quote:
Op vrijdag 6 april 2007 17:38 schreef Elounda het volgende:[..]
Ik vraag niet om bans voor anderen, wel voor randmongolen zoals jij.
Ga lekker baggeren op het forum, daar ben je erg goed in, dat moet gezegd. Maar blijft in hemelsnaam uit de SC... dat was tot nu toe mijn enige rustpunt hier.
En ga op interpunctieles.
Einde bericht.
sorry geen zin in internogwat les totaal geen behoefte aan want je begrijpt helemaal wat ik bedoel en daar word je steeds pissiger om ik begin het net leuk te vinden
die blijft in je zin is die nou met of zonder t???
ik denk ik vraag het maar even aan de hbo r
en weer schelden over randmongolen??? je raakt geloof ik een beetje gefrustreerd he??
al lang al niet meer op je griekse eilandje geweest of veegt je mannetje niet goed???
en als je een rustpunt zoekt moet je niet hiero zijn kleine kleuter want je vind het leuk om anderen af te zeiken want ik ben niet de enigste die daar commentaar op geeft
![]()
en schelden is toch niet wat je van een wat rijper meisje verwacht met zon opleiding maar ik wil me wel 1 keer tot je nivo beperken
aangezien ik niet weet of je kindertjes hebt maar ik hoop dat als je ooit in je kinderwagentje kijkt een randmongooltje ziet liggen en het zou toch mooi zijn als mensen om je heen zouden zeggen ze lijkt op haar moeder
zie schelden is niet moeilijk whahahaha