Die had de kid iid al allemaal (op 1 naquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:50 schreef Ian_Nick het volgende:
De witte bedoel je?
Die vinden wij lekker.... kom maar brengen, ik pak nog wel een vaas om ze in te doenquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:31 schreef Dutchguy het volgende:
Ah, ik kan hier terecht voor paaseitjesleed?
Heb 2 netjes gekocht met 4 leuke verschillende kleuren en 't is allemaal melkchocolade.![]()
Gaat het trouwens al weer een beetje goed met je?quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:31 schreef Dutchguy het volgende:
Ah, ik kan hier terecht voor paaseitjesleed?
Heb 2 netjes gekocht met 4 leuke verschillende kleuren en 't is allemaal melkchocolade.![]()
Nee hoor, mag je altijd vragen. Gaat goed hier hoor. Lief dat je het vraagt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gaat het trouwens al weer een beetje goed met je?
In de hoop dat je het niet vervelend vind als ik het vraag?
Goed om te horenquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:34 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Nee hoor, mag je altijd vragen. Gaat goed hier hoor. Lief dat je het vraagt.
Heb jij een beetje een leuke tijd gehad in NL?
Ah snapput. Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad en ik hoop dat het niet zo lang meer duurt voordat je weer bij je meisje kunt zijn!quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed om te horen![]()
Ik heb het prima naar mijn zin gehad!
Da's ook meteen te reden dat ik nu een hekel heb aan Pasen...
Als het niet zo verdomde druk was hier met Pasen had ik nu nog lekker bij mijn meisje gezeten...![]()
Over 2 weken is ze klaar met tentamens en mag ze op vakantie...quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:38 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ah snapput. Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad en ik hoop dat het niet zo lang meer duurt voordat je weer bij je meisje kunt zijn!
* fietstas opvangt, paaseitjes eruit haalt en fietstas weer teruggooit*quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:34 schreef Dutchguy het volgende:
*paaseitjes in fietstassen propt en ze naar Leandra en Nicky gooit*
Okay dat is beter he? Tof voor je!quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Over 2 weken is ze klaar met tentamens en mag ze op vakantie...
Die gaat ze dus lekker hier doorbrengen!![]()
![]()
![]()
LOL...quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
* fietstas opvangt, paaseitjes eruit haalt en fietstas weer teruggooit*
wat moet ik nou met een fietstas?!![]()
En wat een achterlijk woord is "fietstas" eigenlijk als je het een paar keer leest![]()
Nog nooit gedronken!quote:Op zondag 8 april 2007 00:22 schreef Lobasca het volgende:
Mengt zich in gesprek, goeie avond, coebergh kersen. Sinds ik dit heb ontdekt, bijna een fles a day.
Ik ben altijd van het bier...quote:Op zondag 8 april 2007 00:28 schreef Lobasca het volgende:
Is echt super lekker. Jarenlang geen druppel gedronken, en nu ben ik een halve alcoholist, voor mijn gevoel. Het is dus een aanrader om af te raden. En jij aant Bier?
Kom je ook dan?quote:Op zondag 8 april 2007 00:36 schreef Lobasca het volgende:
Doe dan gelijk maar een rondje voor de hele zaak.
Eitje: rechtsboven elke post staat een rijtje icons, als je op de meest rechter klikt quote je een bericht...quote:Op zondag 8 april 2007 00:41 schreef Lobasca het volgende:
Aiaiaiai.... klinkt verleidelijk...
Dat quoten, en het smiley's gebeuren, lukt me nog niet erg, btw.
Heb ze even bedankt daarquote:Op zondag 8 april 2007 22:33 schreef Ian_Nick het volgende:
VOL zeker?
Ik voelde me niet om mn plek, maar vond het echt wel super ok hoe ze daar met zo'n berg gasten omgingen. Nu weer backquote:Op zondag 8 april 2007 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb een account aangemaakt daar... en toen voelde ik me heel vies...
Dus ben ik de hele dag Fok! gaan F5-en....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |