Joh, ze kunnen "eens" niet eens spellen... dan heb je voor "fontein" toch minimaal HBO nodigquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:40 schreef mootie het volgende:
waarom kan niemand fontein spellen?
Dat is het in principe ook.... het had eigenlijk een tag-topic moeten zijn maar helaas... je tag is kennelijk in de trein blijven liggenquote:
hou is op!quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:44 schreef kleinzusje het volgende:
is de vontein al uit ?
Ik mis mijn tagje!quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is het in principe ook.... het had eigenlijk een tag-topic moeten zijn maar helaas... je tag is kennelijk in de trein blijven liggen![]()
Doe maar aangiftequote:
Je moet je spullen in de trein dan ook goed in de gaten houden, voor je het weet komt er een kutnewbiequote:Op vrijdag 6 april 2007 01:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik mis mijn tagje!![]()
We waren nog maar zo kort samen!
"Parting is such sweet sorrow..."
Misschien is het wel toepasselijker om die merklap even op haar buik te stikken... met een kruissteekjequote:Op vrijdag 6 april 2007 01:50 schreef mootie het volgende:
[..]
je kan die merklap nu ook wel op je buik schrijven![]()
jammer, ga mezelf maar in slaap jankenquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:50 schreef mootie het volgende:
[..]
je kan die merklap nu ook wel op je buik schrijven![]()
Nog snel een hapje ijs tegen het verdriet? Pecan-caramel!quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
jammer, ga mezelf maar in slaap janken![]()
![]()
dag liefquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien is het wel toepasselijker om die merklap even op haar buik te stikken... met een kruissteekje![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Nog snel een hapje ijs tegen het verdriet? Pecan-caramel!![]()
Ja en dan naakt kotsend in badquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Nog snel een hapje ijs tegen het verdriet? Pecan-caramel!![]()
Wat bedoel je nu?quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:15 schreef mootie het volgende:
Al enig vooruitzicht op een verhuizing van noord naar zuid of vice versa?
Ben even een week aan het freelancen, kom ik vandaag even kijken, zitten er allemaal creeps en randmongolen... Is dat al de hele week zo? Wat is dit zeg...quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Omdat de COS is overgenomen door ********* ******** ****** die hun eigen ******* nog niet kunnen ****** ?
Door DGK heeft nou FOK! eenmaal erg last van kutnewbies van het ergste soort: DGK kutnewbiesquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:21 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ben even een week aan het freelancen, kom ik vandaag even kijken, zitten er allemaal creeps en randmongolen... Is dat al de hele week zo? Wat is dit zeg...
Kunnen die gasten geen perm-ban krijgen?
haar met bloed besmeurde broodjes pindakaas oppeuzelen!quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:59 schreef rebellious_angel het volgende:
lol, wat moet je als pas in 2007 geregistreerde doen om niet onder de door Leandra hierboven omschreven categorie te vallen.
Foei toch elounda wat heb jij een grote waffel kun je niet winnen met woorden ga je iedereen maar voor creeps en randmongolen uitmaken je ziet mijn typen gaat vooruit begin nu al een zin met een hoofdletter de rest volgt nog hoop ikquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:21 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ben even een week aan het freelancen, kom ik vandaag even kijken, zitten er allemaal creeps en randmongolen... Is dat al de hele week zo? Wat is dit zeg...
Kunnen die gasten geen perm-ban krijgen?
mogen het ook broodjes jam zijn, valt minder opquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:02 schreef mootie het volgende:
[..]
haar met bloed besmeurde broodjes pindakaas oppeuzelen!![]()
Er zijn er nog voldoende die niet onder die categorie vallen... het is meer een "wie de schoen past..." opmerking.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:59 schreef rebellious_angel het volgende:
lol, wat moet je als pas in 2007 geregistreerde doen om niet onder de door Leandra hierboven omschreven categorie te vallen.
* Leandra smeert een pindakaas en jam broodje voor R_A...quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:06 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
mogen het ook broodjes jam zijn, valt minder op![]()
hahahahahahhaa, dankjewel... ik heb net verse sangria gemaakt voor vanavond, moet even staan altijd voor het echt lekker is. Maar ik heb wel voorgerproefd dus even wat eten is errug gezond...quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra smeert een pindakaas en jam broodje voor R_A...
Frambozenjam... lekkere combi en je ziet er nix van dat ik m'n hand opengesneden had toen ik t broodje sneed![]()
Het is zooo grappig maar ook zo triest, net als wanneer je je al schuldig voelt als je het woord turk of marokkaan in een volmaakt normale zin gebruikt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:15 schreef Sarah-Louise het volgende:
Kleine anekdote hoe je door kan schieten in politiek correcte uitspraken. Jaren geleden was ik op een verjaardag en vlak voordat de visite zou komen vertelde een vriendin mij dat één van onze vriendinnen een vriend mee zou nemen, een zwarte vriend. Op zich niets mis mee, maar, zo werden we gewaarschuwd, we mochten geen GEEN geintjes maken over buitenlanders of zwarten want daar werd de vriend agressief van. De vriendin met aanhang kwam binnen ... leuke zwarte knul overigens ... even later vroeg de gastvrouw hoe ik mijn koffie wilde hebben. M'n vriendinnen en ik hebben allemaal koffie mét melk gedronken omdat we geen van allen nog het woord 'zwart' durfden te zeggen. Ik moest daar aan terugdenken toen ik las dat Natasia aangifte wilde gaan doen omdat Eric zou hebben gezegd dat haar kinderen mooie zwarte kindjes zijn ... of zoiets. Te triest voor woorden.
Ik ken dat gevoel ... ik probeer best bij te blijven om politiek correct te kunnen zijn, maar dat doorschieten daarin is om gek van te worden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is zooo grappig maar ook zo triest, net als wanneer je je al schuldig voelt als je het woord turk of marokkaan in een volmaakt normale zin gebruikt.
Ik vraag niet om bans voor anderen, wel voor randmongolen zoals jij.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:04 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
Foei toch elounda wat heb jij een grote waffel kun je niet winnen met woorden ga je iedereen maar voor creeps en randmongolen uitmaken je ziet mijn typen gaat vooruit begin nu al een zin met een hoofdletter de rest volgt nog hoop ik
Waarom vraag je steeds om bans voor anderen???
Je kunt het geloof ik niet goed zetten dat als jij iemand op de vingers tikt en probeert af te zeiken op zijn ned taal gebruik en spel fouten enz enz
en dan zelf ook meerdere spellingsfouten maakt met een moker teruggetikt word op de vingers![]()
Ik woon wat "rustiger" en als ie wel wat uitvreet (wat ook wel eens gebeurt) dan kom ik daar toch wel achter... hetzij door een telefoontje, hetzij doordat ik het "through the grapevine" hoor (lees: in de kroeg)quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:36 schreef rebellious_angel het volgende:
15, yeps ik snap dat ze er dan zelf al op uit willen. Wij wonen op de grens met Rotterdam, en denken er echt over om de komende jaren te verhuizen. Mijn zwager en schoonzus hebben een franse camping overgenomen, zoiets lijkt mij ook wel wat.
trouwens, ik zit de hele middag al naar echt mooie muziek te luisteren, maar door het piano spel van vanmiddag ging ik op goed.... en deze luister ik nu al voor de 3e keer!
http://www.youtube.com/watch?v=_JDCf8Ty7J4
Kroegtijger!quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik woon wat "rustiger" en als ie wel wat uitvreet (wat ook wel eens gebeurt) dan kom ik daar toch wel achter... hetzij door een telefoontje, hetzij doordat ik het "through the grapevine" hoor (lees: in de kroeg)
Klopt, de hond verstoppen is een teken van machteloosheid, proberen iemand te raken via iemand of iets anders = zwak, niet goed te keuren, maar in dit geval wel begrijpelijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:45 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eensMaar op zich toch liever geen dieren erin betrekken
![]()
Die knul is goed zeg !!! .... ik kende dit nummer alleen van This Mortal Coil http://www.youtube.com/watch?v=tuxYIUsKDx0 leuk om het eens in een andere versie te horen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:36 schreef rebellious_angel het volgende:
trouwens, ik zit de hele middag al naar echt mooie muziek te luisteren, maar door het piano spel van vanmiddag ging ik op goed.... en deze luister ik nu al voor de 3e keer!
http://www.youtube.com/watch?v=_JDCf8Ty7J4
Ze hadden die hondjes beter in de kist kunnen laten zitten, daar zitten ze tenminste veilig en rustig zonder dat geschreeuw van Del en Natas. Als je het filmpje van vanochtend bekijkt, zie je hoe bang die 2 hondjes zijn; dat is pas dierenmishandeling. En trouwens die kist is groter dan een tasje waar Del die hondjes altijd in stopt!quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:51 schreef Dark het volgende:
[..]
Klopt, de hond verstoppen is een teken van machteloosheid, proberen iemand te raken via iemand of iets anders = zwak, niet goed te keuren, maar in dit geval wel begrijpelijk.
dat is dan wel weer heel handig. Zelf kom ik uit een klein rustig dorp met zo'n 2000 inwoners. Hier in de stad zou je weinig door de grapevines horen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik woon wat "rustiger" en als ie wel wat uitvreet (wat ook wel eens gebeurt) dan kom ik daar toch wel achter... hetzij door een telefoontje, hetzij doordat ik het "through the grapevine" hoor (lees: in de kroeg)
en die versie kende ik nog wel van radio/tv maar ik had de video erbij nog nooit gezien, past ook heel mooi bij het nummer!quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:53 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Die knul is goed zeg !!! .... ik kende dit nummer alleen van This Mortal Coil http://www.youtube.com/watch?v=tuxYIUsKDx0 leuk om het eens in een andere versie te horen.
sorry geen zin in internogwat les totaal geen behoefte aan want je begrijpt helemaal wat ik bedoel en daar word je steeds pissiger om ik begin het net leuk te vindenquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:38 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik vraag niet om bans voor anderen, wel voor randmongolen zoals jij.
Ga lekker baggeren op het forum, daar ben je erg goed in, dat moet gezegd. Maar blijft in hemelsnaam uit de SC... dat was tot nu toe mijn enige rustpunt hier.
En ga op interpunctieles.
Einde bericht.
voor al uw rellen: klik hierquote:
Hehe meneer is ook weer wakker.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey petraaa!
Mijn huidig avatar is het logo van de Tipsy Duck Pub in Eindhoven, mijn vorige die ik over een paar minuten weer ga nemen was het ijshockey shirt van Bruno Kähm van de Harzer Wölfequote:Op vrijdag 6 april 2007 23:19 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.... eh, ik durf het bijna niet te vragen ... maarre ..... wat is het?
oh wow Ian ... een avatar met een verhaal. Da's pas leuk !quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn huidig avatar is het logo van de Tipsy Duck Pub in Eindhoven, mijn vorige die ik over een paar minuten weer ga nemen was het ijshockey shirt van Bruno Kähm van de Harzer Wölfe![]()
![]()
![]()
Wowwwwwwwww heeft hij toch een verhaal!!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:26 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
oh wow Ian ... een avatar met een verhaal. Da's pas leuk !
quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:26 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
oh wow Ian ... een avatar met een verhaal. Da's pas leuk !
Nogal jaquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:00 schreef Leandra het volgende:
Je bent aardig van je DGK-verslaving af sinds je een Wii-verslaving hebt hè
Dankjequote:Op zaterdag 7 april 2007 00:03 schreef Leandra het volgende:
Wel gezellig dat je iig af en toe langskomt
Welke spelletjes speel jij op je wii ??? Vandaag wat gekocht maar die ga ik morgen terugbrengen, is werkelijk geen spel.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:57 schreef BONG4002 het volgende:
Mja, erg rustig dus![]()
Ik ga zo maar weer eens op mn Wii aan de slag
Ik heb Zelda iig en ook Wii Sports natuurlijk maar dat zit bij de doos en verder nog een 4tal NES games (voor de Virtual Console)quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Welke spelletjes speel jij op je wii ??? Vandaag wat gekocht maar die ga ik morgen terugbrengen, is werkelijk geen spel.
We hebben hier Zelda, Wii sports, wii play en vandaag Wario gekocht, maar dat is echt een spel van niks.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb Zelda iig en ook Wii Sports natuurlijk maar dat zit bij de doos en verder nog een 4tal NES games (voor de Virtual Console)
Welk spel had jij dan?
Wario is ook niets iddquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:08 schreef petraa het volgende:
[..]
We hebben hier Zelda, Wii sports, wii play en vandaag Wario gekocht, maar dat is echt een spel van niks.
~quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wario is ook niets iddZelda daarintegen wel
En ook VC games of heb je die nog niet?
Welke Mario? Voor de Wii is ie nog niet uit iigquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:10 schreef petraa het volgende:
Ik ga morgen maar kijken of mario te krijgen is
VC is dat die doos met de witte verpakking ?quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Welke Mario? Voor de Wii is ie nog niet uit iig
En VC is zeker de moeite waard, vooral als je vroeger ook een NES heb gehad (of Sega, zit er ook tussen)
Haha, neequote:Op zaterdag 7 april 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
[..]
VC is dat die doos met de witte verpakking ?
Oh dan moet ik nog ff wachten op die lan adapter die 22 april uitkomtquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, nee
Virtual console, dat zijn oude spelletjes die je kan downen via het Winkelkanaal van je Wii
Gewoon een draadloze router kopen, stop je de gewone inet kabel in je router (aangenomen dat je kabelinternet hebt) en het draadloze gedeelte dat pakt de Wii gewoon opquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh dan moet ik nog ff wachten op die lan kabel die 22 april uitkomt
heb geen draadloos internet namelijk.
jeps kabelinternet, das ook een optie inderdaad.!!!!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gewoon een draadloze router kopen, stop je de gewone inet kabel in je router (aangenomen dat je kabelinternet hebt) en het draadloze gedeelte dat pakt de Wii gewoon op
Je hebt nu ADSL of een analoge verbinding? (laatstgenoemde is inbellen en trage verbinding zegmaar)quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:18 schreef petraa het volgende:
[..]
jeps kabelinternet, das ook een optie inderdaad.!!!!!![]()
IK heb Chello dus kabel.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je hebt nu ADSL of een analoge verbinding? (laatstgenoemde is inbellen en trage verbinding zegmaar)
Als je een soortgelijk kabeltje als dit:quote:
Dat kabeltje kan niet rechtstreeks vanaf de modem in de WII ???quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als je een soortgelijk kabeltje als dit:
[afbeelding]
aan je PC heb zitten is het goed en die kan je dan aansluiten op een router, die verbind je PC dan weer door via het kabeltje wat bij de router zit, en het draadloze gedeelte is alleen tussen de Wii en de router
Dan heb je op dat moment geen internet...quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat kabeltje kan niet rechtstreeks vanaf de modem in de WII ???
Nee, als je meerdere computers wilt aansluiten is een router vereist, en aangezien de Wii een 2e computer is die Internet nodig heeft heb je een router nodig, dus kan je het beste de draadloze optie kiezen, aangezien de LAN kabel adapter nog niet uit is en het draadloos ook goed werkt, mits je de verbinding goed beveiligd maar dat leg ik je dan nog wel uitquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb een router, maar geen draadloze. Op die router zitten 3 pc aangesloten, die wel weer zijn verbonden met ditquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Idd, en het liefst WPA2 (zwaarste security met AES encryptie + zwaar password, liefst om de week veranderen + cloacked (onzichtbaar) SSID)quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heb je op dat moment geen internet...
Dus kabeltje van het modem naar de draadloze router, kabeltje van de router naar de PC en de Wii en alle andere PC's in huis met een draadloze ontvanger zitten er op.
Wel ff zorgen dat je een code invoert anders kan de halve straat via jouw draadloze router internetten.
Ik denk dat ik dan me broer ff moet inschakelen, want wat dat betreft ben ik een echte digibeet.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, en het liefst WPA2 (zwaarste security met AES encryptie + zwaar password, liefst om de week veranderen + cloacked SSID)
Als hij er veel van weet komt het wel goedquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan me broer ff moet inschakelen, want wat dat betreft ben ik een echte digibeet.
Maar mocht ik hulp nodig hebben, dan weet ik je te mailen !@!!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als hij er veel van weet komt het wel goedHet is van het grootste belang dat niemand anders op je draadloze netwerk komt, die zou eventueel van allerlei rottigheid kunnen uithalen via jouw inet-account en dan word jij erop aangekeken, of dingen kunnen achterhalen die je doet
Ja ga ik doe, die ethernetkabels die ik heb voor soort van draadloze verbinding naar boven waren ook niet goedkoop, maar werken wel perfect. Maar ik ga morgen ff op pad, want tis jammer de wii alleen maar voor die spelletjes te gebruiken, terwijl er veel meer mogelijkheden zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:34 schreef BONG4002 het volgende:
Ga samen met je broer eens kijken en zoek een GOEDE router die iig veel beveiligings methodes ondersteund (dus geen goedkoop prul halen maar net iets meer betalen is beter, ¤ 50 of meer voor een goede router is geen uitzondering
Graag zelfs!quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Maar mocht ik hulp nodig hebben, dan weet ik je te mailen !@!!!
Jep, kan je me toevoegen via het prikbord en dan het adresboek (waar je ook je eigen Wii code vind)quote:Die wii code die in je sig staat, die is zeker ook alleen in te voeren als je online zit????
Ik heb een hele mooie gekocht pas....quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:34 schreef BONG4002 het volgende:
Ga samen met je broer eens kijken en zoek een GOEDE router die iig veel beveiligings methodes ondersteund (dus geen goedkoop prul halen maar net iets meer betalen is beter, ¤ 50 of meer voor een goede router is geen uitzondering
Zeker! Er gaat een wereld voor je open als je online gaat ermeequote:Op zaterdag 7 april 2007 00:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja ga ik doe, die ethernetkabels die ik heb voor soort van draadloze verbinding naar boven waren ook niet goedkoop, maar werken wel perfect. Maar ik ga morgen ff op pad, want tis jammer de wii alleen maar voor die spelletjes te gebruiken, terwijl er veel meer mogelijkheden zijn.
Ik heb deze:quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb een hele mooie gekocht pas....
http://www.sitecom.com/product.php?productname=MIMO+XR+Wireless+Network+Broadband+Router&productcode=WL-153&productid=510&subgroupid=39
Was ook erg makkelijk in te stellen enzo
quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zeker! Er gaat een wereld voor je open als je online gaat ermeeMeer kanalen, opties etc., zelfs een weerkanaal, waar je net als in Google Earth over de wereldbol kan gaan etc.
quote:
Ja dat doen we al steedsquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Je kent het Mii kanaal? Dat je eigen poppetjes kan maken?
Nou als je mij bijv. toevoegd en je WiiConnect24 aanstaat (zie je handleiding) dan wandelt mijn Mii zomaar jouw Wii binnenquote:
ohhh leukquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou als je mij bijv. toevoegd en je WiiConnect24 aanstaat (zie je handleiding) dan wandelt mijn Mii zomaar jouw Wii binnenBongetje dus
Die zal ik dan ook wel zien als het goed isquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:44 schreef petraa het volgende:
mijne heet Pietje
Weet je daar heb ik helemaal niet bij nagedacht, ik ga snel zijn naam veranderen. Anders krijgt Pietje nog kapsones ook.lquote:
Haha, tis net The Sims he die Mii'squote:Op zaterdag 7 april 2007 00:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Weet je daar heb ik helemaal niet bij nagedacht, ik ga snel zijn naam veranderen. Anders krijgt Pietje nog kapsones ook.l
ja is echt leuk,quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, tis net The Sims he die Mii's
Maak er "Malle Pietje" van... heeft ie iig geen reden om last van kapsones te krijgen en je kunt jezelf als die-hard Swiebertje-fan neerzettenquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Weet je daar heb ik helemaal niet bij nagedacht, ik ga snel zijn naam veranderen. Anders krijgt Pietje nog kapsones ook.l
Geen koffie, wel bierquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus wat is mijn nieuwe bril stoer!
Is er nog koffie?
De jouwe ook al?! De mijne ook!!! Heb je ook een bril met roze glazen??quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus wat is mijn nieuwe bril stoer!
Is er nog koffie?
Nein, het is zo'n pilotendingachtigebrilalshetware!quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
De jouwe ook al?! De mijne ook!!! Heb je ook een bril met roze glazen??![]()
Ook stoerquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein, het is zo'n pilotendingachtigebrilalshetware!
Met spiegelende glazen..
En hij staat me verdomde goed!
Jammer dat het alweer donker is enzo..
Ow enne, bier neemt Ian_Nick op dit moment ook heel graag aan![]()
![]()
Het was kennelijk een tijdelijke oorlog maar daar is nu niets meer van te merken, ergens niet zo erg dat ik DGK heb verlaten....kijk al 2 weken niet meer naar de uitzendingenquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Gesjellug!![]()
Hey, ik ben bijna 2 uur weg en de COS is nog niet vol...
Wéér een saaie avond...![]()
deze is mooierderquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Hatzee, oude icon terug...
Voelt toch vertrouwd![]()
Ernstig....... heel ernstigquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Ian_Nick de groupie![]()
*zingt zachtjes: "Bruno Käääähm!"*
Je bent de middelste?quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Ian_Nick de groupie![]()
*zingt zachtjes: "Bruno Käääähm!"*
De middelste dusquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:13 schreef petraa het volgende:
[..]
volgens mij is hij die met dat lange haar![]()
Was ik maar...quote:
Ik zag het net iddquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was ik maar...![]()
Ik ben die bezopen pauper aan de rechterkant in zijn 100 euro exclusieve nieuwjaarsshirt![]()
(waar Andreas Bippus 1 keer in heeft gespeeld in een wedstrijd tegen de toenmalige nummer 1 en ze in heeft gemaakt)
Counter check backquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*doet counter-check*
Ijshockey termen![]()
Da's mijn zusjequote:Op zaterdag 7 april 2007 01:20 schreef petraa het volgende:
[..]
NEeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeee de linker
* BONG4002 heeft battle mode onquote:
quote:
* BONG4002 delft het onderspit en pakt snel wat pleisters om de wonden te helenquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Scheids in de buurt?
Nee?
Mooi!
*doet hard op BONG af schaatsen*
Kusje erop??quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 delft het onderspit en pakt snel wat pleisters om de wonden te helen
Ik kijk wel uit!quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus aso!! Zo'n onschuldig jong ding gebruiken om bij je idool in de buurt te komen![]()
Had je je bescherming niet aan!?quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 delft het onderspit en pakt snel wat pleisters om de wonden te helen
Ja ja, lekker onschuldig doen alsof je dat niet gezien had....quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Had je je bescherming niet aan!?![]()
*haalt EHBO kit*
quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Had je je bescherming niet aan!?![]()
*haalt EHBO kit*
Hey, ik ben sowieso onschuldigquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ja, lekker onschuldig doen alsof je dat niet gezien had....
Welk merk?quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:31 schreef Leandra het volgende:
* zet een kratje neer....
Dankuquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
* niet gevoelig is voor pruillipjes, en een glaasje water voor Ian_Nick neerzet
Ach ja, hooked 2 the Matrixquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:57 schreef Leandra het volgende:
Heerlijk die reacties in de COS weer over het afluisteren van Brian...
Dat je je nog zo kwaad kunt maken om iemand die zo overduidelijk hypocriet is....
Alsof je een hond verwijt dat ie blaft![]()
Leandra doet een COS post in de SC!?quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:59 schreef Leandra het volgende:
Brian maakt een "peace-sign" naar de streamers...
[afbeelding]
Heeft er al iemand gebeld omdat ie zich beledigd voelt door dit handgebaar van Brian??
Nee, ik had die foto uit de COS gegapt... om er vervolgens een SC commentaar op te geven...quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leandra doet een COS post in de SC!?![]()
![]()
![]()
Zijn die er nog?quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik had die foto uit de COS gegapt... om er vervolgens een SC commentaar op te geven...
Als ik dat in de COS post heb ik gelijk al die Huub-fanaten over me heen![]()
alsof er nog iemand meeleest!quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sssst... wat moet de rest er wel niet van denken![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
alsof er nog iemand meeleest!![]()
Euh, maar natuurlijk. Pardon.
Ik lees ook altijd terug...quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan zijn er nog de verslaafden die de SC teruglezen... heb ik gehoord tenminste
![]()
Tuurlijk niet in de SCquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:28 schreef Leandra het volgende:
Ah gossie, hebben ze je gekrenkt in de SC?! Hoe durven ze, dat is zo off-topic![]()
vuile terugleesmuppet!quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Neuh, meestal is iedereen liev voor me...
Goed idee, ik ga Lord Of The Rings 2 nog maar eens een keer kijkenquote:Op zaterdag 7 april 2007 03:50 schreef Leandra het volgende:
Zo, laatste sigaret en dan weer eens braaf naar bed...
ik kan er niets aan doen maar ben echt helemaal weg van die meukquote:Op zaterdag 7 april 2007 03:55 schreef Leandra het volgende:
Hoe hou je t vol..... Ik vond LOTR 1 al een hele zit.... en ik was blij dat ik de kaartjes gekregen had en niet had hoeven betalen... overhyped spul.
En zo hebben we allemaal onze eigenaardigheden... mooi woord om een overbodige spatie in te zetten:quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
ik kan er niets aan doen maar ben echt helemaal weg van die meuk![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 04:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
En zo hebben we allemaal onze eigenaardigheden... mooi woord om een overbodige spatie in te zetten:
Eigen aardigheden![]()
Hmm jammer dat ik daar dan een kuthekel aan hebquote:
Toch goed om te weten dat het zou mogen, mocht je je echt niet in kunnen houden, lijkt mij.quote:Op zaterdag 7 april 2007 04:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmm jammer dat ik daar dan een kuthekel aan heb![]()
Mission completed.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:59 schreef Leandra het volgende:
En ik ben weer wieberen... kan iemand de link naar de volgende COS ff in het COSbug topic zetten?
Dat is wel zo handig voor als de COS weer eens kwijt is, dat topic is namelijk nooit kwijt
Het de COS is zoek-bug uitlaatklephoekje
Thnx en tot laters![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:58 schreef rebellious_angel het volgende:
enne Ian_Nick, nog een LOTR verslaafde hier hoor! Je bent niet alleen!
dit weekeind is dan ook grote verleiding, wederhelft werkt bij KPN en dit weekeind dus het hele weekeind meedoen aan het LotR online benelux beta weekend Shadows of Angmar. Ik dus constant heen en weer van laptop naar pcquote:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:03 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
dit weekeind is dan ook grote verleiding, wederhelft werkt bij KPN en dit weekeind dus het hele weekeind meedoen aan het LotR online benelux beta weekend Shadows of Angmar. Ik dus constant heen en weer van laptop naar pc![]()
En yes, de luxe editie staat hier ook, en ik heb ook alles gezien en kijk regelmatig opnieuw.
en ikke blij dat er meer zijn zoals ikquote:
Die had de kid iid al allemaal (op 1 naquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:50 schreef Ian_Nick het volgende:
De witte bedoel je?
Die vinden wij lekker.... kom maar brengen, ik pak nog wel een vaas om ze in te doenquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:31 schreef Dutchguy het volgende:
Ah, ik kan hier terecht voor paaseitjesleed?
Heb 2 netjes gekocht met 4 leuke verschillende kleuren en 't is allemaal melkchocolade.![]()
Gaat het trouwens al weer een beetje goed met je?quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:31 schreef Dutchguy het volgende:
Ah, ik kan hier terecht voor paaseitjesleed?
Heb 2 netjes gekocht met 4 leuke verschillende kleuren en 't is allemaal melkchocolade.![]()
Nee hoor, mag je altijd vragen. Gaat goed hier hoor. Lief dat je het vraagt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gaat het trouwens al weer een beetje goed met je?
In de hoop dat je het niet vervelend vind als ik het vraag?
Goed om te horenquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:34 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Nee hoor, mag je altijd vragen. Gaat goed hier hoor. Lief dat je het vraagt.
Heb jij een beetje een leuke tijd gehad in NL?
Ah snapput. Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad en ik hoop dat het niet zo lang meer duurt voordat je weer bij je meisje kunt zijn!quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed om te horen![]()
Ik heb het prima naar mijn zin gehad!
Da's ook meteen te reden dat ik nu een hekel heb aan Pasen...
Als het niet zo verdomde druk was hier met Pasen had ik nu nog lekker bij mijn meisje gezeten...![]()
Over 2 weken is ze klaar met tentamens en mag ze op vakantie...quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:38 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ah snapput. Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad en ik hoop dat het niet zo lang meer duurt voordat je weer bij je meisje kunt zijn!
* fietstas opvangt, paaseitjes eruit haalt en fietstas weer teruggooit*quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:34 schreef Dutchguy het volgende:
*paaseitjes in fietstassen propt en ze naar Leandra en Nicky gooit*
Okay dat is beter he? Tof voor je!quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Over 2 weken is ze klaar met tentamens en mag ze op vakantie...
Die gaat ze dus lekker hier doorbrengen!![]()
![]()
![]()
LOL...quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
* fietstas opvangt, paaseitjes eruit haalt en fietstas weer teruggooit*
wat moet ik nou met een fietstas?!![]()
En wat een achterlijk woord is "fietstas" eigenlijk als je het een paar keer leest![]()
Nog nooit gedronken!quote:Op zondag 8 april 2007 00:22 schreef Lobasca het volgende:
Mengt zich in gesprek, goeie avond, coebergh kersen. Sinds ik dit heb ontdekt, bijna een fles a day.
Ik ben altijd van het bier...quote:Op zondag 8 april 2007 00:28 schreef Lobasca het volgende:
Is echt super lekker. Jarenlang geen druppel gedronken, en nu ben ik een halve alcoholist, voor mijn gevoel. Het is dus een aanrader om af te raden. En jij aant Bier?
Kom je ook dan?quote:Op zondag 8 april 2007 00:36 schreef Lobasca het volgende:
Doe dan gelijk maar een rondje voor de hele zaak.
Eitje: rechtsboven elke post staat een rijtje icons, als je op de meest rechter klikt quote je een bericht...quote:Op zondag 8 april 2007 00:41 schreef Lobasca het volgende:
Aiaiaiai.... klinkt verleidelijk...
Dat quoten, en het smiley's gebeuren, lukt me nog niet erg, btw.
Heb ze even bedankt daarquote:Op zondag 8 april 2007 22:33 schreef Ian_Nick het volgende:
VOL zeker?
Ik voelde me niet om mn plek, maar vond het echt wel super ok hoe ze daar met zo'n berg gasten omgingen. Nu weer backquote:Op zondag 8 april 2007 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb een account aangemaakt daar... en toen voelde ik me heel vies...
Dus ben ik de hele dag Fok! gaan F5-en....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |