Daar zat ik ook al aan te denken, maar ik wist niet meer welke band het nou was.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:59 schreef bukgeit het volgende:
Of zijn het die 12 singles van Wedding Present? (een jaar lang iedere maand één)
Opgezocht en kloptquote:Op woensdag 11 april 2007 08:59 schreef bukgeit het volgende:
Of zijn het die 12 singles van Wedding Present? (een jaar lang iedere maand één)
bukgeit +1quote:Op woensdag 11 april 2007 08:59 schreef bukgeit het volgende:
alleen e's of ook andere klinkers?quote:Op woensdag 11 april 2007 09:12 schreef bukgeit het volgende:
Welke Britse zanger heeft vijf keer de letter 'e' in voor- en achternaam?
wat een naam, ik zie al die flauwe concertrecensies al, waarin wordt gesteld dat het publiek uit duizend Kele meezongquote:Op woensdag 11 april 2007 10:20 schreef belsen het volgende:
Dat zal die van Bloc Party zijn.
Kele Okereke.
Zo zou je het kunnen zeggen.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:16 schreef RoofingBurner het volgende:
Een heftige rappert?
quote:Op woensdag 11 april 2007 11:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Lisa Lopez?
In de parkeerstand zetten?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:25 schreef RoofingBurner het volgende:
Zat te twijfelen tussen haar en Alijah (ofzo) maar is wist niet hoe je dat schreef dus ging ik voor Lisa L.
Sometimes I see my memories
Like a film that never stops
Although I know how it ends
Still I can't help but watch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |