Ik vind het ook een kansloos stukje... Az speelt nu ... 3 a 4 jaar goed mee.. (zonder grote prijzen te pakken) Maar om meteen te zeggen dat PSV voorbij is... beetje raar...quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:18 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik vind het imho ook een kansloos stuk. Az denkt al bij de top 3 te horen, terwijl zo lang zover nog niet zijn.
Hetzelfde als wat Scheringa riep dat er al genoeg spelers van AJAX en PSV zijn die zich komen aanbieden bij hun, of ze daar alsjeblieft mogen spelen.
De top 3 is nog steeds AJAX, PSV en Feyenoord.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:18 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik vind het imho ook een kansloos stuk. Az denkt al bij de top 3 te horen, terwijl zo lang zover nog niet zijn.
Hetzelfde als wat Scheringa riep dat er al genoeg spelers van AJAX en PSV zijn die zich komen aanbieden bij hun, of ze daar alsjeblieft mogen spelen.
De top 3 is nog steeds AJAX, PSV en Feyenoord.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:55 schreef Verbal_Kint het volgende:
mooi nieuws over Kone en Farfan
ik heb er zowaar een beetje vertrouwen in voor komende zaterdag, het helpt ook mee dat NEC ook vrij kansloos speelt de laatste tijdzegt deze Nijmegenaar
quote:De laatste zes seizoenen:
2000-2001 NEC-PSV 2-4 (1-2)
2001-2002 NEC-PSV 0-4 (0-0)
2002-2003 NEC-PSV 0-5 (0-2)
2003-2004 NEC-PSV 2-3 (2-1)
2004-2005 NEC-PSV 0-3 (0-1)
2005-2006 NEC-PSV 0-2 (0-1)
Ik denk wel dat het ze een keer lukt hoor, Scheringa blijft gewoon geld pompen. Het probleem komt als AZ zelf de broek op moet houden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:19 schreef PyTh het volgende:
En AZ wil zooooooooooooooo graag.
Maar dan zullen ze toch eerst een keer kampioen moeten worden voordat ze echt serieus genomen kunnen worden.
Farfan en Kone weer samen voorinquote:Jan Wouters: “Even afwachten wie inzetbaar zijn”
06 april 2007 12:30Wedstrijd NEC - PSV
Datum 07-04-2007
Stadion De Goffert
Locatie Nijmegen
Scheidsrechter Dick Van Egmond
Aanvang 20.00
De laatste dag voorafgaand aan de wedstrijd tegen N.E.C. stond vooral in het teken van overleg welke spelers van PSV er wel en niet inzetbaar zijn. Dat laatste geldt naar alle waarschijnlijkheid voor Ibrahim Afellay, terwijl Jefferson Farfán en Arouna Koné er juist goed uitzien. Het persgesprek werd gevoerd door Jan Wouters.
Wouters zat achter de tafel omdat op dat moment hoofdcoach Ronald Koeman na de training volop overleg pleegde met de medische staf over de gesteldheid van een aantal spelers. “We kijken wie er voldoende inzetbaar zijn”, zei Wouters. “Afellay naar alle waarschijnlijkheid niet, de rest is nog heel even aanzien. Dat geldt ook voor Edison Mendez, het is heel even afwachten.” Als PSV zaterdagavond kan beschikken over Jefferson Farfán en Arouna Koné, is dat een enorme impuls in aanvallend opzicht. “Het is zaak om de groep fit te houden, en de klachten die er zijn te verhelpen. We spelen nog vier hele belangrijke wedstrijden, maar het ziet er niet zo donker uit als iedereen het voorstelt. We moeten wel keihard werken, maar staan drie punten voor met nog vier duels te gaan.”
In de loop van volgende week komt verdediger Alex terug naar Nederland, liet Wouters weten. “Hij heeft nog een MRI-scan in Brazilië laten maken en komt volgende week terug. De dokter heeft overleg en is van zijn situatie op de hoogte.” Als Alex fit is, kan hij de laatste cruciale wedstrijden in de competitie meepakken.
Koné is wel weer toe aan een periode van goede wedstrijden en veel scoren. Het zou zomaar kunnen gebeuren. Voor hetzelfde geld gebeurt het niet echter.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:46 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Farfan en Kone weer samen voorin![]()
jaja, ik ken de nuance, ze moeten wel 100% zijn om echt te kunnen schitteren. Maar spelers als hen kunnen natuurlijk altijd het verschil maken.
Nee hoor, eerst doelsaldoquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk als we in punten gelijk eindigen? Dan geldt tegenwoordig toch het onderling resultaat?![]()
... met drie punten verschil telt het onderlinge resultaat helaas nietquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:18 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
En in geval van gelijk doelsaldo, onderling resultaat. En tja,...............
De vraag was dan ook igv een gelijk aantal punten, en een gelijk doelsaldo.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:42 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
... met drie punten verschil telt het onderlinge resultaat helaas niet![]()
(nu kan het nog)
ach achquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:51 schreef patrickt37 het volgende:
AZ het nieuwe PSV
Ooh, ik ga je keihard uitlachen als Ajax kampioen wordt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:20 schreef Malibu-06 het volgende:
Kan Alex niet gewoon een spuit krijgen om die paar wedstrijdjes nog ff te spelen?
Alleen als Alex al gewoon in het veld staat en niets doet is ie nog beter dan een centrum met 1 middenvelder (Cocu/Simons) en Da Costa. Gewoon opstellen dus! Tegenstanders zijn toch bang voor hem!quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:20 schreef Malibu-06 het volgende:
Kan Alex niet gewoon een spuit krijgen om die paar wedstrijdjes nog ff te spelen?
Okeeeee.... en daar stopte ikquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:51 schreef patrickt37 het volgende:
AZ het nieuwe PSV
Malaise tegenover goednieuwsshow. PSV tegenover AZ. PSV is kansloos voor een plaats in de halve finale van de Champions League na de ontluistering tegen Liverpool. AZ is ondanks de 0-0 tegen Werder Bremen statistisch gezien halverwege de halve finale van de UEFA Cup. Waar PSV langzaam wegzakt, zit AZ in een sterk stijgende lijn. Bedriegen de voortekenen niet, dan zijn de gebeurtenissen van de afgelopen dagen symptomatisch voor de toekomst. AZ als het nieuwe PSV, AZ dat PSV aflost als Nederlandse provincieclub op jacht naar een stek tussen de Europese elite.
Ik zou zeggen hou hem op de bank en zet Koné pas in als het echt nodig is want als hij er helemaal niet meer bij is dit seizoen hebben we een groter probleem.quote:6/4/2007 - Arouna Koné wil risico's nemen, waarschuwing medische staf
(Gepost door RvN, jp)
BRON: Algemeen Dagblad
Zaterdag zal Ronald Koeman beslissen of hij Arouna Koné zal opstellen tegen NEC. Als het aan de spits zelf ligt speelt hij. De medische staf heeft volgens het het licht voor de Afrikaan op groen gezet, maar er wel meteen een waarschuwing bij gegeven. Op een mri-scan die deze week werd gemaakt, is nog altijd ‘iets’ te zien.
PSV Netwerk
Helemaal zonder risico is het inzetten van Koné niet. In een stevig duel loopt de aanvaller de kans dat de binnenband van zijn knie opnieuw inscheurt. Dan mist hij zeker de rest van het seizoen.
PSV Netwerk
,,Ik weet dat de ploeg me nodig heeft,’’ zegt Koné. ,,Dat is een extra motivatie om erbij te zijn. Na een training heb ik nog een kleine reactie, maar dat lijkt me normaal. Als je je goed voelt in je hoofd, is er niets aan de hand. Ik kán spelen en wíl spelen, het liefst vanaf het begin.’’
Iedereen die anders beweert heeft een plaat voor zijn kop of wilt het gewoon niet geloven.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:18 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
De top 3 is nog steeds AJAX, PSV en Feyenoord. AZ
Neuh, van NEC verliezen jullie niet hoor. NEC is de op één na slechtst scorende ploeg van de Eredivisie en PSV heeft de minste tegengoals. Ga maar na dus. Ik hoop op een 0-0, maar ik ga er realistisch gezien vanuit dat PSV daar gewoon wint. Cruciaal worden de wedstrijden tegen FC Twente en FC Utrecht.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:59 schreef ganzenherder het volgende:
Morgen wordt cruciaal denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |