Ik denk dat er dan nog geen 50 mensen zouden komenquote:Op donderdag 12 april 2007 15:28 schreef MadMaster het volgende:
Wendy James, binnenkort in Paradiso met haar nieuwe band
Jij gaat in ieder geval niet, begrijp ik hier uit?quote:Op donderdag 12 april 2007 15:30 schreef ranja het volgende:
Ik denk dat er dan nog geen 50 mensen zouden komen![]()
Natuurlijk wel. Zelfs al speelt ze in Amsterdam.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:49 schreef MadMaster het volgende:
Jij gaat in ieder geval niet, begrijp ik hier uit?
nee, dat niet. de meeste van die mensen zien haar ook een paar keer maar horen haar veel vakerquote:Ik vraag me alleen wel af waarom jij en veel anderen haar deze dagen horen...
Heeft het iets te maken met het warme weer, een zomerhit of zo?
Komt ze dan echt?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:12 schreef MadMaster het volgende:
En v.w.b. Wendy James, dat meen je serieus?
Ik twijfel zelf nog...
quote:Op donderdag 12 april 2007 16:23 schreef ranja het volgende:
Komt ze dan echt?
Transvision Vamp is wel een van m'n favoriete bands...
Daar ga ik nog even op broeien...quote:Deze dame had 1 grote hit in 1989/90.
ik vrees dat je gelijk hebt, Tongquote:
Julee Cruise was nog wel mijn tweede ingevingquote:Op donderdag 12 april 2007 23:02 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
ik vrees dat je gelijk hebt, Tong
Tong80 +1quote:
Aha, die verschrikkelijke serie die ik categorisch geweigerd heb te bekijken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:32 schreef ranja het volgende:
Zangeres van de Twin Peaks theme, en daarvan is natuurlijk net een week geleden seizoen 2 op DVD uitgekomen.
quote:Ive put my trust in you
Pushed as far, as I can go
For all this
Theres only one thing you should know
Wat te denken van het nieuwe nummer van Krezip:quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:47 schreef bartrid het volgende:
Ik heb altijd heel andere gedachten als ik dit hoor:
RoofingBurner +1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |