Mooi nieuwsberichtquote:De blessure van Jefferson Farfán valt mee. De spits van PSV heeft dinsdagavond, in de Champions League-wedstrijd tegen Liverpool, niet zijn hamstring gescheurd maar slechts verrekt.
De Peruviaan is aankomende zaterdag tijdens de uitwedstrijd bij NEC waarschijnlijk nog niet inzetbaar. Met een beetje geluk kan hij een week later wel tegen FC Twente spelen.
Er was nog meer goed nieuws voor trainer Ronald Koeman: Arouna Koné verscheen weer op het trainingsveld. De kans is groot dat de van een knieblessure genezen spits zaterdag al tegen NEC kan voetballen.
Ik geloof er geen reet van, hij heeft zelf toegegeven kraakbeenproblemen te hebben. Als dat eenmaal versleten is komt dat nooit meer goed. Niet in die zin dat je het volledig kan belasten iig. Het hele seizoen is hij nauwelijks in staat geweest 90 minuten vol te maken.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij is nu volledig fit en kan zich laten zien.
Als jij nou gewoon eens een nederlaag voorspelt, elke keer als je zegt dat we winnen gaan we de boot inquote:Op donderdag 5 april 2007 16:50 schreef PyTh het volgende:
Zaterdag tegen NEC:
Gomes
Kromkamp-Da Costa-Salcido-Alcides
Vayrinen-Afellay-Simons-Cocu
Kluivert-Kone
0-2
Nee hoor, tegen Liverpool voorspelde ik een verlies en het kwam nog uit ookquote:Op donderdag 5 april 2007 16:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon eens een nederlaag voorspelt, elke keer als je zegt dat we winnen gaan we de boot in.
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van, hij heeft zelf toegegeven kraakbeenproblemen te hebben. Als dat eenmaal versleten is komt dat nooit meer goed. Niet in die zin dat je het volledig kan belasten iig. Het hele seizoen is hij nauwelijks in staat geweest 90 minuten vol te maken.
Jammer voor Patje maar ik denk dat het gewoon einde verhaal voor die jongen is. Zelfde voor John de Jong. Verleng je die contracten verspeel je in mijn ogen alle recht om volgend seizoen te gaan klagen over blessures, dat roep je dan namelijk gewoon over jezelf af...
"Het verlies tegen Liverpool was met het oog op de wedstrijd tegen NEC positief omdat het negatief was wat PyTh voorspelde." Aldus Johan Cruijf...quote:Op donderdag 5 april 2007 17:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee hoor, tegen Liverpool voorspelde ik een verlies en het kwam nog uit ook
Die komt er na 15 minuten in als Kluivert weer geblesseerd afhaaktquote:Op donderdag 5 april 2007 17:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Is Kone alweer fit?
Waarom zetten ze Zeefuik niet gewoon basis ipv Kluivert.
de tranen sprongen me in de ogen toen dat gebeurde, wat een voetballerquote:Op donderdag 5 april 2007 17:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Laten we niet hopen dat Frikadelli speeltijd krijgt Zaterdag al viel hij tegen Liverpool wel een paar keer mooi over de bal![]()
John de Jong, ik zie er geen brood meer in hoe belangrijk hij ook geweest is in 2004/2005.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:08 schreef mcyodogg het volgende:
John de Jong heeft laatst toch weer 90 minuten gespeeld? Ik zou zeggen, als PSV nog een doelpunt nodig heeft in de tweede helft zaterdag, gewoon inbrengen.
Het zegt genoeg over zijn fysieke gesteldheid als we dat als een prestatie gaan zien natuurlijkquote:Op donderdag 5 april 2007 17:08 schreef mcyodogg het volgende:
John de Jong heeft laatst toch weer 90 minuten gespeeld?
Als hij fit is mag hij van mij er zo in. Vergeleken met het ongeïnspireerde spel van na de winterstop lijken de houterige acties van de Jong op de sublieme optredens van Luc Nilis in het verleden.quote:Ik zou zeggen, als PSV nog een doelpunt nodig heeft in de tweede helft zaterdag, gewoon inbrengen.
Want? Je denkt dat hij weer geblesseerd zal raken, of heeft hij niet meer die kwaliteit? Kan beide natuurlijk, maar waarom zouden we het niet proberen?quote:Op donderdag 5 april 2007 17:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
John de Jong, ik zie er geen brood meer in hoe belangrijk hij ook geweest is in 2004/2005.
Wordt pas na afloop van dit seizoek bekeken, kans is groot dat het niet verlengt wordt.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Jong z'n contract wordt toch wel verlengd?
Dan heeft psv die 2 seizoenen waarin hij praktisch niet heeft gevoetbald eigenlijk voor niks aan salaris betaald(wat natuurlijk wel zo netjes is voor een geblesseerde voetballer)quote:Op donderdag 5 april 2007 17:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wordt pas na afloop van dit seizoek bekeken, kans is groot dat het niet verlengt wordt.
De komende wedstrijden zullen we het vast (noodgedwongen) wel proberen. Daarna is het gewoon over wat mij betreft.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:13 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Want? Je denkt dat hij weer geblesseerd zal raken, of heeft hij niet meer die kwaliteit? Kan beide natuurlijk, maar waarom zouden we het niet proberen?
Ik denk dat je voor dit soort gevallen wel verzekeringen hebt die de schade dekken en dus De Jong zijn salaris hebben betaald.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:16 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Dan heeft psv die 2 seizoenen waarin hij praktisch niet heeft gevoetbald eigenlijk voor niks aan salaris betaald(wat natuurlijk wel zo netjes is voor een geblesseerde voetballer)
Dus dan vind ik ook dat hij nog de kans moet krijgen, anders is die hele revalidatieperiode voor niks geweest.
Ik denk het toch niet eerlijk gezegd, of alleen tegen torenhoge premies. Ik weet dat het wel eens met topvoetballers gebeurt maar dat PSV zoiets voor een John de Jong (met alle respect) doet lijkt me wel heel erg stug.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:27 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik denk dat je voor dit soort gevallen wel verzekeringen hebt die de schade dekken en dus De Jong zijn salaris hebben betaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |