Jij wilt liever tegen Ajax of AZ in de playoffs?quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Doe eens winnen vanavond
Jullie hebben alleen nog maar met 4-0 en 4-1 verloren...Goed te doen tegen ajaxquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja is slecht eigenlijk tegen ajax in play-offs maarja
quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jullie hebben alleen nog maar met 4-0 en 4-1 verloren...Goed te doen tegen ajax
5 miljoenquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ze met 5 miljoen 2 aanvallers willen krijgen die een versterking voor PSV zijn.
Daar hebben we onze multi-supporter weerquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Doe eens winnen vanavond
Mwah wel lastig nec en utrecht nog uitquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:40 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Daar hebben we onze multi-supporter weer![]()
/ontopic ik denk niet dat psv die 3 punten nog uit handen gaat geven , ik hoop van wel natuurlijk
ja fansquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
We zullen zien, de twente fans denken daar iig heel anders over
Opvallend dat jij als PSV-fan je wel zorgen kunt maken over een enkelvoudig kampioenschap, maar de liquiditeit van de club geen probleem vindt. Als PSV geen geld heeft, dan heeft het het niet.quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geef ruiterlijk toe dat ik bang ben dat PSV het kampioenschap verspeelt, "zorgen" had ik toen bleek dat we ons niet versterkt hadden in de winterstop. Die zorgen waren niet geheel onterecht zo is gebleken.
De wedstrijdpremies gaan meerendeels naar de selectie. Het prijzengeld en de -wegens afwezigheid van Ajax- grote pot tv-gelden gaat in de PSV-kas. PSV is armlastig, ook al is de stadionhypotheek nu beter geregeld, het heeft onder Van Raaij op te grote voet geleefd.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
5 miljoen. Wat een budget zeg, waar gaat al het geld uit de CL naar toe? Ik geloof dat Feyenoord zelfs 5 miljoen heeft.
over NAC werd ook gezegd dat die 'gefixed' was, maar de praktijk bleek toch andersquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Das geen probleem, das fixed
Kone en Farfan in de basisquote:Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Da Costa, Salcido, Fehér, Simons, Cocu, Väyrynen, Culina, Koné en Farfán.
Wissels: Moens, Kluivert, Alcides, Addo, De Jong, Zeefuik en Xiang Sun.
Puike opstelling hoor.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:18 schreef LudoSanders het volgende:
Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Da Costa, Salcido, Fehér, Simons, Cocu, Väyrynen, Culina, Koné en Farfán.
Wissels: Moens, Kluivert, Alcides, Addo, De Jong, Zeefuik en Xiang Sun.
Fehér linksback, Koné en Farfán fit genoeg om te beginnen dus.
gelijkspelletje kan nogquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:59 schreef ganzenherder het volgende:
Puntverlies nu is fataal....
kom je nu klaar jongentje?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik dank jullie op me blote knieën![]()
Helaas nog niet, maar ik roep je wel wanneer het zo ver is kan je rustig meeglurenquote:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik dank jullie op me blote knieën![]()
quote:Men moet de huid niet verkopen voor de beer geschoten is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |