In het zuiden kussen we altijd, iedereen, overal. Zelfs vreemden. Als je dat niet wil moet je een lange arm hebben en hem heel stijf houden. Ver van je afquote:Op maandag 9 april 2007 11:36 schreef Talitha het volgende:
Dat gezoen met wildvreemden, daar snap ik niets van! Wat is er mis met gewoon een hand geven?
en toch is zij diegene die je als persoon het minste kent. uiteindelijk kan ze een totaal ander persoon zijn dan hoe ze zich presenteert. uiteindelijk denk ik dat ze heel sluw is en eigenlijk zelfs huub haar niet goed kentquote:Op maandag 9 april 2007 11:38 schreef Lieve het volgende:
Ahhhhh, Sylvia is wel goed met mensen. Ze is ALTIJD oprecht geinteresseerd in de andere persoon. Ze is wel de enige in dat huis. Mooi mens toch die Sylvia!
Dat begin ik ook te vinden ja. Haar gezweef hangt me sowieso de strot uit maar soms bekruipt me het gevoel dat zij heel berekenend is.quote:Op maandag 9 april 2007 11:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en toch is zij diegene die je als persoon het minste kent. uiteindelijk kan ze een totaal ander persoon zijn dan hoe ze zich presenteert. uiteindelijk denk ik dat ze heel sluw is en eigenlijk zelfs huub haar niet goed kent
Saaie Sylvia..quote:Op maandag 9 april 2007 11:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en toch is zij diegene die je als persoon het minste kent. uiteindelijk kan ze een totaal ander persoon zijn dan hoe ze zich presenteert. uiteindelijk denk ik dat ze heel sluw is en eigenlijk zelfs huub haar niet goed kent
Compleet kleurloos en lichtelijk autistisch is ze volgens mijquote:Op maandag 9 april 2007 11:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Waaorm is hij dan niet goed bij zijn hoofd? Is gewoon een normale vraag en ze praat er graag over.quote:Op maandag 9 april 2007 11:45 schreef Taurus het volgende:
Brian lijkt net niet goed bij z'n hoofd![]()
"nee mar hoe is ut om hier te sijn, om hier binnen te komeh en ehh ja anders enso dan de striems en dan echt alleen maar op teefee"![]()
en dat is onzin.quote:Op maandag 9 april 2007 11:46 schreef Borga het volgende:
[..]
Compleet kleurloos en lichtelijk autistisch is ze volgens mij
Dat zou idd best eens kunnen. Want binnen alle situaties waar ze haar gezicht zou moeten laten zien of er werkelijk zou kunnen zijn voor iemand ( Eric of Huub binnen risicovolle situaties) dan blijft ze ziende blind en horende doof en zal ze absoluut niets doen om onrecht te keren. Dat is waar ja.quote:Op maandag 9 april 2007 11:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 april 2007 11:47 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Waaorm is hij dan niet goed bij zijn hoofd? Is gewoon een normale vraag en ze praat er graag over.
Welk zuiden bedoel je? Ik woon in Brabant en werk in Limburg, maar ben het daar niet zo tegen gekomen.quote:Op maandag 9 april 2007 11:43 schreef Lieve het volgende:
[..]
In het zuiden kussen we altijd, iedereen, overal. Zelfs vreemden. Als je dat niet wil moet je een lange arm hebben en hem heel stijf houden. Ver van je af![]()
JE weet hoe hij praat, hij praat ook serieus, hij stelt een serieuze vraag, maar als je een SHE fan bent kan je er idd weer lekker op bashen.quote:Op maandag 9 april 2007 11:48 schreef Taurus het volgende:
[..]
Een normale vraag? Heb je gelezen hoe hij die inderdaad op zich normale vraag wist te brengen? Ik vond dat grappig
![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 11:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
JE weet hoe hij praat, hij praat ook serieus, hij stelt een serieuze vraag, maar als je een SHE fan bent kan je er idd weer lekker op bashen.
Gelukkig praat Eric 'flikker' wel normaal![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 11:51 schreef noekje het volgende:
Aardig van Huub om nu met Lieke op bed te springen. Wat valt hij soms toch ook weer vies tegen.
Errric en normaal praten, dat nagemaakte verwijfde stemmetje waar hij de hele dag mee rond loopt noem jij normaal???quote:Op maandag 9 april 2007 11:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[knip]
Gelukkig praat Eric 'flikker' wel normaal![]()
Wat maakt dat nou uit, er luisteren toch genoeg mensen naar haar.quote:Op maandag 9 april 2007 11:51 schreef noekje het volgende:
Aardig van Huub om nu met Lieke op bed te springen. Wat valt hij soms toch ook weer vies tegen.
Beetje dubbel gevoel inderdaad.quote:Op maandag 9 april 2007 11:51 schreef noekje het volgende:
Kan hij toch ook niet veel aan doen. Als je echt een kutstem wil horen, luister naar Amanda.quote:Op maandag 9 april 2007 11:52 schreef Borga het volgende:
[..]
Errric en normaal praten, dat nagemaakte verwijfde stemmetje waar hij de hele dag mee rond loopt noem jij normaal???
Is u doof???
Hij valt altijd vies tegen. Het is gewoon een vies ventje, niet alleen om zij oversekste gedrag, maar ook (met name) om zijn duivelse actiesquote:Op maandag 9 april 2007 11:51 schreef noekje het volgende:
Ja! Ik ben een Huubfan maar soms vind ik het een naar egoístisch mannetje.quote:
weet hij überhaupt al wel dat Diana er is?quote:
Daarom stond er ook eenquote:Op maandag 9 april 2007 11:52 schreef Borga het volgende:
[..]
Errric en normaal praten, dat nagemaakte verwijfde stemmetje waar hij de hele dag mee rond loopt noem jij normaal???
Is u doof???
Ja, hij heeft haar begroet en begon toen gelijk te zuchten dat hij zo moe was. Herma: Je moet echt bijkomen he.quote:Op maandag 9 april 2007 11:54 schreef proh het volgende:
[..]
weet hij überhaupt al wel dat Diana er is?
Misschien ligt het dan gewoon aan je eigen uitstraling...quote:Op maandag 9 april 2007 11:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Welk zuiden bedoel je? Ik woon in Brabant en werk in Limburg, maar ben het daar niet zo tegen gekomen.
Gelukkig houdt die dr klep aardig dicht.quote:Op maandag 9 april 2007 11:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan hij toch ook niet veel aan doen. Als je echt een kutstem wil horen, luister naar Amanda.Daar komt ook nog eens alleen onzin uit. Aan hem erger ik me persoonlijk nie zo.
ok danquote:Op maandag 9 april 2007 11:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Daarom stond er ook eenachter
![]()
thx, daar is Huub trouwens al weerquote:Op maandag 9 april 2007 11:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, hij heeft haar begroet en begon toen gelijk te zuchten dat hij zo moe was. Herma: Je moet echt bijkomen he.
Huub:![]()
Gelukkig dat Huub niet egoïstisch is en gewoon lekker met Lieke gaat liggen neuken.quote:Op maandag 9 april 2007 11:53 schreef rebellious_angel het volgende:
ohhhhhhhh ratjeB heeft ook totaal geen empathisch vermogen! Daar ontbreekt het bij ratasJa en dellie ook aan trouwens. Ik vind het een erg hoog risico dat ze iemand als Diana met hen in contact brengen.
Wat een egoïstische monsters.
Amanda wilde alleen even weten of ze veel was afgevallen.quote:Op maandag 9 april 2007 11:53 schreef rebellious_angel het volgende:
ohhhhhhhh ratjeB heeft ook totaal geen empathisch vermogen! Daar ontbreekt het bij ratasJa en dellie ook aan trouwens. Ik vind het een erg hoog risico dat ze iemand als Diana met hen in contact brengen.
quote:Op maandag 9 april 2007 11:53 schreef rebellious_angel het volgende:
quote:Op maandag 9 april 2007 11:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Gelukkig dat Huub niet egoïstisch is en gewoon lekker met Lieke gaat liggen neuken.
Respect voor BAN!!!!![]()
respect voor wie? Laat ajb je respect niet afhangen van 1 ogenblikquote:
quote:Op maandag 9 april 2007 11:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Gelukkig dat Huub niet egoïstisch is en gewoon lekker met Lieke gaat liggen neuken.
Idd, vies kereltjequote:Op maandag 9 april 2007 11:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Het enge is dat ik als She fan wel de fouten zie van dat groepje maar dat Ban fans wel compleet blind lijken te zijn.quote:Op maandag 9 april 2007 11:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ach, hij weet natuurlijk dat Diana er nog veel langer is. Lieke moest al bijna weer weg, dus eigenlijk best logisch.quote:Op maandag 9 april 2007 11:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja! Ik ben een Huubfan maar soms vind ik het een naar egoístisch mannetje.
Omdat het niet haar naam is. Jij wil toch ook geen Tauwtros genoemd wordenquote:Op maandag 9 april 2007 11:58 schreef Taurus het volgende:
Waarom wil Natasia eigenlijk geen Natasja genoemd worden?
quote:Op maandag 9 april 2007 11:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Het enge is dat ik als She fan wel de fouten zie van dat groepje maar dat Ban fans wel compleet blind lijken te zijn.
Heb jij Natas wel in de kapsalon horen praten?
Dat was nog erger dan nu te neuken met Lieke. Zij maakt Diana tot een pion in een machtstrijd die zij wil aangaan.
Dat is evengoed om te kotsen maar juich maar voor dat vieze mens.![]()
Huubje is terug, en Lieke is dus waarschijnlijk vertrokken.quote:Op maandag 9 april 2007 11:55 schreef Katewalker het volgende:
Huub hoort nu ook bij de anderen aan tafel te zitten. Lieke claimt Huub zodat hij niet kan doen wat hij echt wil of moet doen. Ik begrijp niet waarom ze toestaan dat Lieke daar blijft hangen. Het is niet omdat ze Huub een liefje gunnen..dan hadden ze wel gezegd dat Huub punten moet inleveren...
Ik wil dat Lieke ophoepelt...![]()
lol, ik bedoel waarom ze het zelfs echt afschuwelijk vindt.quote:Op maandag 9 april 2007 11:59 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Omdat het niet haar naam is. Jij wil toch ook geen Tauwtros genoemd worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |