Als ze nou maar voor bedtijd klaar zijn met etenquote:Op donderdag 5 april 2007 16:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eerste regel uit het recept van Eric. "Giet de kwark in een doek en laat dit 8 uur uitlekken in de koelkast".
Sylvia leest verder "Laat het vlees minimaal 2 uur marineren......". Dat wordt een succes-diner vanavond !quote:Op donderdag 5 april 2007 16:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze nou maar voor bedtijd klaar zijn met eten
Gaat die Eric weer een chocolade lul maken?quote:Op donderdag 5 april 2007 16:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze nou maar voor bedtijd klaar zijn met eten
van yoghurt?quote:Op donderdag 5 april 2007 16:49 schreef havefun het volgende:
[..]
Gaat die Eric weer een chocolade lul maken?
Brian en Amanda willen de kamer opeisen, vooral Amanda.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:50 schreef Lieve het volgende:
Weet iemand hoe dat zit met de slaapkamers? Want ik lees dat brainless en met Amoebe wil gaan slapen? Maar die rat is er net uit? En staat helemaal onderin de pp, is zwaar ... niet aan de beurt gewoon!?
Ik heb niet genoeg meegekregen, maar eerder zeiden Jaap en Amanda dat zij de kamer zouden nemen.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:50 schreef Lieve het volgende:
Weet iemand hoe dat zit met de slaapkamers? Want ik lees dat brainless en met Amoebe wil gaan slapen? Maar die rat is er net uit? En staat helemaal onderin de pp, is zwaar ... niet aan de beurt gewoon!?
Ik zou zeggen ga in hongerstaking.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:52 schreef Black_king het volgende:
Jammer, andere TT vond ik leuker....
Met deze TT ben ik het niet eens....
Ik was zo snel omdat er op de vorige zo lang gewacht werd. Het was pas mijn tweede. Ik zal het niet meer doen.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:52 schreef Black_king het volgende:
Sorry hoor maar sla jij niet een beetje door?quote:Op donderdag 5 april 2007 16:52 schreef Lieve het volgende:
Alles gaat beter met Huub erbij!
Zelfs het zingen van brainless gaat beter nu met Huub!
Ik denk dat Huub wel eens heel veel extra punten mag krijgen!
En de OP is ook niet toppie.... Of komen de links nog?quote:
Blijf je nou zeuren? Ik zei al: het was mijn tweede en laatste keer.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:54 schreef Black_king het volgende:
[..]
En de OP is ook niet toppie.... Of komen de links nog?
Is goed, meid, alle begin is moeilijk....quote:Op donderdag 5 april 2007 16:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik was zo snel omdat er op de vorige zo lang gewacht werd. Het was pas mijn tweede. Ik zal het niet meer doen.
makkelijk he kritiekquote:Op donderdag 5 april 2007 16:52 schreef Black_king het volgende:
Ga nog ff zeiken over de OP ookquote:Op donderdag 5 april 2007 16:52 schreef Black_king het volgende:
Slechte timing van mijn kant, mea culpa....quote:Op donderdag 5 april 2007 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Blijf je nou zeuren? Ik zei al: het was mijn tweede en laatste keer.
Nou, ik zou zeggen, de hele nacht daar naar de WC en daar douchen en alles alles alles daar dan... met zijn allen, en vooral de visite!quote:Op donderdag 5 april 2007 16:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian en Amanda willen de kamer opeisen, vooral Amanda.
Ik hoef je niet te vertellen waarom.
Trek het je niet aan. Ik ben al een tijdje gestopt nog nieuwe topics te maken. Een stelletje sfeerverpesters maken het niet meer leuk om nog actief te zijn op FOK!quote:Op donderdag 5 april 2007 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat de OP een cultstatus heeft gekregen waarvan de lat behoorlijk hoog ligt voor de gemiddelde poster die gewoon verder wil posten. Mij interesseert het niet zo wat er staat, als het verzoek van Gert er maar in staat plus de verwijzingen naar SC en Hooligans. Daar heb ik me aan gehouden en er is gebleken dat er meer wordt verlangd. Jammer dan, ik doe er niet aan mee.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:56 schreef Black_king het volgende:
[..]
Slechte timing van mijn kant, mea culpa....
Brian doet wel zijn best....![]()
Ja sorry hoor, van zo'n TT word ik een beetje chaggie....quote:Op donderdag 5 april 2007 16:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ga nog ff zeiken over de OP ook![]()
Edit... niet ver genoeg doorgelezen, dat had je al gedaan![]()
Volgens mij stel je je aan. Zie mijn andere commentaar.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:59 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, van zo'n TT word ik een beetje chaggie....![]()
Vandaag oefent Huub met Eric, maar de kwark moet eerst 8 uur uitlekkenquote:Op donderdag 5 april 2007 16:59 schreef Black_king het volgende:
[..]
Moet Amanda niet meer oefenen voor de kookwedstrijd ?
Niet alles zo serieus nemenquote:Op donderdag 5 april 2007 17:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij stel je je aan. Zie mijn andere commentaar.
Wil je het verschil horen met zijn She?..... ( nee, dat wil je niet, dat wil je niet nee neequote:Op donderdag 5 april 2007 16:54 schreef Sporti het volgende:
[..]
Sorry hoor maar sla jij niet een beetje door?![]()
Tot hoe laat ben jij nog hier ? Dan weet ik ongeveer in te schatten wanneer terug te komen ......quote:Op donderdag 5 april 2007 16:59 schreef Black_king het volgende:
[..]
Hallo, dit is FOK! een beetje neuzelen over de TT mag hier, hoor.....quote:Op donderdag 5 april 2007 16:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Trek het je niet aan. Ik ben al een tijdje gestopt nog nieuwe topics te maken. Een stelletje sfeerverpesters maken het niet meer leuk om nog actief te zijn op FOK!
Nee? Ik ben vast niet de enige die de lust tot het openen van COSsen meteen al bij een van de eerste keren is vergaan.quote:
Het is een mooie Cos Disana!quote:Op donderdag 5 april 2007 17:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee? Ik ben vast niet de enige die de lust tot het openen van COSsen meteen al bij een van de eerste keren is vergaan.
quote:Op donderdag 5 april 2007 17:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tot hoe laat ben jij nog hier ? Dan weet ik ongeveer in te schatten wanneer terug te komen ......
quote:
Disana: hoeft niet perfect, maar linkjes maak je door OP van de vorige COS te quoten en neer te zetten in de nieuwequote:Op donderdag 5 april 2007 17:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee? Ik ben vast niet de enige die de lust tot het openen van COSsen meteen al bij een van de eerste keren is vergaan.
Daarmee pomp je endorfinen door je lichaam, het maakt hém in ieder geval rustiger....quote:
Ze ging PLASSEN !!!quote:Op donderdag 5 april 2007 17:07 schreef scanman01 het volgende:
Amanda zwemt zelfs als een meisje van 8
Met bandjes ?quote:Op donderdag 5 april 2007 17:07 schreef scanman01 het volgende:
Amanda zwemt zelfs als een meisje van 8
Ben het met je eens. Opeens al die regeltjes over de COS.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat de OP een cultstatus heeft gekregen waarvan de lat behoorlijk hoog ligt voor de gemiddelde poster die gewoon verder wil posten. Mij interesseert het niet zo wat er staat, als het verzoek van Gert er maar in staat plus de verwijzingen naar SC en Hooligans. Daar heb ik me aan gehouden en er is gebleken dat er meer wordt verlangd. Jammer dan, ik doe er niet aan mee.
Kun je nou helemaal niks?quote:Op donderdag 5 april 2007 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is niks mis mee, je hebt gedaan wat nodig was dusquote:Op donderdag 5 april 2007 17:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet, Brainless wil Jaap er niet uitstemmen.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:15 schreef Black_king het volgende:
Huub vertelt dat hij een ontslagronde voor Jaap heeft aangevraagd, zou het er nu van komen dat Jaap weggaat ?
Huh? waarom zegt huub niet nee jaap was de laatste en dat was de afspraak?quote:Op donderdag 5 april 2007 17:13 schreef scanman01 het volgende:
Brian probeert Huub over te halen Eric vanavond weg te stemmen. Het werd tijd dat hij een poging deed. Huub lult aardig met hem mee trouwensBrian gaat er vast intrappen.
Hij heeft de beleefheid om dit gewauwel aan te horen.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:19 schreef Lieve het volgende:
Dat Huub hier zijn tijd aan verdoet!
Pure vervuiling om te 'praten' met rat!
Ga iets nuttigs doen Huub!
Hou eens op met deze flauwekul
Les één om de toneelhaak te ontwijken: Zorg voor "goede" gesprekken....quote:Op donderdag 5 april 2007 17:19 schreef Lieve het volgende:
Dat Huub hier zijn tijd aan verdoet!
Pure vervuiling om te 'praten' met rat!
Ga iets nuttigs doen Huub!
Hou eens op met deze flauwekul
Hee, een cap van knappe Huubquote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 17:20 schreef Katewalker het volgende:
Jaap en Amanda samen in de sauna. Amanda zegt dat ze even gaat plassen. Ze loopt de sauna uit regelrecht het zwembad in en zwemt een paar rondjes en gaat daarna de sauna weer in.![]()
Jammer. kans gemist vind ik dat dan.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft de beleefheid om dit gewauwel aan te horen.
Ik vind dat snorretje echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:21 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Hee, een cap van knappe Huubjammer dat hij nu net hier een raar hoofd trekt..
![]()
Huub doet nu idd een poging om Jaap weg te krijgen. Gaat niet lukken ben ik bang, want Eric komt op de stoel te zitten en niet Jaap. Dat is het voordeel van Natasia, Brian, Jaap en Amanda. Ze hebben 4 stemmen en Huub, Sylvia en Eric maar 3.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Huh? waarom zegt huub niet nee jaap was de laatste en dat was de afspraak?
KNAPquote:Op donderdag 5 april 2007 17:21 schreef Katewalker het volgende:
[..]
![]()
Ik vond het juist een hele mooie.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:21 schreef Katewalker het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 17:20 schreef Katewalker het volgende:
Jaap en Amanda samen in de sauna. Amanda zegt dat ze even gaat plassen. Ze loopt de sauna uit regelrecht het zwembad in en zwemt een paar rondjes en gaat daarna de sauna weer in.![]()
Ik vind dat snorretje en sikje best wel primaquote:Op donderdag 5 april 2007 17:23 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind dat snorretje echt verschrikkelijk.![]()
Dank je. Mama Leandra....quote:Op donderdag 5 april 2007 17:24 schreef Leandra het volgende:
* Leandra zet ff een schaaltje Diazepammetjes op de COStafel...
M&M's Fokkertjes... 1 per persoon![]()
en die andere 3 zitten zo onder brian zijn slof dat ze Jaap er in willen houden ondanks dat ze helemaal niets met hem hebben?quote:Op donderdag 5 april 2007 17:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub doet nu idd een poging om Jaap weg te krijgen. Gaat niet lukken ben ik bang, want Eric komt op de stoel te zitten en niet Jaap. Dat is het voordeel van Natasia, Brian, Jaap en Amanda. Ze hebben 4 stemmen en Huub, Sylvia en Eric maar 3.
Ja maar jij bent een man.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind dat snorretje en sikje best wel prima
Ach, we krijgen weer eens een nutteloze ontslagronde dus een beetje bitchen zit er iig nog wel in.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:29 schreef schatje het volgende:
Het zal wel een saaie avond worden. En van de Febo zullen we wel niets meer horen over Amanda's uitspraken over Eric.
Ik vrees het ook. Wat voor nut hebben deze ontslagronde's, totaal niets en dat begrijpt Brian niet. Jaap eruit Brian, tjonge jonge zo moeilijk is dat toch nietquote:Op donderdag 5 april 2007 17:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, we krijgen weer eens een nutteloze ontslagronde dus een beetje bitchen zit er iig nog wel in.
Als Nena komt, zet je dan de streams weer aan?quote:Op donderdag 5 april 2007 17:35 schreef itsme het volgende:
Nee dat wordt hem niet en als die Marokkaanse jonger in het huis komt vermoed ik dat het 6 tegen 4 wordt.
Geen reden om de streams weer aan te zetten, maar wat niet is kan nog komen.... (Een nena?)![]()
De gekte ongecontroleerde afkeer spat er vanaf.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:16 schreef Lieve het volgende:
Brian kan zich weer eens niet aan een afspraak houden!
Meerdere keren heeft Brian zijn woord gegeven, zelfs zelf bij iedereen opgezocht dat de laatste bewoner eruit zou gaan!
Meteen!
En nu?
Liegvarken loser Brian doet dit weer niet!
Dus..... het is een liegkont!
LOSER! Brian is een LOSER
Alweer een leugenaar uit de getto!
Linkmichel
Dat is juist heel moeilijk voor Brian... dan blijft hij over met zijn neukertje en Natasia... en hoe lang hij op zijn neukertje kan bouwen weet hij sowieso niet en Natasia is hem overduidelijk zat aan t worden...quote:Op donderdag 5 april 2007 17:36 schreef Marelle het volgende:
[..]
Ik vrees het ook. Wat voor nut hebben deze ontslagronde's, totaal niets en dat begrijpt Brian niet. Jaap eruit Brian, tjonge jonge zo moeilijk is dat toch niet![]()
Ik heb het gevoel dat Brian heel goed meelult. Brian gaat echt jaap er nooit uitstemmen. Net zo min als Huub Eric eruit gaat stemmen.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:36 schreef Dogga het volgende:
Huub lult goed mee, hij haalt brian nog bijna over volgens mij
Ik had al een schaaltje Diazepammetjes M&M's neergezetquote:Op donderdag 5 april 2007 17:37 schreef Gert het volgende:
[..]
De gekte ongecontroleerde afkeer spat er vanaf.![]()
En dat weten ze van elkaar uiteraard.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Brian heel goed meelult. Brian gaat echt jaap er nooit uitstemmen. Net zo min als Huub Eric eruit gaat stemmen.
tja is ook waar.......quote:Op donderdag 5 april 2007 17:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is juist heel moeilijk voor Brian... dan blijft hij over met zijn neukertje en Natasia... en hoe lang hij op zijn neukertje kan bouwen weet hij sowieso niet en Natasia is hem overduidelijk zat aan t worden...
Ergo: Brian heeft Jaap nodig
Ik vind jouw posts altijd zo grappig he, het is net alsof je rechtstreeks vanuit een of ander gesticht aan het posten bentquote:Op donderdag 5 april 2007 17:16 schreef Lieve het volgende:
Brian kan zich weer eens niet aan een afspraak houden!
Meerdere keren heeft Brian zijn woord gegeven, zelfs zelf bij iedereen opgezocht dat de laatste bewoner eruit zou gaan!
Meteen!
En nu?
Liegvarken loser Brian doet dit weer niet!
Dus..... het is een liegkont!
LOSER! Brian is een LOSER
Alweer een leugenaar uit de getto!
Linkmichel
ssssssttttttttt ze ligt net aan het infuusquote:Op donderdag 5 april 2007 17:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind jouw posts altijd zo grappig he, het is net alsof je rechtstreeks vanuit een of ander gesticht aan het posten bent
Volgens mij hoorde ik van de week een verhaal over een homopaar die een restaurant hadden, en waar Brian heel veel steun aan heeft gehad, en waar hij heel veel om geeft.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:49 schreef Marelle het volgende:
Brian heeft een ongelofelijke hekel aan Eric, waarom?? Omdat Eric homo is, zoiets past niet in zijn cultuur en daar weet hij totaal niet mee om te gaan. In de ogen van Brian is homo zijn verwerpelijk, grrrrrr
Je wilt dus naar Big Brother.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:49 schreef Veulen het volgende:
Laten ze maar een paar van die dingen weghalen: geen internet meer, geen tv en geen krant/tijdschrift meer. Dan word het meteen al een stuk zwaarder. Dan willen ze weer dat het snel afgelopen inplaats van dat ze daar wel goed zitten.
ik begrijp niet waarom je geen hekel aan Eric zou mogen hebben en wel aan Brian Nastasia en Jaapquote:Op donderdag 5 april 2007 17:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik van de week een verhaal over een homopaar die een restaurant hadden, en waar Brian heel veel steun aan heeft gehad, en waar hij heel veel om geeft.
Dus dat gaat niet op.
Ja inderdaad, goed plan dat zou het spel wel ten goede komen denk ik.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:49 schreef Veulen het volgende:
Ze hebben het gewoon veel te leuk daar binnen. Wat is nou opsluiting als je van alles nog kan. Dan is het enige wat je niet hoeft te doen werken. Verder kunnen ze gewoon tv kijken, studeren, met vreemde mensen kletsen, de krant/tijdschrift lezen en internetten.
Laten ze maar een paar van die dingen weghalen: geen internet meer, geen tv en geen krant/tijdschrift meer. Dan word het meteen al een stuk zwaarder. Dan willen ze weer dat het snel afgelopen inplaats van dat ze daar wel goed zitten.
Er werd gezegd dat Brian per definitie een hekel aan homo's had, vandaar mijn antwoord.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:53 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik begrijp niet waarom je geen hekel aan Eric zou mogen hebben en wel aan Brian Nastasia en Jaap![]()
Sorry ik had op Marelle willen reagerenquote:Op donderdag 5 april 2007 17:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat Brian per definitie een hekel aan homo's had, vandaar mijn antwoord.
Ik zeg nergens dat je geen hekel aan Eric mag hebben, daar ging het helemaal niet over
Het is Nena of Nathanael . Ik denk nu toch Natahanel .quote:Op donderdag 5 april 2007 17:56 schreef scanman01 het volgende:
Huub denkt dat het Nicolaas is. Ik snap echt niet hoe hij daar bij komt. Hij weet toch dat Nicolaas nu een enorme hekel heeft aan dit soort programma's?? Blijkbaar niet. En Nicolaas gaat echt niet tussen dit stelletje zitten. Daar voelt hij zich te goed voor.
quote:Op donderdag 5 april 2007 17:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind jouw posts altijd zo grappig he, het is net alsof je rechtstreeks vanuit een of ander gesticht aan het posten bent
dan heb je 'mijn verhaal' niet begrepen........quote:Op donderdag 5 april 2007 17:53 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik begrijp niet waarom je geen hekel aan Eric zou mogen hebben en wel aan Brian Nastasia en Jaap![]()
Ahhh, ik snapte de link al nietquote:Op donderdag 5 april 2007 17:56 schreef Sporti het volgende:
[..]
Sorry ik had op Marelle willen reageren![]()
kan ook weer een taktische move zijn om te zeggen dat hij aan nicolaas denkt.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:56 schreef scanman01 het volgende:
Huub denkt dat het Nicolaas is. Ik snap echt niet hoe hij daar bij komt. Hij weet toch dat Nicolaas nu een enorme hekel heeft aan dit soort programma's?? Blijkbaar niet. En Nicolaas gaat echt niet tussen dit stelletje zitten. Daar voelt hij zich te goed voor.
Ik quote je alvast, voor als je vanavond of morgen ongelijk krijgtquote:Op donderdag 5 april 2007 17:56 schreef scanman01 het volgende:
Vanavon dkomt die miljonair zo wie zo niet, anders stond het allang op de tien site !quote:Op donderdag 5 april 2007 17:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik quote je alvast, voor als je vanavond of morgen ongelijk krijgt
Nu alleen nog ff schiften op kleurquote:Op donderdag 5 april 2007 17:24 schreef Leandra het volgende:
* Leandra zet ff een schaaltje Diazepammetjes op de COStafel...
M&M's Fokkertjes... 1 per persoon![]()
Dat denk ik ook ja.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:59 schreef havefun het volgende:
[..]
Vanavon dkomt die miljonair zo wie zo niet, anders stond het allang op de tien site !![]()
Nathanael zit net weer in een heftige relatie en dan zal hij weer het huis in gaan? Nee, geen kans op volgens mij. Hij heeft ook net de baan terug die hij vóór de gouden kooi had.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:57 schreef havefun het volgende:
[..]
Het is Nena of Nathanael . Ik denk nu toch Natahanel .
wel waar de A die zit ook overal inquote:Op donderdag 5 april 2007 17:59 schreef jacqjacq het volgende:
we zijn het met elkaar eens, de oude bewoner die terugkomt heet N.......
over de rest van de letters zijn we het nog niet eens
Bewoners, personeel en contactpunten voor extra's...quote:Op donderdag 5 april 2007 17:53 schreef havefun het volgende:
Ja inderdaad, goed plan dat zou het spel wel ten goede komen denk ik.
En dan ook geen brieven meer en gasten e.d. Puur de bewoners en verder niets.
brian pakt Tupac en gaat..... dichtenquote:Op donderdag 5 april 2007 18:01 schreef jacqjacq het volgende:
waarom heb je altijd veel boeken gelezen, omdat je niet geaccepteerd werd? vraagt brian aan huub.
jezus brian, lezen is gewoon leuk, had je dat nog niet door ?
6 tegen 4 kan het nooit worden omdat er eentje al unaniem is uitgestemd..maximaal 6-3 dus in de huidige situatiequote:Op donderdag 5 april 2007 17:35 schreef itsme het volgende:
Nee dat wordt hem niet en als die Marokkaanse jonger in het huis komt vermoed ik dat het 6 tegen 4 wordt.
Geen reden om de streams weer aan te zetten, maar wat niet is kan nog komen.... (Een nena?)![]()
Dat trek ik echt niet Nathanaelquote:Op donderdag 5 april 2007 17:57 schreef Tomahawk39 het volgende:
Zand zand en nog is zand wat er nu gestrooid word in onze ogen.................het word Nathanael.....................denk ik
Ik dacht dat ze midden in een oorlog zaten Huub en Brian maar dit gesprek gaat toch nog goedquote:Op donderdag 5 april 2007 18:06 schreef noekje het volgende:
Ik vind Brian gewoon een keer normaal lullen. Echt!
dat is nu blijkbaar het huub-effect,quote:Op donderdag 5 april 2007 18:06 schreef noekje het volgende:
Ik vind Brian gewoon een keer normaal lullen. Echt!
Jep. Ik heb hem twee keer een zooitje screenshots gestuurd van Lieke. Was hij wel blij mee.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:06 schreef Lieve het volgende:
Ben jij Erik uit Zwolle Scanman?
als we dan toch bezig zijn graag ook een verbod voor , dichten, zingen, gitaarspelen, neuken, draaien.............en wat kan die nog meer nietquote:Op donderdag 5 april 2007 18:05 schreef jacqjacq het volgende:
brian zou een lachverbod moeten krijgen, hij klinkt zo eng !!
dit is het strategische, aftastende gesprek tijdens de oorlog.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:07 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze midden in een oorlog zaten Huub en Brian maar dit gesprek gaat toch nog goed![]()
Ik kan Amanda op niet zinnigs betrappen, ook niet met Huub.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:07 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
dat is nu blijkbaar het huub-effect,
zelfs bij amanda komt er dan iets zinnigs uit
ademverbod ? dat werkt normaal gesproken het snelstequote:Op donderdag 5 april 2007 18:08 schreef Sporti het volgende:
[..]
als we dan toch bezig zijn graag ook een verbod voor , dichten, zingen, gitaarspelen, neuken, draaien.............en wat kan die nog meer niet![]()
Ga je 'm ook die semi-naaktfoto sturen van lieke?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep. Ik heb hem twee keer een zooitje screenshots gestuurd van Lieke. Was hij wel blij mee.
wel om even te kijken naar haar entree.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Als Nena komt, zet je dan de streams weer aan?
verbod op brian zijn.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:08 schreef Sporti het volgende:
[..]
als we dan toch bezig zijn graag ook een verbod voor , dichten, zingen, gitaarspelen, neuken, draaien.............en wat kan die nog meer niet![]()
liefe breian wil je met me duracellen ?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:11 schreef scanman01 het volgende:
Sinds wanneer krijgt Brian ook behoorlijk wat post dan? Die gaat toch niet opeens populair worden??
foutje. het is nu 4-3 en het gaat 5-3 worden.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:02 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
[..]
6 tegen 4 kan het nooit worden omdat er eentje al unaniem is uitgestemd..maximaal 6-3 dus in de huidige situatie
Brian heeft altijd al 'veel' post gekregen van die breezer-meisjes. Veel van die dates zijn hem ook blijven schrijven.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:11 schreef scanman01 het volgende:
Sinds wanneer krijgt Brian ook behoorlijk wat post dan? Die gaat toch niet opeens populair worden??
heerlijk hequote:Op donderdag 5 april 2007 18:14 schreef blomst het volgende:
Leuke brief van Kees en Pia, en die afkeurende blik van natasia
Ja dat heb je als je niets te verbergen hebt...quote:Op donderdag 5 april 2007 18:18 schreef beequeen het volgende:
Zo grappig dat SHE de post gezellig voorleest. Dat zie je BANJ nooit doen. Alleen onder elkaar.
Haar gezicht staat op onweer zo donker.quote:
Het wordt absoluut 4 - 4quote:Op donderdag 5 april 2007 18:13 schreef itsme het volgende:
[..]
foutje. het is nu 4-3 en het gaat 5-3 worden.
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:21 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Haar gezicht staat op onweer zo donker.
Eric doet alleen maar omdat ie dan denkt dat ie ook populair isquote:Op donderdag 5 april 2007 18:18 schreef beequeen het volgende:
Zo grappig dat SHE de post gezellig voorleest. Dat zie je BANJ nooit doen. Alleen onder elkaar.
Ik heb het over SHE, niet alleen Eric.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Eric doet alleen maar omdat ie dan denkt dat ie ook populair is![]()
Geloof ik helemaal niets van. Nicolaas kan niet tegen domme mensen en zal zich daarom alleen al aansluiten bij Huub. Maar Nicolaas komt toch niet. Die wil nog niet dood gevonden worden tussen dit stelletje.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Nicolaas heeft een hekel aan Huub
Jij denkt dus dat nena terug komt?quote:
ik schat Brian een stuk hoger in dan meelopertje Ericquote:Op donderdag 5 april 2007 18:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geloof ik helemaal niets van. Nicolaas kan niet tegen domme mensen
Dan wordt de verhouding mannen/vrouwen ook 5:3 ... Ook daarom ben ik zo goed als zeker dat Nena komt.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Jij denkt dus dat nena terug komt?
Ik hoop het maar ben bang dat het NL of Nousayir wordt.
Dan wordt het dus echt 5-3
Nee hoor, hij stond bovenaan, maar stort gelukkig weer lekker naar beneden.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop ook op Nicolaas en als hij het niet wordt dan maar Nena...quote:Op donderdag 5 april 2007 18:29 schreef Napster het volgende:
Nicolaas moet terugkomen
die is al een maandje of 4 weg, die heeft er wel weer zin in![]()
Ships, dat was een oude.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, hij stond bovenaan, maar stort gelukkig weer lekker naar beneden.
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=177729
Die polls vertrouw ik sowieso niet meer. Je kunt blijkbaar valsspelen, want bij ons staat/stond Brian bovenaan.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, hij stond bovenaan, maar stort gelukkig weer lekker naar beneden.
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=177729
Ook ik twijfel of Nicolaas zal komen. Maar als hij wel komt, sluit hij zich niet bij Brian en ook niet bij Huub aan. Nicolaas gaat zijn eigen gang, anderen mogen zich bij hem aansluiten. Hij is te dominant om zich bij anderen aan te sluiten........quote:Op donderdag 5 april 2007 18:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geloof ik helemaal niets van. Nicolaas kan niet tegen domme mensen en zal zich daarom alleen al aansluiten bij Huub. Maar Nicolaas komt toch niet. Die wil nog niet dood gevonden worden tussen dit stelletje.
Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan wordt de verhouding mannen/vrouwen ook 5:3
Daar zit gewoon iemand met de poll te vernaggelen... niemand die dat nog serieus neemt.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ships, dat was een oude.
Dit is de nieuwe
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=180605
![]()
![]()
Dat is het mooie van Nicolaas!!!quote:Op donderdag 5 april 2007 18:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ook ik twijfel of Nicolaas zal komen. Maar als hij wel komt, sluit hij zich niet bij Brian en ook niet bij Huub aan. Nicolaas gaat zijn eigen gang, anderen mogen zich bij hem aansluiten. Hij is te dominant om zich bij anderen aan te sluiten........
Tja internet! Dat was de eerste vraag die ik had bij de screening. Of er internet aanwezig zou zijn. antwoord: NEE absoluut geen pc`s of internet in de villa. Maar zoals je ziet staan ze er wel!!!quote:Op donderdag 5 april 2007 17:49 schreef Veulen het volgende:
Dat Jaap een man is, is ook nog niet bewezen.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:34 schreef qawl het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij?
de verhouding is nu 2 mannen (Brian, Jaap), 4 vrouwen (Natasia, Sylvia, Amanda, Eric) en 1 jochie (Huub)
tijd voor een extra mannelijke miljonair dus
dat vroeg ik net ook al maar is te on topicquote:Op donderdag 5 april 2007 18:36 schreef Varen het volgende:
Brian vindt het helemaal niet leuk, dat Amanda slaapt, hij zit haar gewoon wakker te kijken.
Waarom mag Amanda slapen?
Ze ligt te zonnen, uit de zonquote:Op donderdag 5 april 2007 18:32 schreef spookdiertje het volgende:
ik dacht dat er overdag niet geslapen mocht worden?
en wat doet amanda ?
Waar mogen we deze vragen posten?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:37 schreef spookdiertje het volgende:
[..]
dat vroeg ik net ook al maar is te on topic
Ik ga even in Amanda-modus:quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:34 schreef qawl het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij?
de verhouding is nu 2 mannen (Brian, Jaap), 4 vrouwen (Natasia, Sylvia, Amanda, Eric) en 1 jochie (Huub)
4 regels en hij gaat haar bewerkstelligen..quote:Op donderdag 5 april 2007 18:41 schreef beequeen het volgende:
Brainless heeft inspiratie, en schrijft een gedicht. De slapende Amanda is zijn muze.
Linkje?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:46 schreef Yollie het volgende:
Dus het wordt Nena! Dit staat vandaag op haar Hyves:
Wisten jullie al....
vandaag, 12:28, 56 x bekeken sinds 27/4
Dat ik me echt niet zomaar weg laat jagen!
Neens
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:46 schreef Yollie het volgende:
Wisten jullie al....
Neens
Kan ook slaan op het feit dat ze deze hyves van Tien offline moest halen, maar vaag is het wel.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:47 schreef Yollie het volgende:
http://gouden-nena.hyves.nl/blog/1741830/Wisten_jullie_al/-jVR/
Zou het? Het zou in ieder geval mijn 2 na favouriete keuze zijn. Nicolaas had ik op 1 en Nena op 2.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:46 schreef Yollie het volgende:
Wisten jullie al....
Neens
moet je nu niet met al je klonen nogeens hetzelfde posten ?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:34 schreef qawl het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij?
Zonder zeep zeker weer en vast niet langer dan 2 minuten.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga even in Amanda-modus:
Leuk! Een jongen of een meisje?
![]()
Brainless is een gedicht aan het bewerkstelligen en had dus even geen tijd om onder de douche bij haar te komen staan.quote:
Je kunt ook te ver gaan met je fotosoepen.quote:
Scan is aan het eten denk ikquote:Op donderdag 5 april 2007 18:53 schreef mootie het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat de cappers zaten te wachten tot ze misschien per ongeluk eventueel een ieniemini stukje borst van Nena konden cappen![]()
(Amanda staat weer een half uur in alleen een string voor de kast)
Dat halfbakken gekonijn van Brian en Amanda elke avond is lekker om naast te slapenquote:Op donderdag 5 april 2007 18:54 schreef botterfly het volgende:
Ik ben toch even wat dingen ongewild aan het combineren:
Huub geeft aan bij Natasia dat hij BI is,
Brian en Amanda willen de masterbedroom opeisen om te jeweetwellen.
Maar dat willen Huub en Erik dan toch ook?
En ik weet niet of je er zo blij mee moet zijn dat er 1 homo en 1 bi liggen te rommelen waar jij slaapt.
Ik ga Huub verdenken van een spelletje met dat zogenaamde uit de kast komen.
Dus Sylvia in de master! Hebben Jaap en Natasia de keuze. Brian en Amanda of Huub en Eric. Offfff Huub Erik en Amanda met een Para Brian die erbij staat te kijken.
quote:
Caps van Amanda's tieten zijn niet meer spannend. Ook ik neem er niet meer de moeite voor ........quote:
Wat is het verschil met twee hetero's die liggen te rommelen waar jij slaapt?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:54 schreef botterfly het volgende:
En ik weet niet of je er zo blij mee moet zijn dat er 1 homo en 1 bi liggen te rommelen waar jij slaapt.
ik dacht dat hetero's meer opgewonden raken van 2 hetero's of een lesbisch stel. 2 jongens is volgens mij minder erotisch om te zien wordt mij altijd voorgehouden.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is het verschil met twee hetero's die liggen te rommelen waar jij slaapt?
Ze zouden de sirene's niet alleen de eerste maandag van de maand af moeten laten gaan, maar ook elke dag om 18:45.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:00 schreef beequeen het volgende:
Voorlees alert, Zdngmw........I say no more.
echte hetero mannen vinden lebisch of een lekker wijf altijd leuk naar te kijkenquote:Op donderdag 5 april 2007 19:01 schreef botterfly het volgende:
[..]
ik dacht dat hetero's meer opgewonden raken van 2 hetero's of een lesbisch stel. 2 jongens is volgens mij minder erotisch om te zien wordt mij altijd voorgehouden.
Maar als je erbij moet slapen geloof ik dat er niets van dit wenselijk is.
Japio heeft daar een goede truc voor. Uit de wasmand halen en er deo over spuiten ...... Van Japio kun je nog leren.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:05 schreef beequeen het volgende:
Waarom ruikt toch bijna iedereen aan zijn kleding. Brainless nu ook weer. Vies is vies.
Ik zal het onthoudenquote:Op donderdag 5 april 2007 19:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio heeft daar een goede truc voor. Uit de wasmand halen en er deo over spuiten ...... Van Japio kun je nog leren.
Niet voor Brainless, als Mevr. D. Flens achter het stuur zit.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:07 schreef Sporti het volgende:
kauwgom ............das toch verboden?
Hoe krijgt Brian het verzonnen. Ik hoorde het hem ook zeggen........quote:Op donderdag 5 april 2007 19:06 schreef beequeen het volgende:
Huub zit heerlijk piano te spelen. maar volgens Brainless is het een voorgeprogrammeerd ding, hij heeft hem vanmiddag uitgelegd hoe de piano werk. Duhhhhhhhh.
Persoonlijk bezit toch ??quote:Op donderdag 5 april 2007 19:16 schreef Varen het volgende:
Wat doet Brian in Sil haar tas/kast i.v.m. de wodkafles
Heeft die illegaal binnengesmokkeldquote:Op donderdag 5 april 2007 19:15 schreef petraa het volgende:
Smerig dat kauwgom in de mond van Brian
Dat werd tijdquote:Op donderdag 5 april 2007 19:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Scan krijgt kotsneigingen van Amanda.
Regelsquote:Op donderdag 5 april 2007 19:18 schreef petraa het volgende:
Regel is/was geen kauwgom
De regels gelden alleen voor SHEquote:Op donderdag 5 april 2007 19:20 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Regels![]()
Als die nog enige waarde hebben in dit programma...
ETEN !!!!quote:Op donderdag 5 april 2007 19:03 schreef havefun het volgende:
[..]
Ze zouden de sirene's niet alleen de eerste maandag van de maand af moeten laten gaan, maar ook elke dag om 18:45.
Na het gesprekje net tussen Natasia en Brian denk ik dat het Nicolaas is. Nena haar berichtje is een bliksemafleider volgens mij.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:26 schreef Tissik het volgende:
Dus het is toch Nena die terugkomt?
Dat wordt vuurwerk, en Amoebe gaat volkomen uit haar "pan". Ligt de dwangbuis voor Brrrian al klaar? Staat het witte busje al gereed?
Ik seg, ik houdurvan!
![]()
![]()
![]()
Jammer, ik zie liever Nena dan Nicolaas terugkeren...quote:Op donderdag 5 april 2007 19:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Na het gesprekje net tussen Natasia en Brian denk ik dat het Nicolaas is. Nena haar berichtje is een bliksemafleider volgens mij.
Ze laten ons nu al 4 dagen wachten.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:26 schreef Tissik het volgende:
Dus het is toch Nena die terugkomt?
Dat wordt vuurwerk, en Amoebe gaat volkomen uit haar "pan". Ligt de dwangbuis voor Brrrian al klaar? Staat het witte busje al gereed?
Ik seg, ik houdurvan!
![]()
![]()
![]()
Ben je daar nog niet aan gewend. Alles wat Huub doet wordt direct afgestraft.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:28 schreef Yollie het volgende:
Wat een klote redactie
door dat slokje is huub nu een borrel kwijt.
Oh vast! Laurentien is ook een prinses geworden dus ik vind heel weinig verbazingwekkend meer.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:31 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Zijn er nu werkelijk mannen die dit mooi vinden ???
3 borrels per dagquote:Op donderdag 5 april 2007 19:31 schreef schatje het volgende:
Huub mag helemaal niet meer drinken?
Scanmannen glijden hier op!quote:Op donderdag 5 april 2007 19:31 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Ik als vrouwenliefhebster vind haar ook niet mooi!quote:Op donderdag 5 april 2007 19:31 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |