Jij hoopt dat ik bezig ben met de stand.quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:22 schreef peaceman het volgende:
Ik denk dat Belsen bezig is met de stand...![]()
quote:Kan er niet langer kalm door blijven
Ik klauter graag op oude wijven
Door je velletjes en drelletjes
Raast verlangen door mij heen
Dus laat me niet alleen met je reetketelsteen!
Kijk niet zo sip met je depends slip
Een katheter beft veel beter
Van grijzend schaamhaar kom ik klaar
Van een oude tang kom ik op gang
Spataderen en aambeien, geen tanden in je bek
Nou maak me gek![]()
![]()
!
quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:59 schreef bartrid het volgende:
doorligplek?
Bartrid +1quote:Kan er niet langer kalm door blijven
Ik klauter graag op oude wijven
Door je velletjes en drelletjes
Raast verlangen door mij heen
Dus laat me niet alleen met je reetketelsteen!
Kijk niet zo sip met je depends slip
Een katheter beft veel beter
Van grijzend schaamhaar kom ik klaar
Van een oude tang kom ik op gang
Spataderen en aambeien, geen tanden in je bek
Nou maak me gek met je doorligplek!
quote:Practicing freelance gynecology
Where there's a womb there's a way
With you it's for free
knars +1quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:12 schreef knars het volgende:
Type O - Unsuccesfully coping with the natural beauty of infideilty
Dog Eat Dog is op magische wijze uit de archieven van de Roadrunner-site verdwenenquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:32 schreef knars het volgende:
Sepultura
Machine Head
Fear Factory
Dog Eat Dog
Biohazard
met als bonus Within Temptation
Ja 't staat er bijna letterlijkquote:
quote:Originally a quartet whose sound drew inspiration from psychedelia,found its greatest success as a rave-influenced dance-pop duo. Throughout its fluid existence, the guiding force behind the group remained vocalist Jon Marsh, who formed the band Journey Through at Cambridge University with Guy Gousden and Tim Havard; with the addition of guitarist Steve Waddington a year later, the group renamed itself
, and gradually evolved into a moody dance outfit not dissimilar to New Order.
quote:
quote:I'm notany more. That's all gone with all the ridiculous stories about tantrums and Egyptian sheets. That's all my past."
quote:Op maandag 9 april 2007 13:09 schreef peaceman het volgende:
Och ja, idd dat heb ik ook gelezen... Ik weet nog dat ik dacht: Och meiske toch....![]()
Maar ze is natuurlijk wel gewoon Jenny from the block![]()
don't be fooled by the rocks that I got. Yeah right.quote:Op maandag 9 april 2007 13:09 schreef peaceman het volgende:
Och ja, idd dat heb ik ook gelezen... Ik weet nog dat ik dacht: Och meiske toch....![]()
Maar ze is natuurlijk wel gewoon Jenny from the block![]()
Hoorde ik gister op de radio, maar over wie gaat dit dan?quote:Mogelijk zullen ze in juli samen optreden op een herdenkingsconcert voor de tien jaar geleden verongelukte prinses Diana, schrijft Daily Mirror. De andere bandleden juichen een terugkeer vantoe. "Als we nog albums opnemen, is het absoluut noodzakelijk dat
met ons meezingt"
F5 Freak....quote:Op maandag 9 april 2007 13:13 schreef bartrid het volgende:
Robbie Williams.
quote:Before the majority of industrial acts added guitars and became the heavy metal of the 1990s,produced hard-hitting electronic music with the Teutonic bent and abrasive edge of early industrial music, plus the vocal chanting and beat-heavy flavor of the late-'80s alternative and Balearic dance scene. Formed in Chelmsford, Essex, in 1982 by vocalist Douglas McCarthy, drummer Bon Harris, and keyboard player David Gooday, the group began experimenting with synthesizers and drum pads, fusing their affinity for dark goth and punk rock with the emerging technology.
Da's Covenant.quote:Op maandag 9 april 2007 14:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik ga maar alvast door:
Wat moet er tegenwoordig doorgaan voor EBM?
[afbeelding]
Da's zeker goed! Te bewonderen op Summer Darkness 2007.quote:Op maandag 9 april 2007 20:52 schreef cafca het volgende:
Da's goed
Dat laatste is heel goed mogelijk, maar ik wil toch een concreter antwoord.quote:Op maandag 9 april 2007 21:15 schreef tong80 het volgende:
Venom of andere mannen die eigenlijk sukkels zijn ondanks hun mascara imago ?
Sorry, ik was de pub in. Sack +1.quote:Op maandag 9 april 2007 14:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nitzer Ebb
TSE+1quote:
en ik wilde nog wel als geintje Nitzer Epp zeggenquote:Op maandag 9 april 2007 14:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nitzer Ebb
had het maar gedaan, dan had ik je het punt gegevenquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:43 schreef ranja het volgende:
[..]
en ik wilde nog wel als geintje Nitzer Epp zeggen![]()
Gokken dan maar; White rabbit, jefferson airplane?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:19 schreef lubje25 het volgende:
Ciska Peeters en Ronny Tober brachten ooit een carnavalskraker uit die "een witte eend" heette. Hoe luidt de titel van origineel en van wie is dat nummer?
nope, het origineel komt van een amerikaanse singer-song writer.quote:
yepquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:25 schreef belsen het volgende:
Dead skunk on the middle of the road van Loudon Wainwright III.
http://www.amazon.com/Nug(...)5-1968/dp/B00000AFWZquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:16 schreef ranja het volgende:
Geen idee wat nuggets zijn.
Kan wel vertellen dat het twee 7"-singles zijn.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:55 schreef jerver73 het volgende:
forward russia singles?
De eerste 2 boxen zijn zo vet van die seriequote:Op dinsdag 10 april 2007 19:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/Nug(...)5-1968/dp/B00000AFWZ
Daar zat ik ook al aan te denken, maar ik wist niet meer welke band het nou was.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:59 schreef bukgeit het volgende:
Of zijn het die 12 singles van Wedding Present? (een jaar lang iedere maand één)
Opgezocht en kloptquote:Op woensdag 11 april 2007 08:59 schreef bukgeit het volgende:
Of zijn het die 12 singles van Wedding Present? (een jaar lang iedere maand één)
bukgeit +1quote:Op woensdag 11 april 2007 08:59 schreef bukgeit het volgende:
alleen e's of ook andere klinkers?quote:Op woensdag 11 april 2007 09:12 schreef bukgeit het volgende:
Welke Britse zanger heeft vijf keer de letter 'e' in voor- en achternaam?
wat een naam, ik zie al die flauwe concertrecensies al, waarin wordt gesteld dat het publiek uit duizend Kele meezongquote:Op woensdag 11 april 2007 10:20 schreef belsen het volgende:
Dat zal die van Bloc Party zijn.
Kele Okereke.
Zo zou je het kunnen zeggen.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:16 schreef RoofingBurner het volgende:
Een heftige rappert?
quote:Op woensdag 11 april 2007 11:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Lisa Lopez?
In de parkeerstand zetten?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:25 schreef RoofingBurner het volgende:
Zat te twijfelen tussen haar en Alijah (ofzo) maar is wist niet hoe je dat schreef dus ging ik voor Lisa L.
Sometimes I see my memories
Like a film that never stops
Although I know how it ends
Still I can't help but watch
quote:I just want to remember you
The way you're standing there
With that hurry home looks in your eyes
And flowers on the table
Sometimes I see too much
Sometimes I see too little
Sometimes shadows fall, darken all
And cover up the fable
Every time that I see your face
It's like cool, cool water running down my back
Cool, cool water running down my back
Sometimes I see my memories
Like a film that never stops
Although I know how it ends
Still I can't help but watch
As I feel myself shiver
Still there's no light coming through
No reflection on the river
Cool, cool water running down my back
Cool, cool water running down my back......
Jayhawks reken ik goed. Het nummer was 'a break in the clouds' belsen +1quote:Op woensdag 11 april 2007 15:55 schreef belsen het volgende:
Madmaster: Taylor Dayne???
Roofingburner: Jayhawks???
Aan allen: welke is nu geparkeerd?
songfestival dusquote:Op woensdag 11 april 2007 15:55 schreef MadMaster het volgende:
Mijn mevrouw had haar #1-hit in 1972 en heeft ook een uiterlijk kenmerk wat zeer kenmerkend voor haar is (is te zien op de foto).
Ook was ze in 1977 de concurrente van Heddy Lester...
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:00 schreef belsen het volgende:
En die van Newbiedoobiedoo: Chi Coltrane???
En die van Madmaster: Chi Coltrane???quote:Op woensdag 11 april 2007 16:00 schreef belsen het volgende:
En die van Newbiedoobiedoo: Chi Coltrane???
Ow...quote:
Nee, ik heb mijn vraag zelf verzonnen...quote:Op woensdag 11 april 2007 16:40 schreef RoofingBurner het volgende:
Misschien biedt Schiffers nog uitkomst.![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:11 schreef ranja het volgende:
Clodagh Rodgers?
Lindsey Paul?quote:Op woensdag 11 april 2007 18:46 schreef MadMaster het volgende:
Helpt het als ik zeg dat haar #1-hit 'Sugar Me' heet?
Klok en klepel...quote:Op woensdag 11 april 2007 18:54 schreef MadMaster het volgende:
[afbeelding]
Lynsey de Paul, maar vooruit...
Gambolputty +1
Krek 10quote:Op woensdag 11 april 2007 19:25 schreef Licko het volgende:
dead kennedys - soup is good for you
nirvana - mexican seafood
nofx - hotdog in a hallway
led zeppelin - hot dog
afi - chicken song
cornershop - chocolat
snow patrol - chocolat
nofx- you put your chocolat in my peanut butter
goldfinger - donut dan
nofx - cops and donuts
'Paupers'?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:28 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Owja paupers, ik moet een half uurtje optreden op de beurs, dus kom even gedag zeggen
'De beurs'?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:28 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Owja paupers, ik moet een half uurtje optreden op de beurs, dus kom even gedag zeggen
Da's een sjieke kroeg in Meppel. Ik wist niet dat er ook bandjes optradenquote:
'Meppel'?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:03 schreef Berkery het volgende:
[..]
Da's een sjieke kroeg in Meppel. Ik wist niet dat er ook bandjes optraden![]()
en dit is weer een hintquote:Op woensdag 11 april 2007 22:13 schreef Licko het volgende:
Sergeant_Prepper's post is heel significant
Het was meer voor mezelf bedoeld, maar nu ik het zo teruglees, zie ik ook dat het anders geinterpreteerd kan wordenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wat klinkt dit streng nu je blauw bent...![]()
Mijn god hoe mensen veranderen als ze blauw zijnquote:
ja, zoiets ja.quote:
platenbeursquote:
Op een dag heb je het...je wordt muziekmodquote:Op woensdag 11 april 2007 22:34 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Ik heb veel gemist, wat is er met je gebeurt berkery?![]()
Gechecktquote:Op donderdag 12 april 2007 08:11 schreef MadMaster het volgende:
Planet Waves, staat hier in de kast stof te happen...
quote:Op donderdag 12 april 2007 09:52 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ofra Haza! Hehe!
Haar grootste hit: im nun nog wat
Ah, maar nu snap ik de 'hint' van gisterenavond nog nietquote:Op donderdag 12 april 2007 08:11 schreef MadMaster het volgende:
Planet Waves, staat hier in de kast stof te happen...
Zit daar een sample van Im Nin 'Alu Inquote:Op donderdag 12 april 2007 10:36 schreef bartrid het volgende:
temple of love van sisters of mercy?
Ze zingt zelf mee (in de remix versie dan)quote:Op donderdag 12 april 2007 10:39 schreef MadMaster het volgende:
Zit daar een sample van Im Nin 'Alu In
Volgens mij niet...
Het gaat om het nummer Isaac:quote:Op donderdag 12 april 2007 10:39 schreef bartrid het volgende:
Madonna? Geen idee over de titel...
Ik zou mild zijn, dus...quote:A track on Madonna's tenth studio album, Confessions on a Dance Floor, called "Isaac", sparked controversy when Israeli rabbis claimed the track referred to Rabbi Isaac Luria, arguing that Jewish law forbids using a holy rabbi's name for profit. Madonna denied the claims that "Isaac" referred to the rabbi, but to the name of the backup singer featured on the track.
Ken ik helaas niet, zal het eens proberen op te zoeken...quote:Op donderdag 12 april 2007 10:43 schreef ranja het volgende:
Ze zingt zelf mee (in de remix versie dan)
Zo helaas is dat niet, de orginele versie is veel beter met name door de overproductie van de remix (staat ook niet voor niks op de verzamelaar 'a slight case of overbombing')quote:Op donderdag 12 april 2007 10:47 schreef MadMaster het volgende:
Ken ik helaas niet, zal het eens proberen op te zoeken...![]()
quote:That's the end of the joke'
And loses herself
In her dreaming and sleep
And her lovers walk
Through in their coats
Ah, ik dacht al dat ik 'm kendequote:
breakfast club oid?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:03 schreef bartrid het volgende:
titelnummer van een film uit de jaren 80.
check....quote:Op donderdag 12 april 2007 12:29 schreef ranja het volgende:
Pretty in Pink? Pyschedelic furs dan...
die ja. ranja +1quote:Op donderdag 12 april 2007 12:29 schreef ranja het volgende:
Pretty in Pink? Pyschedelic furs dan...
Ik denk dat er dan nog geen 50 mensen zouden komenquote:Op donderdag 12 april 2007 15:28 schreef MadMaster het volgende:
Wendy James, binnenkort in Paradiso met haar nieuwe band
Jij gaat in ieder geval niet, begrijp ik hier uit?quote:Op donderdag 12 april 2007 15:30 schreef ranja het volgende:
Ik denk dat er dan nog geen 50 mensen zouden komen![]()
Natuurlijk wel. Zelfs al speelt ze in Amsterdam.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:49 schreef MadMaster het volgende:
Jij gaat in ieder geval niet, begrijp ik hier uit?
nee, dat niet. de meeste van die mensen zien haar ook een paar keer maar horen haar veel vakerquote:Ik vraag me alleen wel af waarom jij en veel anderen haar deze dagen horen...
Heeft het iets te maken met het warme weer, een zomerhit of zo?
Komt ze dan echt?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:12 schreef MadMaster het volgende:
En v.w.b. Wendy James, dat meen je serieus?
Ik twijfel zelf nog...
quote:Op donderdag 12 april 2007 16:23 schreef ranja het volgende:
Komt ze dan echt?
Transvision Vamp is wel een van m'n favoriete bands...
Daar ga ik nog even op broeien...quote:Deze dame had 1 grote hit in 1989/90.
ik vrees dat je gelijk hebt, Tongquote:
Julee Cruise was nog wel mijn tweede ingevingquote:Op donderdag 12 april 2007 23:02 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
ik vrees dat je gelijk hebt, Tong
Tong80 +1quote:
Aha, die verschrikkelijke serie die ik categorisch geweigerd heb te bekijken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:32 schreef ranja het volgende:
Zangeres van de Twin Peaks theme, en daarvan is natuurlijk net een week geleden seizoen 2 op DVD uitgekomen.
quote:Ive put my trust in you
Pushed as far, as I can go
For all this
Theres only one thing you should know
Wat te denken van het nieuwe nummer van Krezip:quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:47 schreef bartrid het volgende:
Ik heb altijd heel andere gedachten als ik dit hoor:
RoofingBurner +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |