Ach ja, hooked 2 the Matrixquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:57 schreef Leandra het volgende:
Heerlijk die reacties in de COS weer over het afluisteren van Brian...
Dat je je nog zo kwaad kunt maken om iemand die zo overduidelijk hypocriet is....
Alsof je een hond verwijt dat ie blaft![]()
Leandra doet een COS post in de SC!?quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:59 schreef Leandra het volgende:
Brian maakt een "peace-sign" naar de streamers...
[afbeelding]
Heeft er al iemand gebeld omdat ie zich beledigd voelt door dit handgebaar van Brian??
Nee, ik had die foto uit de COS gegapt... om er vervolgens een SC commentaar op te geven...quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leandra doet een COS post in de SC!?![]()
![]()
![]()
Zijn die er nog?quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik had die foto uit de COS gegapt... om er vervolgens een SC commentaar op te geven...
Als ik dat in de COS post heb ik gelijk al die Huub-fanaten over me heen![]()
alsof er nog iemand meeleest!quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sssst... wat moet de rest er wel niet van denken![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
alsof er nog iemand meeleest!![]()
Euh, maar natuurlijk. Pardon.
Ik lees ook altijd terug...quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan zijn er nog de verslaafden die de SC teruglezen... heb ik gehoord tenminste
![]()
Tuurlijk niet in de SCquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:28 schreef Leandra het volgende:
Ah gossie, hebben ze je gekrenkt in de SC?! Hoe durven ze, dat is zo off-topic![]()
vuile terugleesmuppet!quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Neuh, meestal is iedereen liev voor me...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |