Waarschijnlijk worden ze gewoon even aangemoedigd door de redactiequote:Op vrijdag 6 april 2007 01:23 schreef Prosac het volgende:
Er krijgen nu 1 a 3 mensen ontzettend op hun sodemieter
Twee keer hoorde ik mensen (redactie ?) over het grind lopen (S3)quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:23 schreef Prosac het volgende:
Nooit meer naar bed olé oléquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:24 schreef rebellious_angel het volgende:
ik ben benieuwd, hier blijf ik verdorie niet wakker voor!
Never mind.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:24 schreef Liess het volgende:
Welke foto moest verwijderd worden?
Dat zou pas echt belachelijk zijnquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:23 schreef Prosac het volgende:
Deze opmerking doet me denken aan de film 'Spetters'quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:19 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
mensen die zo tegen homo's tekeer gaan zijn meestal erg bang voor hun eigen gevoelens. Een soort van ontkennen wat ze zelf ook voelen.
en Amanda met haar hondjes die blijkbaar in huis mogen plassen en poepen op bedden, ik kan begrijpen dat brian bij zoiets smerigs liever niet aanwezig is
laat me raden als mevr. pannekoek erzit..... zijn Erik en Huub de sjaakquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:23 schreef Prosac het volgende:
Ja dat denk ik ookquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waarschijnlijk worden ze gewoon even aangemoedigd door de redactie![]()
Jaap moest van Brian een foto maken van erics ballen, omdat hij naakt in bed lag. Dat deed Jaap, vervolgens liep Brian met het toestel naar een niet nader te bepalen plek om zich af te rukken op de beelden teneinde eindelijk eens klaar te kunnen komen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:24 schreef Liess het volgende:
Welke foto moest verwijderd worden?
Die Jaap maakte van Eric onder het dekbed tussen zijn benen. Van mij mag hij en Brian gelijk een sanctie ervoor krijgenquote:
Door de slaapkamer slenteren iedereen vaak wakker maken met pannendeksels en zingen nooit meer naar huis olee olee en dergelijken is wel een niveautje hoger jaquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:20 schreef Gert het volgende:
Amanda heeft geluk dat ze zó achterlijk is, dat ze het zelf niet in de gaten heeft.
En dan die verachtelijke vette sociopaat eromheen, die haar "steunt" door om elk "grapje" van amanda te lachen. Sjezus, wat een vertoning. Hier konden Huub en Eric nog een puntje aan zuigen in hun slechtste momenten.
Amanda:
Hondje plààààs maar
Hondje plààààs maar
Jaap:
Hihihiihihihihi!!!!
![]()
Ik zou Eric er bijna een veer in zijn reet voor gevenquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:24 schreef john6 het volgende:
vraag me af hoe het die eric gelukt is om zo rustig te blijven, een ander was allang geflipt
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:25 schreef Sonique het volgende:
Het roken van jointjes is ook niet echt gelieft lijkt me, maar dit terzijde...
Nee, dat waren salamanders die nu in grote getallen wraak komen nemen op Huub en Eric.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Twee keer hoorde ik mensen (redactie ?) over het grind lopen (S3)
ik zou niet weten waarom die vanavond de sjaak moeten zijnquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:25 schreef Desii het volgende:
[..]
laat me raden als mevr. pannekoek erzit..... zijn Erik en Huub de sjaak![]()
die is van voor mijn tijd, dus helaas verklaar je nader.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:25 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Deze opmerking doet me denken aan de film 'Spetters'
eric en huub zijn altijd de sjaak dankzij debs...quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:25 schreef Desii het volgende:
[..]
laat me raden als mevr. pannekoek erzit..... zijn Erik en Huub de sjaak![]()
Ik begrijp hoe waarvol Jaap is voor Brian.. die nitwit doet werkelijk alles wat Brian hem zegt te doen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:25 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Die Jaap maakte van Eric onder het dekbed tussen zijn benen. Van mij mag hij en Brian gelijk een sanctie ervoor krijgen
Ja dat klopt, dit hadden ze echt niet verwacht denk ik.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:26 schreef PC eend het volgende:
Door de slaapkamer slenteren iedereen vaak wakker maken met pannendeksels en zingen nooit meer naar huis olee olee en dergelijken is wel een niveautje hoger ja
En die flikker er maar achteraan waggelen hihihihih
Jij woont zeker in Schubbekutteveen ???quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:25 schreef Sonique het volgende:
De politie heeft ntauurlijk Tien opgebelt en hen uitgelegd dat het niet de bedoeling is dat ze op het internet mensen zo ver laten gaan dat ze discriminerende uitlatingen gaan doen omdat dit bij de wet verboden is... Ook op het internet...
Het roken van jointjes is ook niet echt gelieft lijkt me, maar dit terzijde...
Ik heb nog gee enkele keer op je provocerende posts gereageerd, maar zal het één keer doen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:17 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Nee, zeker niet zo'n flikker als Eric..
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Door de slaapkamer slenteren iedereen vaak wakker maken met pannendeksels en zingen nooit meer naar huis olee olee en dergelijken is wel een niveautje hoger ja
En die flikker er maar achteraan waggelen hihihihih
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:28 schreef Miraaa het volgende:
Nou dit kan natuurlijk wel ff gaan duren ( streamlock) want Amanda wordt nu iets uitgelegt door achter.........![]()
Ik zeg maar één ding! 1967!quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:27 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
die is van voor mijn tijd, dus helaas verklaar je nader.
Een hond die ook maar een klein beetje opgevoed is zal sowieso niet in huis poepen of plassen, het is gewoon helemaal te ranzig voor woorden dat die beesten dat al zouden kunnen doenquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:19 schreef rebellious_angel het volgende:
en Amanda met haar hondjes die blijkbaar in huis mogen plassen en poepen op bedden, ik kan begrijpen dat brian bij zoiets smerigs liever niet aanwezig is
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb nog gee enkele keer op je provocerende posts gereageerd, maar zal het één keer doen.
Door alle onzin die jij uit je toetsenbord weet te persen, heb je bereikt dat 9 van de 10 fokkers je absoluut al niet meer serieus nemen. Dus zelfs al zou je in de toekomst ooit een keer iets serieus te melden hebben, dan nog is het zinloos om hier te posten want niemand met een beetje verstand zal er op reageren. Zoals je vast al gemerkt hebt zijn er maar 1 of 2 perosnen die op je provocaties ingaan en de rest staat al in de negeer-modus, maar ga vooral door. Ik heb zo'n idee dat jou FOK tijd niet echt een succes gaat worden.
Iemand schreef trouwens ook "vanaf nu heb ik een hekel aan antillianen". Dat is toch wel het schoolvoorbeeld van hoe vooroordelen/racisme/discriminatie begint.
Eric is een absolute heldquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:24 schreef john6 het volgende:
vraag me af hoe het die eric gelukt is om zo rustig te blijven, een ander was allang geflipt
Scan kan het wetenquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb nog gee enkele keer op je provocerende posts gereageerd, maar zal het één keer doen.
Door alle onzin die jij uit je toetsenbord weet te persen, heb je bereikt dat 9 van de 10 fokkers je absoluut al niet meer serieus nemen. Dus zelfs al zou je in de toekomst ooit een keer iets serieus te melden hebben, dan nog is het zinloos om hier te posten want niemand met een beetje verstand zal er op reageren. Zoals je vast al gemerkt hebt zijn er maar 1 of 2 perosnen die op je provocaties ingaan en de rest staat al in de negeer-modus, maar ga vooral door. Ik heb zo'n idee dat jou FOK tijd niet echt een succes gaat worden.
Iemand schreef trouwens ook "vanaf nu heb ik een hekel aan antillianen". Dat is toch wel het schoolvoorbeeld van hoe vooroordelen/racisme/discriminatie begint.
haha ja net als in een serie...vanaf nu wordt de rol van amanda gespeeld door....quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:29 schreef PietjePuk63 het volgende:
En na deze streamlock is Amanda mét haar kuttelikkertjes uit de Villa gedonderd en is per direct Nena haar vervangster.
Brain moet de rest van zijn tijd in DGK in een dwangbuis rondlopen en moet door Jaap gevoederd worden.
Natasia wordt gemuilkorfd, en we streamden allemaal nog lang en gelukkig.
Een van de hoofdrolspelers deed mee met potenrammen in het begin van de film. Op het eind was er achter gekomen dat hij maar eens uit de kast moest komen en had hij een relatie met een homo.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:27 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
Nee, maar jij denkt nog steeds dat het roken van een joint 'legaal' is?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:28 schreef Borga het volgende:
[..]
Jij woont zeker in Schubbekutteveen ???
Ik weet niet wat je gebruikt hebt, maar mag ik ook wat?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:29 schreef PietjePuk63 het volgende:
En na deze streamlock is Amanda mét haar kuttelikkertjes uit de Villa gedonderd en is per direct Nena haar vervangster.
Brain moet de rest van zijn tijd in DGK in een dwangbuis rondlopen en moet door Jaap gevoederd worden.
Natasia wordt gemuilkorfd, en we streamden allemaal nog lang en gelukkig.
Ik hoop er eigenlijk sterk op dat we Amanda dan NIET meer zien en dat ze ergens buiten de poort staat.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:25 schreef mazaru het volgende:
Als we straks weer beeld hebben, zien we een huilende Amanda, en parabrothaaaa en een gapende jaap
Een aardappel.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:31 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
haha ja net als in een serie...vanaf nu wordt de rol van amanda gespeeld door....
Achter de hondjes aan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:31 schreef Flabberguest het volgende:
je ziet wel mensen door het huis heen en weer hollen
Spetters is een film uit 1980.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:27 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
Was ook heel ernstig!quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:25 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Die Jaap maakte van Eric onder het dekbed tussen zijn benen. Van mij mag hij en Brian gelijk een sanctie ervoor krijgen
Door de politie te bellen heeft hij zich onsterfelijk belachelijk gemaaktquote:
Tsja, Amanda had dus Nena's rol moeten overnemen....quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:31 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
haha ja net als in een serie...vanaf nu wordt de rol van amanda gespeeld door....
yeps, maar volgens google is Spetters uit 1980 en beslist niet een film voor een 13 jarige. En later waren er wel leukere meer eigentijdse films, ik heb die film behalve een paar fragmentjes op tv niet gezien en volgens mij is het geen al te groot gemis.quote:
Wow Eend ... wat een enorm sterke reactie zegquote:
Da's toch belachelijk...? De miljonairs wilden net gaan slapen...quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:31 schreef Flabberguest het volgende:
je ziet wel mensen door het huis heen en weer hollen
sinds wanneer? voor zover ik weet is het gedoogd... OFzwel; niet legaal, maar het word door de vingers gezien...quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:33 schreef patist het volgende:
een joint roken is legaal
err. de teelt en verstrekking worden "prima" door onze lieve oveheid georganiseerd, geen politieman die daar naar zal omkijken. als binnen DGK alcohol gedronken mag worden, vind ik een jointje er ook prima op z'n plaats.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:32 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, maar jij denkt nog steeds dat het roken van een joint 'legaal' is?
Er is een verschil tussen 'gedoogd' en 'legaal'
Het verstrekken van 'de shit' mag alleen gedaan worden op een bepaalde manier onder strenge regels...
MEnsen die op TV/streams joints roken wekt toch al wel veel vragen op bij de politie lijkt me. Maar als jij denkt dat het allemaal maar legaal en normaal is, wie ben ik om jou (benevelde) 'werkelijkhied' te veranderen?
jij bent eigenlijk gewoon een beetje een sneu mannetje, een beetje bekrompen, geeft niet hoor...Die moeten er ook zijnquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:32 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, maar jij denkt nog steeds dat het roken van een joint 'legaal' is?
Er is een verschil tussen 'gedoogd' en 'legaal'
Het verstrekken van 'de shit' mag alleen gedaan worden op een bepaalde manier onder strenge regels...
MEnsen die op TV/streams joints roken wekt toch al wel veel vragen op bij de politie lijkt me. Maar als jij denkt dat het allemaal maar legaal en normaal is, wie ben ik om jou (benevelde) 'werkelijkhied' te veranderen?
Stalker! Offuh, stalkster? Hoe dan ook, het is verboden *fluit*quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:33 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ik heb mijn verrekijker gepakt en zie dat Brian en Huub met elkaar op de vuist gaan nu in de keuken
Nu maar hopen dat ze door heeft dat dat betekend dat ze ook haar spulletjes erin moet doen...quote:
Rustig maar vent, morgen is Lieke er weer!quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Tsja, Amanda had dus Nena's rol moeten overnemen....
Wat een gruwelijke miscast, ik denk dat die klassiek wordt in de wereld van reality-tv.
Of we zien dat Japio op z'n donder heeft gekregen voor het maken van de foto. Hij is altijd nogal bang van 'achter' dus het zal zeker aan hem te merken zijn............quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop er eigenlijk sterk op dat we Amanda dan NIET meer zien en dat ze ergens buiten de poort staat.
Nou ik dacht het dus niet!quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Door de politie te bellen heeft hij zich onsterfelijk belachelijk gemaakt![]()
Ik denk dat het ook een averechts effect heeft en hij juist nu ook vaker buiten het huis flikker genoemd gaat worden
dankjewel, dat vond ik nu weer niet via google. Overigens voor alle anderen die meer willen lezen, klik hier.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:31 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Een van de hoofdrolspelers deed mee met potenrammen in het begin van de film. Op het eind was er achter gekomen dat hij maar eens uit de kast moest komen en had hij een relatie met een homo.
Paul Verhoeven film Cult in die tijd Renee Soiutendijk speelde er ook in.(1980 ofzo)
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze door heeft dat dat betekend dat ze ook haar spulletjes erin moet doen...
Ga toch niet mee op dat niveauquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wow Eend ... wat een enorm sterke reactie zegJe overtreft jezelf.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze door heeft dat dat betekent dat ze ook haar spulletjes erin moet doen...
sinds dat mag in je eigen huisquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:35 schreef Sonique het volgende:
[..]
sinds wanneer? voor zover ik weet is het gedoogd... OFzwel; niet legaal, maar het word door de vingers gezien...
Dat kunnen ze beter met alcohol gaan doenquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:32 schreef Sonique het volgende:
Hoezo bekrompen en sneu? leg eens uit dan, als ik het fout heb zal ik de eerste zijn die het toe zal geven...quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:35 schreef Borga het volgende:
[..]
jij bent eigenlijk gewoon een beetje een sneu mannetje, een beetje bekrompen, geeft niet hoor...Die moeten er ook zijn
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:37 schreef tutjehola het volgende:
Ga even de keuken afsoppen, geef een gil als er weer beeld is!
Ja, het huisvrouwen leven gaat niet over rozen
Volgens mij had je de keuken net al gedaan hoorquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:37 schreef tutjehola het volgende:
Ja, het huisrouwen leven gaat niet over rozen
Ze had zelfs de hoofdrol. Maarten Spanjer ook. Hans van Tongeren pleegde niet lang na de film zelfmoord, net als in de film.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:31 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Een van de hoofdrolspelers deed mee met potenrammen in het begin van de film. Op het eind was er achter gekomen dat hij maar eens uit de kast moest komen en had hij een relatie met een homo.
Paul Verhoeven film Cult in die tijd Renee Soiutendijk speelde er ook in.(1980 ofzo)
Ik kan er niks aan doen, ik voel me in mijn hum, het gaat helemaal vanzelfquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wow Eend ... wat een enorm sterke reactie zegJe overtreft jezelf.
Die stream-lock duurt waarschijnlijk tot 2.30u wanneer iedereen dus braaf op bed ligt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:33 schreef Sonique het volgende:
mensen, ik wil slapen......
maar wil zien wat er na de streamlock gebeurt...
Brian speelt zijn spel slimquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:30 schreef Sazziefrazzie het volgende:
Brian is zó vies!
Freud had hier vast een harde plasser van gekregen!quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:37 schreef tutjehola het volgende:
Duizend keer is nog voorzichtig uitgedrukt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:38 schreef Sazziefrazzie het volgende:
Nena heeft duizend keer meer klasse dan Amanda
GIL!quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:37 schreef tutjehola het volgende:
Jawel na NL en Huub.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:39 schreef farceman het volgende:
Belachelijk he!
Zo lang hebben we nog nooit censuur gehad!
die schamen zich de ogen uit hun onderbroek nu !!quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:31 schreef anno-i-mus het volgende:
Amanda d'r moeder zal ook trots zijn dat haar hondjes zo misbruikt worden door Amanda
Geeuwquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:39 schreef Sonique het volgende:
[..]
MAg....
als iets gedoogd is mag het ja...
Maar dan hoeft het nog niet legaal te zijn...
Je kijkt nog niet zolang?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:39 schreef Polonium-120 het volgende:
snap niet dat een 'oud' bewoner nog het 'lef' heeft om de villa nog een keer te betreden... na vanavond moet je echt mesjogge zijn wil je, na hetgeen is gebeurd, met een glad gestreken gezicht de villa wederom betreden...
als iets gedoogd word is het legaal.... als het illegaal was, en op nationale tv werd uitgezonden, zouden ze allang de kooi uit zijn gehaald.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:39 schreef Sonique het volgende:
[..]
MAg....
Ik ken het gevoel!quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, ik voel me in mijn hum, het gaat helemaal vanzelf![]()
Niks hier btw.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:40 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ah ik zie beweging in de keuken
Jij denkt ik doe het subtiel, dan valt het minder op?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:36 schreef Judah het volgende:
[..]
Ga toch niet mee op dat niveau
Denk er aan, commentaar op de streams en níet op users.
Dit duurt naar mijn mening trouwens allemaal wel erg lang. Kan me niet dergelijk lange streamlocks van eerder herinneren?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop er eigenlijk sterk op dat we Amanda dan NIET meer zien en dat ze ergens buiten de poort staat.
Voor veel geld zou ik vrijwillig een gekkenhuis in gaan hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:39 schreef Polonium-120 het volgende:
snap niet dat een 'oud' bewoner nog het 'lef' heeft om de villa nog een keer te betreden... na vanavond moet je echt mesjogge zijn wil je, na hetgeen is gebeurd, met een glad gestreken gezicht de villa wederom betreden...
Pattist het is zinloos om te proberen iets aan het verstand van sonique toe te voegenquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:41 schreef patist het volgende:
[..]
als iets gedoogd word is het legaal.... als het illegaal was, en op nationale tv werd uitgezonden, zouden ze allang de kooi uit zijn gehaald.
Hier kan ik zó lang over mijmeren...quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:41 schreef Rotterdammert het volgende:
de redactie houdt duidelijk iets achter, anders laten ze het wel zien
Het roken van wiet is volkomen legaal, je kunt het zelfs declareren bij je zorgverzekeraar (wanneer je het op medisch advies gebruikt).quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:35 schreef Sonique het volgende:
[..]
sinds wanneer? voor zover ik weet is het gedoogd... OFzwel; niet legaal, maar het word door de vingers gezien...
Als het bij jou in de kamer was raad ik je aan de ongedierte bestrijding te bellen...quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:40 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ik zag Juicy volgens mij
Wel hoor. Helemaal aan het begin. En ook een keer toen de redactie binnen was om alle neuzen 1 kant op te krijgen. Natasia verwees eerder vanavond nog naar die dag.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:39 schreef farceman het volgende:
Belachelijk he!
Zo lang hebben we nog nooit censuur gehad!
het is patist.....quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:42 schreef Borga het volgende:
[..]
Pattist het is zinloos om te proberen iets aan het verstand van sonique toe te voegen
ge·doog·be·leid (het ~)quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:41 schreef patist het volgende:
[..]
als iets gedoogd word is het legaal.... als het illegaal was, en op nationale tv werd uitgezonden, zouden ze allang de kooi uit zijn gehaald.
Het is de enige manier om Amanda misschien aan het denken te zetten. Ik denk ook echt dat ze dat nu wel doet, omdankt dat het voor haar erg moeilijk is. Verbaal lukt het gewoon niet met Amanda omdat niets tot haar door dringt. Ze denkt tot aan de dag van vandaag nog dat Huub Nathanael keihard tegen de muur geeft geramd. Ze zat er tenslotte naast. Dat meisje is dus echt hopeloos verloren en niet voor rede vatbaar. Misschien dat het de politie lukt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Door de politie te bellen heeft hij zich onsterfelijk belachelijk gemaakt![]()
Ik denk dat het ook een averechts effect heeft en hij juist nu ook vaker buiten het huis flikker genoemd gaat worden
Je bent niet erg op de hoogte he?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:39 schreef Sonique het volgende:
[..]
MAg....
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:43 schreef Judah het volgende:
[..]
ge·doog·be·leid (het ~)
1 overheidsbeleid waarbij activiteiten die volgens de wet verboden zijn, binnen zekere beperkingen worden toegelaten
Het is dus zeker niet 'legaal'. Je snapt daarnaast de essentie van Sonique vast wel, dus dram niet zo nutteloos door. Gelijk krijgen doe je toch niet.
Verder duik ik m'n bed in. Slaap zacht iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |