tja is ook waar.......quote:Op donderdag 5 april 2007 17:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is juist heel moeilijk voor Brian... dan blijft hij over met zijn neukertje en Natasia... en hoe lang hij op zijn neukertje kan bouwen weet hij sowieso niet en Natasia is hem overduidelijk zat aan t worden...
Ergo: Brian heeft Jaap nodig
Ik vind jouw posts altijd zo grappig he, het is net alsof je rechtstreeks vanuit een of ander gesticht aan het posten bentquote:Op donderdag 5 april 2007 17:16 schreef Lieve het volgende:
Brian kan zich weer eens niet aan een afspraak houden!
Meerdere keren heeft Brian zijn woord gegeven, zelfs zelf bij iedereen opgezocht dat de laatste bewoner eruit zou gaan!
Meteen!
En nu?
Liegvarken loser Brian doet dit weer niet!
Dus..... het is een liegkont!
LOSER! Brian is een LOSER
Alweer een leugenaar uit de getto!
Linkmichel
ssssssttttttttt ze ligt net aan het infuusquote:Op donderdag 5 april 2007 17:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind jouw posts altijd zo grappig he, het is net alsof je rechtstreeks vanuit een of ander gesticht aan het posten bent
Volgens mij hoorde ik van de week een verhaal over een homopaar die een restaurant hadden, en waar Brian heel veel steun aan heeft gehad, en waar hij heel veel om geeft.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:49 schreef Marelle het volgende:
Brian heeft een ongelofelijke hekel aan Eric, waarom?? Omdat Eric homo is, zoiets past niet in zijn cultuur en daar weet hij totaal niet mee om te gaan. In de ogen van Brian is homo zijn verwerpelijk, grrrrrr
Je wilt dus naar Big Brother.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:49 schreef Veulen het volgende:
Laten ze maar een paar van die dingen weghalen: geen internet meer, geen tv en geen krant/tijdschrift meer. Dan word het meteen al een stuk zwaarder. Dan willen ze weer dat het snel afgelopen inplaats van dat ze daar wel goed zitten.
ik begrijp niet waarom je geen hekel aan Eric zou mogen hebben en wel aan Brian Nastasia en Jaapquote:Op donderdag 5 april 2007 17:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik van de week een verhaal over een homopaar die een restaurant hadden, en waar Brian heel veel steun aan heeft gehad, en waar hij heel veel om geeft.
Dus dat gaat niet op.
Ja inderdaad, goed plan dat zou het spel wel ten goede komen denk ik.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:49 schreef Veulen het volgende:
Ze hebben het gewoon veel te leuk daar binnen. Wat is nou opsluiting als je van alles nog kan. Dan is het enige wat je niet hoeft te doen werken. Verder kunnen ze gewoon tv kijken, studeren, met vreemde mensen kletsen, de krant/tijdschrift lezen en internetten.
Laten ze maar een paar van die dingen weghalen: geen internet meer, geen tv en geen krant/tijdschrift meer. Dan word het meteen al een stuk zwaarder. Dan willen ze weer dat het snel afgelopen inplaats van dat ze daar wel goed zitten.
Er werd gezegd dat Brian per definitie een hekel aan homo's had, vandaar mijn antwoord.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:53 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik begrijp niet waarom je geen hekel aan Eric zou mogen hebben en wel aan Brian Nastasia en Jaap![]()
Sorry ik had op Marelle willen reagerenquote:Op donderdag 5 april 2007 17:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat Brian per definitie een hekel aan homo's had, vandaar mijn antwoord.
Ik zeg nergens dat je geen hekel aan Eric mag hebben, daar ging het helemaal niet over
Het is Nena of Nathanael . Ik denk nu toch Natahanel .quote:Op donderdag 5 april 2007 17:56 schreef scanman01 het volgende:
Huub denkt dat het Nicolaas is. Ik snap echt niet hoe hij daar bij komt. Hij weet toch dat Nicolaas nu een enorme hekel heeft aan dit soort programma's?? Blijkbaar niet. En Nicolaas gaat echt niet tussen dit stelletje zitten. Daar voelt hij zich te goed voor.
quote:Op donderdag 5 april 2007 17:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind jouw posts altijd zo grappig he, het is net alsof je rechtstreeks vanuit een of ander gesticht aan het posten bent
dan heb je 'mijn verhaal' niet begrepen........quote:Op donderdag 5 april 2007 17:53 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik begrijp niet waarom je geen hekel aan Eric zou mogen hebben en wel aan Brian Nastasia en Jaap![]()
Ahhh, ik snapte de link al nietquote:Op donderdag 5 april 2007 17:56 schreef Sporti het volgende:
[..]
Sorry ik had op Marelle willen reageren![]()
kan ook weer een taktische move zijn om te zeggen dat hij aan nicolaas denkt.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:56 schreef scanman01 het volgende:
Huub denkt dat het Nicolaas is. Ik snap echt niet hoe hij daar bij komt. Hij weet toch dat Nicolaas nu een enorme hekel heeft aan dit soort programma's?? Blijkbaar niet. En Nicolaas gaat echt niet tussen dit stelletje zitten. Daar voelt hij zich te goed voor.
Ik quote je alvast, voor als je vanavond of morgen ongelijk krijgtquote:Op donderdag 5 april 2007 17:56 schreef scanman01 het volgende:
Vanavon dkomt die miljonair zo wie zo niet, anders stond het allang op de tien site !quote:Op donderdag 5 april 2007 17:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik quote je alvast, voor als je vanavond of morgen ongelijk krijgt
Nu alleen nog ff schiften op kleurquote:Op donderdag 5 april 2007 17:24 schreef Leandra het volgende:
* Leandra zet ff een schaaltje Diazepammetjes op de COStafel...
M&M's Fokkertjes... 1 per persoon![]()
Dat denk ik ook ja.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:59 schreef havefun het volgende:
[..]
Vanavon dkomt die miljonair zo wie zo niet, anders stond het allang op de tien site !![]()
Nathanael zit net weer in een heftige relatie en dan zal hij weer het huis in gaan? Nee, geen kans op volgens mij. Hij heeft ook net de baan terug die hij vóór de gouden kooi had.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:57 schreef havefun het volgende:
[..]
Het is Nena of Nathanael . Ik denk nu toch Natahanel .
wel waar de A die zit ook overal inquote:Op donderdag 5 april 2007 17:59 schreef jacqjacq het volgende:
we zijn het met elkaar eens, de oude bewoner die terugkomt heet N.......
over de rest van de letters zijn we het nog niet eens
Bewoners, personeel en contactpunten voor extra's...quote:Op donderdag 5 april 2007 17:53 schreef havefun het volgende:
Ja inderdaad, goed plan dat zou het spel wel ten goede komen denk ik.
En dan ook geen brieven meer en gasten e.d. Puur de bewoners en verder niets.
brian pakt Tupac en gaat..... dichtenquote:Op donderdag 5 april 2007 18:01 schreef jacqjacq het volgende:
waarom heb je altijd veel boeken gelezen, omdat je niet geaccepteerd werd? vraagt brian aan huub.
jezus brian, lezen is gewoon leuk, had je dat nog niet door ?
6 tegen 4 kan het nooit worden omdat er eentje al unaniem is uitgestemd..maximaal 6-3 dus in de huidige situatiequote:Op donderdag 5 april 2007 17:35 schreef itsme het volgende:
Nee dat wordt hem niet en als die Marokkaanse jonger in het huis komt vermoed ik dat het 6 tegen 4 wordt.
Geen reden om de streams weer aan te zetten, maar wat niet is kan nog komen.... (Een nena?)![]()
Dat trek ik echt niet Nathanaelquote:Op donderdag 5 april 2007 17:57 schreef Tomahawk39 het volgende:
Zand zand en nog is zand wat er nu gestrooid word in onze ogen.................het word Nathanael.....................denk ik
Ik dacht dat ze midden in een oorlog zaten Huub en Brian maar dit gesprek gaat toch nog goedquote:Op donderdag 5 april 2007 18:06 schreef noekje het volgende:
Ik vind Brian gewoon een keer normaal lullen. Echt!
dat is nu blijkbaar het huub-effect,quote:Op donderdag 5 april 2007 18:06 schreef noekje het volgende:
Ik vind Brian gewoon een keer normaal lullen. Echt!
Jep. Ik heb hem twee keer een zooitje screenshots gestuurd van Lieke. Was hij wel blij mee.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:06 schreef Lieve het volgende:
Ben jij Erik uit Zwolle Scanman?
als we dan toch bezig zijn graag ook een verbod voor , dichten, zingen, gitaarspelen, neuken, draaien.............en wat kan die nog meer nietquote:Op donderdag 5 april 2007 18:05 schreef jacqjacq het volgende:
brian zou een lachverbod moeten krijgen, hij klinkt zo eng !!
dit is het strategische, aftastende gesprek tijdens de oorlog.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:07 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze midden in een oorlog zaten Huub en Brian maar dit gesprek gaat toch nog goed![]()
Ik kan Amanda op niet zinnigs betrappen, ook niet met Huub.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:07 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
dat is nu blijkbaar het huub-effect,
zelfs bij amanda komt er dan iets zinnigs uit
ademverbod ? dat werkt normaal gesproken het snelstequote:Op donderdag 5 april 2007 18:08 schreef Sporti het volgende:
[..]
als we dan toch bezig zijn graag ook een verbod voor , dichten, zingen, gitaarspelen, neuken, draaien.............en wat kan die nog meer niet![]()
Ga je 'm ook die semi-naaktfoto sturen van lieke?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep. Ik heb hem twee keer een zooitje screenshots gestuurd van Lieke. Was hij wel blij mee.
wel om even te kijken naar haar entree.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Als Nena komt, zet je dan de streams weer aan?
verbod op brian zijn.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:08 schreef Sporti het volgende:
[..]
als we dan toch bezig zijn graag ook een verbod voor , dichten, zingen, gitaarspelen, neuken, draaien.............en wat kan die nog meer niet![]()
liefe breian wil je met me duracellen ?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:11 schreef scanman01 het volgende:
Sinds wanneer krijgt Brian ook behoorlijk wat post dan? Die gaat toch niet opeens populair worden??
foutje. het is nu 4-3 en het gaat 5-3 worden.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:02 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
[..]
6 tegen 4 kan het nooit worden omdat er eentje al unaniem is uitgestemd..maximaal 6-3 dus in de huidige situatie
Brian heeft altijd al 'veel' post gekregen van die breezer-meisjes. Veel van die dates zijn hem ook blijven schrijven.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:11 schreef scanman01 het volgende:
Sinds wanneer krijgt Brian ook behoorlijk wat post dan? Die gaat toch niet opeens populair worden??
heerlijk hequote:Op donderdag 5 april 2007 18:14 schreef blomst het volgende:
Leuke brief van Kees en Pia, en die afkeurende blik van natasia
Ja dat heb je als je niets te verbergen hebt...quote:Op donderdag 5 april 2007 18:18 schreef beequeen het volgende:
Zo grappig dat SHE de post gezellig voorleest. Dat zie je BANJ nooit doen. Alleen onder elkaar.
Haar gezicht staat op onweer zo donker.quote:
Het wordt absoluut 4 - 4quote:Op donderdag 5 april 2007 18:13 schreef itsme het volgende:
[..]
foutje. het is nu 4-3 en het gaat 5-3 worden.
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:21 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Haar gezicht staat op onweer zo donker.
Eric doet alleen maar omdat ie dan denkt dat ie ook populair isquote:Op donderdag 5 april 2007 18:18 schreef beequeen het volgende:
Zo grappig dat SHE de post gezellig voorleest. Dat zie je BANJ nooit doen. Alleen onder elkaar.
Ik heb het over SHE, niet alleen Eric.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Eric doet alleen maar omdat ie dan denkt dat ie ook populair is![]()
Geloof ik helemaal niets van. Nicolaas kan niet tegen domme mensen en zal zich daarom alleen al aansluiten bij Huub. Maar Nicolaas komt toch niet. Die wil nog niet dood gevonden worden tussen dit stelletje.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Nicolaas heeft een hekel aan Huub
Jij denkt dus dat nena terug komt?quote:
ik schat Brian een stuk hoger in dan meelopertje Ericquote:Op donderdag 5 april 2007 18:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geloof ik helemaal niets van. Nicolaas kan niet tegen domme mensen
Dan wordt de verhouding mannen/vrouwen ook 5:3 ... Ook daarom ben ik zo goed als zeker dat Nena komt.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Jij denkt dus dat nena terug komt?
Ik hoop het maar ben bang dat het NL of Nousayir wordt.
Dan wordt het dus echt 5-3
Nee hoor, hij stond bovenaan, maar stort gelukkig weer lekker naar beneden.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop ook op Nicolaas en als hij het niet wordt dan maar Nena...quote:Op donderdag 5 april 2007 18:29 schreef Napster het volgende:
Nicolaas moet terugkomen
die is al een maandje of 4 weg, die heeft er wel weer zin in![]()
Ships, dat was een oude.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, hij stond bovenaan, maar stort gelukkig weer lekker naar beneden.
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=177729
Die polls vertrouw ik sowieso niet meer. Je kunt blijkbaar valsspelen, want bij ons staat/stond Brian bovenaan.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, hij stond bovenaan, maar stort gelukkig weer lekker naar beneden.
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=177729
Ook ik twijfel of Nicolaas zal komen. Maar als hij wel komt, sluit hij zich niet bij Brian en ook niet bij Huub aan. Nicolaas gaat zijn eigen gang, anderen mogen zich bij hem aansluiten. Hij is te dominant om zich bij anderen aan te sluiten........quote:Op donderdag 5 april 2007 18:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geloof ik helemaal niets van. Nicolaas kan niet tegen domme mensen en zal zich daarom alleen al aansluiten bij Huub. Maar Nicolaas komt toch niet. Die wil nog niet dood gevonden worden tussen dit stelletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |