gaan we dan samen aan de koffie ? of bierquote:Op donderdag 5 april 2007 09:44 schreef Q. het volgende:
Ik zal een keer een treintje later nemen.
Ha, tiran!quote:
Een leven zonder internet is geen leven.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:53 schreef webspider het volgende:
[..]
Hoe bevalt je nieuwe baan? En je leven zonder internet?
heeey webbiequote:Op donderdag 5 april 2007 09:53 schreef webspider het volgende:
[..]
Ha, tiran!
Hoe bevalt je nieuwe baan? En je leven zonder internet?
is het weer buiten ook een beetje lekker ?quote:Op donderdag 5 april 2007 10:06 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
hey birdie,
hoe is het met je ?
Voel je je al weer beter ?
quote:
"Moe, maar voldaan thuiskomen" was het motto toch?quote:jaaaa, nieuwe baan is echt super! ben dr blij mee en voel me dr thuis!!!
Tis dr alleen behoorlijk druk dus mag stevig doorwerken maar dat vind ik neit erg hoor
quote:leven zonder internet. Ja het is goed te doen hoor. Ik ben zo moe van die lange dagen dat ik gewoon het vut soms niet meer heb in te loggen.
soms kom ik ff spieken maar dan is meestal de computer na 20 min uit.
Maar ik zal mn gezicht vaker laten zien
Als _arual_ niets met dat zweet te maken heeft, is het inderdaad een bad ideaquote:Op donderdag 5 april 2007 10:07 schreef Pheno het volgende:
Godsamme, het zweet staat op mijn rug. Bad idea
Nee helaas. Nog niet. Heb wrs ook nog een slijmbeurs ontsteking in mijn elleboogquote:Op donderdag 5 april 2007 10:06 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
hey birdie,
hoe is het met je ?
Voel je je al weer beter ?
owwww, dat klinkt niet best.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:14 schreef bigbird het volgende:
[..]
Nee helaas. Nog niet. Heb wrs ook nog een slijmbeurs ontsteking in mijn elleboog
ja idd en dat wordt waargemaakt door mn nieuwe werkgeverquote:Op donderdag 5 april 2007 10:12 schreef webspider het volgende:
[..]![]()
[..]
"Moe, maar voldaan thuiskomen" was het motto toch?
[..]
Dit is zo ongeveer mijn 20.000e slowchat-post OOIT.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:17 schreef Garisson72 het volgende:
dit is dus mijn eerste slowchat-post OOIT.
dat je het ff weet.
ben dr maar trots opquote:Op donderdag 5 april 2007 10:17 schreef Garisson72 het volgende:
dat je het ff weet.
Ik slowchat nooit, het gaat namelijk best snelquote:Op donderdag 5 april 2007 10:17 schreef Garisson72 het volgende:
dat je het ff weet.
Ik ken hier niemand, ik gil gewoon wat en dan zien we wel of er (vaak geen) response komt. Maar veel mensen kennen elkaar irl ook.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:32 schreef Garisson72 het volgende:
en jullie slootsjetten ook helemaal niet over R&P-aangelegenheden, zie ik. Niet dat dat moet of zo hoor, maar je zou het bijna gaan verw88 in zo'n subforum.
Wat is eigenlijk het doel van SC? gewoon doelloos een beetje roepen wat je voor de voeten komt en vanuit de heup schieten, na verloop van tijd bemerken dat je een aantal mensen begint te 'kennen'?
Jaaah, heb ook geen idee hoe ik er aan komquote:Op donderdag 5 april 2007 10:15 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
owwww, dat klinkt niet best.
wel een beetje op jezelf letten he![]()
Mooi!quote:Op donderdag 5 april 2007 10:16 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ja idd en dat wordt waargemaakt door mn nieuwe werkgever
De zon schijnt, de temperaturen gaan omhoog en ik hoef pas om 13:30 bij een klant te zijn. Goed dus.quote:hoe is het met webbie verder ?
Slijmbeursontsteking kan een gevolg zijn van veel achter de computer werken, lees eens een site over RSIquote:Op donderdag 5 april 2007 10:43 schreef bigbird het volgende:
[..]
Jaaah, heb ook geen idee hoe ik er aan komMaar komt wel weer in orde hoor
ja van binnen ziet het weer er goed uitquote:Op donderdag 5 april 2007 11:14 schreef webspider het volgende:
[..]
Mooi!
[..]
De zon schijnt, de temperaturen gaan omhoog en ik hoef pas om 13:30 bij een klant te zijn. Goed dus..
Morgen! Hoe is het met je mond?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:28 schreef Aarti het volgende:
morgen.
Volgens mij hebben die allemaal een extra dagje vrij. Of dat voor burgerzaken ook geldt, weet ik niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:31 schreef tirannetje24 het volgende:
weetm iemand of morgen de gemeentes gewoon normaal geopend zijn ?
ik heb geen flauw idee, ik kan me vaag herinneren dat goede vrijdag ooit gewoon een vrije dag was, maar volgens mij is het afgeschaftquote:Op donderdag 5 april 2007 11:31 schreef tirannetje24 het volgende:
weetm iemand of morgen de gemeentes gewoon normaal geopend zijn ?
Slechter dan ik hoopte, hij zit nog steeds dichtquote:
Die slager moet echt uit zijn beroep ontzet wordenquote:Op donderdag 5 april 2007 11:35 schreef Aarti het volgende:
[..]
Slechter dan ik hoopte, hij zit nog steeds dicht![]()
kheb wat gemist.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:35 schreef Aarti het volgende:
[..]
Slechter dan ik hoopte, hij zit nog steeds dicht![]()
nope, morgen gewoon geopendquote:Op donderdag 5 april 2007 11:34 schreef webspider het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die allemaal een extra dagje vrij. Of dat voor burgerzaken ook geldt, weet ik niet.
Trek je bij je vriend in?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:40 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
nope, morgen gewoon geopend![]()
hoef ik me niet te haasten en ga ik er morgen langs
ik was afgelopen maandag weer, voor de rechterkant en dat is een stuk minder soepel gegaan. Ik zal je de details besparen, maar je kan dus blijkbaar in iemands kaakbot zagen om een kies eruit te halen.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:40 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
kheb wat gemist.
Maar het trekken van je kiezen is niet goed verlopen ?
is dit nog van de eerste keer of ben je al vaker geweest ?
sterkte
samenwonenquote:
ow bah, dat klinkt niet best.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:42 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik was afgelopen maandag weer, voor de rechterkant en dat is een stuk minder soepel gegaan. Ik zal je de details besparen, maar je kan dus blijkbaar in iemands kaakbot zagen om een kies eruit te halen.
Heb je Saw gezien?
Jammer, want mijn ervaring had zo in Saw gepastquote:Op donderdag 5 april 2007 11:44 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ow bah, dat klinkt niet best.
Nee ik kijk niet graag naar dat soort films.
Ik vond Seven meer dan voldoende!
sterkte, stomme tandenbeul van je
het is wel lekker rustig zo, nu ik niet kan praten en al helemaal niet schreeuwen, volgens mn omgevingquote:Op donderdag 5 april 2007 11:44 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een schatje, zelfs met pijn in je mond
waarom wachten als het de liefde van je leven isquote:
Hrmmm, heb ik wat gemistquote:Op donderdag 5 april 2007 11:50 schreef Aarti het volgende:
[..]
waarom wachten als het de liefde van je leven is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |