Wat zijn jullie een zeuren.quote:Op maandag 9 april 2007 12:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Pfff....krijgen we nu het standaard zielig 'kanker' verhaal....het is wachten tot 13:00
Of te eng is voor vele.quote:Op maandag 9 april 2007 12:53 schreef Ecila111 het volgende:
Conclusie is dus idd dat praten over ziek en zeer niet boeit.
Ja hoor, Dianan krijgt van Eric waarvoor ze is gekomen, maar ik vind het wat minder dat dit het enige streamaanbod is op t moment.quote:Op maandag 9 april 2007 12:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. Ik vind dat Eric nuttige tips geeft en goed steunt.
Hij heeft ook gelijk, alleen vind ik het in samenhang met onze kankerpatient wel ( onbedoeld ) grappige opmerkingenquote:Op maandag 9 april 2007 12:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nou niet op dit moment.quote:Op maandag 9 april 2007 12:53 schreef Ecila111 het volgende:
Dat zou het kunnen zijn, ga ik even over nadenken.quote:
Iets anders met inhoud zou welkom zijnquote:Op maandag 9 april 2007 12:53 schreef blomst het volgende:
[..]
Wat zijn jullie een zeuren.
Heeft het eens inhoud en dan reageert iedereen negatief.
ja, heel nuttig.quote:Op maandag 9 april 2007 12:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Tot dusver vind ik haar verhaal helemaal niet een "standaard zielig 'kanker' verhaal" - zet het geluid eens aanquote:Op maandag 9 april 2007 12:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Pfff....krijgen we nu het standaard zielig 'kanker' verhaal....het is wachten tot 13:00
Voor een zak chips is het nog te vroeg heh?quote:Op maandag 9 april 2007 12:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Iets anders met inhoud zou welkom zijn![]()
Zeker niet bij een amusementsprogramma.quote:Op maandag 9 april 2007 12:53 schreef Ecila111 het volgende:
Dat heb ik nou altijd als ik een 19 jarige hoor zeggen dat ze 5 of 8 keer verloofd is geweest. Heel gek.quote:Op maandag 9 april 2007 12:56 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, heel nuttig.
verbaas me nog altijd over zijn onthulling dat hij inmiddels met 800-1000 mannen sex heeft gehad.
Hij deed het voor geld om zijn verslaving te bekostigen...quote:Op maandag 9 april 2007 12:56 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, heel nuttig.
verbaas me nog altijd over zijn onthulling dat hij inmiddels met 800-1000 mannen sex heeft gehad.
Het loopt snel op. Heb ik wat gemist? Ik hoorde 500.quote:Op maandag 9 april 2007 12:56 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, heel nuttig.
mmmm, ik ben op die manier een vriend ook kwijtgeraakt. We kenden elkaar vanaf mijn 16e (hij was 17 toen) en echt soort broer/zus beste maatjes relatie. Samen een verdieping gehuurd toen we gingen studeren, stappen, voor elkaar zorgen als de ander ziek of dronken in bed lag. En eerst vond ik toen mijn lief en toen hij een vriendin waar hij later mee trouwde. Kon ik ook erg goed mee. Tot ze gingen scheiden, toen kwam er na een jaartje een nieuwe liefde die mij niet vertrouwde. En ik ben al jaren erg gelukkig met mijn man en ons jochie. Maar goed, zij vertrouwde mij niet, liet hem kiezen en een vriendschap van meer dan 20 jaar stuk door een jaloers kreng. Misschien dat ik daarom Lieke niet moet, die is ook zo paranoide watde man die haar 'interesse' heeft met andere vrouwen heeft.quote:Op maandag 9 april 2007 12:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als het zo gegaan is, is het net op het randje, wat mij betreft.
In dat opzicht heb ikzelf ook van dat soort ervaringen. Ik had een hele goeie vriendin die ik al meer dan 15 jaar kende, en die mij dus ook door en door kende, en de nieuwe liefde in mijn leven was daar een hele tijd flink door geöbsedeerd.
Dat was zo onnoemelijk irritant, zeker als ik eraan terugdenk. Toendertijd liep ik natuurlijk rond met een roze bril en kon de negatieve kanten van die nieuwe liefde niet als zodanig erkennen. Véél later viel het allemaal wél op zijn plek....
De vieze stoephoerquote:Op maandag 9 april 2007 12:58 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Hij deed het voor geld om zijn verslaving te bekostigen...
Bij cos 1097 is het 10.000. Zo werkt het vaak wel.quote:Op maandag 9 april 2007 12:58 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Het loopt snelop[. Heb ik wat gemist? Ik hoorde 500.
Hahahhaquote:
Nee Eric gokte gisteren bij het eten op 800 tot 1000. Nena had het met 6 mensen gedaan en Amanda met 5 onee, 6, onee 7 en uiteindelijk waren het er 8 ofzo.quote:Op maandag 9 april 2007 12:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Bij cos 1097 is het 10.000. Zo werkt het vaak wel.
nee, echt meer, komt ook doordat hij schijnbaar regelmatig naar de sex-sauna ging en vaak meedeed in een vrolijke sex-orgiequote:Op maandag 9 april 2007 12:58 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Het loopt snel op. Heb ik wat gemist? Ik hoorde 500.
Heerlijkquote:Op maandag 9 april 2007 13:04 schreef Marrije het volgende:
Fijn dat we weer een streamkeuze hebben
De gemiddelde 16 jarige heeft er mee gehad, dus 7/8 valt mee.quote:Op maandag 9 april 2007 13:04 schreef noekje het volgende:
Ik heb het teruggevonden. Amanda is op haar 18e 6x verloofd geweest.
Dan heeft ze dus minstens al 7 bedpartners gehad.
hmm, het scheelt wel, 7 bedpartners in vergelijking met 800-1000 rampetamp-partijtjesquote:Op maandag 9 april 2007 13:04 schreef noekje het volgende:
Ik heb het teruggevonden. Amanda is op haar 18e 6x verloofd geweest.
Dan heeft ze dus minstens al 7 bedpartners gehad.
Ik meen me een domme onnozele hoer te kunnen herinneren die écht een soa test moest doen.quote:Op maandag 9 april 2007 13:03 schreef tongytongylickylicky het volgende:
800-1000 wat een hoer.. en Huub heeft zich laten pijpen door die SOA hoer....
Bemoedigende woorden......quote:Op maandag 9 april 2007 13:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap wil weten wat het worst case scenario is van Diane met de uitslag morgen. Ook vraagt hij naar de definitie van een goed resultaat. Godallemachtig Jaap .... en vertelt verder dat zijn oma onlangs overleden is aan darmkanker. De kanker was eerst weg, maar kwam toch weer terug.
Iets minder zonnebank is toch beter voor je huidquote:
quote:Op maandag 9 april 2007 13:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
De gemiddelde 16 jarige heeft er mee gehad, dus 7/8 valt mee.
Jaap kan zó buddy worden. Hij weet feilloos de juiste woorden op de juiste momenten te vinden.quote:
Verloofdquote:Op maandag 9 april 2007 13:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
De gemiddelde 16 jarige heeft er mee gehad, dus 7/8 valt mee.
Pietsie minder make-up ook.quote:Op maandag 9 april 2007 13:07 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Iets minder zonnebank is toch beter voor je huid![]()
Het zit hem bij mij meer in het feit dat ze een lul als een verlovingsring ziet.quote:Op maandag 9 april 2007 13:06 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hmm, het scheelt wel, 7 bedpartners in vergelijking met 800-1000 rampetamp-partijtjes
quote:Op maandag 9 april 2007 13:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Het zit hem bij mij meer in het feit dat ze een lul als een verlovingsring ziet.
quote:Op maandag 9 april 2007 13:09 schreef Borga het volgende:
Zou zdngmw denken dat je met een officiele waarschuwing op zak niet meer mag praten???
Ze is vast in staking, even geen tv maken voor Natas.quote:Op maandag 9 april 2007 13:09 schreef Borga het volgende:
Zou zdngmw denken dat je met een officiele waarschuwing op zak niet meer mag praten???
Wel een beetje een slapjanus dan, die vriend van jou.quote:Op maandag 9 april 2007 12:59 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
mmmm, ik ben op die manier een vriend ook kwijtgeraakt. We kenden elkaar vanaf mijn 16e (hij was 17 toen) en echt soort broer/zus beste maatjes relatie. Samen een verdieping gehuurd toen we gingen studeren, stappen, voor elkaar zorgen als de ander ziek of dronken in bed lag. En eerst vond ik toen mijn lief en toen hij een vriendin waar hij later mee trouwde. Kon ik ook erg goed mee. Tot ze gingen scheiden, toen kwam er na een jaartje een nieuwe liefde die mij niet vertrouwde. En ik ben al jaren erg gelukkig met mijn man en ons jochie. Maar goed, zij vertrouwde mij niet, liet hem kiezen en een vriendschap van meer dan 20 jaar stuk door een jaloers kreng. Misschien dat ik daarom Lieke niet moet, die is ook zo paranoide watde man die haar 'interesse' heeft met andere vrouwen heeft.
on topic: Ilona is duidelijker veel verder met haar vlieglessen dan ratjeB.
Ik hoorde het, misschien geen eetstoornis, ook al is hij wat dik, maar gewoon eten uit stress. . .quote:Op maandag 9 april 2007 13:11 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap vraagt zich af of hij misschien een eetstoornis heeft ....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |