Waarschijnlijk worden ze gewoon even aangemoedigd door de redactiequote:Op vrijdag 6 april 2007 01:23 schreef Prosac het volgende:
Er krijgen nu 1 a 3 mensen ontzettend op hun sodemieter
Twee keer hoorde ik mensen (redactie ?) over het grind lopen (S3)quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:23 schreef Prosac het volgende:
Nooit meer naar bed olé oléquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:24 schreef rebellious_angel het volgende:
ik ben benieuwd, hier blijf ik verdorie niet wakker voor!
Never mind.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:24 schreef Liess het volgende:
Welke foto moest verwijderd worden?
Dat zou pas echt belachelijk zijnquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:23 schreef Prosac het volgende:
Deze opmerking doet me denken aan de film 'Spetters'quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:19 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
mensen die zo tegen homo's tekeer gaan zijn meestal erg bang voor hun eigen gevoelens. Een soort van ontkennen wat ze zelf ook voelen.
en Amanda met haar hondjes die blijkbaar in huis mogen plassen en poepen op bedden, ik kan begrijpen dat brian bij zoiets smerigs liever niet aanwezig is
laat me raden als mevr. pannekoek erzit..... zijn Erik en Huub de sjaakquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:23 schreef Prosac het volgende:
Ja dat denk ik ookquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waarschijnlijk worden ze gewoon even aangemoedigd door de redactie![]()
Jaap moest van Brian een foto maken van erics ballen, omdat hij naakt in bed lag. Dat deed Jaap, vervolgens liep Brian met het toestel naar een niet nader te bepalen plek om zich af te rukken op de beelden teneinde eindelijk eens klaar te kunnen komen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:24 schreef Liess het volgende:
Welke foto moest verwijderd worden?
Die Jaap maakte van Eric onder het dekbed tussen zijn benen. Van mij mag hij en Brian gelijk een sanctie ervoor krijgenquote:
Door de slaapkamer slenteren iedereen vaak wakker maken met pannendeksels en zingen nooit meer naar huis olee olee en dergelijken is wel een niveautje hoger jaquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:20 schreef Gert het volgende:
Amanda heeft geluk dat ze zó achterlijk is, dat ze het zelf niet in de gaten heeft.
En dan die verachtelijke vette sociopaat eromheen, die haar "steunt" door om elk "grapje" van amanda te lachen. Sjezus, wat een vertoning. Hier konden Huub en Eric nog een puntje aan zuigen in hun slechtste momenten.
Amanda:
Hondje plààààs maar
Hondje plààààs maar
Jaap:
Hihihiihihihihi!!!!
![]()
Ik zou Eric er bijna een veer in zijn reet voor gevenquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:24 schreef john6 het volgende:
vraag me af hoe het die eric gelukt is om zo rustig te blijven, een ander was allang geflipt
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:25 schreef Sonique het volgende:
Het roken van jointjes is ook niet echt gelieft lijkt me, maar dit terzijde...
Nee, dat waren salamanders die nu in grote getallen wraak komen nemen op Huub en Eric.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Twee keer hoorde ik mensen (redactie ?) over het grind lopen (S3)
ik zou niet weten waarom die vanavond de sjaak moeten zijnquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:25 schreef Desii het volgende:
[..]
laat me raden als mevr. pannekoek erzit..... zijn Erik en Huub de sjaak![]()
die is van voor mijn tijd, dus helaas verklaar je nader.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:25 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Deze opmerking doet me denken aan de film 'Spetters'
eric en huub zijn altijd de sjaak dankzij debs...quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:25 schreef Desii het volgende:
[..]
laat me raden als mevr. pannekoek erzit..... zijn Erik en Huub de sjaak![]()
Ik begrijp hoe waarvol Jaap is voor Brian.. die nitwit doet werkelijk alles wat Brian hem zegt te doen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:25 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Die Jaap maakte van Eric onder het dekbed tussen zijn benen. Van mij mag hij en Brian gelijk een sanctie ervoor krijgen
Ja dat klopt, dit hadden ze echt niet verwacht denk ik.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:26 schreef PC eend het volgende:
Door de slaapkamer slenteren iedereen vaak wakker maken met pannendeksels en zingen nooit meer naar huis olee olee en dergelijken is wel een niveautje hoger ja
En die flikker er maar achteraan waggelen hihihihih
Jij woont zeker in Schubbekutteveen ???quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:25 schreef Sonique het volgende:
De politie heeft ntauurlijk Tien opgebelt en hen uitgelegd dat het niet de bedoeling is dat ze op het internet mensen zo ver laten gaan dat ze discriminerende uitlatingen gaan doen omdat dit bij de wet verboden is... Ook op het internet...
Het roken van jointjes is ook niet echt gelieft lijkt me, maar dit terzijde...
Ik heb nog gee enkele keer op je provocerende posts gereageerd, maar zal het één keer doen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:17 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Nee, zeker niet zo'n flikker als Eric..
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Door de slaapkamer slenteren iedereen vaak wakker maken met pannendeksels en zingen nooit meer naar huis olee olee en dergelijken is wel een niveautje hoger ja
En die flikker er maar achteraan waggelen hihihihih
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:28 schreef Miraaa het volgende:
Nou dit kan natuurlijk wel ff gaan duren ( streamlock) want Amanda wordt nu iets uitgelegt door achter.........![]()
Ik zeg maar één ding! 1967!quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:27 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
die is van voor mijn tijd, dus helaas verklaar je nader.
Een hond die ook maar een klein beetje opgevoed is zal sowieso niet in huis poepen of plassen, het is gewoon helemaal te ranzig voor woorden dat die beesten dat al zouden kunnen doenquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:19 schreef rebellious_angel het volgende:
en Amanda met haar hondjes die blijkbaar in huis mogen plassen en poepen op bedden, ik kan begrijpen dat brian bij zoiets smerigs liever niet aanwezig is
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb nog gee enkele keer op je provocerende posts gereageerd, maar zal het één keer doen.
Door alle onzin die jij uit je toetsenbord weet te persen, heb je bereikt dat 9 van de 10 fokkers je absoluut al niet meer serieus nemen. Dus zelfs al zou je in de toekomst ooit een keer iets serieus te melden hebben, dan nog is het zinloos om hier te posten want niemand met een beetje verstand zal er op reageren. Zoals je vast al gemerkt hebt zijn er maar 1 of 2 perosnen die op je provocaties ingaan en de rest staat al in de negeer-modus, maar ga vooral door. Ik heb zo'n idee dat jou FOK tijd niet echt een succes gaat worden.
Iemand schreef trouwens ook "vanaf nu heb ik een hekel aan antillianen". Dat is toch wel het schoolvoorbeeld van hoe vooroordelen/racisme/discriminatie begint.
Eric is een absolute heldquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:24 schreef john6 het volgende:
vraag me af hoe het die eric gelukt is om zo rustig te blijven, een ander was allang geflipt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |