Ach ja, hooked 2 the Matrixquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:57 schreef Leandra het volgende:
Heerlijk die reacties in de COS weer over het afluisteren van Brian...
Dat je je nog zo kwaad kunt maken om iemand die zo overduidelijk hypocriet is....
Alsof je een hond verwijt dat ie blaft![]()
Leandra doet een COS post in de SC!?quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:59 schreef Leandra het volgende:
Brian maakt een "peace-sign" naar de streamers...
[afbeelding]
Heeft er al iemand gebeld omdat ie zich beledigd voelt door dit handgebaar van Brian??
Nee, ik had die foto uit de COS gegapt... om er vervolgens een SC commentaar op te geven...quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leandra doet een COS post in de SC!?![]()
![]()
![]()
Zijn die er nog?quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik had die foto uit de COS gegapt... om er vervolgens een SC commentaar op te geven...
Als ik dat in de COS post heb ik gelijk al die Huub-fanaten over me heen![]()
alsof er nog iemand meeleest!quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sssst... wat moet de rest er wel niet van denken![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
alsof er nog iemand meeleest!![]()
Euh, maar natuurlijk. Pardon.
Ik lees ook altijd terug...quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan zijn er nog de verslaafden die de SC teruglezen... heb ik gehoord tenminste
![]()
Tuurlijk niet in de SCquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:28 schreef Leandra het volgende:
Ah gossie, hebben ze je gekrenkt in de SC?! Hoe durven ze, dat is zo off-topic![]()
vuile terugleesmuppet!quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Neuh, meestal is iedereen liev voor me...
Goed idee, ik ga Lord Of The Rings 2 nog maar eens een keer kijkenquote:Op zaterdag 7 april 2007 03:50 schreef Leandra het volgende:
Zo, laatste sigaret en dan weer eens braaf naar bed...
ik kan er niets aan doen maar ben echt helemaal weg van die meukquote:Op zaterdag 7 april 2007 03:55 schreef Leandra het volgende:
Hoe hou je t vol..... Ik vond LOTR 1 al een hele zit.... en ik was blij dat ik de kaartjes gekregen had en niet had hoeven betalen... overhyped spul.
En zo hebben we allemaal onze eigenaardigheden... mooi woord om een overbodige spatie in te zetten:quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
ik kan er niets aan doen maar ben echt helemaal weg van die meuk![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 04:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
En zo hebben we allemaal onze eigenaardigheden... mooi woord om een overbodige spatie in te zetten:
Eigen aardigheden![]()
Hmm jammer dat ik daar dan een kuthekel aan hebquote:
Toch goed om te weten dat het zou mogen, mocht je je echt niet in kunnen houden, lijkt mij.quote:Op zaterdag 7 april 2007 04:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmm jammer dat ik daar dan een kuthekel aan heb![]()
Mission completed.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:59 schreef Leandra het volgende:
En ik ben weer wieberen... kan iemand de link naar de volgende COS ff in het COSbug topic zetten?
Dat is wel zo handig voor als de COS weer eens kwijt is, dat topic is namelijk nooit kwijt
Het de COS is zoek-bug uitlaatklephoekje
Thnx en tot laters![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:58 schreef rebellious_angel het volgende:
enne Ian_Nick, nog een LOTR verslaafde hier hoor! Je bent niet alleen!
dit weekeind is dan ook grote verleiding, wederhelft werkt bij KPN en dit weekeind dus het hele weekeind meedoen aan het LotR online benelux beta weekend Shadows of Angmar. Ik dus constant heen en weer van laptop naar pcquote:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:03 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
dit weekeind is dan ook grote verleiding, wederhelft werkt bij KPN en dit weekeind dus het hele weekeind meedoen aan het LotR online benelux beta weekend Shadows of Angmar. Ik dus constant heen en weer van laptop naar pc![]()
En yes, de luxe editie staat hier ook, en ik heb ook alles gezien en kijk regelmatig opnieuw.
en ikke blij dat er meer zijn zoals ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |