ehm..volgens mij is ze klaar.quote:Op maandag 9 april 2007 11:22 schreef Marrije het volgende:
Natas, ga es verder met je haar, het zit een beetje raar.
quote:Op maandag 9 april 2007 11:23 schreef noekje het volgende:
[..]
ehm..volgens mij is ze klaar.
Als Itsme een beetje gevoel in haar grote hart heeft zitten dan geeft ze de waardebon nu aan Natas.
Hmm, dat zie ik toch anders. Nu kan ik nog lachenquote:Op maandag 9 april 2007 11:23 schreef Lieve het volgende:
Beter Lieke in beeld dan het koppel Rat
Ik ben inmiddels immuun. Het enige dat ik hoor is: "blablablablablablablabla".quote:Op maandag 9 april 2007 11:23 schreef scanman01 het volgende:
Damn, kan dit walgelijke gelul weg? Allemachtig
Daarom denk ik dat de labiele mislukte Flens juist deze 666 van stal trekt. Er zijn geen overige minkukels of sukkels ( Jaap en Amoebe) te vinden. Ze moest wat, die aangebrande pannekoek!quote:Op maandag 9 april 2007 11:22 schreef Katewalker het volgende:
Brian zegt nu dat het hem opvalt dat er steeds iemand binnenkomt die tegen hun zijn. Hilarisch..behalve Nathanael zijn alle ex-miljonairs tegen hun...
![]()
ja dat zal het zijn ...........te sterkquote:Op maandag 9 april 2007 11:21 schreef scanman01 het volgende:
Natasia en Brian vragen zich af waarom er mensen komen die niets van BANJ moeten hebben.
Natasia: "Ik denk dat je het als compliment moet zien. Dat wij met z'n vieren gewoon te sterk zijn"
Dat geloof ik niet echt. Zij leven zo in hun eigen wereld, een wereld waarin zij de kindjes van god zijn, dat ze blind zijn voor hun eigen tekortkomingen. Heel vreemd, want ze zijn opgebouwd uit tekortkomingen.quote:Op maandag 9 april 2007 11:25 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Ze weten ook allebei dondersgoed dat ze zelf heel veel problemen hebben waardoor ze het automatisch gaan afspiegelen op de anderen.
Lachen, plaatsvervangende schaamtequote:Op maandag 9 april 2007 11:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hmm, dat zie ik toch anders. Nu kan ik nog lachen![]()
WTF.quote:Op maandag 9 april 2007 11:23 schreef noekje het volgende:
[..]
ehm..volgens mij is ze klaar.
Als Itsme een beetje gevoel in haar grote hart heeft zitten dan geeft ze de waardebon nu aan Natas.
Nenaquote:Op maandag 9 april 2007 11:29 schreef Sebi het volgende:
Wie had die roos bij Huub neergelegd eigenlijk?
quote:
Jemig, wat ben jij hard! Kijk dan toch en open je hart!!quote:Op maandag 9 april 2007 11:28 schreef Lieve het volgende:
[afbeelding]
gekrulde haren, gekrulde zinnen.
Heb je mij nu gezien? stukken erger.quote:Op maandag 9 april 2007 11:30 schreef noekje het volgende:
[..]
[..]
Jemig, wat ben jij hard! Kijk dan toch en open je hart!!![]()
Begreep ik nou goed dat ze vandaag gaan duiken voor cp'en?quote:Op maandag 9 april 2007 11:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wie staat er voor de poort?
Diana, de dame die in Eric haar buddy zoekt / gaat vinden.quote:Op maandag 9 april 2007 11:34 schreef Borga het volgende:
Wie is dit??
Altijd nog beter dan hoe honden het doen door aan elkaars kont te ruikenquote:Op maandag 9 april 2007 11:36 schreef Talitha het volgende:
Dat gezoen met wildvreemden, daar snap ik niets van! Wat is er mis met gewoon een hand geven?
kopje koffie erbij???quote:Op maandag 9 april 2007 11:36 schreef Lieve het volgende:
[afbeelding]
Wel een mooi koppie die Diana
Helemaal mooi in m ooie kleren. Leuk!
Omdat natasia daar erg mee bezig is. Ze gunt het SHE groepje de aandacht niet, en wil haar claimen.quote:Op maandag 9 april 2007 11:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo, zal waarschijnlijk toch gewoon Eric worden lijkt mij?
Dat moet je tegen Natas zeggen. Die gaat haar betrekken in haar eigen vuiligheid want zij maakt er iets ranzigs van dat Eric met haar gaat praten.quote:Op maandag 9 april 2007 11:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo, zal waarschijnlijk toch gewoon Eric worden lijkt mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |