quote:Op donderdag 12 april 2007 09:52 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ofra Haza! Hehe!
Haar grootste hit: im nun nog wat
Ah, maar nu snap ik de 'hint' van gisterenavond nog nietquote:Op donderdag 12 april 2007 08:11 schreef MadMaster het volgende:
Planet Waves, staat hier in de kast stof te happen...
Zit daar een sample van Im Nin 'Alu Inquote:Op donderdag 12 april 2007 10:36 schreef bartrid het volgende:
temple of love van sisters of mercy?
Ze zingt zelf mee (in de remix versie dan)quote:Op donderdag 12 april 2007 10:39 schreef MadMaster het volgende:
Zit daar een sample van Im Nin 'Alu In
Volgens mij niet...
Het gaat om het nummer Isaac:quote:Op donderdag 12 april 2007 10:39 schreef bartrid het volgende:
Madonna? Geen idee over de titel...
Ik zou mild zijn, dus...quote:A track on Madonna's tenth studio album, Confessions on a Dance Floor, called "Isaac", sparked controversy when Israeli rabbis claimed the track referred to Rabbi Isaac Luria, arguing that Jewish law forbids using a holy rabbi's name for profit. Madonna denied the claims that "Isaac" referred to the rabbi, but to the name of the backup singer featured on the track.
Ken ik helaas niet, zal het eens proberen op te zoeken...quote:Op donderdag 12 april 2007 10:43 schreef ranja het volgende:
Ze zingt zelf mee (in de remix versie dan)
Zo helaas is dat niet, de orginele versie is veel beter met name door de overproductie van de remix (staat ook niet voor niks op de verzamelaar 'a slight case of overbombing')quote:Op donderdag 12 april 2007 10:47 schreef MadMaster het volgende:
Ken ik helaas niet, zal het eens proberen op te zoeken...![]()
quote:That's the end of the joke'
And loses herself
In her dreaming and sleep
And her lovers walk
Through in their coats
Ah, ik dacht al dat ik 'm kendequote:
breakfast club oid?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:03 schreef bartrid het volgende:
titelnummer van een film uit de jaren 80.
check....quote:Op donderdag 12 april 2007 12:29 schreef ranja het volgende:
Pretty in Pink? Pyschedelic furs dan...
die ja. ranja +1quote:Op donderdag 12 april 2007 12:29 schreef ranja het volgende:
Pretty in Pink? Pyschedelic furs dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |