*insert goatse*quote:
geloof je mij???quote:Op woensdag 4 april 2007 20:24 schreef Anthraxx het volgende:
Ik geloof je direct.
een heel topic waardquote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 20:28 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb een dikke reet
Ja hoor. Een mede Opeth fan zou ik nooit in twijfel durven trekken. En volgens Litpho ben je wel tofquote:
ik ben ook niet geheel ontevredenquote:
Jij weet niets van mijn aarsquote:
Ik ook nietquote:
quote:
Dan moet ze het in een papiertje doen als ze lektquote:
beter dan dat je aars lektquote:
Tampon voldoet prima.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet ze het in een papiertje doen als ze lekt
Omdat ie vorige week in amerika er was.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:45 schreef Anthraxx het volgende:
Gerucht is dat vrijdag Starfox 64 uitkomt.
quote:Op woensdag 4 april 2007 20:45 schreef Anthraxx het volgende:
Gerucht is dat vrijdag Starfox 64 uitkomt.
HEIDEN!quote:
Maar StarFox voor de SNES was sowieso geweldigquote:Op woensdag 4 april 2007 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat ie vorige week in amerika er was.
Jammer dat dat nooit voor de snes is uitgekomen, dat was oorspronkelijk de bedoeling. SuperFX chip
Het ligt eraan welke versie. Ik heb de snes versie en die zuigt op zich wel. Maar ik download nu de hele reeks, dus ook de Alphas:quote:Op woensdag 4 april 2007 21:07 schreef Anthraxx het volgende:
StreetFighter had ik ooit nog op cartridge. Vond het niet echt boeiend
ik ben volgende week vrijquote:
doe je mond eens open, dan kijk ik wel of je weer aan het werk kanquote:Op woensdag 4 april 2007 21:11 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik ben volgende week vrij![]()
En deze week ziek thuis![]()
Nah, niet mijn ding. Ik heb Kirby gedownloadquote:Op woensdag 4 april 2007 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het ligt eraan welke versie. Ik heb de snes versie en die zuigt op zich wel. Maar ik download nu de hele reeks, dus ook de Alphas:
The Street fighter II Series
The Street Fighter Alpha Series
Marvel Super Heroes, Marvel vs Street fighter & Marvel vs Capcom
X-Men & X-Men vs Street Fighter
Pocket Fighter
The Darkstalkers Series
Final Fight and the original Street Fighter
The Art Of Fighting Series
Fatal Fury 1,2 & 3
Samurai Showdown I,II,III & IV
The king of Fighters Series
Metal Slug 1,2,3 and 4
...couple of other classics
Ik kwam ze tegen op een torrentsite
ik drink nietquote:Op woensdag 4 april 2007 21:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
doe je mond eens open, dan kijk ik wel of je weer aan het werk kanof even alles ontsmetten met een pipetje met wodka
Grote piemelpraat!quote:Op woensdag 4 april 2007 21:40 schreef Pheno het volgende:
Ik ga even een 30+ Gig torrent aan zetten hoor ik net. Mijn IRC server moet even stoppen met 100% uploaden gok ik zo
Bij gebrek aan eigen ervaring neem ik dat onmiddelijk van je aan!quote:Op woensdag 4 april 2007 22:31 schreef Anthraxx het volgende:
Het compenseert. Net zoals bij grote auto's.
ik heb ook een OVquote:Op woensdag 4 april 2007 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je voeten zijn groter dan een OV.
met je badeendje op schoot tv kijkenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:22 schreef Burdie het volgende:
ik heb een roze badeendje die kan trillen.
En een televisie waar ik nu mijn blik op ga werpen (maar niet te hard, hij moet nog langer mee!).
Toedeloe.
Multifunctioneel dus!quote:Op woensdag 4 april 2007 23:40 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb een oranje die ook kan trillen, badeendje dus.
Doe er wat aan!quote:Op woensdag 4 april 2007 23:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ineens zin in Skittles.
Dat lijkt me niet noodzakelijk een groot gemis.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:45 schreef Aarti het volgende:
ik heb geen badeendje.
de dames hierboven lijken er erg blij mee te zijn, ik ben benieuwdquote:Op donderdag 5 april 2007 00:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet noodzakelijk een groot gemis.
nou een leven zonder internet is goed te doenquote:Op donderdag 5 april 2007 08:45 schreef Sjowhan het volgende:
hai tirannetje
Alles goed hier, enkel internet is 'down' thuis, dus kan enkel hier internetten
En ik maar elke dag op de Jaarbeurspassage kijken of ik je zie.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:22 schreef tirannetje24 het volgende:
Q.![]()
jaaaaaaaa
Ik rij met het vriendje mee die me netjes op mn werk afzet. Dat scheelt wel ff treinen enzo.
Maar je gebruikt je piemel niet voorde volle 100%quote:Op woensdag 4 april 2007 22:36 schreef Q. het volgende:
Ik heb niet voor niets een kleine auto.
awwwwwquote:Op donderdag 5 april 2007 09:34 schreef Q. het volgende:
[..]
En ik maar elke dag op de Jaarbeurspassage kijken of ik je zie.![]()
Hoe laat loop jij daar langs? Ik rond 17:00 ongeveer. Mits het niet regent want dan ga ik met de tram van/naar station. Als het mooi weer is ga ik met de fiets naar het Jaarbeursplein.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:36 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
awwwww![]()
Daar loop ik 's middags wel. Want dan moet ik de tram pakken naar het vriendje...
Maar ik zie je nooit![]()
Details.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar je gebruikt je piemel niet voorde volle 100%
meestal loop ik tegen 17:15u weg uit het gebouw.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe laat loop jij daar langs? Ik rond 17:00 ongeveer. Mits het niet regent want dan ga ik met de tram van/naar station. Als het mooi weer is ga ik met de fiets naar het Jaarbeursplein.
gaan we dan samen aan de koffie ? of bierquote:Op donderdag 5 april 2007 09:44 schreef Q. het volgende:
Ik zal een keer een treintje later nemen.
Ha, tiran!quote:
Een leven zonder internet is geen leven.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:53 schreef webspider het volgende:
[..]
Hoe bevalt je nieuwe baan? En je leven zonder internet?
heeey webbiequote:Op donderdag 5 april 2007 09:53 schreef webspider het volgende:
[..]
Ha, tiran!
Hoe bevalt je nieuwe baan? En je leven zonder internet?
is het weer buiten ook een beetje lekker ?quote:Op donderdag 5 april 2007 10:06 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
hey birdie,
hoe is het met je ?
Voel je je al weer beter ?
quote:
"Moe, maar voldaan thuiskomen" was het motto toch?quote:jaaaa, nieuwe baan is echt super! ben dr blij mee en voel me dr thuis!!!
Tis dr alleen behoorlijk druk dus mag stevig doorwerken maar dat vind ik neit erg hoor
quote:leven zonder internet. Ja het is goed te doen hoor. Ik ben zo moe van die lange dagen dat ik gewoon het vut soms niet meer heb in te loggen.
soms kom ik ff spieken maar dan is meestal de computer na 20 min uit.
Maar ik zal mn gezicht vaker laten zien
Als _arual_ niets met dat zweet te maken heeft, is het inderdaad een bad ideaquote:Op donderdag 5 april 2007 10:07 schreef Pheno het volgende:
Godsamme, het zweet staat op mijn rug. Bad idea
Nee helaas. Nog niet. Heb wrs ook nog een slijmbeurs ontsteking in mijn elleboogquote:Op donderdag 5 april 2007 10:06 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
hey birdie,
hoe is het met je ?
Voel je je al weer beter ?
owwww, dat klinkt niet best.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:14 schreef bigbird het volgende:
[..]
Nee helaas. Nog niet. Heb wrs ook nog een slijmbeurs ontsteking in mijn elleboog
ja idd en dat wordt waargemaakt door mn nieuwe werkgeverquote:Op donderdag 5 april 2007 10:12 schreef webspider het volgende:
[..]![]()
[..]
"Moe, maar voldaan thuiskomen" was het motto toch?
[..]
Dit is zo ongeveer mijn 20.000e slowchat-post OOIT.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:17 schreef Garisson72 het volgende:
dit is dus mijn eerste slowchat-post OOIT.
dat je het ff weet.
ben dr maar trots opquote:Op donderdag 5 april 2007 10:17 schreef Garisson72 het volgende:
dat je het ff weet.
Ik slowchat nooit, het gaat namelijk best snelquote:Op donderdag 5 april 2007 10:17 schreef Garisson72 het volgende:
dat je het ff weet.
Ik ken hier niemand, ik gil gewoon wat en dan zien we wel of er (vaak geen) response komt. Maar veel mensen kennen elkaar irl ook.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:32 schreef Garisson72 het volgende:
en jullie slootsjetten ook helemaal niet over R&P-aangelegenheden, zie ik. Niet dat dat moet of zo hoor, maar je zou het bijna gaan verw88 in zo'n subforum.
Wat is eigenlijk het doel van SC? gewoon doelloos een beetje roepen wat je voor de voeten komt en vanuit de heup schieten, na verloop van tijd bemerken dat je een aantal mensen begint te 'kennen'?
Jaaah, heb ook geen idee hoe ik er aan komquote:Op donderdag 5 april 2007 10:15 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
owwww, dat klinkt niet best.
wel een beetje op jezelf letten he![]()
Mooi!quote:Op donderdag 5 april 2007 10:16 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ja idd en dat wordt waargemaakt door mn nieuwe werkgever
De zon schijnt, de temperaturen gaan omhoog en ik hoef pas om 13:30 bij een klant te zijn. Goed dus.quote:hoe is het met webbie verder ?
Slijmbeursontsteking kan een gevolg zijn van veel achter de computer werken, lees eens een site over RSIquote:Op donderdag 5 april 2007 10:43 schreef bigbird het volgende:
[..]
Jaaah, heb ook geen idee hoe ik er aan komMaar komt wel weer in orde hoor
ja van binnen ziet het weer er goed uitquote:Op donderdag 5 april 2007 11:14 schreef webspider het volgende:
[..]
Mooi!
[..]
De zon schijnt, de temperaturen gaan omhoog en ik hoef pas om 13:30 bij een klant te zijn. Goed dus..
Morgen! Hoe is het met je mond?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:28 schreef Aarti het volgende:
morgen.
Volgens mij hebben die allemaal een extra dagje vrij. Of dat voor burgerzaken ook geldt, weet ik niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:31 schreef tirannetje24 het volgende:
weetm iemand of morgen de gemeentes gewoon normaal geopend zijn ?
ik heb geen flauw idee, ik kan me vaag herinneren dat goede vrijdag ooit gewoon een vrije dag was, maar volgens mij is het afgeschaftquote:Op donderdag 5 april 2007 11:31 schreef tirannetje24 het volgende:
weetm iemand of morgen de gemeentes gewoon normaal geopend zijn ?
Slechter dan ik hoopte, hij zit nog steeds dichtquote:
Die slager moet echt uit zijn beroep ontzet wordenquote:Op donderdag 5 april 2007 11:35 schreef Aarti het volgende:
[..]
Slechter dan ik hoopte, hij zit nog steeds dicht![]()
kheb wat gemist.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:35 schreef Aarti het volgende:
[..]
Slechter dan ik hoopte, hij zit nog steeds dicht![]()
nope, morgen gewoon geopendquote:Op donderdag 5 april 2007 11:34 schreef webspider het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die allemaal een extra dagje vrij. Of dat voor burgerzaken ook geldt, weet ik niet.
Trek je bij je vriend in?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:40 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
nope, morgen gewoon geopend![]()
hoef ik me niet te haasten en ga ik er morgen langs
ik was afgelopen maandag weer, voor de rechterkant en dat is een stuk minder soepel gegaan. Ik zal je de details besparen, maar je kan dus blijkbaar in iemands kaakbot zagen om een kies eruit te halen.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:40 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
kheb wat gemist.
Maar het trekken van je kiezen is niet goed verlopen ?
is dit nog van de eerste keer of ben je al vaker geweest ?
sterkte
samenwonenquote:
ow bah, dat klinkt niet best.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:42 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik was afgelopen maandag weer, voor de rechterkant en dat is een stuk minder soepel gegaan. Ik zal je de details besparen, maar je kan dus blijkbaar in iemands kaakbot zagen om een kies eruit te halen.
Heb je Saw gezien?
Jammer, want mijn ervaring had zo in Saw gepastquote:Op donderdag 5 april 2007 11:44 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ow bah, dat klinkt niet best.
Nee ik kijk niet graag naar dat soort films.
Ik vond Seven meer dan voldoende!
sterkte, stomme tandenbeul van je
het is wel lekker rustig zo, nu ik niet kan praten en al helemaal niet schreeuwen, volgens mn omgevingquote:Op donderdag 5 april 2007 11:44 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een schatje, zelfs met pijn in je mond
waarom wachten als het de liefde van je leven isquote:
Hrmmm, heb ik wat gemistquote:Op donderdag 5 april 2007 11:50 schreef Aarti het volgende:
[..]
waarom wachten als het de liefde van je leven is![]()
kun je wel pm'enquote:Op donderdag 5 april 2007 11:49 schreef Aarti het volgende:
[..]
het is wel lekker rustig zo, nu ik niet kan praten en al helemaal niet schreeuwen, volgens mn omgeving![]()
of jij moet gewoon accepteren dat ik gelijk hebquote:Op donderdag 5 april 2007 11:54 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Hrmmm, heb ik wat gemist
volgens mij ga jij in je dromen sneller dan ik in werkelijkheid
want Aarti heeft altijd gelijk ?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
of jij moet gewoon accepteren dat ik gelijk heb![]()
dankje.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:56 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
want Aarti heeft altijd gelijk ?
jij bent zeker iemand maar jij gaat nu op in die vent van je.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:58 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
en ikke dan![]()
ben ik niemand![]()
ik heb wel iemand op te pm' en
kopen ?
nietus, ik wacht nog steeds op een pm van jou over blauwoogquote:Op donderdag 5 april 2007 11:59 schreef Aarti het volgende:
[..]
jij bent zeker iemand maar jij gaat nu op in die vent van je.
en ik maarheel zielig in mn eentje![]()
wat is het voor iemand die je aanbiedt en wat kost et?
En hoe weet je dan of het gaat lukken?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:43 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
samenwonendat doe je pas als je getrouwd bent
ik ben niet veel verder dan de vorige PM, dus wat dat aangaatquote:Op donderdag 5 april 2007 12:02 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
nietus, ik wacht nog steeds op een pm van jou over blauwoog
En zo erg ga ik niet op in die vent van me hoor
uhm, nou goh uhm poeh moet ik ff in mn boekje kijken
Ga gewoon weer daten met dawgquote:Op donderdag 5 april 2007 12:08 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik ben niet veel verder dan de vorige PM, dus wat dat aangaat![]()
je komt anders behoorlijk verliefd over, ga maar gauw in je boekje kijken
niet, dat moet je gewoon laten werken.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:04 schreef webspider het volgende:
[..]
En hoe weet je dan of het gaat lukken?
hahah, en waar maak jij dat uit opquote:Op donderdag 5 april 2007 12:08 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik ben niet veel verder dan de vorige PM, dus wat dat aangaat![]()
je komt anders behoorlijk verliefd over, ga maar gauw in je boekje kijken
dawg is een mietje, dat zo een jongen met praatjes die uiteindelijk niet in actie durft te komenquote:Op donderdag 5 april 2007 12:11 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
hahah, en waar maak jij dat uit op
Wat pheno zegt, Dawg is misschien wat voor je ?
Verder gewoon in de fobo's lurken kom je vanzelf wel leuke mannen tegen.
Zal ik een eerste selectie voor je doen ?
anders zou je wel voor em vallen ?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:14 schreef Aarti het volgende:
[..]
dawg is een mietje, dat zo een jongen met praatjes die uiteindelijk niet in actie durft te komen![]()
"weer" is dus een overbodig woord in pheno's opmerking![]()
Doe maar een selectie doen ja![]()
de "weer" ging dan ook over de zoveelste tapasdatequote:Op donderdag 5 april 2007 12:14 schreef Aarti het volgende:
[..]
dawg is een mietje, dat zo een jongen met praatjes die uiteindelijk niet in actie durft te komen![]()
"weer" is dus een overbodig woord in pheno's opmerking![]()
Doe maar een selectie doen ja![]()
Geen idee, ik ken hem nauwelijksquote:Op donderdag 5 april 2007 12:15 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
anders zou je wel voor em vallen ?
ok, heb ik met pasen wat te doen voor je
dat probleem heb ik ook af en toe.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:12 schreef bigbird het volgende:
Wat een dag zeg. Gelukkig bijna pauzeKom nergens aan toe
als in weer een poging doen tot?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
de "weer" ging dan ook over de zoveelste tapasdate
hehehe, en dan toch al conclusies trekkenquote:Op donderdag 5 april 2007 12:16 schreef Aarti het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken hem nauwelijks![]()
Wattan!?![]()
de enige conclusie die ik trek, is dat ie geen man van zn woord is, en dat is duidelijkquote:Op donderdag 5 april 2007 12:17 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
hehehe, en dan toch al conclusies trekken
een pmdate voor je regelen
heb je ook wat te doen.
Of je moet blij zijn met mij
je weet nooit wat er uit voortvloeitquote:Op donderdag 5 april 2007 12:19 schreef Aarti het volgende:
[..]
Pmdates, sja...wel een beetje onecht toch?
vertelquote:Op donderdag 5 april 2007 12:21 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
je weet nooit wat er uit voortvloeit
Er komt een hele reeks cursussen aan die ik alleen kan doen. En ondertussen ligt er ander werk wat ik alleen kan doen.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:17 schreef Aarti het volgende:
[..]
als in weer een poging doen tot?![]()
Pheno, heb je zelf geen invloed op de mate waarin je ingepland wordt? Kan je niet aangeven dat je dan en dan niet kan omdat je dan eindelijk eens wat vrije dagen opneemt?
Als alleen jij het kan doen, heb je dus extra munitie om wat vrije tijd op te eisenquote:Op donderdag 5 april 2007 12:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er komt een hele reeks cursussen aan die ik alleen kan doen. En ondertussen ligt er ander werk wat ik alleen kan doen.
Maar na mij de zondvloed, dus dat andere werk blijft maar weer liggen. Ze barsten maar met hun beklag waar dat andere blijft, ik kan me niet splitsen. En dan nog een job op locatie extra erbij deze maand, alsof ik dat nog erbij kan doen
go on, ik heb de tijd, ik heb toch niks beters te doenquote:
hij is (donker)blond en heeft blauw/groene ogen...quote:Op donderdag 5 april 2007 12:32 schreef Aarti het volgende:
[..]
go on, ik heb de tijd, ik heb toch niks beters te doen![]()
zal ik de rest van die torie maar erbij verzinnen danquote:Op donderdag 5 april 2007 12:40 schreef tirannetje24 het volgende:
zo, ik ga mijn vriendinnetje pesten
fijne dag allemaal en niet te hard werken he
dag dag![]()
wat jij wiltquote:Op donderdag 5 april 2007 12:41 schreef Aarti het volgende:
[..]
zal ik de rest van die torie maar erbij verzinnen dan![]()
have fun!![]()
Daar heb ik al gepost.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zullen wij ons in dit topic gaan vermaken dawg:
Partner & Intelligentie
![]()
Ik doe niet meer aan dit soort topics.quote:
Ik eigenlijk ook niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan dit soort topics.![]()
Ik echt niet meer, ik kreeg er te veel ruzie.quote:
Ambtenaren?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:30 schreef dawg het volgende:
En ik kan gvd al 2 weken aan 1 kant de garage niet meer in. Oetlullen van dat bedrijf hebben mijn pasje per ongeluk geblokkeerd, en oplossen staat niet in hun woordenboek volgens mij.
Waarom?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik echt niet meer, ik kreeg er te veel ruzie.![]()
Wat druk je je toch altijd beschaafd uit.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:35 schreef CherryLips het volgende:
Het is half 2 gvd, en het water is afgesloten en ik moet piesen en m'n gezicht wassen en m'n tanden poetsen en de hond moet er zo uit. Ik word hier echt zo moe van.
Moet ik jou dat uitleggen?quote:
Nouja, ik vond het niet echt ruzie. Maar goed.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Moet ik jou dat uitleggen?![]()
De hevigste discussies had ik daar juist met jou.![]()
Nee, maar dat zal vermoedelijk alleen geweest zijn om nog meer heibel te kunnen schoppen.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Nouja, ik vond het niet echt ruzie. Maar goed.
Heb je trouwens al gezien dat jouw grote vriendin konijntje op haar kortzichtige visie is teruggekomen?
haha, kijk ik en mijn naam wordt hier vermeld, welke kortzichtige visie ??quote:Op donderdag 5 april 2007 13:37 schreef dawg het volgende:
Nouja, ik vond het niet echt ruzie. Maar goed.
Heb je trouwens al gezien dat jouw grote vriendin konijntje op haar kortzichtige visie is teruggekomen?
Ja, dat zal echt toeval zijn.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:39 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
haha, kijk ik en mijn naam wordt hier vermeld, welke kortzichtige visie ??
Ik zag jou al ergens bij de laatste reacties, en ik dacht, ik zal haar eens hierheen lokken.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:39 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
haha, kijk ik en mijn naam wordt hier vermeld, welke kortzichtige visie ??
ja, ik heb al in meerdere topics gepost de vorige tien minuten, ik zit op R&Pquote:
Nee hoor, die kids hebben haar veranderd. Zachtaardiger.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar dat zal vermoedelijk alleen geweest zijn om nog meer heibel te kunnen schoppen.![]()
Wat denk je: zou ik ook zachtaardiger worden als ik vader zou worden?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee hoor, die kids hebben haar veranderd. Zachtaardiger.
aaaaaaaah, dat, tja, komaan zeg, zeggen dat omdat je een diploma hebt slimmer bent dan de rest van de bevolking, dat is toch echte bullshit.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:42 schreef dawg het volgende:
Ik zag jou al ergens bij de laatste reacties, en ik dacht, ik zal haar eens hierheen lokken.Is Plato ook weer gelukkig.
![]()
En uhh, in het intelligentie & partner topic, daar verkondig je dingen die lijnrecht tegenover je mening van pakweg een half jaar/jaar geleden staan.
In het hypothetische geval bedoel je?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat denk je: zou ik ook zachtaardiger worden als ik vader zou worden?![]()
Je hebt weleens wat anders verkondigd.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:45 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
aaaaaaaah, dat, tja, komaan zeg, zeggen dat omdat je een diploma hebt slimmer bent dan de rest van de bevolking, dat is toch echte bullshit.
en vooral als dat dan nog een diploma in een humane wetenschap is, daar hoef je helemaal niet slim voor te zijn
Ja, volstrekt hypothetisch.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:49 schreef dawg het volgende:
[..]
In het hypothetische geval bedoel je?
Anyway, jij zou eerder wat harder moeten worden, dan neuk je meer.
sorry, couldn't help myself
Lees: je hebt weleens het tegenovergestelde beweerd.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Je hebt weleens wat anders verkondigd.
uiteraard is er wel een correlatie tussen intelligentie en diploma, dat ga ik niet ontkennen en zal ik wel al gezegd hebben, maar even al de niet-gestudeerden op een hoopje vegen, dat gaat me VEEL te ver!!quote:
Het is gvd niet te geloven. Laat ze 't snel fixxen!quote:Op donderdag 5 april 2007 13:35 schreef CherryLips het volgende:
Het is half 2 gvd, en het water is afgesloten en ik moet piesen en m'n gezicht wassen en m'n tanden poetsen en de hond moet er zo uit. Ik word hier echt zo moe van.
Ik heb altijd al geweten dat je een lief meisje bent.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:54 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
uiteraard is er wel een correlatie tussen intelligentie en diploma, dat ga ik niet ontkennen en zal ik wel al gezegd hebben, maar even al de niet-gestudeerden op een hoopje vegen, dat gaat me VEEL te ver!!
je vindt overal domme en slimme mensen, OOk op de universiteit
quote:Op donderdag 5 april 2007 13:57 schreef dawg het volgende:
Ik heb altijd al geweten dat je een lief meisje bent.
dat zou impliceren dat ik het achter je rug omdeedquote:
En het is alweer zo enorm lang geleden dat je bent wezen shoppen he.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:04 schreef Aarti het volgende:
[..]
dat zou impliceren dat ik het achter je rug omdeed![]()
Mn shopdate heeft afgezegd![]()
Nou, echt! Mn vaste shoppartner is op vakantie en sindsdien ben ik niet wezen shoppen! Wel 2 wekenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:06 schreef dawg het volgende:
[..]
En het is alweer zo enorm lang geleden dat je bent wezen shoppen he.
en ik zou nog wel op een ijsje trakterenquote:
Ik voel met je mee...quote:Op donderdag 5 april 2007 14:09 schreef Aarti het volgende:
[..]
Nou, echt! Mn vaste shoppartner is op vakantie en sindsdien ben ik niet wezen shoppen! Wel 2 weken![]()
het shoppen was eigenlijk meer een smoesje om te datenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:13 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik voel met je mee...![]()
![]()
Goedemiddag trouwens..
Hoe is het met de pijn?
En probleem opgelost,? ben je inmiddels al naar het toilet kunnen gaan?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:35 schreef CherryLips het volgende:
* Litpho geeft Cara een knuffel voordat hij weer aan het werk gaat *quote:Op donderdag 5 april 2007 14:13 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag trouwens..
Die moet ik onthouden..quote:Op donderdag 5 april 2007 14:17 schreef Aarti het volgende:
[quote]
het shoppen was eigenlijk meer een smoesje om te daten
Gaat wel hoor..nog 1 uurtje en dan ga ik toch maar eens naar huis.. misschien dat ik dan nog ff de zon in kan..quote:Goeiemiddag! Hoe is het daar?
Kan ik me iets bij voorstellen.quote:De pijn is nog steeds aanwezig,helaas, maar mn wang is een stuk minder dik![]()
En ik word gek van het thuiszitten, ik MOET zo naar buiten![]()
Morgen weer een dag!quote:
Das lief..quote:Op donderdag 5 april 2007 14:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
* Litpho] geeft Cara een knuffel voordat hij weer aan het werk gaat *[/me]
Nope, al is volgens mij het water weer terug want de wasmachine is net aangegaan.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:18 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
En probleem opgelost,? ben je inmiddels al naar het toilet kunnen gaan?![]()
religieuze scholenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Goede vrijdag op een religieuze school. Denk het niet
.
het is wel een teken dat iemand graag wil, als ie zelfs mee wil gaan shoppenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:21 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Die moet ik onthouden..![]()
[..]
Gaat wel hoor..nog 1 uurtje en dan ga ik toch maar eens naar huis.. misschien dat ik dan nog ff de zon in kan..
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen..bel iemand.. of is iedereen aan het werk?
ga piesen danquote:Op donderdag 5 april 2007 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nope, al is volgens mij het water weer terug want de wasmachine is net aangegaan.
gadver, dat je het zo lang hebt volgehoudenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:28 schreef Anthraxx het volgende:
Sowieso moet je op een date nooit beginnen over 'later'.
Ik had er ooit 1 die ruim 40 minuten volpraatte over kinderen, de namen ervan en het liefst zo snel mogelijk. Dan haak ik echt af hoor.
Whehehehehequote:Op donderdag 5 april 2007 14:28 schreef Anthraxx het volgende:
Ik had er ooit 1 die ruim 40 minuten volpraatte over kinderen, de namen ervan en het liefst zo snel mogelijk. Dan haak ik echt af hoor.
Zo heb ik het nog nooit aangepakt...quote:Op donderdag 5 april 2007 14:26 schreef Aarti het volgende:
[quote]
het is wel een teken dat iemand graag wil, als ie zelfs mee wil gaan shoppen![]()
Dat was het plan ja.. Ipod erbij..quote:Kan je lekker in de zon hangen met een kop thee en een boekEn in het weekend wordt het
![]()
weer
Je lijkt me een hele verstandige meid, je weet vast wel wat je doet...quote:Ik ga wel in mn eentje, dan kan ik tenminste ongestraft teveel geld uitgeven zonder dat iemand me wijst op vage termen als "sparen" en "later"![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 13:35 schreef CherryLips het volgende:
Jemig...wat een muts..quote:Op donderdag 5 april 2007 14:28 schreef Anthraxx het volgende:
mijn hemel wat ernstig!!! Was dat jullie eerste date?!quote:Op donderdag 5 april 2007 14:31 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, lach maar. Dat was de ergste dag van mijn leven (tot nu toe dan)
. Ze wilde de week later al mijn ouders ontmoeten.
![]()
Gelukkig nooit meer gezien achteraf.
Even quoten voor het nageslacht van Phenoquote:Op donderdag 5 april 2007 14:37 schreef Pheno het volgende:
[default Pheno] Kinderen![]()
[/default Pheno]
Heb jij eigenlijk een vriendje? Of vraag ik nu teveelquote:Op donderdag 5 april 2007 14:34 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Zo heb ik het nog nooit aangepakt...maar dat komt als ik wat assertiever geworden ben..
![]()
[..]
Dat was het plan ja.. Ipod erbij..
[..]
Je lijkt me een hele verstandige meid, je weet vast wel wat je doet...![]()
Try mequote:Op donderdag 5 april 2007 14:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Even quoten voor het nageslacht van Pheno.
over seks pratenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:37 schreef Anthraxx het volgende:
Geen idee wat er van haar terecht is gekomen. Het laatste wat ik hoorde is dat ze een leuke jongen had gezien waarmee ze zo goed over seks konden "praten". Hij begreep haar helemaal..
Dat valt nog mee, bij een echt traditionele jongen was de eerste date meteen het huwelijk geweest.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:40 schreef Aarti het volgende:
ik heb ook weleens een blind date gehad met iemand die veeeel serieuzer was dan ik (een echte traditionele hindoestaanse jongen, die na de date meteen over trouwen begon),
Dit was een internet datequote:Op donderdag 5 april 2007 14:40 schreef Aarti het volgende:
[..]
over seks praten![]()
![]()
Waar had je haar vandaan gehaald, wist je voor de 1e date niet dat ze een beetje vaag was? Ik kan me voorstellen dat je op die date echt zat van WTFHoe reageerde je?
ik heb ook weleens een blind date gehad met iemand die veeeel serieuzer was dan ik (een echte traditionele hindoestaanse jongen, die na de date meteen over trouwen begon), waar ik me kapotverveelde. Heb de date toch keurig uitgezeten, en heb erop gestaan om te trakteren![]()
hij had voorgesteld om zijn vader mee te nemen op die eerste datequote:Op donderdag 5 april 2007 14:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat valt nog mee, bij een echt traditionele jongen was de eerste date meteen het huwelijk geweest.![]()
Als dat zo is dan heeft die kleine Pheno een probleem zijn vader te vinden. Tip: ergens tussen de evenaar en Antartica waarschijnlijk.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Over 5 jaar loopt er een kleine Pheno rond.
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:43 schreef Aarti het volgende:
[..]
hij had voorgesteld om zijn vader mee te nemen op die eerste date![]()
goed dat je haar ook gewoon hebt laten reizen, wat een doosquote:Op donderdag 5 april 2007 14:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dit was een internet date. Ze kwam totaal zo niet over eigenlijk. Dus het was echt een complete verassing. Ze eistte de dag van te voren trouwens wel dat ik maar 2 uur extra om moest reizen zodat zij maar 10 minuten kon reizen. Dus toen kreeg ik al een raar gevoel erbij
. Gewoon gezegd dat ze er maar wat moeite voor moest doen omdat ik toch al een reistijd van 2 uur had (met treinen en veerboten enzo). En inderdaad, net als bij jou, verveelde ik mij dood.
Wat was ik blij dat ik weer naar huis ben gegaan. Uit fatsoen hebben we nog wat gegeten ergens en daarna heb ik gezegd dat de laatste pon rond 22:00 ging naar huis (toen woonde ik nog bij mijn ouders).
Ja, dat bevestigde wel het vooroordeel van internet datesquote:Op donderdag 5 april 2007 14:45 schreef Aarti het volgende:
[..]
goed dat je haar ook gewoon hebt laten reizen, wat een doos![]()
En wat raar eigenlijk he, dat iemand in de werkelijkheid dan toch zo anders is, waarom zou je je anders voordoen?
Was het eten wel lekker?![]()
Na de date belde hij mij, en terwijl ik zocht naar woorden om duidelijk te maken datik niet echt geinteresseerd was, zei hij dat hij met zijn ouders had gesproken, mijn foto had laten zien (zonder mijn toestemming), en dat ze hadden besloten dat ik wel "een geschikte huwelijkskandidaat" wasquote:
dus jij hebt je lesje met internetdates voorgoed geleerd?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, dat bevestigde wel het vooroordeel van internet dates.
Het eten was normaal. Niet slecht, maar ook niet iets om te onthouden.
Ja, je zou inderdaad verwachten dat ze die tradities grotendeels afgeschud zouden hebben, maar blijkbaar is het erg hardnekkig.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:48 schreef Aarti het volgende:
[..]
Na de date belde hij mij, en terwijl ik zocht naar woorden om duidelijk te maken datik niet echt geinteresseerd was, zei hij dat hij met zijn ouders had gesproken, mijn foto had laten zien (zonder mijn toestemming), en dat ze hadden besloten dat ik wel "een geschikte huwelijkskandidaat" was![]()
![]()
Ik wist niet wat ik hoorde![]()
Dit soort rare dingen heb ik vaker gehad, hindoestanen zijn wat dat betreft soms echt blijven hangen in india![]()
Teeeering!quote:Op donderdag 5 april 2007 14:48 schreef Aarti het volgende:
[..]
Na de date belde hij mij, en terwijl ik zocht naar woorden om duidelijk te maken datik niet echt geinteresseerd was, zei hij dat hij met zijn ouders had gesproken, mijn foto had laten zien (zonder mijn toestemming), en dat ze hadden besloten dat ik wel "een geschikte huwelijkskandidaat" was![]()
![]()
Ik wist niet wat ik hoorde![]()
Dit soort rare dingen heb ik vaker gehad, hindoestanen zijn wat dat betreft soms echt blijven hangen in india![]()
Dat flikken ze zelfs op de Veluwe niet meer.quote:
Ach, als je niet beter weetquote:Op donderdag 5 april 2007 14:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, je zou inderdaad verwachten dat ze die tradities grotendeels afgeschud zouden hebben, maar blijkbaar is het erg hardnekkig.
Ach, ik zou soms ook wel uitgehuwelijkt willen worden.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:51 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ach, als je niet beter weet![]()
In mijn familie is bijna iedereen getrouwd (behalve ik, the horror), en mijn broer is de enige van al mn neven en nichten (en dat zijn er Veeeeeeeeeeel) die zijn vrouw op de normale manier heeft leren kennen en niet via uithuwelijken
![]()
soms wel, soms niet. Meestal maken ze er gewoon het beste van.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:52 schreef Anthraxx het volgende:
Zijn mensen die uitgehuwelijkt worden eigenlijk wel gelukkig?
Nou...quote:Op donderdag 5 april 2007 14:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat flikken ze zelfs op de Veluwe niet meer.![]()
Hopeloze eeuwig single misschien welquote:Op donderdag 5 april 2007 14:52 schreef Anthraxx het volgende:
Zijn mensen die uitgehuwelijkt worden eigenlijk wel gelukkig?
Ah, je bent het zwarte schaap van de familie. Net als je broer.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:51 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ach, als je niet beter weet![]()
In mijn familie is bijna iedereen getrouwd (behalve ik, the horror), en mijn broer is de enige van al mn neven en nichten (en dat zijn er Veeeeeeeeeeel) die zijn vrouw op de normale manier heeft leren kennen en niet via uithuwelijken
![]()
ik ben nog te redden, zolang ik maar voor mn 30e getrouwd benquote:Op donderdag 5 april 2007 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ah, je bent het zwarte schaap van de familie. Net als je broer.
Morgen nog 'werken'quote:Op donderdag 5 april 2007 15:32 schreef Q. het volgende:
Linkerbier.
5 april! Nog een half uurtje en dan eens kijken of ik collega's mee krijg bier drinken.
Daar word je gewoon vastgebonden in de schuur in de achtertuin van je neef tussen de koeien en de kippen.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat flikken ze zelfs op de Veluwe niet meer.![]()
linkervinger is linkerneusgat?quote:Op donderdag 5 april 2007 15:30 schreef Pheno het volgende:
Shit, gaat nu iedereen linker**** doen
links is des duivels![]()
Ik ga ook zo maar aan de linkerrijbaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |