abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 april 2007 @ 13:07:50 #101
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_48077137
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:18 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Ik vind het imho ook een kansloos stuk. Az denkt al bij de top 3 te horen, terwijl zo lang zover nog niet zijn.
Hetzelfde als wat Scheringa riep dat er al genoeg spelers van AJAX en PSV zijn die zich komen aanbieden bij hun, of ze daar alsjeblieft mogen spelen.
De top 3 is nog steeds AJAX, PSV en Feyenoord.
Ik vind het ook een kansloos stukje... Az speelt nu ... 3 a 4 jaar goed mee.. (zonder grote prijzen te pakken) Maar om meteen te zeggen dat PSV voorbij is... beetje raar...
Ben het wel mee eens dat PSV wat meer geld zou mogen krijgen van Philips.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  vrijdag 6 april 2007 @ 13:14:02 #102
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_48077347
Ik herhaal nog even: Kampioenen!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_48080441
quote:

[..]

Ik vind het imho ook een kansloos stuk. Az denkt al bij de top 3 te horen, terwijl zo lang zover nog niet zijn.
Hetzelfde als wat Scheringa riep dat er al genoeg spelers van AJAX en PSV zijn die zich komen aanbieden bij hun, of ze daar alsjeblieft mogen spelen.
De top 3 is nog steeds AJAX, PSV en Feyenoord.

Die supporters die ze nu krijgen, zijn denk ik vooral successupporters. Sinds het een paar jaar echt goed gaat met AZ, krijgen ze opeens veel meer supporters. Mensen die ik ken zijn voor AZ sinds het aardig gaat (2/3 jaar, misschien wat langer), maar die gaan als het over een paar jaar weer wat minder gaat gewoon weer naar de andere 'bijna top'.
Ik kan het mis hebben, maar ik denk dat ze pas echt grote supportersschare krijgen als ze definitief een topclub worden, maar dat zie ik niet zo maar gebeuren.
pi_48080452
mooi nieuws over Kone en Farfan

ik heb er zowaar een beetje vertrouwen in voor komende zaterdag, het helpt ook mee dat NEC ook vrij kansloos speelt de laatste tijd zegt deze Nijmegenaar
  vrijdag 6 april 2007 @ 15:00:51 #105
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48080592
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:55 schreef Verbal_Kint het volgende:
mooi nieuws over Kone en Farfan

ik heb er zowaar een beetje vertrouwen in voor komende zaterdag, het helpt ook mee dat NEC ook vrij kansloos speelt de laatste tijd zegt deze Nijmegenaar
quote:
De laatste zes seizoenen:
2000-2001 NEC-PSV 2-4 (1-2)
2001-2002 NEC-PSV 0-4 (0-0)
2002-2003 NEC-PSV 0-5 (0-2)
2003-2004 NEC-PSV 2-3 (2-1)
2004-2005 NEC-PSV 0-3 (0-1)
2005-2006 NEC-PSV 0-2 (0-1)
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_48083211
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:19 schreef PyTh het volgende:
En AZ wil zooooooooooooooo graag.

Maar dan zullen ze toch eerst een keer kampioen moeten worden voordat ze echt serieus genomen kunnen worden.
Ik denk wel dat het ze een keer lukt hoor, Scheringa blijft gewoon geld pompen. Het probleem komt als AZ zelf de broek op moet houden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_48083571
quote:
Jan Wouters: “Even afwachten wie inzetbaar zijn”

06 april 2007 12:30Wedstrijd NEC - PSV
Datum 07-04-2007
Stadion De Goffert
Locatie Nijmegen
Scheidsrechter Dick Van Egmond
Aanvang 20.00

De laatste dag voorafgaand aan de wedstrijd tegen N.E.C. stond vooral in het teken van overleg welke spelers van PSV er wel en niet inzetbaar zijn. Dat laatste geldt naar alle waarschijnlijkheid voor Ibrahim Afellay, terwijl Jefferson Farfán en Arouna Koné er juist goed uitzien. Het persgesprek werd gevoerd door Jan Wouters.

Wouters zat achter de tafel omdat op dat moment hoofdcoach Ronald Koeman na de training volop overleg pleegde met de medische staf over de gesteldheid van een aantal spelers. “We kijken wie er voldoende inzetbaar zijn”, zei Wouters. “Afellay naar alle waarschijnlijkheid niet, de rest is nog heel even aanzien. Dat geldt ook voor Edison Mendez, het is heel even afwachten.” Als PSV zaterdagavond kan beschikken over Jefferson Farfán en Arouna Koné, is dat een enorme impuls in aanvallend opzicht. “Het is zaak om de groep fit te houden, en de klachten die er zijn te verhelpen. We spelen nog vier hele belangrijke wedstrijden, maar het ziet er niet zo donker uit als iedereen het voorstelt. We moeten wel keihard werken, maar staan drie punten voor met nog vier duels te gaan.”

In de loop van volgende week komt verdediger Alex terug naar Nederland, liet Wouters weten. “Hij heeft nog een MRI-scan in Brazilië laten maken en komt volgende week terug. De dokter heeft overleg en is van zijn situatie op de hoogte.” Als Alex fit is, kan hij de laatste cruciale wedstrijden in de competitie meepakken.
Farfan en Kone weer samen voorin

jaja, ik ken de nuance, ze moeten wel 100% zijn om echt te kunnen schitteren. Maar spelers als hen kunnen natuurlijk altijd het verschil maken.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_48083791
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 16:46 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Farfan en Kone weer samen voorin

jaja, ik ken de nuance, ze moeten wel 100% zijn om echt te kunnen schitteren. Maar spelers als hen kunnen natuurlijk altijd het verschil maken.
Koné is wel weer toe aan een periode van goede wedstrijden en veel scoren. Het zou zomaar kunnen gebeuren. Voor hetzelfde geld gebeurt het niet echter.

Toch heb ik er wel een "goed gevoel" over tegen NEC. Hoe zit het eigenlijk als we in punten gelijk eindigen? Dan geldt tegenwoordig toch het onderling resultaat?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_48083857
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 16:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Hoe zit het eigenlijk als we in punten gelijk eindigen? Dan geldt tegenwoordig toch het onderling resultaat?
Nee hoor, eerst doelsaldo
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_48086408
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 16:56 schreef dndiek het volgende:

[..]

Nee hoor, eerst doelsaldo
En in geval van gelijk doelsaldo, onderling resultaat. En tja,...............
pi_48091394
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 18:18 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

En in geval van gelijk doelsaldo, onderling resultaat. En tja,...............
... met drie punten verschil telt het onderlinge resultaat helaas niet

(nu kan het nog )
We sure are cute for two ugly people.
pi_48091948
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:42 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

... met drie punten verschil telt het onderlinge resultaat helaas niet

(nu kan het nog )
De vraag was dan ook igv een gelijk aantal punten, en een gelijk doelsaldo.
pi_48092382
PSV
pi_48092454
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 11:51 schreef patrickt37 het volgende:
AZ het nieuwe PSV
ach ach

over een x aantal jaar is az weer een gewone subtopper
  vrijdag 6 april 2007 @ 21:20:16 #115
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_48092511
Kan Alex niet gewoon een spuit krijgen om die paar wedstrijdjes nog ff te spelen?
  vrijdag 6 april 2007 @ 21:22:17 #116
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_48092556
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 21:20 schreef Malibu-06 het volgende:
Kan Alex niet gewoon een spuit krijgen om die paar wedstrijdjes nog ff te spelen?
Ooh, ik ga je keihard uitlachen als Ajax kampioen wordt.
  vrijdag 6 april 2007 @ 22:42:46 #117
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_48095257
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 21:20 schreef Malibu-06 het volgende:
Alleen als Alex al gewoon in het veld staat en niets doet is ie nog beter dan een centrum met 1 middenvelder (Cocu/Simons) en Da Costa. Gewoon opstellen dus! Tegenstanders zijn toch bang voor hem!
pi_48098250
PSV !!!!

De spanning is er nu al
  zaterdag 7 april 2007 @ 00:14:11 #119
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_48098390
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 11:51 schreef patrickt37 het volgende:
AZ het nieuwe PSV
Malaise tegenover goednieuwsshow. PSV tegenover AZ. PSV is kansloos voor een plaats in de halve finale van de Champions League na de ontluistering tegen Liverpool. AZ is ondanks de 0-0 tegen Werder Bremen statistisch gezien halverwege de halve finale van de UEFA Cup. Waar PSV langzaam wegzakt, zit AZ in een sterk stijgende lijn. Bedriegen de voortekenen niet, dan zijn de gebeurtenissen van de afgelopen dagen symptomatisch voor de toekomst. AZ als het nieuwe PSV, AZ dat PSV aflost als Nederlandse provincieclub op jacht naar een stek tussen de Europese elite.
Okeeeee.... en daar stopte ik
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 7 april 2007 @ 00:45:40 #120
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48099331
quote:
6/4/2007 - Arouna Koné wil risico's nemen, waarschuwing medische staf
(Gepost door RvN, jp)

BRON: Algemeen Dagblad

Zaterdag zal Ronald Koeman beslissen of hij Arouna Koné zal opstellen tegen NEC. Als het aan de spits zelf ligt speelt hij. De medische staf heeft volgens het het licht voor de Afrikaan op groen gezet, maar er wel meteen een waarschuwing bij gegeven. Op een mri-scan die deze week werd gemaakt, is nog altijd ‘iets’ te zien.
PSV Netwerk
Helemaal zonder risico is het inzetten van Koné niet. In een stevig duel loopt de aanvaller de kans dat de binnenband van zijn knie opnieuw inscheurt. Dan mist hij zeker de rest van het seizoen.
PSV Netwerk
,,Ik weet dat de ploeg me nodig heeft,’’ zegt Koné. ,,Dat is een extra motivatie om erbij te zijn. Na een training heb ik nog een kleine reactie, maar dat lijkt me normaal. Als je je goed voelt in je hoofd, is er niets aan de hand. Ik kán spelen en wíl spelen, het liefst vanaf het begin.’’
Ik zou zeggen hou hem op de bank en zet Koné pas in als het echt nodig is want als hij er helemaal niet meer bij is dit seizoen hebben we een groter probleem.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_48099575
Liever een week later dan te vroeg
pi_48099760
Morgen wordt cruciaal denk ik
Patat Friet
pi_48099765
quote:

[..]

De top 3 is nog steeds AJAX, PSV en Feyenoord. AZ
Iedereen die anders beweert heeft een plaat voor zijn kop of wilt het gewoon niet geloven.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_48099825
Ik vind Feyenoord anders toch echt wel een grotere club dan AZ. AZ presteerd 2 á 3 seizoen leuk nu, maar er is meer nodig om tot de top 3 te behoren.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_48099873
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 00:59 schreef ganzenherder het volgende:
Neuh, van NEC verliezen jullie niet hoor. NEC is de op één na slechtst scorende ploeg van de Eredivisie en PSV heeft de minste tegengoals. Ga maar na dus. Ik hoop op een 0-0, maar ik ga er realistisch gezien vanuit dat PSV daar gewoon wint. Cruciaal worden de wedstrijden tegen FC Twente en FC Utrecht.
pi_48099876
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 00:59 schreef ganzenherder het volgende:
Ik denk dat PSV morgen 'gewoon' de drie punten pakt.
pi_48099916
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 01:02 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind Feyenoord anders toch echt wel een grotere club dan AZ. AZ presteerd 2 á 3 seizoen leuk nu, maar er is meer nodig om tot de top 3 te behoren.
Sinds 2003 is Feyenoord niet groter meer dan AZ, hopelijk blijft dat zo. Ik zou het echt geweldig vinden als AZ het volhoudt om Feyenoord voor langere tijd uit de top 3 te houden.
pi_48099928
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 01:04 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Neuh, van NEC verliezen jullie niet hoor. NEC is de op één na slechtst scorende ploeg van de Eredivisie en PSV heeft de minste tegengoals. Ga maar na dus. Ik hoop op een 0-0, maar ik ga er realistisch gezien vanuit dat PSV daar gewoon wint. Cruciaal worden de wedstrijden tegen FC Twente en FC Utrecht.
Van die 2 mag je er een gelijk spelen als je de rest maar wint, dat moet te doen zijn (al lijkt de laatste tijd alles teveel gevraagd). Maar als er morgen gewonnen wordt is er hopelijk weer een beetje vertrouwen en de wedstrijden erna beschikt psv weer over kone en farfan
Patat Friet
pi_48099932
Ik gok op de wederopstanding, al hoop ik daar eigenlijk al sinds de winterstop op .
Ik typ straat.
pi_48099936
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 00:59 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Iedereen die anders beweert heeft een plaat voor zijn kop of wilt het gewoon niet geloven.
Een heleboel mensen hier hebben anders een plaat voor hun kop omdat ze beweren dat Ajax het kampioenschap gaat ophalen, bij een verdere nederlaag van PSV, dat dan natuurlijk nog meer punten verspeelt. Speelt Ajax één keer gelijk dan stoomt AZ op doelsaldo eroverheen. Intussen staat -ondanks protectie van het arbiterkorps- half Ajax op scherp en moet het onder andere Stam missen. Wie zegt dan maar zo dat RKC, NAC, Sparta en Willem II de punten zullen doneren? Het is dat AZ zo'n puntig programma heeft en nog Europees actief is, maar vlak het ook niet uit.
pi_48099943
Ik ben van mening dat niemand zo goed kan beoordelen of je wel of niet fit genoeg bent om te spelen, asl de speler zelf. Als Kone zich goed voelt, moet ie gewoon spelen. Alleen hoop ik wel dat hij wel naar zijn lichaam luistert en niet naar zijn geest.
pi_48099972
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 01:06 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Sinds 2003 is Feyenoord niet groter meer dan AZ, hopelijk blijft dat zo. Ik zou het echt geweldig vinden als AZ het volhoudt om Feyenoord voor langere tijd uit de top 3 te houden.
Alsof dat gebeurt
Die spelen over 2, 3, seizoen gewoon weer voor de bovenste plaatsen
Ik support gevallen topclubs!
pi_48099990
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 01:06 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Als we clubs gaan beoordelen op prestaties van afgelopen jaren of zij een topclub zijn kunnen we beter spreken over een top1.
Ik typ straat.
pi_48100762
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 01:09 schreef Fetai het volgende:

[..]

Alsof dat gebeurt
Die spelen over 2, 3, seizoen gewoon weer voor de bovenste plaatsen
In het nieuwe beleidsplan van Feyenoord staat dat ze pas in 2010 voor de titel gaan

Denk niet dat ze van te voren centen bij elkaar sponkelen om een nieuwe selectie te kopen
pi_48100783
En toch is het leuk om in dit Pisvee topic te blijven lezen.
De angst straalt ervan af.
pi_48100805
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 01:56 schreef patrickt37 het volgende:
Geen angst hier.

Eerder een lichte spanning maar dat heb ik bij elke wedstrijd.
pi_48101439
quote:
Ook geen angst hier. Wel wat zorgen om de gang van zaken, maar angst is niet het goede woord.
  zaterdag 7 april 2007 @ 08:53:34 #138
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_48102732
Angst

Nee sorry, zorgen is inderdaad het juiste woord. Maar dat is normaal als je de reeks van na de winterstop ziet.
  zaterdag 7 april 2007 @ 08:57:28 #139
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_48102747
quote:
Pisvee... die kennen we nog niet.. zo moeilijk is het toch niet om de naam normaal te schrijven...
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_48102764
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 08:53 schreef Lemming22 het volgende:
Angst

Nee sorry, zorgen is inderdaad het juiste woord. Maar dat is normaal als je de reeks van na de winterstop ziet.
Ik geef ruiterlijk toe dat ik bang ben dat PSV het kampioenschap verspeelt, "zorgen" had ik toen bleek dat we ons niet versterkt hadden in de winterstop. Die zorgen waren niet geheel onterecht zo is gebleken.

Voor vanavond heb ik wel goede hoop. Zelfs in slechte vorm en met een aantal geblesseerden moet je af en toe toch een wedstrijd kunnen winnen als PSV zijnde, NEC lijkt me daar de ideale kandidaat voor.
  zaterdag 7 april 2007 @ 09:37:11 #141
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_48103035
PSV geef me een paas cadeau, en verlies vandaag even
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 7 april 2007 @ 09:52:09 #142
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_48103193
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 09:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik ben bang dat NEC vandaag niet van PSV zal winnen
I spoke proper England since I was a children.
pi_48103402
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 09:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
echte paascadeau's worden pas morgen gegeven. O.a. door RKC en NAC
pi_48103410
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 08:57 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Pisvee... die kennen we nog niet.. zo moeilijk is het toch niet om de naam normaal te schrijven...
ook te zielig om op te reageren
pi_48103843
Ik denk gewoon, wint PSV vandaag van NEC dat we dan gewoon kampioen worden, hoezo?

- Tegen FC Twente staat er voor FC Twente niks meer op het spel, ze strijden in de Play Offs voor een CL plaats, dus willen ze zich voor de Play Offs besparen

- Tegen FC Utrecht verwacht ik ook weinig problemen, alhoewel FC Utrecht altijd erg lastig is in de Galgenwaard want ze hebben de minste Thuis-Tegentreffers. Maar ook voor FC Utrecht staat er nauwlijks meer iets op het spel.

- Tegen Vitesse kan PSV dus kampioen worden, en Vitesse strijd ook nergens meer om.
pi_48105236
't Wordt gewoon een makkelijk overwinning vanavond .
pi_48106333
quote:
'R. Koeman mag 5 miljoen besteden'
Geschreven door Pieter Hanson op zaterdag, 7 april om 12:07

Ronald Koeman krijgt komende zomer een transferbudget van 5 miljoen euro om twee nieuwe aanvallers aan te trekken. Dit meldt voetbaljournalist Jaap de Groot vandaag in zijn column in De Telegraaf.

Koeman drong de afgelopen maanden bij de clubleiding aan op het aantrekken van een nieuwe aanvaller. De oefenmeester vindt dat hij te krap in zijn offensieve opties zit en kreeg gelijk toen PSV in de problemen kwam na de blessures van Arouna Koné en Jefferson Farfán.

Ook in de winterstop probeerde Koeman al om een extra spits naar Eindhoven te halen, maar ondanks een imposant verlanglijstje kwam er niemand. Voor komende zomer lijkt Danko Lazovic nog altijd een transferdoelwit, maar met een budget van 5 miljoen euro is de Vitesse-spits onhaalbaar.
Ik ben benieuwd hoe ze met 5 miljoen 2 aanvallers willen krijgen die een versterking voor PSV zijn.
pi_48106377
Haha .
pi_48106526
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 12:23 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe ze met 5 miljoen 2 aanvallers willen krijgen die een versterking voor PSV zijn.
5 miljoen

Of de PSV leiding is bang dat Koeman een miskoop doet van tig miljoenen en beperken het dan tot 5 miljoen of de bestuurders bij PSV zien liever het geld uit de kas naar een andere rekening vloeien, die van de bestuurders zelf in de vorm van een hoger salaris en bonus voor hun goede prestaties.
pi_48106564
Ach, het komt uit een column van de Telegraaf
We sure are cute for two ugly people.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')