Gevonden, bedankt.quote:
net of je daar wat mee oplostquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:44 schreef LudoSanders het volgende:
Red mij uit mijn lijden en ontsla die rooie.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:46 schreef Leso_Varen het volgende:
Iemand die na vanavond nog rekent op een titel, die is echt niet helemaal lekker
En als ik Langs de Lijn zo hoor, is het een schiettent, het had al 4/5/6-0 moeten staan
Alex was heel PSV bij elkaar blijkt maar weer eens...wat moet dat worden volgend seizoen, we winnen helemaal niks zonder hemquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:46 schreef Leso_Varen het volgende:
Iemand die na vanavond nog rekent op een titel, die is echt niet helemaal lekker
En als ik Langs de Lijn zo hoor, is het een schiettent, het had al 4/5/6-0 moeten staan
Van de PSV-sitequote:Wouters verwacht 100% van spelers voor noodzakelijke drie punten tegen N.E.C.
Klopt, er mogen er nog wel een paar met Koeman mee. Ik noem een Da Costa, Mendez, Culina, Kluivert..quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
net of je daar wat mee oplost![]()
We hebben de play-offs nogquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:48 schreef Paaskonijn het volgende:
Alleen Cl kwart finale voor dit seizoen
Als je vandaag niet alles geeft, wanneer dan wel?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:47 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Van de PSV-site![]()
Nou, niet echt aan de verwachtingen voldaan dus.
Die moet dan gewonnen wordenquote:
Ik heb sinds feyenoord-Ajax dit seizoen niet zo'n schiettent gezien.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:49 schreef okee6 het volgende:
Ik snap dit niet hoor, al tijdens een wedstrijd conclusies gaan lopen trekken. Angsthazen.
quote:Na één helft spelen in Nijmegen zit PSV diep in de problemen. N.E.C. staat op een 2-0 voorsprong en het heeft er alle schijn van dat het daar niet bij blijft. De verdediging van PSV oogt zo lek als een mandje en continu dreigt er gevaar voor de goal van Gomes. Voor N.E.C. tekende Brett Holman voor beide doelpunten.
Jij ziet dit nog wel goedkomen? 3 punten kunnen nog gehaald worden?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:49 schreef okee6 het volgende:
Ik snap dit niet hoor, al tijdens een wedstrijd conclusies gaan lopen trekken. Angsthazen.
Ook al verliezen jullie, wij moeten eerst nog winnen van RKC.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:52 schreef Zapper het volgende:
Ik heb PSV nog nooit zo slecht gezien.![]()
Een wonder dat het slechts 2-0 staat, NEC mag werkelijk alles doen en bij PSV gaat ook echt álles fout.
Zwaaien maar naar die schaal, no way dat je die nog wint. Hard maar waar. Om te huilen dit PSV.
Een Ajacied die niet kei hard zit te lachen, PSV belachelijk maaktquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:52 schreef Aanvoerder het volgende:
De manier waarop PSV en vooral Koeman dit schijnbaar uit handen geven vind ik wel triest hoor. Dat wens ik niemand toe. Maar goed, na 2 jaar op rij kampioen vind ik het wel weer welletjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |