Nee ik ook niet... Dat is misschien wel een beetje jammer, maar leven brengt hij wel in de brouwerij. Achja achja hij komt waarschijnlijk toch niet, als je de verhalen van Ilona moet geloven over zijn werk/buitenland etc. Als diequote:Op maandag 9 april 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar welke positie gaat Nicolaas innemen. Ik zie hem niet onverdeeld positief tegenover SHE staan.
Dat geeft dan weer wat hoop, voor het geval... Maar liever zie ik er toch iemand in komen die wat meer haar SHE neigt.quote:Op maandag 9 april 2007 03:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En ook niet onverdeeld positief tegenover BANJ. Nicolaas trekt zich van niemand iets aan, anderen mogen eventueel achter hem aanlopen. Nooit andersom bij Nicolaas.
Jij bent zoveel intelligenter, met een hogere opleidingquote:
Dat kloptquote:Op maandag 9 april 2007 03:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jij bent zoveel intelligenter, met een hogere opleiding![]()
Beter dan andersomquote:Op maandag 9 april 2007 03:30 schreef ach het volgende:
Hondje kruipt onder de dekens bij amanda en ze begint gelijk te kreunen![]()
Ik ben het met je eens. Ilona heeft er ook een handje van. Normaal gesproken hou ik niet van dat soort mensen maar tja...It's all in the game....quote:Op maandag 9 april 2007 03:33 schreef farceman het volgende:
Tjezus het is weer Huub monoloog..alleen over zichzelf.
Hij is echt te zelfingenomen om te vragen hoe het nu echt is met Nena of Ilona.
Alleen maar verhalen over toen hHIJ een weekje uit de kooi was.....beetje jammer hoor
geluid staat 100% uit en kijk af en toe naar de beeldenquote:Op maandag 9 april 2007 05:09 schreef flubberdewups het volgende:
Wat een afschuwelijke muziek zit Huub nu te luisteren...
Moguh!![]()
Idd,Jaap en Amanda viel het gisteren al op dat hij zich ook weer direct bij ilona zat 'in te likken'. Beetje triest is dat....wanneer gaat hij echt voor zijn mening uitkomen?quote:Op maandag 9 april 2007 09:35 schreef noekje het volgende:
Natasia vindt Eric een vieze kwijlerige klootzak.
Daar heeft ze wel een punt. Tegen Nena deed hij ook alsof hij haar al járen kende maar vorige week lulde hij nog met Amanda mee dat zij het goed deed en dat Nena niet zo moest zeuren. Totdat Nena er was, toen zei hij daar helemaal niks over.
Dan vindt ze het ook vast grappig dat zelfs Wilgo en haar moeder haar soms Natasja noemen.quote:Op maandag 9 april 2007 10:00 schreef Dark het volgende:
Natas vertelt nu voor de zoveelste keer, dat Ilona haar steeds Natasja noemt, nu weer aan Jaap.
Ze zegt dat ze het grappig vindt, maar ondertussen.
IDD!quote:Op maandag 9 april 2007 10:01 schreef noekje het volgende:
Jaap weegt iets van 172 kilo nu. Even voor de statistieken.
Ik zit nu ook al te lullen alsof ik naar Big Diet aan het kijken ben.
Big Diet![]()
Waarom kruipt ze niet gewoon meteen in z'n kont...waarom zo omslachtig?quote:Op maandag 9 april 2007 10:07 schreef noekje het volgende:
Hé Lieke is er. Die had ik nog helemaal niet gezien. Heeft zij die roos bij Huub gelegd?
Ook al lijkt ze een beetje op een vent, het is en blijft een vrouw he.quote:Op maandag 9 april 2007 10:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waarom kruipt ze niet gewoon meteen in z'n kont...waarom zo omslachtig?
Kontkruipers zijn niet per definitie van het mannelijk geslachtquote:Op maandag 9 april 2007 10:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Ook al lijkt ze een beetje op een vent, het is en blijft een vrouw he.![]()
Vrouwen zijn wel omslachtig.quote:Op maandag 9 april 2007 10:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kontkruipers zijn niet per definitie van het mannelijke geslacht![]()
Ja, hij mag best wel eens een andere dragen idd.quote:Op maandag 9 april 2007 10:19 schreef noekje het volgende:
Huub is te goor met steeds die zwembroek aan.
Of gewoon een onderbroek aantrekken nadat hij heeft gezwommen. Het is raar maar het is een optie.quote:Op maandag 9 april 2007 10:21 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ja, hij mag best wel eens een andere dragen idd.
Het is altijd nog beter dan Eric die in zijn blootje overal huppeld:)quote:Op maandag 9 april 2007 10:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Of gewoon een onderbroek aantrekken nadat hij heeft gezwommen. Het is raar maar het is een optie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |