Sorry ik had op Marelle willen reagerenquote:Op donderdag 5 april 2007 17:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat Brian per definitie een hekel aan homo's had, vandaar mijn antwoord.
Ik zeg nergens dat je geen hekel aan Eric mag hebben, daar ging het helemaal niet over
Het is Nena of Nathanael . Ik denk nu toch Natahanel .quote:Op donderdag 5 april 2007 17:56 schreef scanman01 het volgende:
Huub denkt dat het Nicolaas is. Ik snap echt niet hoe hij daar bij komt. Hij weet toch dat Nicolaas nu een enorme hekel heeft aan dit soort programma's?? Blijkbaar niet. En Nicolaas gaat echt niet tussen dit stelletje zitten. Daar voelt hij zich te goed voor.
quote:Op donderdag 5 april 2007 17:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind jouw posts altijd zo grappig he, het is net alsof je rechtstreeks vanuit een of ander gesticht aan het posten bent
dan heb je 'mijn verhaal' niet begrepen........quote:Op donderdag 5 april 2007 17:53 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik begrijp niet waarom je geen hekel aan Eric zou mogen hebben en wel aan Brian Nastasia en Jaap![]()
Ahhh, ik snapte de link al nietquote:Op donderdag 5 april 2007 17:56 schreef Sporti het volgende:
[..]
Sorry ik had op Marelle willen reageren![]()
kan ook weer een taktische move zijn om te zeggen dat hij aan nicolaas denkt.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:56 schreef scanman01 het volgende:
Huub denkt dat het Nicolaas is. Ik snap echt niet hoe hij daar bij komt. Hij weet toch dat Nicolaas nu een enorme hekel heeft aan dit soort programma's?? Blijkbaar niet. En Nicolaas gaat echt niet tussen dit stelletje zitten. Daar voelt hij zich te goed voor.
Ik quote je alvast, voor als je vanavond of morgen ongelijk krijgtquote:Op donderdag 5 april 2007 17:56 schreef scanman01 het volgende:
Vanavon dkomt die miljonair zo wie zo niet, anders stond het allang op de tien site !quote:Op donderdag 5 april 2007 17:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik quote je alvast, voor als je vanavond of morgen ongelijk krijgt
Nu alleen nog ff schiften op kleurquote:Op donderdag 5 april 2007 17:24 schreef Leandra het volgende:
* Leandra zet ff een schaaltje Diazepammetjes op de COStafel...
M&M's Fokkertjes... 1 per persoon![]()
Dat denk ik ook ja.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:59 schreef havefun het volgende:
[..]
Vanavon dkomt die miljonair zo wie zo niet, anders stond het allang op de tien site !![]()
Nathanael zit net weer in een heftige relatie en dan zal hij weer het huis in gaan? Nee, geen kans op volgens mij. Hij heeft ook net de baan terug die hij vóór de gouden kooi had.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:57 schreef havefun het volgende:
[..]
Het is Nena of Nathanael . Ik denk nu toch Natahanel .
wel waar de A die zit ook overal inquote:Op donderdag 5 april 2007 17:59 schreef jacqjacq het volgende:
we zijn het met elkaar eens, de oude bewoner die terugkomt heet N.......
over de rest van de letters zijn we het nog niet eens
Bewoners, personeel en contactpunten voor extra's...quote:Op donderdag 5 april 2007 17:53 schreef havefun het volgende:
Ja inderdaad, goed plan dat zou het spel wel ten goede komen denk ik.
En dan ook geen brieven meer en gasten e.d. Puur de bewoners en verder niets.
brian pakt Tupac en gaat..... dichtenquote:Op donderdag 5 april 2007 18:01 schreef jacqjacq het volgende:
waarom heb je altijd veel boeken gelezen, omdat je niet geaccepteerd werd? vraagt brian aan huub.
jezus brian, lezen is gewoon leuk, had je dat nog niet door ?
6 tegen 4 kan het nooit worden omdat er eentje al unaniem is uitgestemd..maximaal 6-3 dus in de huidige situatiequote:Op donderdag 5 april 2007 17:35 schreef itsme het volgende:
Nee dat wordt hem niet en als die Marokkaanse jonger in het huis komt vermoed ik dat het 6 tegen 4 wordt.
Geen reden om de streams weer aan te zetten, maar wat niet is kan nog komen.... (Een nena?)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |