Volgens mij had je de keuken net al gedaan hoorquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:37 schreef tutjehola het volgende:
Ga even de keuken afsoppen, geef een gil als er weer beeld is!
Ja, het huisrouwen leven gaat niet over rozen
Ze had zelfs de hoofdrol. Maarten Spanjer ook. Hans van Tongeren pleegde niet lang na de film zelfmoord, net als in de film.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:31 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Een van de hoofdrolspelers deed mee met potenrammen in het begin van de film. Op het eind was er achter gekomen dat hij maar eens uit de kast moest komen en had hij een relatie met een homo.
Paul Verhoeven film Cult in die tijd Renee Soiutendijk speelde er ook in.(1980 ofzo)
Ik kan er niks aan doen, ik voel me in mijn hum, het gaat helemaal vanzelfquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wow Eend ... wat een enorm sterke reactie zegJe overtreft jezelf.
Die stream-lock duurt waarschijnlijk tot 2.30u wanneer iedereen dus braaf op bed ligt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:33 schreef Sonique het volgende:
mensen, ik wil slapen......
maar wil zien wat er na de streamlock gebeurt...
Brian speelt zijn spel slimquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:30 schreef Sazziefrazzie het volgende:
Brian is zó vies!
Freud had hier vast een harde plasser van gekregen!quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:37 schreef tutjehola het volgende:
Duizend keer is nog voorzichtig uitgedrukt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:38 schreef Sazziefrazzie het volgende:
Nena heeft duizend keer meer klasse dan Amanda
GIL!quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:37 schreef tutjehola het volgende:
Jawel na NL en Huub.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:39 schreef farceman het volgende:
Belachelijk he!
Zo lang hebben we nog nooit censuur gehad!
die schamen zich de ogen uit hun onderbroek nu !!quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:31 schreef anno-i-mus het volgende:
Amanda d'r moeder zal ook trots zijn dat haar hondjes zo misbruikt worden door Amanda
Geeuwquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:39 schreef Sonique het volgende:
[..]
MAg....
als iets gedoogd is mag het ja...
Maar dan hoeft het nog niet legaal te zijn...
Je kijkt nog niet zolang?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:39 schreef Polonium-120 het volgende:
snap niet dat een 'oud' bewoner nog het 'lef' heeft om de villa nog een keer te betreden... na vanavond moet je echt mesjogge zijn wil je, na hetgeen is gebeurd, met een glad gestreken gezicht de villa wederom betreden...
als iets gedoogd word is het legaal.... als het illegaal was, en op nationale tv werd uitgezonden, zouden ze allang de kooi uit zijn gehaald.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:39 schreef Sonique het volgende:
[..]
MAg....
Ik ken het gevoel!quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, ik voel me in mijn hum, het gaat helemaal vanzelf![]()
Niks hier btw.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:40 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ah ik zie beweging in de keuken
Jij denkt ik doe het subtiel, dan valt het minder op?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:36 schreef Judah het volgende:
[..]
Ga toch niet mee op dat niveau
Denk er aan, commentaar op de streams en níet op users.
Dit duurt naar mijn mening trouwens allemaal wel erg lang. Kan me niet dergelijk lange streamlocks van eerder herinneren?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop er eigenlijk sterk op dat we Amanda dan NIET meer zien en dat ze ergens buiten de poort staat.
Voor veel geld zou ik vrijwillig een gekkenhuis in gaan hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:39 schreef Polonium-120 het volgende:
snap niet dat een 'oud' bewoner nog het 'lef' heeft om de villa nog een keer te betreden... na vanavond moet je echt mesjogge zijn wil je, na hetgeen is gebeurd, met een glad gestreken gezicht de villa wederom betreden...
Pattist het is zinloos om te proberen iets aan het verstand van sonique toe te voegenquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:41 schreef patist het volgende:
[..]
als iets gedoogd word is het legaal.... als het illegaal was, en op nationale tv werd uitgezonden, zouden ze allang de kooi uit zijn gehaald.
Hier kan ik zó lang over mijmeren...quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:41 schreef Rotterdammert het volgende:
de redactie houdt duidelijk iets achter, anders laten ze het wel zien
Het roken van wiet is volkomen legaal, je kunt het zelfs declareren bij je zorgverzekeraar (wanneer je het op medisch advies gebruikt).quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:35 schreef Sonique het volgende:
[..]
sinds wanneer? voor zover ik weet is het gedoogd... OFzwel; niet legaal, maar het word door de vingers gezien...
Als het bij jou in de kamer was raad ik je aan de ongedierte bestrijding te bellen...quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:40 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ik zag Juicy volgens mij
Wel hoor. Helemaal aan het begin. En ook een keer toen de redactie binnen was om alle neuzen 1 kant op te krijgen. Natasia verwees eerder vanavond nog naar die dag.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:39 schreef farceman het volgende:
Belachelijk he!
Zo lang hebben we nog nooit censuur gehad!
het is patist.....quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:42 schreef Borga het volgende:
[..]
Pattist het is zinloos om te proberen iets aan het verstand van sonique toe te voegen
ge·doog·be·leid (het ~)quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:41 schreef patist het volgende:
[..]
als iets gedoogd word is het legaal.... als het illegaal was, en op nationale tv werd uitgezonden, zouden ze allang de kooi uit zijn gehaald.
Het is de enige manier om Amanda misschien aan het denken te zetten. Ik denk ook echt dat ze dat nu wel doet, omdankt dat het voor haar erg moeilijk is. Verbaal lukt het gewoon niet met Amanda omdat niets tot haar door dringt. Ze denkt tot aan de dag van vandaag nog dat Huub Nathanael keihard tegen de muur geeft geramd. Ze zat er tenslotte naast. Dat meisje is dus echt hopeloos verloren en niet voor rede vatbaar. Misschien dat het de politie lukt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Door de politie te bellen heeft hij zich onsterfelijk belachelijk gemaakt![]()
Ik denk dat het ook een averechts effect heeft en hij juist nu ook vaker buiten het huis flikker genoemd gaat worden
Je bent niet erg op de hoogte he?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:39 schreef Sonique het volgende:
[..]
MAg....
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:43 schreef Judah het volgende:
[..]
ge·doog·be·leid (het ~)
1 overheidsbeleid waarbij activiteiten die volgens de wet verboden zijn, binnen zekere beperkingen worden toegelaten
Het is dus zeker niet 'legaal'. Je snapt daarnaast de essentie van Sonique vast wel, dus dram niet zo nutteloos door. Gelijk krijgen doe je toch niet.
Verder duik ik m'n bed in. Slaap zacht iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |