april 2007 11:34 schreef Borga het volgende:
Wie is dit??
Altijd nog beter dan hoe honden het doen door aan elkaars kont te ruikenquote:Op maandag 9 april 2007 11:36 schreef Talitha het volgende:
Dat gezoen met wildvreemden, daar snap ik niets van! Wat is er mis met gewoon een hand geven?
kopje koffie erbij???quote:Op maandag 9 april 2007 11:36 schreef Lieve het volgende:
[afbeelding]
Wel een mooi koppie die Diana
Helemaal mooi in m ooie kleren. Leuk!
Omdat natasia daar erg mee bezig is. Ze gunt het SHE groepje de aandacht niet, en wil haar claimen.quote:Op maandag 9 april 2007 11:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo, zal waarschijnlijk toch gewoon Eric worden lijkt mij?
Dat moet je tegen Natas zeggen. Die gaat haar betrekken in haar eigen vuiligheid want zij maakt er iets ranzigs van dat Eric met haar gaat praten.quote:Op maandag 9 april 2007 11:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo, zal waarschijnlijk toch gewoon Eric worden lijkt mij?
In het zuiden kussen we altijd, iedereen, overal. Zelfs vreemden. Als je dat niet wil moet je een lange arm hebben en hem heel stijf houden. Ver van je afquote:Op maandag 9 april 2007 11:36 schreef Talitha het volgende:
Dat gezoen met wildvreemden, daar snap ik niets van! Wat is er mis met gewoon een hand geven?
en toch is zij diegene die je als persoon het minste kent. uiteindelijk kan ze een totaal ander persoon zijn dan hoe ze zich presenteert. uiteindelijk denk ik dat ze heel sluw is en eigenlijk zelfs huub haar niet goed kentquote:Op maandag 9 april 2007 11:38 schreef Lieve het volgende:
Ahhhhh, Sylvia is wel goed met mensen. Ze is ALTIJD oprecht geinteresseerd in de andere persoon. Ze is wel de enige in dat huis. Mooi mens toch die Sylvia!
Dat begin ik ook te vinden ja. Haar gezweef hangt me sowieso de strot uit maar soms bekruipt me het gevoel dat zij heel berekenend is.quote:Op maandag 9 april 2007 11:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en toch is zij diegene die je als persoon het minste kent. uiteindelijk kan ze een totaal ander persoon zijn dan hoe ze zich presenteert. uiteindelijk denk ik dat ze heel sluw is en eigenlijk zelfs huub haar niet goed kent
Saaie Sylvia..quote:Op maandag 9 april 2007 11:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en toch is zij diegene die je als persoon het minste kent. uiteindelijk kan ze een totaal ander persoon zijn dan hoe ze zich presenteert. uiteindelijk denk ik dat ze heel sluw is en eigenlijk zelfs huub haar niet goed kent
Compleet kleurloos en lichtelijk autistisch is ze volgens mijquote:Op maandag 9 april 2007 11:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Waaorm is hij dan niet goed bij zijn hoofd? Is gewoon een normale vraag en ze praat er graag over.quote:Op maandag 9 april 2007 11:45 schreef Taurus het volgende:
Brian lijkt net niet goed bij z'n hoofd![]()
"nee mar hoe is ut om hier te sijn, om hier binnen te komeh en ehh ja anders enso dan de striems en dan echt alleen maar op teefee"![]()
en dat is onzin.quote:Op maandag 9 april 2007 11:46 schreef Borga het volgende:
[..]
Compleet kleurloos en lichtelijk autistisch is ze volgens mij
Dat zou idd best eens kunnen. Want binnen alle situaties waar ze haar gezicht zou moeten laten zien of er werkelijk zou kunnen zijn voor iemand ( Eric of Huub binnen risicovolle situaties) dan blijft ze ziende blind en horende doof en zal ze absoluut niets doen om onrecht te keren. Dat is waar ja.quote:Op maandag 9 april 2007 11:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 april 2007 11:47 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Waaorm is hij dan niet goed bij zijn hoofd? Is gewoon een normale vraag en ze praat er graag over.
Welk zuiden bedoel je? Ik woon in Brabant en werk in Limburg, maar ben het daar niet zo tegen gekomen.quote:Op maandag 9 april 2007 11:43 schreef Lieve het volgende:
[..]
In het zuiden kussen we altijd, iedereen, overal. Zelfs vreemden. Als je dat niet wil moet je een lange arm hebben en hem heel stijf houden. Ver van je af![]()
JE weet hoe hij praat, hij praat ook serieus, hij stelt een serieuze vraag, maar als je een SHE fan bent kan je er idd weer lekker op bashen.quote:Op maandag 9 april 2007 11:48 schreef Taurus het volgende:
[..]
Een normale vraag? Heb je gelezen hoe hij die inderdaad op zich normale vraag wist te brengen? Ik vond dat grappig
![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 11:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
JE weet hoe hij praat, hij praat ook serieus, hij stelt een serieuze vraag, maar als je een SHE fan bent kan je er idd weer lekker op bashen.
Gelukkig praat Eric 'flikker' wel normaal![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 11:51 schreef noekje het volgende:
Aardig van Huub om nu met Lieke op bed te springen. Wat valt hij soms toch ook weer vies tegen.
Errric en normaal praten, dat nagemaakte verwijfde stemmetje waar hij de hele dag mee rond loopt noem jij normaal???quote:Op maandag 9 april 2007 11:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[knip]
Gelukkig praat Eric 'flikker' wel normaal![]()
Wat maakt dat nou uit, er luisteren toch genoeg mensen naar haar.quote:Op maandag 9 april 2007 11:51 schreef noekje het volgende:
Aardig van Huub om nu met Lieke op bed te springen. Wat valt hij soms toch ook weer vies tegen.
Beetje dubbel gevoel inderdaad.quote:Op maandag 9 april 2007 11:51 schreef noekje het volgende:
Kan hij toch ook niet veel aan doen. Als je echt een kutstem wil horen, luister naar Amanda.quote:Op maandag 9 april 2007 11:52 schreef Borga het volgende:
[..]
Errric en normaal praten, dat nagemaakte verwijfde stemmetje waar hij de hele dag mee rond loopt noem jij normaal???
Is u doof???
Hij valt altijd vies tegen. Het is gewoon een vies ventje, niet alleen om zij oversekste gedrag, maar ook (met name) om zijn duivelse actiesquote:Op maandag 9 april 2007 11:51 schreef noekje het volgende:
Ja! Ik ben een Huubfan maar soms vind ik het een naar egoístisch mannetje.quote:
weet hij überhaupt al wel dat Diana er is?quote:
Daarom stond er ook eenquote:Op maandag 9 april 2007 11:52 schreef Borga het volgende:
[..]
Errric en normaal praten, dat nagemaakte verwijfde stemmetje waar hij de hele dag mee rond loopt noem jij normaal???
Is u doof???
Ja, hij heeft haar begroet en begon toen gelijk te zuchten dat hij zo moe was. Herma: Je moet echt bijkomen he.quote:Op maandag 9 april 2007 11:54 schreef proh het volgende:
[..]
weet hij überhaupt al wel dat Diana er is?
Misschien ligt het dan gewoon aan je eigen uitstraling...quote:Op maandag 9 april 2007 11:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Welk zuiden bedoel je? Ik woon in Brabant en werk in Limburg, maar ben het daar niet zo tegen gekomen.
Gelukkig houdt die dr klep aardig dicht.quote:Op maandag 9 april 2007 11:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan hij toch ook niet veel aan doen. Als je echt een kutstem wil horen, luister naar Amanda.Daar komt ook nog eens alleen onzin uit. Aan hem erger ik me persoonlijk nie zo.
ok danquote:Op maandag 9 april 2007 11:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Daarom stond er ook eenachter
![]()
thx, daar is Huub trouwens al weerquote:Op maandag 9 april 2007 11:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, hij heeft haar begroet en begon toen gelijk te zuchten dat hij zo moe was. Herma: Je moet echt bijkomen he.
Huub:![]()
Gelukkig dat Huub niet egoïstisch is en gewoon lekker met Lieke gaat liggen neuken.quote:Op maandag 9 april 2007 11:53 schreef rebellious_angel het volgende:
ohhhhhhhh ratjeB heeft ook totaal geen empathisch vermogen! Daar ontbreekt het bij ratasJa en dellie ook aan trouwens. Ik vind het een erg hoog risico dat ze iemand als Diana met hen in contact brengen.
Wat een egoïstische monsters.
Amanda wilde alleen even weten of ze veel was afgevallen.quote:Op maandag 9 april 2007 11:53 schreef rebellious_angel het volgende:
ohhhhhhhh ratjeB heeft ook totaal geen empathisch vermogen! Daar ontbreekt het bij ratasJa en dellie ook aan trouwens. Ik vind het een erg hoog risico dat ze iemand als Diana met hen in contact brengen.
quote:Op maandag 9 april 2007 11:53 schreef rebellious_angel het volgende:
quote:Op maandag 9 april 2007 11:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Gelukkig dat Huub niet egoïstisch is en gewoon lekker met Lieke gaat liggen neuken.
Respect voor BAN!!!!![]()
respect voor wie? Laat ajb je respect niet afhangen van 1 ogenblikquote:
quote:Op maandag 9 april 2007 11:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Gelukkig dat Huub niet egoïstisch is en gewoon lekker met Lieke gaat liggen neuken.
Idd, vies kereltjequote:Op maandag 9 april 2007 11:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Het enge is dat ik als She fan wel de fouten zie van dat groepje maar dat Ban fans wel compleet blind lijken te zijn.quote:Op maandag 9 april 2007 11:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ach, hij weet natuurlijk dat Diana er nog veel langer is. Lieke moest al bijna weer weg, dus eigenlijk best logisch.quote:Op maandag 9 april 2007 11:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja! Ik ben een Huubfan maar soms vind ik het een naar egoístisch mannetje.
Omdat het niet haar naam is. Jij wil toch ook geen Tauwtros genoemd wordenquote:Op maandag 9 april 2007 11:58 schreef Taurus het volgende:
Waarom wil Natasia eigenlijk geen Natasja genoemd worden?
quote:Op maandag 9 april 2007 11:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Het enge is dat ik als She fan wel de fouten zie van dat groepje maar dat Ban fans wel compleet blind lijken te zijn.
Heb jij Natas wel in de kapsalon horen praten?
Dat was nog erger dan nu te neuken met Lieke. Zij maakt Diana tot een pion in een machtstrijd die zij wil aangaan.
Dat is evengoed om te kotsen maar juich maar voor dat vieze mens.![]()
Huubje is terug, en Lieke is dus waarschijnlijk vertrokken.quote:Op maandag 9 april 2007 11:55 schreef Katewalker het volgende:
Huub hoort nu ook bij de anderen aan tafel te zitten. Lieke claimt Huub zodat hij niet kan doen wat hij echt wil of moet doen. Ik begrijp niet waarom ze toestaan dat Lieke daar blijft hangen. Het is niet omdat ze Huub een liefje gunnen..dan hadden ze wel gezegd dat Huub punten moet inleveren...
Ik wil dat Lieke ophoepelt...![]()
lol, ik bedoel waarom ze het zelfs echt afschuwelijk vindt.quote:Op maandag 9 april 2007 11:59 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Omdat het niet haar naam is. Jij wil toch ook geen Tauwtros genoemd worden![]()
Precies!quote:Op maandag 9 april 2007 11:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Het enge is dat ik als She fan wel de fouten zie van dat groepje maar dat Ban fans wel compleet blind lijken te zijn.
Heb jij Natas wel in de kapsalon horen praten?
Dat was nog erger dan nu te neuken met Lieke. Zij maakt Diana tot een pion in een machtstrijd die zij wil aangaan.
Dat is evengoed om te kotsen maar juich maar voor dat vieze mens.![]()
In tegenstelling tot wat andere reagluuders hier heb ik jou nu door Klein lik tongetje van mequote:Op maandag 9 april 2007 11:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dat is wel haar naam. Haar moeder en Wilgo noemen haar ook Natasja. Volgens mij vond de lelijke diva Natasja te gewoontjes en wil ze zich profileren als een adelijk type wat haar karakter natuurlijk nooit zou toelaten.quote:Op maandag 9 april 2007 11:59 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Dan lijkt ze op zichzelf. En zeg nou zelf.... daar wil je niet op lijken als je Natasja bent. Dus zelfvervreemding is dan een oplossing .quote:Op maandag 9 april 2007 11:58 schreef Taurus het volgende:
Waarom wil Natasia eigenlijk geen Natasja genoemd worden?
Ze zette de deur ook weer wagenwijd open, de ongelukkige!quote:Op maandag 9 april 2007 11:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Misschien ligt het dan gewoon aan je eigen uitstraling...![]()
Mogguh trouwens![]()
Ik hoop niet dat ze al te lang blijft.quote:Op maandag 9 april 2007 11:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, hij weet natuurlijk dat Diana er nog veel langer is. Lieke moest al bijna weer weg, dus eigenlijk best logisch.
Natasja wordt ook Natasja genoemd door Wilgo, haar moeder en haar zussen.quote:Op maandag 9 april 2007 11:59 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik niet, iig niet van haar. Als nena was gebleven was hij daarop verdergegaan en ook die lellebel van het laatste feestje zit nog in zijn hoofd zei ie.......quote:Op maandag 9 april 2007 12:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze al te lang blijft.
En van Huub kan ik het me ook wel voorstellen dat ie nog even de tijd nam met Lieke.
Hm... misschien alleen voor intimi. Mooi icon trouwens pietje pukquote:Op maandag 9 april 2007 12:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Natasja wordt ook Natasja genoemd door Wilgo, haar moeder en haar zussen.
Dus lijkt het er toch sterk op dat het wél haar naam is.
Dat wist ze vantevoren, dat er altijd wel andere vrouwen in zijn leven zijn.quote:Op maandag 9 april 2007 12:05 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik niet, iig niet van haar. Als nena was gebleven was hij daarop verdergegaan en ook die lellebel van het laatste feestje zit nog in zijn hoofd zei ie.......![]()
Gelukkig kan Huub dat wel.quote:
Ach, zo gek was dat niet. Pas als hij vandaag ook uren met de handen van Ilona gaat spelen, zou ik gerust zijn als ik Lieke was. Dan doet hij dat dus bij iedereen en zit er verder niets achter.quote:Op maandag 9 april 2007 12:01 schreef PietjePuk63 het volgende:
Maar door wat ik er hier van teruglas, met haar geëmmer over Neentje, vind ik dat geloof ik niet zo heel erg...
quote:Op maandag 9 april 2007 11:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Misschien ligt het dan gewoon aan je eigen uitstraling...![]()
Mogguh trouwens![]()
In jouw zuiden heeft iedereen ook een glazen bol zekerquote:Op maandag 9 april 2007 12:07 schreef Lieve het volgende:
[..]
Gelukkig kan Huub dat wel.
Bij RatB is het beuken en NKK.
Kussen kan hij ook al niet ( Nena moest ervan kotsen geloof ik. Ze was er in ieder geval zeer negatief over)
Wat kan RatB eigenlijk wel? ( Niets helaas, helemaal niets helaas, echt niets helaas, zoek en je zult niets vinden. Zelf op het criminele gebeuren schiet hij uiteindelijk tekort.)
Ja duhhuh. Nena! Dat is ook de hoofdprijs! Tuurlijk zou hij daarvoor gaan. Want die weet de dingen net wat spannender te maken. Voor Nena... moet je moeite doen. Dat is NATUURLIJK iets voor Huub. En die lekllebel die wil gewoon heel graag een keer seks met Huub. Moet hij dan zeggen dat hij getrouwd is? ( nee, dat is hij niet. Dus....)quote:Op maandag 9 april 2007 12:05 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik niet, iig niet van haar. Als nena was gebleven was hij daarop verdergegaan en ook die lellebel van het laatste feestje zit nog in zijn hoofd zei ie.......![]()
In Oosterhout wel.quote:Op maandag 9 april 2007 12:09 schreef Borga het volgende:
[..]
In jouw zuiden heeft iedereen ook een glazen bol zeker
?quote:Op maandag 9 april 2007 12:09 schreef Borga het volgende:
[..]
In jouw zuiden heeft iedereen ook een glazen bol zeker
Hij ziet er beter uit dan Huub en die flikker in ieder geval. Kan Eric eigenlijk niet verdwijnen, wordt misselijk van die stem en dat homo hoofd.quote:Op maandag 9 april 2007 12:07 schreef Lieve het volgende:
[..]
Gelukkig kan Huub dat wel.
Bij RatB is het beuken en NKK.
Kussen kan hij ook al niet ( Nena moest ervan kotsen geloof ik. Ze was er in ieder geval zeer negatief over)
Wat kan RatB eigenlijk wel? ( Niets helaas, helemaal niets helaas, echt niets helaas, zoek en je zult niets vinden. Zelf op het criminele gebeuren schiet hij uiteindelijk tekort.)
Wees blij dat Huub in de kooi zit...is er tenminste wat aktie.quote:Op maandag 9 april 2007 11:53 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Hij valt altijd vies tegen. Het is gewoon een vies ventje, niet alleen om zij oversekste gedrag, maar ook (met name) om zijn duivelse acties![]()
Ik hoop nog lang, zijn grappige hondjes.quote:Op maandag 9 april 2007 12:08 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik vind die hondjes van Amanda best wel grappig eigenlijk. hoe lang lopen die juicy en nicky er nog rond?
Brian is überhaupt te schijterig om een rel te beginnen. Dat mag Amanda of Jaap opknappen. Brian lult wel stoer en onbegrijpelijk maar hij stelt niks voor. Hij kirt wat vanaf de achtergrond als een labiele kraai.quote:Op maandag 9 april 2007 12:11 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
[..]
Wees blij dat Huub in de kooi zit...is er tenminste wat aktie.
Banj komt pas in aktie als Huub en Eric weer es wat uitgespookt hebben.
Heb iig nog niet veel akties gezien waarbij Banj is begonnen.
Zo kan ie wel weer he.quote:Op maandag 9 april 2007 12:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hij ziet er beter uit dan Huub en die flikker in ieder geval. Kan Eric eigenlijk niet verdwijnen, wordt misselijk van die stem en dat homo hoofd.
Ik heb het dus niet gezien, dus kan er niet goed over oordelen wat Lieke precies zei en hoe haar gezichtsuitdrukking was, maar dat ze gaat lopen emmeren over de band tussen Huub en Neentje vind ik sowieso merkwaardig.quote:Op maandag 9 april 2007 12:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, zo gek was dat niet. Pas als hij vandaag ook uren met de handen van Ilona gaat spelen, zou ik gerust zijn als ik Lieke was. Dan doet hij dat dus bij iedereen en zit er verder niets achter.
Woorden als 'aap' mag hier al niet meer en ik hoop dat een mod ook zeer snel hier ingrijpt.quote:Op maandag 9 april 2007 12:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hij ziet er beter uit dan Huub en die flikker in ieder geval. Kan Eric eigenlijk niet verdwijnen, wordt misselijk van die stem en dat homo hoofd.
Ik word misselijk van Eric, van zijn hoofd en van dat homo stemmetje, walgelijk gewoon.quote:
Ik ben een gastvrij slachtoffer voor jou en Pietje.quote:Op maandag 9 april 2007 12:02 schreef demins het volgende:
[..]
Ze zette de deur ook weer wagenwijd open, de ongelukkige!![]()
Nou dan! Dan ben je dus kennelijk het kussen waard. En doordat iedereen braaf meezoent .... kunnen mensen met wat meer afstandelijkheid op meer commentaar rekenen. Ik ben het met je eens dat kussen niet zou moeten hoeven. Ook al kus ik zelf wel. Ik denk dat je gewoon bij jezelf moet blijven en daar ruimte voor moet maken. Ongeacht het commentaar.quote:Op maandag 9 april 2007 12:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb een keer op de eerste werkdag na Oud & Nieuw geprobeerd niet iedereen te hoeven zoenen. Daar krijg ik nu nog steeds commentaar over! Dus doe ik nu maar weer braaf elk jaar mee.
![]()
En morguh Pietje![]()
![]()
![]()
![]()
Vanavond is ze weer weg, dus als je haar wel leuk vindt nog ff blijven kijkenquote:Op maandag 9 april 2007 12:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
Goeiemiddag allemaal .... Ilona is er nog, mooi.
Ze ziet er goed uit trouwens ....
En daarbij... ze noemt zich ook vaak Tas en Natas, ipv Taas en Nataas. Dat lijkt me dus duidelijk.quote:Op maandag 9 april 2007 12:06 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Hm... misschien alleen voor intimi. Mooi icon trouwens pietje puk![]()
Hee scanman, ben jij nou gewoon om een gele kaart aan het zeuren hier, dan krijg je hem zelf .quote:Op maandag 9 april 2007 12:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Woorden als 'aap' mag hier al niet meer en ik hoop dat een mod ook zeer snel hier ingrijpt.
Ze zat door te vragen of het alleen vriendschap was, want dan was het geen punt voor haar, maar als het meer was dan vriendschap dan was het wel een punt. Huub zei daarop dat ie niet kon zeggen dat het niet meer was dan vriendschap en dat het heel moeilijk was het alleen als vriendschap te zien met zo'n mooie vrouw als Nena. Lieke kon het zich wel voorstellen dat hij zich aangetrokken voelde tot Nena maar dat ie in zijn leven nog wel meer mooie vrouwen zou tegenkomen. Waarop Huub zei dat één daarvan nu naast hem lagquote:Op maandag 9 april 2007 12:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik heb het dus niet gezien, dus kan er niet goed over oordelen wat Lieke precies zei en hoe haar gezichtsuitdrukking was, maar dat ze gaat lopen emmeren over de band tussen Huub en Neentje vind ik sowieso merkwaardig.
Huub en Neentje hebben nou eenmaal een verleden dat verder teruggaat dan het Huub en Lieke verhaal, en het is voor mij een teken van ongezonde jaloezie als iemand daarover gaat lopen zeuren.
wat is het grapje dan ? ik ben ook niet op de hoogtequote:Op maandag 9 april 2007 12:20 schreef Sarah-Louise het volgende:
Amanda kent het grapje met de eieren niet .... jammer dat ze er niet in trapt.
Ik ben trouwens niet zozeer voor de club hoor, ben voor de club die jij waarschijnlijk niet zo mag (zacht uitgedrukt), maar vind Feyenoord ook een mooie club en toonbeeld voor NLquote:Op maandag 9 april 2007 12:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En daarbij... ze noemt zich ook vaak Tas en Natas, ipv Taas en Nataas. Dat lijkt me dus duidelijk.
Dank voor het compliment. Helaas zijn degenen die dat shirt hedentendage beroepsmatig mogen dragen het minder waard dan mijn avatar.![]()
Oh jaaaa...ik wist het ook niet.quote:Op maandag 9 april 2007 12:20 schreef Sarah-Louise het volgende:
Het is ook zo'n inteligente grap....poe poe........quote:Op maandag 9 april 2007 12:20 schreef Lieve het volgende:
De oeroude drie eierenmop!![]()
![]()
![]()
Ze snapt hem niet HAHAHA
Hij gooit er 2 eieren tegen aan, de derde komt niet..quote:Op maandag 9 april 2007 12:21 schreef Dogga het volgende:
[..]
wat is het grapje dan ? ik ben ook niet op de hoogte
Huub neemt ze niet meer serieus natuurlijkquote:Op maandag 9 april 2007 12:20 schreef Sarah-Louise het volgende:
Voor 3 eieren, 1000 cp en dan 2 eieren kapotslaan. Snap je?quote:Op maandag 9 april 2007 12:21 schreef SIRA het volgende:
ik ben 'm ook ff kwijt hoor ??!!
...ik spreek uit ervaring helaas ... ooit ook eens twee eieren op m'n hoofd uitgedrukt gekregen, dat derde ei komt er dan gewoon nooit .... bij Amanda is dat leuk !quote:
oh op die fietsquote:Op maandag 9 april 2007 12:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hij gooit er 2 eieren tegen aan, de derde komt niet..
Ja, vind ik ook!!quote:Op maandag 9 april 2007 12:23 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
...ik spreek uit ervaring helaas ... ooit ook eens twee eieren op m'n hoofd uitgedrukt gekregen, dat derde ei komt er dan gewoon nooit .... bij Amanda is dat leuk !
Ik betwijfel hetquote:Op maandag 9 april 2007 12:24 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij weet Jaap het ook wel, maar hij speelt mee met Huub.
Je wil het gewoon te graag....quote:Op maandag 9 april 2007 12:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben een gastvrij slachtoffer voor jou en Pietje.![]()
![]()
![]()
geen op Diana lijkt mij ook wel leukquote:Op maandag 9 april 2007 12:26 schreef Marrije het volgende:
Ik hoop wel dat de streams wat verdeeld worden, één op Diana en één op wat anders.
Idd....Diana en Sylvia passen wel bij elkaar, saaaaaaai....quote:
boeiendquote:Op maandag 9 april 2007 12:28 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Idd....Diana en Sylvia passen wel bij elkaar, saaaaaaai....
Iemand die het begrijptquote:Op maandag 9 april 2007 12:31 schreef Borga het volgende:
Ik heb geen zin in dit zogenaamde gusellugguh gudoe, dan kan ik net zo goed naar mijn familie gaan. Ik wil banj met hun domme geouwehoer
Brian slaat zichzelf en zegt,"Kanker..kanker".quote:Op maandag 9 april 2007 12:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Iemand die het begrijpt![]()
Huub is helemaal schijnheilig eerst gaan schelden richting Brian met kanker dit kanker dat en nu 'gezellig' doen.....![]()
Staat Brian nu gezellig met haar te praten?quote:Op maandag 9 april 2007 12:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Brian slaat zichzelf en zegt,"Kanker..kanker".
Niet gehoord zeker? Brian zegt tegen Nena dat ze een kankerhoer is.
Maakt dat hen allebei niet hypocriet?
Als het zo gegaan is, is het net op het randje, wat mij betreft.quote:Op maandag 9 april 2007 12:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze zat door te vragen of het alleen vriendschap was, want dan was het geen punt voor haar, maar als het meer was dan vriendschap dan was het wel een punt. Huub zei daarop dat ie niet kon zeggen dat het niet meer was dan vriendschap en dat het heel moeilijk was het alleen als vriendschap te zien met zo'n mooie vrouw als Nena. Lieke kon het zich wel voorstellen dat hij zich aangetrokken voelde tot Nena maar dat ie in zijn leven nog wel meer mooie vrouwen zou tegenkomen. Waarop Huub zei dat één daarvan nu naast hem lag![]()
Ik ben ook noet zo gecharmeerd van dit correcte gedoe. Dat is ook mijn twijfel over de komst van Diana. Het zijn 2 werelden die moeilijk matchen. Ik snap Diana's beweegredenen ook niet zo. Of ik snap het wel maar of het wat uit gaat maken?quote:Op maandag 9 april 2007 12:31 schreef Borga het volgende:
Ik heb geen zin in dit zogenaamde gusellugguh gudoe, dan kan ik net zo goed naar mijn familie gaan. Ik wil banj met hun domme geouwehoer
En dan is Amanda domquote:Op maandag 9 april 2007 12:36 schreef Borga het volgende:
Errric zegt tegen een opgegeven kanker patient '' vindt je het niet vervelend als ik rook''.
Brian was de eerste die onnozel vragen op haar begon af te vuren.quote:Op maandag 9 april 2007 12:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Staat Brian nu gezellig met haar te praten?![]()
Die kaboutaaa is gewoon schijnheilig en een viezerik![]()
Ze heeft darmkanker...geen longkanker...vind dat toch wel anders.quote:Op maandag 9 april 2007 12:36 schreef Borga het volgende:
Errric zegt tegen een opgegeven kanker patient '' vindt je het niet vervelend als ik rook''.
Ze is toch helemaal niet opgegeven?quote:Op maandag 9 april 2007 12:36 schreef Borga het volgende:
Dat was Huub, nadat Huub zo egoistisch naar zijn 'liefje' ging begon Brian met haar te praten. + Brian scheld er tenminste niet iemand anders voor uit, Huub wel.quote:Op maandag 9 april 2007 12:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Brian was de eerste die onnozel vragen op haar begon af te vuren.
Ook niet gehoord zeker?
![]()
quote:
Idd, en dan vraagt die homo zoietsquote:Op maandag 9 april 2007 12:38 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
[..]
Ze heeft darmkanker...geen longkanker...vind dat toch wel anders.
ja, ze is saai, maar ik begrijp daarnaast ook niet wat ze daar te zoeken heeft.quote:Op maandag 9 april 2007 12:37 schreef pussydeluxe het volgende:
Ben ik de enige die Diana saai vind?
Binnenkomst niet gezien dus. Brian: we gaan zo lekker brunchen en wat vind je van hier?quote:Op maandag 9 april 2007 12:39 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dat was Huub, nadat Huub zo egoistisch naar zijn 'liefje' ging begon Brian met haar te praten. + Brian scheld er tenminste niet iemand anders voor uit, Huub wel.
..och jezus ! ... ik heb weleens iemand uitgescholden voor kankerlijer, kan dus maar beter uit de buurt blijven van alle kankerpatienten? En teringlijer, mag dat wel?quote:Op maandag 9 april 2007 12:39 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dat was Huub, nadat Huub zo egoistisch naar zijn 'liefje' ging begon Brian met haar te praten. + Brian scheld er tenminste niet iemand anders voor uit, Huub wel.
Lieke weet heel goed waar ze aantoe is bij Huub, ze wil het alleen niet accepteren en ja dat wordt wel irritant.quote:Op maandag 9 april 2007 12:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als het zo gegaan is, is het net op het randje, wat mij betreft.
In dat opzicht heb ikzelf ook van dat soort ervaringen. Ik had een hele goeie vriendin die ik al meer dan 15 jaar kende, en die mij dus ook door en door kende, en de nieuwe liefde in mijn leven was daar een hele tijd flink door geöbsedeerd.
Dat was zo onnoemelijk irritant, zeker als ik eraan terugdenk. Toendertijd liep ik natuurlijk rond met een roze bril en kon de negatieve kanten van die nieuwe liefde niet als zodanig erkennen. Véél later viel het allemaal wél op zijn plek....
Tja, dit boeit mij ook niet zo en ik luister nu ook liever naar een Natas en Ilona die bekvechten.quote:Op maandag 9 april 2007 12:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, ze is saai, maar ik begrijp daarnaast ook niet wat ze daar te zoeken heeft.
vindt het erg ongepast
tering slaat dan weer op een andere ziekte, namelijk Tuberculose - teringlijer moet kunnen dus, als scheldwoord he!quote:Op maandag 9 april 2007 12:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
..och jezus ! ... ik heb weleens iemand uitgescholden voor kankerlijer, kan dus maar beter uit de buurt blijven van alle kankerpatienten? En teringlijer, mag dat wel?
Hij heeft gewoon gelijk. Ik vind dat Eric nuttige tips geeft en goed steunt.quote:Op maandag 9 april 2007 12:49 schreef Borga het volgende:
Errrric is in vorm vandaag, '' Neem gewoon een annuleringsverzekering''. HAHAHAHAHA
we willen graag rellende en schreeuwende mensen zien, vanwege respect voor diana zullen ze zich inhoudenquote:Op maandag 9 april 2007 12:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tja, dit boeit mij ook niet zo en ik luister nu ook liever naar een Natas en Ilona die bekvechten.
Regie, geef ons op zijn minst de keuze om naar een andere stream te kijken.
nuttige tip....quote:Op maandag 9 april 2007 12:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. Ik vind dat Eric nuttige tips geeft en goed steunt.
Dank je Lipsch .....quote:Op maandag 9 april 2007 12:49 schreef Lipsch het volgende:
[..]
tering slaat dan weer op een andere ziekte, namelijk Tuberculose - teringlijer moet kunnen dus, als scheldwoord he!
Wat zijn jullie een zeuren.quote:Op maandag 9 april 2007 12:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Pfff....krijgen we nu het standaard zielig 'kanker' verhaal....het is wachten tot 13:00
Of te eng is voor vele.quote:Op maandag 9 april 2007 12:53 schreef Ecila111 het volgende:
Conclusie is dus idd dat praten over ziek en zeer niet boeit.
Ja hoor, Dianan krijgt van Eric waarvoor ze is gekomen, maar ik vind het wat minder dat dit het enige streamaanbod is op t moment.quote:Op maandag 9 april 2007 12:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij heeft ook gelijk, alleen vind ik het in samenhang met onze kankerpatient wel ( onbedoeld ) grappige opmerkingenquote:Op maandag 9 april 2007 12:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nou niet op dit moment.quote:Op maandag 9 april 2007 12:53 schreef Ecila111 het volgende:
Dat zou het kunnen zijn, ga ik even over nadenken.quote:
Iets anders met inhoud zou welkom zijnquote:Op maandag 9 april 2007 12:53 schreef blomst het volgende:
[..]
Wat zijn jullie een zeuren.
Heeft het eens inhoud en dan reageert iedereen negatief.
ja, heel nuttig.quote:Op maandag 9 april 2007 12:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Tot dusver vind ik haar verhaal helemaal niet een "standaard zielig 'kanker' verhaal" - zet het geluid eens aanquote:Op maandag 9 april 2007 12:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Pfff....krijgen we nu het standaard zielig 'kanker' verhaal....het is wachten tot 13:00
Voor een zak chips is het nog te vroeg heh?quote:Op maandag 9 april 2007 12:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Iets anders met inhoud zou welkom zijn![]()
Zeker niet bij een amusementsprogramma.quote:Op maandag 9 april 2007 12:53 schreef Ecila111 het volgende:
Dat heb ik nou altijd als ik een 19 jarige hoor zeggen dat ze 5 of 8 keer verloofd is geweest. Heel gek.quote:Op maandag 9 april 2007 12:56 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, heel nuttig.
verbaas me nog altijd over zijn onthulling dat hij inmiddels met 800-1000 mannen sex heeft gehad.
Hij deed het voor geld om zijn verslaving te bekostigen...quote:Op maandag 9 april 2007 12:56 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, heel nuttig.
verbaas me nog altijd over zijn onthulling dat hij inmiddels met 800-1000 mannen sex heeft gehad.
Het loopt snel op. Heb ik wat gemist? Ik hoorde 500.quote:Op maandag 9 april 2007 12:56 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, heel nuttig.
mmmm, ik ben op die manier een vriend ook kwijtgeraakt. We kenden elkaar vanaf mijn 16e (hij was 17 toen) en echt soort broer/zus beste maatjes relatie. Samen een verdieping gehuurd toen we gingen studeren, stappen, voor elkaar zorgen als de ander ziek of dronken in bed lag. En eerst vond ik toen mijn lief en toen hij een vriendin waar hij later mee trouwde. Kon ik ook erg goed mee. Tot ze gingen scheiden, toen kwam er na een jaartje een nieuwe liefde die mij niet vertrouwde. En ik ben al jaren erg gelukkig met mijn man en ons jochie. Maar goed, zij vertrouwde mij niet, liet hem kiezen en een vriendschap van meer dan 20 jaar stuk door een jaloers kreng. Misschien dat ik daarom Lieke niet moet, die is ook zo paranoide watde man die haar 'interesse' heeft met andere vrouwen heeft.quote:Op maandag 9 april 2007 12:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als het zo gegaan is, is het net op het randje, wat mij betreft.
In dat opzicht heb ikzelf ook van dat soort ervaringen. Ik had een hele goeie vriendin die ik al meer dan 15 jaar kende, en die mij dus ook door en door kende, en de nieuwe liefde in mijn leven was daar een hele tijd flink door geöbsedeerd.
Dat was zo onnoemelijk irritant, zeker als ik eraan terugdenk. Toendertijd liep ik natuurlijk rond met een roze bril en kon de negatieve kanten van die nieuwe liefde niet als zodanig erkennen. Véél later viel het allemaal wél op zijn plek....
De vieze stoephoerquote:Op maandag 9 april 2007 12:58 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Hij deed het voor geld om zijn verslaving te bekostigen...
Bij cos 1097 is het 10.000. Zo werkt het vaak wel.quote:Op maandag 9 april 2007 12:58 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Het loopt snelop[. Heb ik wat gemist? Ik hoorde 500.
Hahahhaquote:
Nee Eric gokte gisteren bij het eten op 800 tot 1000. Nena had het met 6 mensen gedaan en Amanda met 5 onee, 6, onee 7 en uiteindelijk waren het er 8 ofzo.quote:Op maandag 9 april 2007 12:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Bij cos 1097 is het 10.000. Zo werkt het vaak wel.
nee, echt meer, komt ook doordat hij schijnbaar regelmatig naar de sex-sauna ging en vaak meedeed in een vrolijke sex-orgiequote:Op maandag 9 april 2007 12:58 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Het loopt snel op. Heb ik wat gemist? Ik hoorde 500.
Heerlijkquote:Op maandag 9 april 2007 13:04 schreef Marrije het volgende:
Fijn dat we weer een streamkeuze hebben
De gemiddelde 16 jarige heeft er mee gehad, dus 7/8 valt mee.quote:Op maandag 9 april 2007 13:04 schreef noekje het volgende:
Ik heb het teruggevonden. Amanda is op haar 18e 6x verloofd geweest.
Dan heeft ze dus minstens al 7 bedpartners gehad.
hmm, het scheelt wel, 7 bedpartners in vergelijking met 800-1000 rampetamp-partijtjesquote:Op maandag 9 april 2007 13:04 schreef noekje het volgende:
Ik heb het teruggevonden. Amanda is op haar 18e 6x verloofd geweest.
Dan heeft ze dus minstens al 7 bedpartners gehad.
Ik meen me een domme onnozele hoer te kunnen herinneren die écht een soa test moest doen.quote:Op maandag 9 april 2007 13:03 schreef tongytongylickylicky het volgende:
800-1000 wat een hoer.. en Huub heeft zich laten pijpen door die SOA hoer....
Bemoedigende woorden......quote:Op maandag 9 april 2007 13:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap wil weten wat het worst case scenario is van Diane met de uitslag morgen. Ook vraagt hij naar de definitie van een goed resultaat. Godallemachtig Jaap .... en vertelt verder dat zijn oma onlangs overleden is aan darmkanker. De kanker was eerst weg, maar kwam toch weer terug.
Iets minder zonnebank is toch beter voor je huidquote:
quote:Op maandag 9 april 2007 13:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
De gemiddelde 16 jarige heeft er mee gehad, dus 7/8 valt mee.
Jaap kan zó buddy worden. Hij weet feilloos de juiste woorden op de juiste momenten te vinden.quote:
Verloofdquote:Op maandag 9 april 2007 13:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
De gemiddelde 16 jarige heeft er mee gehad, dus 7/8 valt mee.
Pietsie minder make-up ook.quote:Op maandag 9 april 2007 13:07 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Iets minder zonnebank is toch beter voor je huid![]()
Het zit hem bij mij meer in het feit dat ze een lul als een verlovingsring ziet.quote:Op maandag 9 april 2007 13:06 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hmm, het scheelt wel, 7 bedpartners in vergelijking met 800-1000 rampetamp-partijtjes
quote:Op maandag 9 april 2007 13:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Het zit hem bij mij meer in het feit dat ze een lul als een verlovingsring ziet.
quote:Op maandag 9 april 2007 13:09 schreef Borga het volgende:
Zou zdngmw denken dat je met een officiele waarschuwing op zak niet meer mag praten???
Ze is vast in staking, even geen tv maken voor Natas.quote:Op maandag 9 april 2007 13:09 schreef Borga het volgende:
Zou zdngmw denken dat je met een officiele waarschuwing op zak niet meer mag praten???
Wel een beetje een slapjanus dan, die vriend van jou.quote:Op maandag 9 april 2007 12:59 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
mmmm, ik ben op die manier een vriend ook kwijtgeraakt. We kenden elkaar vanaf mijn 16e (hij was 17 toen) en echt soort broer/zus beste maatjes relatie. Samen een verdieping gehuurd toen we gingen studeren, stappen, voor elkaar zorgen als de ander ziek of dronken in bed lag. En eerst vond ik toen mijn lief en toen hij een vriendin waar hij later mee trouwde. Kon ik ook erg goed mee. Tot ze gingen scheiden, toen kwam er na een jaartje een nieuwe liefde die mij niet vertrouwde. En ik ben al jaren erg gelukkig met mijn man en ons jochie. Maar goed, zij vertrouwde mij niet, liet hem kiezen en een vriendschap van meer dan 20 jaar stuk door een jaloers kreng. Misschien dat ik daarom Lieke niet moet, die is ook zo paranoide watde man die haar 'interesse' heeft met andere vrouwen heeft.
on topic: Ilona is duidelijker veel verder met haar vlieglessen dan ratjeB.
Ik hoorde het, misschien geen eetstoornis, ook al is hij wat dik, maar gewoon eten uit stress. . .quote:Op maandag 9 april 2007 13:11 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap vraagt zich af of hij misschien een eetstoornis heeft ....![]()
En ze zegt dat ze de komende dagen wel meer zal vertellen over die korting enzo.quote:Op maandag 9 april 2007 13:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ilona loopt lekker reclame te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |