Hij gooit er 2 eieren tegen aan, de derde komt niet..quote:Op maandag 9 april 2007 12:21 schreef Dogga het volgende:
[..]
wat is het grapje dan ? ik ben ook niet op de hoogte
Huub neemt ze niet meer serieus natuurlijkquote:Op maandag 9 april 2007 12:20 schreef Sarah-Louise het volgende:
Amanda kent het grapje met de eieren niet .... jammer dat ze er niet in trapt.
Voor 3 eieren, 1000 cp en dan 2 eieren kapotslaan. Snap je?quote:Op maandag 9 april 2007 12:21 schreef SIRA het volgende:
ik ben 'm ook ff kwijt hoor ??!!
...ik spreek uit ervaring helaas ... ooit ook eens twee eieren op m'n hoofd uitgedrukt gekregen, dat derde ei komt er dan gewoon nooit .... bij Amanda is dat leuk !quote:
oh op die fietsquote:Op maandag 9 april 2007 12:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hij gooit er 2 eieren tegen aan, de derde komt niet..
Ja, vind ik ook!!quote:Op maandag 9 april 2007 12:23 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
...ik spreek uit ervaring helaas ... ooit ook eens twee eieren op m'n hoofd uitgedrukt gekregen, dat derde ei komt er dan gewoon nooit .... bij Amanda is dat leuk !
Ik betwijfel hetquote:Op maandag 9 april 2007 12:24 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij weet Jaap het ook wel, maar hij speelt mee met Huub.
Je wil het gewoon te graag....quote:Op maandag 9 april 2007 12:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben een gastvrij slachtoffer voor jou en Pietje.![]()
![]()
![]()
geen op Diana lijkt mij ook wel leukquote:Op maandag 9 april 2007 12:26 schreef Marrije het volgende:
Ik hoop wel dat de streams wat verdeeld worden, één op Diana en één op wat anders.
Idd....Diana en Sylvia passen wel bij elkaar, saaaaaaai....quote:
boeiendquote:Op maandag 9 april 2007 12:28 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Idd....Diana en Sylvia passen wel bij elkaar, saaaaaaai....
Iemand die het begrijptquote:Op maandag 9 april 2007 12:31 schreef Borga het volgende:
Ik heb geen zin in dit zogenaamde gusellugguh gudoe, dan kan ik net zo goed naar mijn familie gaan. Ik wil banj met hun domme geouwehoer
Brian slaat zichzelf en zegt,"Kanker..kanker".quote:Op maandag 9 april 2007 12:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Iemand die het begrijpt![]()
Huub is helemaal schijnheilig eerst gaan schelden richting Brian met kanker dit kanker dat en nu 'gezellig' doen.....![]()
Staat Brian nu gezellig met haar te praten?quote:Op maandag 9 april 2007 12:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Brian slaat zichzelf en zegt,"Kanker..kanker".
Niet gehoord zeker? Brian zegt tegen Nena dat ze een kankerhoer is.
Maakt dat hen allebei niet hypocriet?
Als het zo gegaan is, is het net op het randje, wat mij betreft.quote:Op maandag 9 april 2007 12:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze zat door te vragen of het alleen vriendschap was, want dan was het geen punt voor haar, maar als het meer was dan vriendschap dan was het wel een punt. Huub zei daarop dat ie niet kon zeggen dat het niet meer was dan vriendschap en dat het heel moeilijk was het alleen als vriendschap te zien met zo'n mooie vrouw als Nena. Lieke kon het zich wel voorstellen dat hij zich aangetrokken voelde tot Nena maar dat ie in zijn leven nog wel meer mooie vrouwen zou tegenkomen. Waarop Huub zei dat één daarvan nu naast hem lag![]()
Ik ben ook noet zo gecharmeerd van dit correcte gedoe. Dat is ook mijn twijfel over de komst van Diana. Het zijn 2 werelden die moeilijk matchen. Ik snap Diana's beweegredenen ook niet zo. Of ik snap het wel maar of het wat uit gaat maken?quote:Op maandag 9 april 2007 12:31 schreef Borga het volgende:
Ik heb geen zin in dit zogenaamde gusellugguh gudoe, dan kan ik net zo goed naar mijn familie gaan. Ik wil banj met hun domme geouwehoer
En dan is Amanda domquote:Op maandag 9 april 2007 12:36 schreef Borga het volgende:
Errric zegt tegen een opgegeven kanker patient '' vindt je het niet vervelend als ik rook''.
Brian was de eerste die onnozel vragen op haar begon af te vuren.quote:Op maandag 9 april 2007 12:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Staat Brian nu gezellig met haar te praten?![]()
Die kaboutaaa is gewoon schijnheilig en een viezerik![]()
Ze heeft darmkanker...geen longkanker...vind dat toch wel anders.quote:Op maandag 9 april 2007 12:36 schreef Borga het volgende:
Errric zegt tegen een opgegeven kanker patient '' vindt je het niet vervelend als ik rook''.
Ze is toch helemaal niet opgegeven?quote:Op maandag 9 april 2007 12:36 schreef Borga het volgende:
Dat was Huub, nadat Huub zo egoistisch naar zijn 'liefje' ging begon Brian met haar te praten. + Brian scheld er tenminste niet iemand anders voor uit, Huub wel.quote:Op maandag 9 april 2007 12:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Brian was de eerste die onnozel vragen op haar begon af te vuren.
Ook niet gehoord zeker?
![]()
quote:
Idd, en dan vraagt die homo zoietsquote:Op maandag 9 april 2007 12:38 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
[..]
Ze heeft darmkanker...geen longkanker...vind dat toch wel anders.
ja, ze is saai, maar ik begrijp daarnaast ook niet wat ze daar te zoeken heeft.quote:Op maandag 9 april 2007 12:37 schreef pussydeluxe het volgende:
Ben ik de enige die Diana saai vind?
Binnenkomst niet gezien dus. Brian: we gaan zo lekker brunchen en wat vind je van hier?quote:Op maandag 9 april 2007 12:39 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dat was Huub, nadat Huub zo egoistisch naar zijn 'liefje' ging begon Brian met haar te praten. + Brian scheld er tenminste niet iemand anders voor uit, Huub wel.
..och jezus ! ... ik heb weleens iemand uitgescholden voor kankerlijer, kan dus maar beter uit de buurt blijven van alle kankerpatienten? En teringlijer, mag dat wel?quote:Op maandag 9 april 2007 12:39 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dat was Huub, nadat Huub zo egoistisch naar zijn 'liefje' ging begon Brian met haar te praten. + Brian scheld er tenminste niet iemand anders voor uit, Huub wel.
Lieke weet heel goed waar ze aantoe is bij Huub, ze wil het alleen niet accepteren en ja dat wordt wel irritant.quote:Op maandag 9 april 2007 12:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als het zo gegaan is, is het net op het randje, wat mij betreft.
In dat opzicht heb ikzelf ook van dat soort ervaringen. Ik had een hele goeie vriendin die ik al meer dan 15 jaar kende, en die mij dus ook door en door kende, en de nieuwe liefde in mijn leven was daar een hele tijd flink door geöbsedeerd.
Dat was zo onnoemelijk irritant, zeker als ik eraan terugdenk. Toendertijd liep ik natuurlijk rond met een roze bril en kon de negatieve kanten van die nieuwe liefde niet als zodanig erkennen. Véél later viel het allemaal wél op zijn plek....
Tja, dit boeit mij ook niet zo en ik luister nu ook liever naar een Natas en Ilona die bekvechten.quote:Op maandag 9 april 2007 12:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, ze is saai, maar ik begrijp daarnaast ook niet wat ze daar te zoeken heeft.
vindt het erg ongepast
tering slaat dan weer op een andere ziekte, namelijk Tuberculose - teringlijer moet kunnen dus, als scheldwoord he!quote:Op maandag 9 april 2007 12:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
..och jezus ! ... ik heb weleens iemand uitgescholden voor kankerlijer, kan dus maar beter uit de buurt blijven van alle kankerpatienten? En teringlijer, mag dat wel?
Hij heeft gewoon gelijk. Ik vind dat Eric nuttige tips geeft en goed steunt.quote:Op maandag 9 april 2007 12:49 schreef Borga het volgende:
Errrric is in vorm vandaag, '' Neem gewoon een annuleringsverzekering''. HAHAHAHAHA
we willen graag rellende en schreeuwende mensen zien, vanwege respect voor diana zullen ze zich inhoudenquote:Op maandag 9 april 2007 12:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tja, dit boeit mij ook niet zo en ik luister nu ook liever naar een Natas en Ilona die bekvechten.
Regie, geef ons op zijn minst de keuze om naar een andere stream te kijken.
nuttige tip....quote:Op maandag 9 april 2007 12:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. Ik vind dat Eric nuttige tips geeft en goed steunt.
Dank je Lipsch .....quote:Op maandag 9 april 2007 12:49 schreef Lipsch het volgende:
[..]
tering slaat dan weer op een andere ziekte, namelijk Tuberculose - teringlijer moet kunnen dus, als scheldwoord he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |