Ook stoerquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein, het is zo'n pilotendingachtigebrilalshetware!
Met spiegelende glazen..
En hij staat me verdomde goed!
Jammer dat het alweer donker is enzo..
Ow enne, bier neemt Ian_Nick op dit moment ook heel graag aan![]()
![]()
Het was kennelijk een tijdelijke oorlog maar daar is nu niets meer van te merken, ergens niet zo erg dat ik DGK heb verlaten....kijk al 2 weken niet meer naar de uitzendingenquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Gesjellug!![]()
Hey, ik ben bijna 2 uur weg en de COS is nog niet vol...
Wéér een saaie avond...![]()
deze is mooierderquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Hatzee, oude icon terug...
Voelt toch vertrouwd![]()
Ernstig....... heel ernstigquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Ian_Nick de groupie![]()
*zingt zachtjes: "Bruno Käääähm!"*
Je bent de middelste?quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Ian_Nick de groupie![]()
*zingt zachtjes: "Bruno Käääähm!"*
De middelste dusquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:13 schreef petraa het volgende:
[..]
volgens mij is hij die met dat lange haar![]()
Was ik maar...quote:
Ik zag het net iddquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was ik maar...![]()
Ik ben die bezopen pauper aan de rechterkant in zijn 100 euro exclusieve nieuwjaarsshirt![]()
(waar Andreas Bippus 1 keer in heeft gespeeld in een wedstrijd tegen de toenmalige nummer 1 en ze in heeft gemaakt)
Counter check backquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*doet counter-check*
Ijshockey termen![]()
Da's mijn zusjequote:Op zaterdag 7 april 2007 01:20 schreef petraa het volgende:
[..]
NEeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeee de linker
* BONG4002 heeft battle mode onquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |