ik drink nietquote:Op woensdag 4 april 2007 21:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
doe je mond eens open, dan kijk ik wel of je weer aan het werk kanof even alles ontsmetten met een pipetje met wodka
Grote piemelpraat!quote:Op woensdag 4 april 2007 21:40 schreef Pheno het volgende:
Ik ga even een 30+ Gig torrent aan zetten hoor ik net. Mijn IRC server moet even stoppen met 100% uploaden gok ik zo
Bij gebrek aan eigen ervaring neem ik dat onmiddelijk van je aan!quote:Op woensdag 4 april 2007 22:31 schreef Anthraxx het volgende:
Het compenseert. Net zoals bij grote auto's.
ik heb ook een OVquote:Op woensdag 4 april 2007 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je voeten zijn groter dan een OV.
met je badeendje op schoot tv kijkenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:22 schreef Burdie het volgende:
ik heb een roze badeendje die kan trillen.
En een televisie waar ik nu mijn blik op ga werpen (maar niet te hard, hij moet nog langer mee!).
Toedeloe.
Multifunctioneel dus!quote:Op woensdag 4 april 2007 23:40 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb een oranje die ook kan trillen, badeendje dus.
Doe er wat aan!quote:Op woensdag 4 april 2007 23:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ineens zin in Skittles.
Dat lijkt me niet noodzakelijk een groot gemis.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:45 schreef Aarti het volgende:
ik heb geen badeendje.
de dames hierboven lijken er erg blij mee te zijn, ik ben benieuwdquote:Op donderdag 5 april 2007 00:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet noodzakelijk een groot gemis.
nou een leven zonder internet is goed te doenquote:Op donderdag 5 april 2007 08:45 schreef Sjowhan het volgende:
hai tirannetje
Alles goed hier, enkel internet is 'down' thuis, dus kan enkel hier internetten
En ik maar elke dag op de Jaarbeurspassage kijken of ik je zie.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:22 schreef tirannetje24 het volgende:
Q.![]()
jaaaaaaaa
Ik rij met het vriendje mee die me netjes op mn werk afzet. Dat scheelt wel ff treinen enzo.
Maar je gebruikt je piemel niet voorde volle 100%quote:Op woensdag 4 april 2007 22:36 schreef Q. het volgende:
Ik heb niet voor niets een kleine auto.
awwwwwquote:Op donderdag 5 april 2007 09:34 schreef Q. het volgende:
[..]
En ik maar elke dag op de Jaarbeurspassage kijken of ik je zie.![]()
Hoe laat loop jij daar langs? Ik rond 17:00 ongeveer. Mits het niet regent want dan ga ik met de tram van/naar station. Als het mooi weer is ga ik met de fiets naar het Jaarbeursplein.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:36 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
awwwww![]()
Daar loop ik 's middags wel. Want dan moet ik de tram pakken naar het vriendje...
Maar ik zie je nooit![]()
Details.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar je gebruikt je piemel niet voorde volle 100%
meestal loop ik tegen 17:15u weg uit het gebouw.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe laat loop jij daar langs? Ik rond 17:00 ongeveer. Mits het niet regent want dan ga ik met de tram van/naar station. Als het mooi weer is ga ik met de fiets naar het Jaarbeursplein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |