Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan wordt de verhouding mannen/vrouwen ook 5:3
Daar zit gewoon iemand met de poll te vernaggelen... niemand die dat nog serieus neemt.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ships, dat was een oude.
Dit is de nieuwe
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=180605
![]()
![]()
Dat is het mooie van Nicolaas!!!quote:Op donderdag 5 april 2007 18:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ook ik twijfel of Nicolaas zal komen. Maar als hij wel komt, sluit hij zich niet bij Brian en ook niet bij Huub aan. Nicolaas gaat zijn eigen gang, anderen mogen zich bij hem aansluiten. Hij is te dominant om zich bij anderen aan te sluiten........
Tja internet! Dat was de eerste vraag die ik had bij de screening. Of er internet aanwezig zou zijn. antwoord: NEE absoluut geen pc`s of internet in de villa. Maar zoals je ziet staan ze er wel!!!quote:Op donderdag 5 april 2007 17:49 schreef Veulen het volgende:
Laten ze maar een paar van die dingen weghalen: geen internet meer, geen tv en geen krant/tijdschrift meer. Dan word het meteen al een stuk zwaarder. Dan willen ze weer dat het snel afgelopen inplaats van dat ze daar wel goed zitten.
Dat Jaap een man is, is ook nog niet bewezen.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:34 schreef qawl het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij?
de verhouding is nu 2 mannen (Brian, Jaap), 4 vrouwen (Natasia, Sylvia, Amanda, Eric) en 1 jochie (Huub)
tijd voor een extra mannelijke miljonair dus
dat vroeg ik net ook al maar is te on topicquote:Op donderdag 5 april 2007 18:36 schreef Varen het volgende:
Brian vindt het helemaal niet leuk, dat Amanda slaapt, hij zit haar gewoon wakker te kijken.
Waarom mag Amanda slapen?
Ze ligt te zonnen, uit de zonquote:Op donderdag 5 april 2007 18:32 schreef spookdiertje het volgende:
ik dacht dat er overdag niet geslapen mocht worden?
en wat doet amanda ?
Waar mogen we deze vragen posten?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:37 schreef spookdiertje het volgende:
[..]
dat vroeg ik net ook al maar is te on topic
Ik ga even in Amanda-modus:quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:34 schreef qawl het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij?
de verhouding is nu 2 mannen (Brian, Jaap), 4 vrouwen (Natasia, Sylvia, Amanda, Eric) en 1 jochie (Huub)
4 regels en hij gaat haar bewerkstelligen..quote:Op donderdag 5 april 2007 18:41 schreef beequeen het volgende:
Brainless heeft inspiratie, en schrijft een gedicht. De slapende Amanda is zijn muze.
Linkje?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:46 schreef Yollie het volgende:
Dus het wordt Nena! Dit staat vandaag op haar Hyves:
Wisten jullie al....
vandaag, 12:28, 56 x bekeken sinds 27/4
Dat ik me echt niet zomaar weg laat jagen!
Neens
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:46 schreef Yollie het volgende:
Wisten jullie al....
Neens
Kan ook slaan op het feit dat ze deze hyves van Tien offline moest halen, maar vaag is het wel.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:47 schreef Yollie het volgende:
http://gouden-nena.hyves.nl/blog/1741830/Wisten_jullie_al/-jVR/
Zou het? Het zou in ieder geval mijn 2 na favouriete keuze zijn. Nicolaas had ik op 1 en Nena op 2.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:46 schreef Yollie het volgende:
Wisten jullie al....
Neens
moet je nu niet met al je klonen nogeens hetzelfde posten ?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:34 schreef qawl het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij?
Zonder zeep zeker weer en vast niet langer dan 2 minuten.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga even in Amanda-modus:
Leuk! Een jongen of een meisje?
![]()
Brainless is een gedicht aan het bewerkstelligen en had dus even geen tijd om onder de douche bij haar te komen staan.quote:
Je kunt ook te ver gaan met je fotosoepen.quote:
Scan is aan het eten denk ikquote:Op donderdag 5 april 2007 18:53 schreef mootie het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat de cappers zaten te wachten tot ze misschien per ongeluk eventueel een ieniemini stukje borst van Nena konden cappen![]()
(Amanda staat weer een half uur in alleen een string voor de kast)
Dat halfbakken gekonijn van Brian en Amanda elke avond is lekker om naast te slapenquote:Op donderdag 5 april 2007 18:54 schreef botterfly het volgende:
Ik ben toch even wat dingen ongewild aan het combineren:
Huub geeft aan bij Natasia dat hij BI is,
Brian en Amanda willen de masterbedroom opeisen om te jeweetwellen.
Maar dat willen Huub en Erik dan toch ook?
En ik weet niet of je er zo blij mee moet zijn dat er 1 homo en 1 bi liggen te rommelen waar jij slaapt.
Ik ga Huub verdenken van een spelletje met dat zogenaamde uit de kast komen.
Dus Sylvia in de master! Hebben Jaap en Natasia de keuze. Brian en Amanda of Huub en Eric. Offfff Huub Erik en Amanda met een Para Brian die erbij staat te kijken.
quote:
Caps van Amanda's tieten zijn niet meer spannend. Ook ik neem er niet meer de moeite voor ........quote:
Wat is het verschil met twee hetero's die liggen te rommelen waar jij slaapt?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:54 schreef botterfly het volgende:
En ik weet niet of je er zo blij mee moet zijn dat er 1 homo en 1 bi liggen te rommelen waar jij slaapt.
ik dacht dat hetero's meer opgewonden raken van 2 hetero's of een lesbisch stel. 2 jongens is volgens mij minder erotisch om te zien wordt mij altijd voorgehouden.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is het verschil met twee hetero's die liggen te rommelen waar jij slaapt?
Ze zouden de sirene's niet alleen de eerste maandag van de maand af moeten laten gaan, maar ook elke dag om 18:45.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:00 schreef beequeen het volgende:
Voorlees alert, Zdngmw........I say no more.
echte hetero mannen vinden lebisch of een lekker wijf altijd leuk naar te kijkenquote:Op donderdag 5 april 2007 19:01 schreef botterfly het volgende:
[..]
ik dacht dat hetero's meer opgewonden raken van 2 hetero's of een lesbisch stel. 2 jongens is volgens mij minder erotisch om te zien wordt mij altijd voorgehouden.
Maar als je erbij moet slapen geloof ik dat er niets van dit wenselijk is.
Japio heeft daar een goede truc voor. Uit de wasmand halen en er deo over spuiten ...... Van Japio kun je nog leren.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:05 schreef beequeen het volgende:
Waarom ruikt toch bijna iedereen aan zijn kleding. Brainless nu ook weer. Vies is vies.
Ik zal het onthoudenquote:Op donderdag 5 april 2007 19:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio heeft daar een goede truc voor. Uit de wasmand halen en er deo over spuiten ...... Van Japio kun je nog leren.
Niet voor Brainless, als Mevr. D. Flens achter het stuur zit.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:07 schreef Sporti het volgende:
kauwgom ............das toch verboden?
Hoe krijgt Brian het verzonnen. Ik hoorde het hem ook zeggen........quote:Op donderdag 5 april 2007 19:06 schreef beequeen het volgende:
Huub zit heerlijk piano te spelen. maar volgens Brainless is het een voorgeprogrammeerd ding, hij heeft hem vanmiddag uitgelegd hoe de piano werk. Duhhhhhhhh.
Persoonlijk bezit toch ??quote:Op donderdag 5 april 2007 19:16 schreef Varen het volgende:
Wat doet Brian in Sil haar tas/kast i.v.m. de wodkafles
Heeft die illegaal binnengesmokkeldquote:Op donderdag 5 april 2007 19:15 schreef petraa het volgende:
Smerig dat kauwgom in de mond van Brian
Dat werd tijdquote:Op donderdag 5 april 2007 19:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Scan krijgt kotsneigingen van Amanda.
Regelsquote:Op donderdag 5 april 2007 19:18 schreef petraa het volgende:
Regel is/was geen kauwgom
De regels gelden alleen voor SHEquote:Op donderdag 5 april 2007 19:20 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Regels![]()
Als die nog enige waarde hebben in dit programma...
ETEN !!!!quote:Op donderdag 5 april 2007 19:03 schreef havefun het volgende:
[..]
Ze zouden de sirene's niet alleen de eerste maandag van de maand af moeten laten gaan, maar ook elke dag om 18:45.
Na het gesprekje net tussen Natasia en Brian denk ik dat het Nicolaas is. Nena haar berichtje is een bliksemafleider volgens mij.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:26 schreef Tissik het volgende:
Dus het is toch Nena die terugkomt?
Dat wordt vuurwerk, en Amoebe gaat volkomen uit haar "pan". Ligt de dwangbuis voor Brrrian al klaar? Staat het witte busje al gereed?
Ik seg, ik houdurvan!
![]()
![]()
![]()
Jammer, ik zie liever Nena dan Nicolaas terugkeren...quote:Op donderdag 5 april 2007 19:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Na het gesprekje net tussen Natasia en Brian denk ik dat het Nicolaas is. Nena haar berichtje is een bliksemafleider volgens mij.
Ze laten ons nu al 4 dagen wachten.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:26 schreef Tissik het volgende:
Dus het is toch Nena die terugkomt?
Dat wordt vuurwerk, en Amoebe gaat volkomen uit haar "pan". Ligt de dwangbuis voor Brrrian al klaar? Staat het witte busje al gereed?
Ik seg, ik houdurvan!
![]()
![]()
![]()
Ben je daar nog niet aan gewend. Alles wat Huub doet wordt direct afgestraft.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:28 schreef Yollie het volgende:
Wat een klote redactie
door dat slokje is huub nu een borrel kwijt.
Oh vast! Laurentien is ook een prinses geworden dus ik vind heel weinig verbazingwekkend meer.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:31 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Zijn er nu werkelijk mannen die dit mooi vinden ???
3 borrels per dagquote:Op donderdag 5 april 2007 19:31 schreef schatje het volgende:
Huub mag helemaal niet meer drinken?
Scanmannen glijden hier op!quote:Op donderdag 5 april 2007 19:31 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Zijn er nu werkelijk mannen die dit mooi vinden ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |