Er is niks mis mee, je hebt gedaan wat nodig was dusquote:Op donderdag 5 april 2007 17:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee? Ik ben vast niet de enige die de lust tot het openen van COSsen meteen al bij een van de eerste keren is vergaan.
Ik ben bang van niet, Brainless wil Jaap er niet uitstemmen.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:15 schreef Black_king het volgende:
Huub vertelt dat hij een ontslagronde voor Jaap heeft aangevraagd, zou het er nu van komen dat Jaap weggaat ?
Huh? waarom zegt huub niet nee jaap was de laatste en dat was de afspraak?quote:Op donderdag 5 april 2007 17:13 schreef scanman01 het volgende:
Brian probeert Huub over te halen Eric vanavond weg te stemmen. Het werd tijd dat hij een poging deed. Huub lult aardig met hem mee trouwensBrian gaat er vast intrappen.
Hij heeft de beleefheid om dit gewauwel aan te horen.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:19 schreef Lieve het volgende:
Dat Huub hier zijn tijd aan verdoet!
Pure vervuiling om te 'praten' met rat!
Ga iets nuttigs doen Huub!
Hou eens op met deze flauwekul
Les één om de toneelhaak te ontwijken: Zorg voor "goede" gesprekken....quote:Op donderdag 5 april 2007 17:19 schreef Lieve het volgende:
Dat Huub hier zijn tijd aan verdoet!
Pure vervuiling om te 'praten' met rat!
Ga iets nuttigs doen Huub!
Hou eens op met deze flauwekul
Hee, een cap van knappe Huubquote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 17:20 schreef Katewalker het volgende:
Jaap en Amanda samen in de sauna. Amanda zegt dat ze even gaat plassen. Ze loopt de sauna uit regelrecht het zwembad in en zwemt een paar rondjes en gaat daarna de sauna weer in.![]()
Jammer. kans gemist vind ik dat dan.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft de beleefheid om dit gewauwel aan te horen.
Ik vind dat snorretje echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:21 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Hee, een cap van knappe Huubjammer dat hij nu net hier een raar hoofd trekt..
![]()
Huub doet nu idd een poging om Jaap weg te krijgen. Gaat niet lukken ben ik bang, want Eric komt op de stoel te zitten en niet Jaap. Dat is het voordeel van Natasia, Brian, Jaap en Amanda. Ze hebben 4 stemmen en Huub, Sylvia en Eric maar 3.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Huh? waarom zegt huub niet nee jaap was de laatste en dat was de afspraak?
KNAPquote:Op donderdag 5 april 2007 17:21 schreef Katewalker het volgende:
[..]
![]()
Ik vond het juist een hele mooie.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:21 schreef Katewalker het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 17:20 schreef Katewalker het volgende:
Jaap en Amanda samen in de sauna. Amanda zegt dat ze even gaat plassen. Ze loopt de sauna uit regelrecht het zwembad in en zwemt een paar rondjes en gaat daarna de sauna weer in.![]()
Ik vind dat snorretje en sikje best wel primaquote:Op donderdag 5 april 2007 17:23 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind dat snorretje echt verschrikkelijk.![]()
Dank je. Mama Leandra....quote:Op donderdag 5 april 2007 17:24 schreef Leandra het volgende:
* Leandra zet ff een schaaltje Diazepammetjes op de COStafel...
M&M's Fokkertjes... 1 per persoon![]()
en die andere 3 zitten zo onder brian zijn slof dat ze Jaap er in willen houden ondanks dat ze helemaal niets met hem hebben?quote:Op donderdag 5 april 2007 17:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub doet nu idd een poging om Jaap weg te krijgen. Gaat niet lukken ben ik bang, want Eric komt op de stoel te zitten en niet Jaap. Dat is het voordeel van Natasia, Brian, Jaap en Amanda. Ze hebben 4 stemmen en Huub, Sylvia en Eric maar 3.
Ja maar jij bent een man.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind dat snorretje en sikje best wel prima
Ach, we krijgen weer eens een nutteloze ontslagronde dus een beetje bitchen zit er iig nog wel in.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:29 schreef schatje het volgende:
Het zal wel een saaie avond worden. En van de Febo zullen we wel niets meer horen over Amanda's uitspraken over Eric.
Ik vrees het ook. Wat voor nut hebben deze ontslagronde's, totaal niets en dat begrijpt Brian niet. Jaap eruit Brian, tjonge jonge zo moeilijk is dat toch nietquote:Op donderdag 5 april 2007 17:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, we krijgen weer eens een nutteloze ontslagronde dus een beetje bitchen zit er iig nog wel in.
Als Nena komt, zet je dan de streams weer aan?quote:Op donderdag 5 april 2007 17:35 schreef itsme het volgende:
Nee dat wordt hem niet en als die Marokkaanse jonger in het huis komt vermoed ik dat het 6 tegen 4 wordt.
Geen reden om de streams weer aan te zetten, maar wat niet is kan nog komen.... (Een nena?)![]()
De gekte ongecontroleerde afkeer spat er vanaf.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:16 schreef Lieve het volgende:
Brian kan zich weer eens niet aan een afspraak houden!
Meerdere keren heeft Brian zijn woord gegeven, zelfs zelf bij iedereen opgezocht dat de laatste bewoner eruit zou gaan!
Meteen!
En nu?
Liegvarken loser Brian doet dit weer niet!
Dus..... het is een liegkont!
LOSER! Brian is een LOSER
Alweer een leugenaar uit de getto!
Linkmichel
Dat is juist heel moeilijk voor Brian... dan blijft hij over met zijn neukertje en Natasia... en hoe lang hij op zijn neukertje kan bouwen weet hij sowieso niet en Natasia is hem overduidelijk zat aan t worden...quote:Op donderdag 5 april 2007 17:36 schreef Marelle het volgende:
[..]
Ik vrees het ook. Wat voor nut hebben deze ontslagronde's, totaal niets en dat begrijpt Brian niet. Jaap eruit Brian, tjonge jonge zo moeilijk is dat toch niet![]()
Ik heb het gevoel dat Brian heel goed meelult. Brian gaat echt jaap er nooit uitstemmen. Net zo min als Huub Eric eruit gaat stemmen.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:36 schreef Dogga het volgende:
Huub lult goed mee, hij haalt brian nog bijna over volgens mij
Ik had al een schaaltje Diazepammetjes M&M's neergezetquote:Op donderdag 5 april 2007 17:37 schreef Gert het volgende:
[..]
De gekte ongecontroleerde afkeer spat er vanaf.![]()
En dat weten ze van elkaar uiteraard.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Brian heel goed meelult. Brian gaat echt jaap er nooit uitstemmen. Net zo min als Huub Eric eruit gaat stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |