Het gaat om het nummer Isaac:quote:Op donderdag 12 april 2007 10:39 schreef bartrid het volgende:
Madonna? Geen idee over de titel...
Ik zou mild zijn, dus...quote:A track on Madonna's tenth studio album, Confessions on a Dance Floor, called "Isaac", sparked controversy when Israeli rabbis claimed the track referred to Rabbi Isaac Luria, arguing that Jewish law forbids using a holy rabbi's name for profit. Madonna denied the claims that "Isaac" referred to the rabbi, but to the name of the backup singer featured on the track.
Ken ik helaas niet, zal het eens proberen op te zoeken...quote:Op donderdag 12 april 2007 10:43 schreef ranja het volgende:
Ze zingt zelf mee (in de remix versie dan)
Zo helaas is dat niet, de orginele versie is veel beter met name door de overproductie van de remix (staat ook niet voor niks op de verzamelaar 'a slight case of overbombing')quote:Op donderdag 12 april 2007 10:47 schreef MadMaster het volgende:
Ken ik helaas niet, zal het eens proberen op te zoeken...![]()
quote:That's the end of the joke'
And loses herself
In her dreaming and sleep
And her lovers walk
Through in their coats
Ah, ik dacht al dat ik 'm kendequote:
breakfast club oid?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:03 schreef bartrid het volgende:
titelnummer van een film uit de jaren 80.
check....quote:Op donderdag 12 april 2007 12:29 schreef ranja het volgende:
Pretty in Pink? Pyschedelic furs dan...
die ja. ranja +1quote:Op donderdag 12 april 2007 12:29 schreef ranja het volgende:
Pretty in Pink? Pyschedelic furs dan...
Ik denk dat er dan nog geen 50 mensen zouden komenquote:Op donderdag 12 april 2007 15:28 schreef MadMaster het volgende:
Wendy James, binnenkort in Paradiso met haar nieuwe band
Jij gaat in ieder geval niet, begrijp ik hier uit?quote:Op donderdag 12 april 2007 15:30 schreef ranja het volgende:
Ik denk dat er dan nog geen 50 mensen zouden komen![]()
Natuurlijk wel. Zelfs al speelt ze in Amsterdam.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:49 schreef MadMaster het volgende:
Jij gaat in ieder geval niet, begrijp ik hier uit?
nee, dat niet. de meeste van die mensen zien haar ook een paar keer maar horen haar veel vakerquote:Ik vraag me alleen wel af waarom jij en veel anderen haar deze dagen horen...
Heeft het iets te maken met het warme weer, een zomerhit of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |