Ze moet niet steeds zo gaan miereneuken om die kleine dingetjes wordt erg irritant!quote:Op maandag 9 april 2007 10:31 schreef noekje het volgende:
Lieke: ik weet niet wat er tussen jullie is maar....
Wel grappig. Huubje is heel beperkt in z'n contacten in dat huis en Lieke heeft alle vrijheid van de wereld maar Lieke is jaloers. Lijkt bijna de omgekeerde wereld.
Inderdaad! Ik vind Lieke ook totaal niet bijzonder.quote:Op maandag 9 april 2007 10:33 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ze moet niet steeds zo gaan miereneuken om die kleine dingetjes wordt erg irritant!
Gaat de goede kant op dusquote:Op maandag 9 april 2007 10:01 schreef noekje het volgende:
Jaap weegt iets van 172 kilo nu.
Ik ben anti-Huub maar zou hem toch adviseren met Lieke te stoppen. Ik vind haar nep overkomen en snap zijn harde houding (kan je niks beloven etc. over seks hebben met iemand) richting haar ook niet echt. Hoe kan dat nou echte liefde zijnquote:Op maandag 9 april 2007 10:34 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik vind Lieke ook totaal niet bijzonder.![]()
Belachelijk, die snol. was het helemaal niet waard....quote:Op maandag 9 april 2007 10:36 schreef noekje het volgende:
Huub: Hedda zit ook nog steeds in mijn hoofd hoor.
172 kilo he...quote:
quote:Op maandag 9 april 2007 10:36 schreef noekje het volgende:
Lieke: ik pas ervoor om 2e viool te spelen
Oké 3e viool dus.
Welnee. Hij doet nu alleen zijn best voor die 300 punten. Hij had al veel eerder zo fanatiek moeten lijnen. Zodra hij die punten binnen heeft gaat hij weer meer eten.J En komt hij dubbel zo veel weer aan.quote:
quote:Op maandag 9 april 2007 10:36 schreef noekje het volgende:
Lieke: ik pas ervoor om 2e viool te spelen
Oké 3e viool dus.
Huub houdt gewoon van alle vrouwen, zijn hart is veels te groot.quote:Op maandag 9 april 2007 10:41 schreef scanman01 het volgende:
Huub maakt het zichzelf en Lieke erg moeilijk door zijn eerlijkheid. Hij kan gewoon zeggen dat hij voor Nena alleen vriendschap voelt, maar in zijn eerlijkheid sluit hij niet uit dat er meer is. Logisch dat Lieke erg begint te twijfelen bij zoveel eerlijkheid.
Daar is ie mee geboren en daar gaat ie ook mee dood.quote:Op maandag 9 april 2007 10:42 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Huub houdt gewoon van alle vrouwen, zijn hart is veels te groot.
en dat zegt een behaarde, kleinpiemelige vette man van 172 kilo?quote:Op maandag 9 april 2007 10:43 schreef schatje het volgende:
Opvallend dat uitgerekend Jaap gisteren in de kapsalon de meeste lol had in het o.a. verzinnen van scheldwoorden voor Ilona en haar uiterlijk. Wat heeft zij hem misdaan? En pakken op het uiterlijk was toch niet leuk Jaap?
zijn hart is veels te groot???? hahaquote:Op maandag 9 april 2007 10:42 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Niet doen Huub! Laat Liekje maar lekker naar huis gaan.quote:Op maandag 9 april 2007 10:47 schreef noekje het volgende:
Lieke wil niet langer blijven want dan wordt ze niet betaald.
Huub: wtf dan betaal ik je wel.
Het is net of ik Estelle hoor lullen.quote:Op maandag 9 april 2007 10:42 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ja goed he. Al trok ze zich er niet veel van aan. Volgende maand is ie weer ingetrokken zo iets zei zequote:Op maandag 9 april 2007 10:52 schreef Marrije het volgende:
Ik lees net pas dat Natas een officiele waarschuwing heeft gekregen, ge-wel-dig![]()
![]()
Toch knap van Ilona![]()
Ik wel. Vind je het erg? Anders hangen ze nu weer rondom het zwembad.quote:Op maandag 9 april 2007 10:51 schreef itsme het volgende:
Laat lieke gewoon naar huis gaan. Vind deze verhaallijn totaal niet interessant.
Doet ze niet slecht nee in zo'n korte tijd van mij mag ze blijvenquote:Op maandag 9 april 2007 10:52 schreef Marrije het volgende:
Ik lees net pas dat Natas een officiele waarschuwing heeft gekregen, ge-wel-dig![]()
![]()
Toch knap van Ilona![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |