En ik maar elke dag op de Jaarbeurspassage kijken of ik je zie.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:22 schreef tirannetje24 het volgende:
Q.![]()
jaaaaaaaa
Ik rij met het vriendje mee die me netjes op mn werk afzet. Dat scheelt wel ff treinen enzo.
Maar je gebruikt je piemel niet voorde volle 100%quote:Op woensdag 4 april 2007 22:36 schreef Q. het volgende:
Ik heb niet voor niets een kleine auto.
awwwwwquote:Op donderdag 5 april 2007 09:34 schreef Q. het volgende:
[..]
En ik maar elke dag op de Jaarbeurspassage kijken of ik je zie.![]()
Hoe laat loop jij daar langs? Ik rond 17:00 ongeveer. Mits het niet regent want dan ga ik met de tram van/naar station. Als het mooi weer is ga ik met de fiets naar het Jaarbeursplein.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:36 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
awwwww![]()
Daar loop ik 's middags wel. Want dan moet ik de tram pakken naar het vriendje...
Maar ik zie je nooit![]()
Details.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar je gebruikt je piemel niet voorde volle 100%
meestal loop ik tegen 17:15u weg uit het gebouw.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe laat loop jij daar langs? Ik rond 17:00 ongeveer. Mits het niet regent want dan ga ik met de tram van/naar station. Als het mooi weer is ga ik met de fiets naar het Jaarbeursplein.
gaan we dan samen aan de koffie ? of bierquote:Op donderdag 5 april 2007 09:44 schreef Q. het volgende:
Ik zal een keer een treintje later nemen.
Ha, tiran!quote:
Een leven zonder internet is geen leven.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:53 schreef webspider het volgende:
[..]
Hoe bevalt je nieuwe baan? En je leven zonder internet?
heeey webbiequote:Op donderdag 5 april 2007 09:53 schreef webspider het volgende:
[..]
Ha, tiran!
Hoe bevalt je nieuwe baan? En je leven zonder internet?
is het weer buiten ook een beetje lekker ?quote:Op donderdag 5 april 2007 10:06 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
hey birdie,
hoe is het met je ?
Voel je je al weer beter ?
quote:
"Moe, maar voldaan thuiskomen" was het motto toch?quote:jaaaa, nieuwe baan is echt super! ben dr blij mee en voel me dr thuis!!!
Tis dr alleen behoorlijk druk dus mag stevig doorwerken maar dat vind ik neit erg hoor
quote:leven zonder internet. Ja het is goed te doen hoor. Ik ben zo moe van die lange dagen dat ik gewoon het vut soms niet meer heb in te loggen.
soms kom ik ff spieken maar dan is meestal de computer na 20 min uit.
Maar ik zal mn gezicht vaker laten zien
Als _arual_ niets met dat zweet te maken heeft, is het inderdaad een bad ideaquote:Op donderdag 5 april 2007 10:07 schreef Pheno het volgende:
Godsamme, het zweet staat op mijn rug. Bad idea
Nee helaas. Nog niet. Heb wrs ook nog een slijmbeurs ontsteking in mijn elleboogquote:Op donderdag 5 april 2007 10:06 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
hey birdie,
hoe is het met je ?
Voel je je al weer beter ?
owwww, dat klinkt niet best.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:14 schreef bigbird het volgende:
[..]
Nee helaas. Nog niet. Heb wrs ook nog een slijmbeurs ontsteking in mijn elleboog
ja idd en dat wordt waargemaakt door mn nieuwe werkgeverquote:Op donderdag 5 april 2007 10:12 schreef webspider het volgende:
[..]![]()
[..]
"Moe, maar voldaan thuiskomen" was het motto toch?
[..]
Dit is zo ongeveer mijn 20.000e slowchat-post OOIT.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:17 schreef Garisson72 het volgende:
dit is dus mijn eerste slowchat-post OOIT.
dat je het ff weet.
ben dr maar trots opquote:Op donderdag 5 april 2007 10:17 schreef Garisson72 het volgende:
dit is dus mijn eerste slowchat-post OOIT.
dat je het ff weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |