Michael kan ook, en zal waarschijnlijker Lamey zijn, als er al iets van waar is.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:34 schreef PizzaSalami het volgende:
Hoe weten jullie dan dat dit over Reiziger gaat?
Was ook maar een beetje gegis van mijn kantquote:Op donderdag 5 april 2007 11:38 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Michael kan ook, en zal waarschijnlijker Lamey zijn, als er al iets van waar is.![]()
maar ik denk dat Lamey wel één van de belangrijkste kandidaten is jaquote:Op donderdag 5 april 2007 11:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Was ook maar een beetje gegis van mijn kant![]()
Van mij daarvoor ook al, maar ik zou niet weten wie het anders zou moeten zijn?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Was ook maar een beetje gegis van mijn kant![]()
Vayrinen is kandidaat nummer 1 lijkt me, die heeft het wel gezien in Eindhoven, zeker onder Koeman. Reiziger, Lamey en Addo zou ook kunnen. Cocu lijkt me zeer onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:44 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Van mij daarvoor ook al, maar ik zou niet weten wie het anders zou moeten zijn?
Cocu misschien?
Inderdaad. Het zou best om Cocu kunnen gaan. En misschien Beerensquote:Op donderdag 5 april 2007 12:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vayrinen gaat toch op zeker naar het buitenland in de zomer?
Ik geloof nooit dat Cocu zichzelf bij welke club dan ook zou aanbieden.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Inderdaad. Het zou best om Cocu kunnen gaan. En misschien Beerens.
Als er voor 31 augustus geen andere centrumverdedigers gehaald zijn, en als Alex dan vertrokken is bij PSV, is die kans best groot ja.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:21 schreef AminBen het volgende:
Is Aldices nou de 'opvolger' van Alex voor volgend seizoen?![]()
Daar heb je een punt. Dan Lamey, Reiziger en Addoquote:Op donderdag 5 april 2007 12:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat Cocu zichzelf bij welke club dan ook zou aanbieden.
Hij wou ook een basisplaats.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:05 schreef rubbereend het volgende:
Vayrynen vond ik trouwens dinsdg één van de minst slechte bij PSV, van hem ging tenminste nog dreiging uit bovendien toonde hij wel inzet!
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:37 schreef Lemming22 het volgende:
Toch altijd weer lachen met Mister Plank-voor-mijn-kop Scheringa. Die denkt echt dat ze de beste van de wereld zijn![]()
Misschien moet hij samen met Van Gaal en Ten Cate stand-up comedy gaan doen.
Moet PSV-Liverpool zijnquote:Laatst gespeelde wedstrijd:
NAC - PSV
Datum: 3 april 2007
Uitslag: 0-3 (0-1)
Scoreverloop:
0-1 Gerrard ('27)
0-2 Riise ('49)
0-3 Crouch ('63)
0 euro om precies te zijn...quote:Op donderdag 5 april 2007 12:54 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
![]()
Ik zou het trouwens niet erg vinden als Addo, danwel Reiziger, danwel Lamey weg zou gaan. Het beetje geld wat we er eventueel voor vangen is mooi meegenomen.
Toen was ik er blij mee.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:11 schreef ruud.nl het volgende:
Deze competitie is hetzelfde als het formule 1 kampioenschap van vorig jaar.
Alonso die mijlenver voorstaat, Schumacher die érg dichtbij komt, maar het uiteindelijk net niet haalt.
Mooi scenario.![]()
Zelfs daar werd het uiteindelijk niet zo heel close, als het nu dreigt te worden.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:11 schreef ruud.nl het volgende:
Deze competitie is hetzelfde als het formule 1 kampioenschap van vorig jaar.
Alonso die mijlenver voorstaat, Schumacher die érg dichtbij komt, maar het uiteindelijk net niet haalt.
Mooi scenario.![]()
Als het goed loopt, valt er niets te trollen (behalve over de speelstijl). Nu is het een speeltuin voor de kinderachtige users.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:17 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zelfs daar werd het uiteindelijk niet zo heel close, als het nu dreigt te worden.
Als de bank vertrekt, moet daar natuurlijk nog vervanging voor komen. Ben benieuwd of we volgend jaar in de breedte erop vooruitgaan.
Wat lopen deze topics hard de laatste tijd zeg trouwens
valt mee, geen scheuringing, kan NEC nog niet spelen, maar daarna waarschijnlijk wel gewoonquote:Op donderdag 5 april 2007 12:42 schreef TIM-846 het volgende:
Is er al wat bekend over de kwetsuur van Farfan?
Valt nog wel mee. Het is gewoon zo dat over een verloren wedstrijd vaak meer na te praten valt dan dat je een regelmatige zege boekt.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als het goed loopt, valt er niets te trollen (behalve over de speelstijl). Nu is het een speeltuin voor de kinderachtige users.
Pfoe, dan heeft PSV wel een probleem denk ik. Wie moet er dan gaan scorenquote:Op donderdag 5 april 2007 13:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
valt mee, geen scheuringing, kan NEC nog niet spelen, maar daarna waarschijnlijk wel gewoon
Zeefuikquote:Op donderdag 5 april 2007 13:33 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Pfoe, dan heeft PSV wel een probleem denk ik. Wie moet er dan gaan scoren
Konéquote:Op donderdag 5 april 2007 13:33 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Eigen doelpunt NECquote:Op donderdag 5 april 2007 13:33 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Beerensquote:
laatste 6 keer NEC - PSV waren: 2-4, 0-4, 0-5, 2-3, 0-3, 0-2 dus die slechte herrinering moet je maar verdringenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:04 schreef mcyodogg het volgende:
Altijd als ik aan NEC-PSV denk, komen er slechte herinneringen. NEC dat met 2-1 won, en dat uiteraard een week aan moest horen op school in Nijmegen. Rene van Rijswijk die nooooooit scoorde, behalve in de laatste NEC-PSV die hij speelde, en de manier waarop ook. En vorig jaar was er weliswaar een overwinning, maar een wedstrijd in de top 3 slechtste van PSV dat jaar.
Laat zaterdag niet zo'n treurige dag zijn![]()
Tardelli? Om het gras te maaien zeker...quote:Op donderdag 5 april 2007 14:06 schreef dndiek het volgende:
Ik denk dat Addo, Tardelli en Kluivert zich hebben aangeboden bij AZ
Kluivert heeft het opzich best naar zn zin bij PSV en volgens mij mag hij wel blijven aangezien ze hem niet bij de 3 hadden staan die er iig uit moesten na dit seizoen.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:06 schreef dndiek het volgende:
Ik denk dat Addo, Tardelli en Kluivert zich hebben aangeboden bij AZ
tis dan ook een serieus topicquote:
Maar die heeft toch maar een contract voor een seizoen? Lijkt me niet dat ze dat gaan verlengen...quote:Op donderdag 5 april 2007 14:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kluivert heeft het opzich best naar zn zin bij PSV en volgens mij mag hij wel blijven aangezien ze hem niet bij de 3 hadden staan die er iig uit moesten na dit seizoen.
waarom niet? We zitten niet in de positie dat de spitsen voor eht oprapen liggen in de selectie en mocht Farfan gaan hou alleen Koné over. Dus het lijkt mij verstandig om Kluivert nog een jaar achter de hand te houden.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:22 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Maar die heeft toch maar een contract voor een seizoen? Lijkt me niet dat ze dat gaan verlengen...
Omdat hij volgens mij erg veel salaris vangt, meestal geblesseerd is en als ie meedoet doet ie maar hoogstens een uur mee ofzo....quote:Op donderdag 5 april 2007 14:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom niet? We zitten niet in de positie dat de spitsen voor eht oprapen liggen in de selectie en mocht Farfan gaan hou alleen Koné over. Dus het lijkt mij verstandig om Kluivert nog een jaar achter de hand te houden.
hij is nu volledig fit en kan zich laten zien.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:29 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Omdat hij volgens mij erg veel salaris vangt, meestal geblesseerd is en als ie meedoet doet ie maar hoogstens een uur mee ofzo....
Mooi nieuwsberichtquote:De blessure van Jefferson Farfán valt mee. De spits van PSV heeft dinsdagavond, in de Champions League-wedstrijd tegen Liverpool, niet zijn hamstring gescheurd maar slechts verrekt.
De Peruviaan is aankomende zaterdag tijdens de uitwedstrijd bij NEC waarschijnlijk nog niet inzetbaar. Met een beetje geluk kan hij een week later wel tegen FC Twente spelen.
Er was nog meer goed nieuws voor trainer Ronald Koeman: Arouna Koné verscheen weer op het trainingsveld. De kans is groot dat de van een knieblessure genezen spits zaterdag al tegen NEC kan voetballen.
Ik geloof er geen reet van, hij heeft zelf toegegeven kraakbeenproblemen te hebben. Als dat eenmaal versleten is komt dat nooit meer goed. Niet in die zin dat je het volledig kan belasten iig. Het hele seizoen is hij nauwelijks in staat geweest 90 minuten vol te maken.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij is nu volledig fit en kan zich laten zien.
Als jij nou gewoon eens een nederlaag voorspelt, elke keer als je zegt dat we winnen gaan we de boot inquote:Op donderdag 5 april 2007 16:50 schreef PyTh het volgende:
Zaterdag tegen NEC:
Gomes
Kromkamp-Da Costa-Salcido-Alcides
Vayrinen-Afellay-Simons-Cocu
Kluivert-Kone
0-2
Nee hoor, tegen Liverpool voorspelde ik een verlies en het kwam nog uit ookquote:Op donderdag 5 april 2007 16:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon eens een nederlaag voorspelt, elke keer als je zegt dat we winnen gaan we de boot in.
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van, hij heeft zelf toegegeven kraakbeenproblemen te hebben. Als dat eenmaal versleten is komt dat nooit meer goed. Niet in die zin dat je het volledig kan belasten iig. Het hele seizoen is hij nauwelijks in staat geweest 90 minuten vol te maken.
Jammer voor Patje maar ik denk dat het gewoon einde verhaal voor die jongen is. Zelfde voor John de Jong. Verleng je die contracten verspeel je in mijn ogen alle recht om volgend seizoen te gaan klagen over blessures, dat roep je dan namelijk gewoon over jezelf af...
"Het verlies tegen Liverpool was met het oog op de wedstrijd tegen NEC positief omdat het negatief was wat PyTh voorspelde." Aldus Johan Cruijf...quote:Op donderdag 5 april 2007 17:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee hoor, tegen Liverpool voorspelde ik een verlies en het kwam nog uit ook
Die komt er na 15 minuten in als Kluivert weer geblesseerd afhaaktquote:Op donderdag 5 april 2007 17:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Is Kone alweer fit?
Waarom zetten ze Zeefuik niet gewoon basis ipv Kluivert.
de tranen sprongen me in de ogen toen dat gebeurde, wat een voetballerquote:Op donderdag 5 april 2007 17:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Laten we niet hopen dat Frikadelli speeltijd krijgt Zaterdag al viel hij tegen Liverpool wel een paar keer mooi over de bal![]()
John de Jong, ik zie er geen brood meer in hoe belangrijk hij ook geweest is in 2004/2005.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:08 schreef mcyodogg het volgende:
John de Jong heeft laatst toch weer 90 minuten gespeeld? Ik zou zeggen, als PSV nog een doelpunt nodig heeft in de tweede helft zaterdag, gewoon inbrengen.
Het zegt genoeg over zijn fysieke gesteldheid als we dat als een prestatie gaan zien natuurlijkquote:Op donderdag 5 april 2007 17:08 schreef mcyodogg het volgende:
John de Jong heeft laatst toch weer 90 minuten gespeeld?
Als hij fit is mag hij van mij er zo in. Vergeleken met het ongeïnspireerde spel van na de winterstop lijken de houterige acties van de Jong op de sublieme optredens van Luc Nilis in het verleden.quote:Ik zou zeggen, als PSV nog een doelpunt nodig heeft in de tweede helft zaterdag, gewoon inbrengen.
Want? Je denkt dat hij weer geblesseerd zal raken, of heeft hij niet meer die kwaliteit? Kan beide natuurlijk, maar waarom zouden we het niet proberen?quote:Op donderdag 5 april 2007 17:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
John de Jong, ik zie er geen brood meer in hoe belangrijk hij ook geweest is in 2004/2005.
Wordt pas na afloop van dit seizoek bekeken, kans is groot dat het niet verlengt wordt.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Jong z'n contract wordt toch wel verlengd?
Dan heeft psv die 2 seizoenen waarin hij praktisch niet heeft gevoetbald eigenlijk voor niks aan salaris betaald(wat natuurlijk wel zo netjes is voor een geblesseerde voetballer)quote:Op donderdag 5 april 2007 17:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wordt pas na afloop van dit seizoek bekeken, kans is groot dat het niet verlengt wordt.
De komende wedstrijden zullen we het vast (noodgedwongen) wel proberen. Daarna is het gewoon over wat mij betreft.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:13 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Want? Je denkt dat hij weer geblesseerd zal raken, of heeft hij niet meer die kwaliteit? Kan beide natuurlijk, maar waarom zouden we het niet proberen?
Ik denk dat je voor dit soort gevallen wel verzekeringen hebt die de schade dekken en dus De Jong zijn salaris hebben betaald.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:16 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Dan heeft psv die 2 seizoenen waarin hij praktisch niet heeft gevoetbald eigenlijk voor niks aan salaris betaald(wat natuurlijk wel zo netjes is voor een geblesseerde voetballer)
Dus dan vind ik ook dat hij nog de kans moet krijgen, anders is die hele revalidatieperiode voor niks geweest.
Ik denk het toch niet eerlijk gezegd, of alleen tegen torenhoge premies. Ik weet dat het wel eens met topvoetballers gebeurt maar dat PSV zoiets voor een John de Jong (met alle respect) doet lijkt me wel heel erg stug.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:27 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik denk dat je voor dit soort gevallen wel verzekeringen hebt die de schade dekken en dus De Jong zijn salaris hebben betaald.
Objectief is het woord. Helemaal objectief niet, maar het is evident dat je punten kunt verspelen als je te veel tegelijk moet volbrengen. Koeman krijgt nu eindelijk weer keuzemogelijkheden. PSV speelt steeds puzzels de laatste weken, dat is niet fijn. Tegen NEC nu weer eens met Koné.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:55 schreef PizzaSalami het volgende:
Je probeert nog een beetje postief te zijn, wel schattig.
Culina en Mendes zullen vast wel spelen....quote:Op donderdag 5 april 2007 16:50 schreef PyTh het volgende:
Zaterdag tegen NEC:
Gomes
Kluivert-Kone
0-2
Mooi mooiquote:Op donderdag 5 april 2007 16:50 schreef PyTh het volgende:
Gomes
Kluivert-Kone
Ik ben nooit een fan van Culina geweest maar hij begint met de wedstrijd beter/minder slecht te voetballen vind ik, hij werkt hard en doet geen dingen waarvan hij weet dat hij ze niet kan. Van mij mag hij zeker in de basis hoorquote:Op donderdag 5 april 2007 22:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Culina en Mendes zullen vast wel spelen....
dat doe ik! Koné is nog allerminst zeker, net als Kromkamp en Farfan. Affelay iig niet....... dus zo positief is het allemaal nog niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:46 schreef okee6 het volgende:
Wat doet dievoor dit topic? Eindelijk stroomt de ziekenboeg leeg! Tegen Ajax kon PSV nog amper een half fit team formeren, nu heb je toch alweer een redelijke basis. Bovendien de garantie dat je niet twee keer in de week speelt en dus meer rust hebt. En de
kan ook niet staan voor het bereiken van de laatste acht in Europa of het dreigende kampioenschap. Curieus kortom.
2 wedstrijden geleden tegen Ajax maakte hij er anders nog behoorlijk een potje van...quote:Op donderdag 5 april 2007 23:38 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik ben nooit een fan van Culina geweest maar hij begint met de wedstrijd beter/minder slecht te voetballen vind ik, hij werkt hard en doet geen dingen waarvan hij weet dat hij ze niet kan. Van mij mag hij zeker in de basis hoor![]()
Ochja in de wedstrijden na de winterstop maakt eigenlijk iedereen er wel een potje van, de vraag is meer wie er geen potje van makenquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
2 wedstrijden geleden tegen Ajax maakte hij er anders nog behoorlijk een potje van...
quote:Afellay niet, Farfán en Koné willen spelen tegen NEC
Ibrahim Afellay zal zeker niet spelen als PSV zaterdag op bezoek gaat bij NEC. De 21-jarige middenvelder heeft nog te veel last van een hamstringblessure. Jefferson Farfán en Arouna Koné zijn optimistisch over hun inzetbaarheid in Nijmegen.
'Ik had al een dag of tien last van mijn spieren en daarom heb ik een aantal trainingen overgeslagen', vertelde Farfán aan PSV.tv. De Peruviaan moest zich tijdens de rust van het Champions League-duel met Liverpool (3-0 verlies) ook laten vervangen. Een MRI-scan bracht niets ernstigs aan het licht. 'Het zag er perfect uit en ik verwacht tegen NEC in de aanval te staan.'
Ook Koné denkt aan een rentree in De Goffert. 'Of ik er zaterdag al bij ben? Misschien. Ik moet eerst even afwachten welke reactie ik krijg na de training. Het voelt in ieder geval goed. Als het risico niet te groot is, wil ik spelen.'
Coach Ronald Koeman kan waarschijnlijk gewoon beschikken over Edison Méndez. Net als Farfán moest de Ecuadoriaan tegen Liverpool van het veld met een blessure. De knieklachten hielden Méndez in ieder geval niet van het trainingsveld.
Het team lijkt inderdaad aardig leeggespeeld en toe aan een vakantie.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:41 schreef Suijk het volgende:
Maar het lijkt wel alsof het hele team met pleisters en elastiekjes aan elkaar hangt. Ieder fel team kan punten afsnoepen. Maar van NEC wint PSV wel.
2 races voor het einde stonden ze zelfs gelijk in puntenaantal, wat in het voordeel van Schumacher was.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:17 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zelfs daar werd het uiteindelijk niet zo heel close, als het nu dreigt te worden.
Dat klopt ja, ik zat ff met die laatste race in mn hoofd, en dat ik geen vertrouwen had dat het nog zou lukken, maar dat kwam natuurlijk door Japan en de motor.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:57 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
2 races voor het einde stonden ze zelfs gelijk in puntenaantal, wat in het voordeel van Schumacher was.![]()
Ik ben afgehaakt toen hij de vergelijking maakte tussen het feit dat PSV kansloos is in de CL en AZ "al halverwege de halve finales van de UEFA-cup staat" (waar dat op slaat als je thuis 0-0 speelt... normaal gesproken heb je dan juist niet de goede papieren maar oke, het blijft een ik-geil-op-AZ-stukje-journalistiek) en AZ daarom bijna bij de Europese elite zit en PSV voorbij is gestreefd.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:51 schreef patrickt37 het volgende:
AZ het nieuwe PSV
Blabibladibla ik-geil-op-AZ-journalistiek
Ik vind het imho ook een kansloos stuk. Az denkt al bij de top 3 te horen, terwijl zo lang zover nog niet zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:12 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt toen hij de vergelijking maakte tussen het feit dat PSV kansloos is in de CL en AZ "al halverwege de halve finales van de UEFA-cup staat" (waar dat op slaat als je thuis 0-0 speelt... normaal gesproken heb je dan juist niet de goede papieren maar oke, het blijft een ik-geil-op-AZ-stukje-journalistiek) en AZ daarom bijna bij de Europese elite zit en PSV voorbij is gestreefd.
Wat een kansloos stuk![]()
Ik vind het ook een kansloos stukje... Az speelt nu ... 3 a 4 jaar goed mee.. (zonder grote prijzen te pakken) Maar om meteen te zeggen dat PSV voorbij is... beetje raar...quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:18 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik vind het imho ook een kansloos stuk. Az denkt al bij de top 3 te horen, terwijl zo lang zover nog niet zijn.
Hetzelfde als wat Scheringa riep dat er al genoeg spelers van AJAX en PSV zijn die zich komen aanbieden bij hun, of ze daar alsjeblieft mogen spelen.
De top 3 is nog steeds AJAX, PSV en Feyenoord.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:18 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik vind het imho ook een kansloos stuk. Az denkt al bij de top 3 te horen, terwijl zo lang zover nog niet zijn.
Hetzelfde als wat Scheringa riep dat er al genoeg spelers van AJAX en PSV zijn die zich komen aanbieden bij hun, of ze daar alsjeblieft mogen spelen.
De top 3 is nog steeds AJAX, PSV en Feyenoord.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:55 schreef Verbal_Kint het volgende:
mooi nieuws over Kone en Farfan
ik heb er zowaar een beetje vertrouwen in voor komende zaterdag, het helpt ook mee dat NEC ook vrij kansloos speelt de laatste tijdzegt deze Nijmegenaar
quote:De laatste zes seizoenen:
2000-2001 NEC-PSV 2-4 (1-2)
2001-2002 NEC-PSV 0-4 (0-0)
2002-2003 NEC-PSV 0-5 (0-2)
2003-2004 NEC-PSV 2-3 (2-1)
2004-2005 NEC-PSV 0-3 (0-1)
2005-2006 NEC-PSV 0-2 (0-1)
Ik denk wel dat het ze een keer lukt hoor, Scheringa blijft gewoon geld pompen. Het probleem komt als AZ zelf de broek op moet houden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:19 schreef PyTh het volgende:
En AZ wil zooooooooooooooo graag.
Maar dan zullen ze toch eerst een keer kampioen moeten worden voordat ze echt serieus genomen kunnen worden.
Farfan en Kone weer samen voorinquote:Jan Wouters: “Even afwachten wie inzetbaar zijn”
06 april 2007 12:30Wedstrijd NEC - PSV
Datum 07-04-2007
Stadion De Goffert
Locatie Nijmegen
Scheidsrechter Dick Van Egmond
Aanvang 20.00
De laatste dag voorafgaand aan de wedstrijd tegen N.E.C. stond vooral in het teken van overleg welke spelers van PSV er wel en niet inzetbaar zijn. Dat laatste geldt naar alle waarschijnlijkheid voor Ibrahim Afellay, terwijl Jefferson Farfán en Arouna Koné er juist goed uitzien. Het persgesprek werd gevoerd door Jan Wouters.
Wouters zat achter de tafel omdat op dat moment hoofdcoach Ronald Koeman na de training volop overleg pleegde met de medische staf over de gesteldheid van een aantal spelers. “We kijken wie er voldoende inzetbaar zijn”, zei Wouters. “Afellay naar alle waarschijnlijkheid niet, de rest is nog heel even aanzien. Dat geldt ook voor Edison Mendez, het is heel even afwachten.” Als PSV zaterdagavond kan beschikken over Jefferson Farfán en Arouna Koné, is dat een enorme impuls in aanvallend opzicht. “Het is zaak om de groep fit te houden, en de klachten die er zijn te verhelpen. We spelen nog vier hele belangrijke wedstrijden, maar het ziet er niet zo donker uit als iedereen het voorstelt. We moeten wel keihard werken, maar staan drie punten voor met nog vier duels te gaan.”
In de loop van volgende week komt verdediger Alex terug naar Nederland, liet Wouters weten. “Hij heeft nog een MRI-scan in Brazilië laten maken en komt volgende week terug. De dokter heeft overleg en is van zijn situatie op de hoogte.” Als Alex fit is, kan hij de laatste cruciale wedstrijden in de competitie meepakken.
Koné is wel weer toe aan een periode van goede wedstrijden en veel scoren. Het zou zomaar kunnen gebeuren. Voor hetzelfde geld gebeurt het niet echter.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:46 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Farfan en Kone weer samen voorin![]()
jaja, ik ken de nuance, ze moeten wel 100% zijn om echt te kunnen schitteren. Maar spelers als hen kunnen natuurlijk altijd het verschil maken.
Nee hoor, eerst doelsaldoquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk als we in punten gelijk eindigen? Dan geldt tegenwoordig toch het onderling resultaat?![]()
... met drie punten verschil telt het onderlinge resultaat helaas nietquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:18 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
En in geval van gelijk doelsaldo, onderling resultaat. En tja,...............
De vraag was dan ook igv een gelijk aantal punten, en een gelijk doelsaldo.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:42 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
... met drie punten verschil telt het onderlinge resultaat helaas niet![]()
(nu kan het nog)
ach achquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:51 schreef patrickt37 het volgende:
AZ het nieuwe PSV
Ooh, ik ga je keihard uitlachen als Ajax kampioen wordt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:20 schreef Malibu-06 het volgende:
Kan Alex niet gewoon een spuit krijgen om die paar wedstrijdjes nog ff te spelen?
Alleen als Alex al gewoon in het veld staat en niets doet is ie nog beter dan een centrum met 1 middenvelder (Cocu/Simons) en Da Costa. Gewoon opstellen dus! Tegenstanders zijn toch bang voor hem!quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:20 schreef Malibu-06 het volgende:
Kan Alex niet gewoon een spuit krijgen om die paar wedstrijdjes nog ff te spelen?
Okeeeee.... en daar stopte ikquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:51 schreef patrickt37 het volgende:
AZ het nieuwe PSV
Malaise tegenover goednieuwsshow. PSV tegenover AZ. PSV is kansloos voor een plaats in de halve finale van de Champions League na de ontluistering tegen Liverpool. AZ is ondanks de 0-0 tegen Werder Bremen statistisch gezien halverwege de halve finale van de UEFA Cup. Waar PSV langzaam wegzakt, zit AZ in een sterk stijgende lijn. Bedriegen de voortekenen niet, dan zijn de gebeurtenissen van de afgelopen dagen symptomatisch voor de toekomst. AZ als het nieuwe PSV, AZ dat PSV aflost als Nederlandse provincieclub op jacht naar een stek tussen de Europese elite.
Ik zou zeggen hou hem op de bank en zet Koné pas in als het echt nodig is want als hij er helemaal niet meer bij is dit seizoen hebben we een groter probleem.quote:6/4/2007 - Arouna Koné wil risico's nemen, waarschuwing medische staf
(Gepost door RvN, jp)
BRON: Algemeen Dagblad
Zaterdag zal Ronald Koeman beslissen of hij Arouna Koné zal opstellen tegen NEC. Als het aan de spits zelf ligt speelt hij. De medische staf heeft volgens het het licht voor de Afrikaan op groen gezet, maar er wel meteen een waarschuwing bij gegeven. Op een mri-scan die deze week werd gemaakt, is nog altijd ‘iets’ te zien.
PSV Netwerk
Helemaal zonder risico is het inzetten van Koné niet. In een stevig duel loopt de aanvaller de kans dat de binnenband van zijn knie opnieuw inscheurt. Dan mist hij zeker de rest van het seizoen.
PSV Netwerk
,,Ik weet dat de ploeg me nodig heeft,’’ zegt Koné. ,,Dat is een extra motivatie om erbij te zijn. Na een training heb ik nog een kleine reactie, maar dat lijkt me normaal. Als je je goed voelt in je hoofd, is er niets aan de hand. Ik kán spelen en wíl spelen, het liefst vanaf het begin.’’
Iedereen die anders beweert heeft een plaat voor zijn kop of wilt het gewoon niet geloven.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:18 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
De top 3 is nog steeds AJAX, PSV en Feyenoord. AZ
Neuh, van NEC verliezen jullie niet hoor. NEC is de op één na slechtst scorende ploeg van de Eredivisie en PSV heeft de minste tegengoals. Ga maar na dus. Ik hoop op een 0-0, maar ik ga er realistisch gezien vanuit dat PSV daar gewoon wint. Cruciaal worden de wedstrijden tegen FC Twente en FC Utrecht.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:59 schreef ganzenherder het volgende:
Morgen wordt cruciaal denk ik
Ik denk dat PSV morgen 'gewoon' de drie punten pakt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:59 schreef ganzenherder het volgende:
Morgen wordt cruciaal denk ik
Sinds 2003 is Feyenoord niet groter meer dan AZ, hopelijk blijft dat zo. Ik zou het echt geweldig vinden als AZ het volhoudt om Feyenoord voor langere tijd uit de top 3 te houden.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:02 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind Feyenoord anders toch echt wel een grotere club dan AZ. AZ presteerd 2 á 3 seizoen leuk nu, maar er is meer nodig om tot de top 3 te behoren.
Van die 2 mag je er een gelijk spelen als je de rest maar wint, dat moet te doen zijn (al lijkt de laatste tijd alles teveel gevraagd). Maar als er morgen gewonnen wordt is er hopelijk weer een beetje vertrouwen en de wedstrijden erna beschikt psv weer over kone en farfanquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Neuh, van NEC verliezen jullie niet hoor. NEC is de op één na slechtst scorende ploeg van de Eredivisie en PSV heeft de minste tegengoals. Ga maar na dus. Ik hoop op een 0-0, maar ik ga er realistisch gezien vanuit dat PSV daar gewoon wint. Cruciaal worden de wedstrijden tegen FC Twente en FC Utrecht.
Een heleboel mensen hier hebben anders een plaat voor hun kop omdat ze beweren dat Ajax het kampioenschap gaat ophalen, bij een verdere nederlaag van PSV, dat dan natuurlijk nog meer punten verspeelt. Speelt Ajax één keer gelijk dan stoomt AZ op doelsaldo eroverheen. Intussen staat -ondanks protectie van het arbiterkorps- half Ajax op scherp en moet het onder andere Stam missen. Wie zegt dan maar zo dat RKC, NAC, Sparta en Willem II de punten zullen doneren? Het is dat AZ zo'n puntig programma heeft en nog Europees actief is, maar vlak het ook niet uit.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Iedereen die anders beweert heeft een plaat voor zijn kop of wilt het gewoon niet geloven.
Alsof dat gebeurtquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sinds 2003 is Feyenoord niet groter meer dan AZ, hopelijk blijft dat zo. Ik zou het echt geweldig vinden als AZ het volhoudt om Feyenoord voor langere tijd uit de top 3 te houden.![]()
Als we clubs gaan beoordelen op prestaties van afgelopen jaren of zij een topclub zijn kunnen we beter spreken over een top1.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sinds 2003 is Feyenoord niet groter meer dan AZ, hopelijk blijft dat zo. Ik zou het echt geweldig vinden als AZ het volhoudt om Feyenoord voor langere tijd uit de top 3 te houden.![]()
In het nieuwe beleidsplan van Feyenoord staat dat ze pas in 2010 voor de titel gaanquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:09 schreef Fetai het volgende:
[..]
Alsof dat gebeurt
Die spelen over 2, 3, seizoen gewoon weer voor de bovenste plaatsen![]()
Geen angst hier.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:56 schreef patrickt37 het volgende:
En toch is het leuk om in dit Pisvee topic te blijven lezen.
De angst straalt ervan af.
Ook geen angst hier. Wel wat zorgen om de gang van zaken, maar angst is niet het goede woord.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:56 schreef patrickt37 het volgende:
Pisvee...quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:56 schreef patrickt37 het volgende:
Ik geef ruiterlijk toe dat ik bang ben dat PSV het kampioenschap verspeelt, "zorgen" had ik toen bleek dat we ons niet versterkt hadden in de winterstop. Die zorgen waren niet geheel onterecht zo is gebleken.quote:Op zaterdag 7 april 2007 08:53 schreef Lemming22 het volgende:
Angst![]()
Nee sorry, zorgen is inderdaad het juiste woord. Maar dat is normaal als je de reeks van na de winterstop ziet.
Ik ben bang dat NEC vandaag niet van PSV zal winnenquote:Op zaterdag 7 april 2007 09:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
PSV geef me een paas cadeau, en verlies vandaag even![]()
echte paascadeau's worden pas morgen gegeven. O.a. door RKC en NACquote:Op zaterdag 7 april 2007 09:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
PSV geef me een paas cadeau, en verlies vandaag even![]()
ook te zielig om op te reagerenquote:Op zaterdag 7 april 2007 08:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Pisvee...die kennen we nog niet.. zo moeilijk is het toch niet om de naam normaal te schrijven...
Ik ben benieuwd hoe ze met 5 miljoen 2 aanvallers willen krijgen die een versterking voor PSV zijn.quote:'R. Koeman mag 5 miljoen besteden'
Geschreven door Pieter Hanson op zaterdag, 7 april om 12:07
Ronald Koeman krijgt komende zomer een transferbudget van 5 miljoen euro om twee nieuwe aanvallers aan te trekken. Dit meldt voetbaljournalist Jaap de Groot vandaag in zijn column in De Telegraaf.
Koeman drong de afgelopen maanden bij de clubleiding aan op het aantrekken van een nieuwe aanvaller. De oefenmeester vindt dat hij te krap in zijn offensieve opties zit en kreeg gelijk toen PSV in de problemen kwam na de blessures van Arouna Koné en Jefferson Farfán.
Ook in de winterstop probeerde Koeman al om een extra spits naar Eindhoven te halen, maar ondanks een imposant verlanglijstje kwam er niemand. Voor komende zomer lijkt Danko Lazovic nog altijd een transferdoelwit, maar met een budget van 5 miljoen euro is de Vitesse-spits onhaalbaar.
5 miljoenquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ze met 5 miljoen 2 aanvallers willen krijgen die een versterking voor PSV zijn.
Jij wilt liever tegen Ajax of AZ in de playoffs?quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Doe eens winnen vanavond
Jullie hebben alleen nog maar met 4-0 en 4-1 verloren...Goed te doen tegen ajaxquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja is slecht eigenlijk tegen ajax in play-offs maarja
quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jullie hebben alleen nog maar met 4-0 en 4-1 verloren...Goed te doen tegen ajax
5 miljoenquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ze met 5 miljoen 2 aanvallers willen krijgen die een versterking voor PSV zijn.
Daar hebben we onze multi-supporter weerquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Doe eens winnen vanavond
Mwah wel lastig nec en utrecht nog uitquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:40 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Daar hebben we onze multi-supporter weer![]()
/ontopic ik denk niet dat psv die 3 punten nog uit handen gaat geven , ik hoop van wel natuurlijk
ja fansquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
We zullen zien, de twente fans denken daar iig heel anders over
Opvallend dat jij als PSV-fan je wel zorgen kunt maken over een enkelvoudig kampioenschap, maar de liquiditeit van de club geen probleem vindt. Als PSV geen geld heeft, dan heeft het het niet.quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geef ruiterlijk toe dat ik bang ben dat PSV het kampioenschap verspeelt, "zorgen" had ik toen bleek dat we ons niet versterkt hadden in de winterstop. Die zorgen waren niet geheel onterecht zo is gebleken.
De wedstrijdpremies gaan meerendeels naar de selectie. Het prijzengeld en de -wegens afwezigheid van Ajax- grote pot tv-gelden gaat in de PSV-kas. PSV is armlastig, ook al is de stadionhypotheek nu beter geregeld, het heeft onder Van Raaij op te grote voet geleefd.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
5 miljoen. Wat een budget zeg, waar gaat al het geld uit de CL naar toe? Ik geloof dat Feyenoord zelfs 5 miljoen heeft.
over NAC werd ook gezegd dat die 'gefixed' was, maar de praktijk bleek toch andersquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Das geen probleem, das fixed
Kone en Farfan in de basisquote:Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Da Costa, Salcido, Fehér, Simons, Cocu, Väyrynen, Culina, Koné en Farfán.
Wissels: Moens, Kluivert, Alcides, Addo, De Jong, Zeefuik en Xiang Sun.
Puike opstelling hoor.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:18 schreef LudoSanders het volgende:
Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Da Costa, Salcido, Fehér, Simons, Cocu, Väyrynen, Culina, Koné en Farfán.
Wissels: Moens, Kluivert, Alcides, Addo, De Jong, Zeefuik en Xiang Sun.
Fehér linksback, Koné en Farfán fit genoeg om te beginnen dus.
gelijkspelletje kan nogquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:59 schreef ganzenherder het volgende:
Puntverlies nu is fataal....
kom je nu klaar jongentje?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik dank jullie op me blote knieën![]()
Helaas nog niet, maar ik roep je wel wanneer het zo ver is kan je rustig meeglurenquote:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik dank jullie op me blote knieën![]()
quote:Men moet de huid niet verkopen voor de beer geschoten is
Is er wel, goed zoekenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:33 schreef Longmen het volgende:
PSV![]()
waarom is er geen live eredivisie topic btw
Kan een of andere mod er niet voor zorgen dat er alleen nog maar PSV'ers mogen reageren in deze topicsquote:
Gevonden, bedankt.quote:
net of je daar wat mee oplostquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:44 schreef LudoSanders het volgende:
Red mij uit mijn lijden en ontsla die rooie.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:46 schreef Leso_Varen het volgende:
Iemand die na vanavond nog rekent op een titel, die is echt niet helemaal lekker
En als ik Langs de Lijn zo hoor, is het een schiettent, het had al 4/5/6-0 moeten staan
Alex was heel PSV bij elkaar blijkt maar weer eens...wat moet dat worden volgend seizoen, we winnen helemaal niks zonder hemquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:46 schreef Leso_Varen het volgende:
Iemand die na vanavond nog rekent op een titel, die is echt niet helemaal lekker
En als ik Langs de Lijn zo hoor, is het een schiettent, het had al 4/5/6-0 moeten staan
Van de PSV-sitequote:Wouters verwacht 100% van spelers voor noodzakelijke drie punten tegen N.E.C.
Klopt, er mogen er nog wel een paar met Koeman mee. Ik noem een Da Costa, Mendez, Culina, Kluivert..quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
net of je daar wat mee oplost![]()
We hebben de play-offs nogquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:48 schreef Paaskonijn het volgende:
Alleen Cl kwart finale voor dit seizoen
Als je vandaag niet alles geeft, wanneer dan wel?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:47 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Van de PSV-site![]()
Nou, niet echt aan de verwachtingen voldaan dus.
Die moet dan gewonnen wordenquote:
Ik heb sinds feyenoord-Ajax dit seizoen niet zo'n schiettent gezien.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:49 schreef okee6 het volgende:
Ik snap dit niet hoor, al tijdens een wedstrijd conclusies gaan lopen trekken. Angsthazen.
quote:Na één helft spelen in Nijmegen zit PSV diep in de problemen. N.E.C. staat op een 2-0 voorsprong en het heeft er alle schijn van dat het daar niet bij blijft. De verdediging van PSV oogt zo lek als een mandje en continu dreigt er gevaar voor de goal van Gomes. Voor N.E.C. tekende Brett Holman voor beide doelpunten.
Jij ziet dit nog wel goedkomen? 3 punten kunnen nog gehaald worden?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:49 schreef okee6 het volgende:
Ik snap dit niet hoor, al tijdens een wedstrijd conclusies gaan lopen trekken. Angsthazen.
Ook al verliezen jullie, wij moeten eerst nog winnen van RKC.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:52 schreef Zapper het volgende:
Ik heb PSV nog nooit zo slecht gezien.![]()
Een wonder dat het slechts 2-0 staat, NEC mag werkelijk alles doen en bij PSV gaat ook echt álles fout.
Zwaaien maar naar die schaal, no way dat je die nog wint. Hard maar waar. Om te huilen dit PSV.
Een Ajacied die niet kei hard zit te lachen, PSV belachelijk maaktquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:52 schreef Aanvoerder het volgende:
De manier waarop PSV en vooral Koeman dit schijnbaar uit handen geven vind ik wel triest hoor. Dat wens ik niemand toe. Maar goed, na 2 jaar op rij kampioen vind ik het wel weer welletjes.
En ik heb het gevoel dat dat lastig zat zal worden.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ook al verliezen jullie, wij moeten eerst nog winnen van RKC.
Gaat de 2-1 er vroeg in, dan slaat de wedstrijd gewoon om. Krijg je een angsthazen NEC tegen een alles-of-niets PSV.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:54 schreef Panick het volgende:
[..]
Jij ziet dit nog wel goedkomen? 3 punten kunnen nog gehaald worden?
We hebben als Ajacieden al genoeg gedacht dat we er waren, waarna het na een paar dramatische wedstrijden weer kansloos leek te worden.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Een Ajacied die niet kei hard zit te lachen, PSV belachelijk maakt![]()
Jongen houd op man. Ajax wint de rest van de wedstrijden op zijn gemakje, dat weet je toch ook wel als je heel eerlijk bent.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:55 schreef Radegast het volgende:
[..]
En ik heb het gevoel dat dat lastig zat zal worden.
Idd, daarom zeg ik ook dat ze het schijnbaar weggeven. Alleen nu heeft AJAX het zelf in de hand als PSV vanavond verliest.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:56 schreef twi het volgende:
[..]
We hebben als Ajacieden al genoeg gedacht dat we er waren, waarna het na een paar dramatische wedstrijden weer kansloos leek te worden.
Ajax speelt de laatste jaren niet overtuigend in Waalwijk. En wie weet slaat na vanavond de gemakzucht weer toe.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:57 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jongen houd op man. Ajax wint de rest van de wedstrijden op zijn gemakje, dat weet je toch ook wel als je heel eerlijk bent.
Denk ik ook wel jaquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:57 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jongen houd op man. Ajax wint de rest van de wedstrijden op zijn gemakje, dat weet je toch ook wel als je heel eerlijk bent.
PSV moet 3 doelpunten kunnen scoren tegen een matige ploeg als NEC. Of dat ook gebeurt, dat is afwachten omdat PSV niet makkelijk scoort, zoals bekend. Over doelpunten maken ben ik nog gunstig gestemd, het is alleen de vraag of het bij 2 tegentreffers blijft.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:54 schreef Panick het volgende:
[..]
Jij ziet dit nog wel goedkomen? 3 punten kunnen nog gehaald worden?
Kijk je ook?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:04 schreef okee6 het volgende:
[..]
PSV moet 3 doelpunten kunnen scoren tegen een matige ploeg als NEC. Of dat ook gebeurt, dat is afwachten omdat PSV niet makkelijk scoort, zoals bekend. Over doelpunten maken ben ik nog gunstig gestemd, het is alleen de vraag of het bij 2 tegentreffers blijft.
En dan laat Koeman de selectie verdunnen zonder dat er verstreking komt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:07 schreef mcyodogg het volgende:
PSV is moe in hun benen, moe in hun hoofd, en nog wel het belangrijkste: moe in hun hart om te vechten.
50 minuten (10-60) zelf bagger gespeeld, daarna de treffer niet gevonden. Aan de andere kant, de kampioensgeest zie je niet bij de spelers. Salcido holt achteruit, Cocu en Simons met hun fouten. Het is ondanks weer een nederlaag nog steeds niet gedaan op drie ronden van het einde!quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:16 schreef Panick het volgende:
[..]
Kijk je ook?
Psv wordt echt helemaal zoekgespeeld. Dat het 2-0 staat is te danken aan jullie wonderkeeper.
De meeste dromen zijn bedrogquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:53 schreef mcyodogg het volgende:
Ik had vannacht gewoon serieus gedroomd dat we gingen verliezen van NEC en dat we de koppositie kwijt waren, en het voelde toen al niet goed.
Hadden we jullie maar gequote.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:58 schreef AminBen het volgende:
Wie gaat qouten van Ajacieden in die topics, voor het geval dat PSV kampioen wordt![]()
Dat klopt niet helemaal, het is 4, maar das al dramatisch genoeg.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:02 schreef jorienvdherik het volgende:
6e match op rij die psv niet won in eredivisie
Ik zie het op dit moment inderdaad niet beter worden...quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nog 3 wedstrijden het kan alleen maar erger worden..
zij de radio 1 nieuwslezerquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:03 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal, het is 4, maar das al dramatisch genoeg.
ik vrees het ergste inderdaad!..quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nog 3 wedstrijden het kan alleen maar erger worden..
Volgend jaar helemaal geen Europees, zie je ze nog één wedstrijd winnen dit seizoenquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgend jaar UEFA CUP als we zo doorgaan.
En dan zal het helemaal mis gaan want dan ga je geld missen
Beste 5 is Europees voetbal toch.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Volgend jaar helemaal geen Europees, zie je ze nog één wedstrijd winnen dit seizoen.
Ligt eraan of AZ en Ajax de bekerfinale halen. Met het huidige play off systeem kan je in de intertoto eindigen met een 2e plek.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Beste 5 is Europees voetbal toch.
Zo sta je bijna het hele jaar bovenaan en aan het einde van de rit dalijk AZ kampioen.
Sta je dan met je winterbanden en klimaatsverandering hèquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:58 schreef AminBen het volgende:
Wie gaat qouten van Ajacieden in die topics, voor het geval dat PSV kampioen wordt![]()
Lekker nog eerder beginnen met het zware seizoenquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:09 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ligt eraan of AZ en Ajax de bekerfinale halen. Met het huidige play off systeem kan je in de intertoto eindigen met een 2e plek.
Ben bang dat Cocu er ook niet meer mee doorgaat als Koeman blijftquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Koeman hoeft geen spelers te kopen.
Hij doet ze eerder weg
Hey Emile Ratelband hierzo?quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:09 schreef okee6 het volgende:
Leg maar eens even uit waarom je en masse zo negatief moet zijn. PSV is vermoeid na een slopend seizoen, heeft net de selectie weer op een rij en krijgt dan een NEC voor de kiezen dat de messen optrok. Houdt Van Egmond de wedstrijd kort, had je een heel andere wedstrijd gekregen.
Nu had NEC de overhand en ging er bij PSV andermaal veel fout. Na rust win je de tweede helft nog, voor wat dat waard is. Ga er dan eens achterstaan, in plaats van roepen dat je het beter weet en al zoveel (negatieve) energie in PSV steekt. PSV kan in elk geval niet meer fitte spelers betalen...
Zoveel waarde zal Cocu ook niet meer hebben. Verdedigend heeft ie zijn slippertjes en conditioneel is ie dan ook weer een jaar minder.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ben bang dat Cocu er ook niet meer mee doorgaat als Koeman blijft![]()
En dan krijg je straks weer/nog een leegloop.
voor de jonge jongens kan die nog wel heel belangrijk zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:16 schreef okee6 het volgende:
[..]
Zoveel waarde zal Cocu ook niet meer hebben. Verdedigend heeft ie zijn slippertjes en conditioneel is ie dan ook weer een jaar minder.
Vanavond was hij nog 1 van 'betere' aan PSV kant anders.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:16 schreef okee6 het volgende:
[..]
Zoveel waarde zal Cocu ook niet meer hebben. Verdedigend heeft ie zijn slippertjes en conditioneel is ie dan ook weer een jaar minder.
Die moeten juist nu gaan opstaan, Cocu staat hen in de weg. Simons staat er ook al.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
voor de jonge jongens kan die nog wel heel belangrijk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |