kun je wel pm'enquote:Op donderdag 5 april 2007 11:49 schreef Aarti het volgende:
[..]
het is wel lekker rustig zo, nu ik niet kan praten en al helemaal niet schreeuwen, volgens mn omgeving![]()
of jij moet gewoon accepteren dat ik gelijk hebquote:Op donderdag 5 april 2007 11:54 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Hrmmm, heb ik wat gemist
volgens mij ga jij in je dromen sneller dan ik in werkelijkheid
want Aarti heeft altijd gelijk ?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
of jij moet gewoon accepteren dat ik gelijk heb![]()
dankje.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:56 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
want Aarti heeft altijd gelijk ?
jij bent zeker iemand maar jij gaat nu op in die vent van je.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:58 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
en ikke dan![]()
ben ik niemand![]()
ik heb wel iemand op te pm' en
kopen ?
nietus, ik wacht nog steeds op een pm van jou over blauwoogquote:Op donderdag 5 april 2007 11:59 schreef Aarti het volgende:
[..]
jij bent zeker iemand maar jij gaat nu op in die vent van je.
en ik maarheel zielig in mn eentje![]()
wat is het voor iemand die je aanbiedt en wat kost et?
En hoe weet je dan of het gaat lukken?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:43 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
samenwonendat doe je pas als je getrouwd bent
ik ben niet veel verder dan de vorige PM, dus wat dat aangaatquote:Op donderdag 5 april 2007 12:02 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
nietus, ik wacht nog steeds op een pm van jou over blauwoog
En zo erg ga ik niet op in die vent van me hoor
uhm, nou goh uhm poeh moet ik ff in mn boekje kijken
Ga gewoon weer daten met dawgquote:Op donderdag 5 april 2007 12:08 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik ben niet veel verder dan de vorige PM, dus wat dat aangaat![]()
je komt anders behoorlijk verliefd over, ga maar gauw in je boekje kijken
niet, dat moet je gewoon laten werken.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:04 schreef webspider het volgende:
[..]
En hoe weet je dan of het gaat lukken?
hahah, en waar maak jij dat uit opquote:Op donderdag 5 april 2007 12:08 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik ben niet veel verder dan de vorige PM, dus wat dat aangaat![]()
je komt anders behoorlijk verliefd over, ga maar gauw in je boekje kijken
dawg is een mietje, dat zo een jongen met praatjes die uiteindelijk niet in actie durft te komenquote:Op donderdag 5 april 2007 12:11 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
hahah, en waar maak jij dat uit op
Wat pheno zegt, Dawg is misschien wat voor je ?
Verder gewoon in de fobo's lurken kom je vanzelf wel leuke mannen tegen.
Zal ik een eerste selectie voor je doen ?
anders zou je wel voor em vallen ?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:14 schreef Aarti het volgende:
[..]
dawg is een mietje, dat zo een jongen met praatjes die uiteindelijk niet in actie durft te komen![]()
"weer" is dus een overbodig woord in pheno's opmerking![]()
Doe maar een selectie doen ja![]()
de "weer" ging dan ook over de zoveelste tapasdatequote:Op donderdag 5 april 2007 12:14 schreef Aarti het volgende:
[..]
dawg is een mietje, dat zo een jongen met praatjes die uiteindelijk niet in actie durft te komen![]()
"weer" is dus een overbodig woord in pheno's opmerking![]()
Doe maar een selectie doen ja![]()
Geen idee, ik ken hem nauwelijksquote:Op donderdag 5 april 2007 12:15 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
anders zou je wel voor em vallen ?
ok, heb ik met pasen wat te doen voor je
dat probleem heb ik ook af en toe.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:12 schreef bigbird het volgende:
Wat een dag zeg. Gelukkig bijna pauzeKom nergens aan toe
als in weer een poging doen tot?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
de "weer" ging dan ook over de zoveelste tapasdate
hehehe, en dan toch al conclusies trekkenquote:Op donderdag 5 april 2007 12:16 schreef Aarti het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken hem nauwelijks![]()
Wattan!?![]()
de enige conclusie die ik trek, is dat ie geen man van zn woord is, en dat is duidelijkquote:Op donderdag 5 april 2007 12:17 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
hehehe, en dan toch al conclusies trekken
een pmdate voor je regelen
heb je ook wat te doen.
Of je moet blij zijn met mij
je weet nooit wat er uit voortvloeitquote:Op donderdag 5 april 2007 12:19 schreef Aarti het volgende:
[..]
Pmdates, sja...wel een beetje onecht toch?
vertelquote:Op donderdag 5 april 2007 12:21 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
je weet nooit wat er uit voortvloeit
Er komt een hele reeks cursussen aan die ik alleen kan doen. En ondertussen ligt er ander werk wat ik alleen kan doen.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:17 schreef Aarti het volgende:
[..]
als in weer een poging doen tot?![]()
Pheno, heb je zelf geen invloed op de mate waarin je ingepland wordt? Kan je niet aangeven dat je dan en dan niet kan omdat je dan eindelijk eens wat vrije dagen opneemt?
Als alleen jij het kan doen, heb je dus extra munitie om wat vrije tijd op te eisenquote:Op donderdag 5 april 2007 12:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er komt een hele reeks cursussen aan die ik alleen kan doen. En ondertussen ligt er ander werk wat ik alleen kan doen.
Maar na mij de zondvloed, dus dat andere werk blijft maar weer liggen. Ze barsten maar met hun beklag waar dat andere blijft, ik kan me niet splitsen. En dan nog een job op locatie extra erbij deze maand, alsof ik dat nog erbij kan doen
go on, ik heb de tijd, ik heb toch niks beters te doenquote:
hij is (donker)blond en heeft blauw/groene ogen...quote:Op donderdag 5 april 2007 12:32 schreef Aarti het volgende:
[..]
go on, ik heb de tijd, ik heb toch niks beters te doen![]()
zal ik de rest van die torie maar erbij verzinnen danquote:Op donderdag 5 april 2007 12:40 schreef tirannetje24 het volgende:
zo, ik ga mijn vriendinnetje pesten
fijne dag allemaal en niet te hard werken he
dag dag![]()
wat jij wiltquote:Op donderdag 5 april 2007 12:41 schreef Aarti het volgende:
[..]
zal ik de rest van die torie maar erbij verzinnen dan![]()
have fun!![]()
Daar heb ik al gepost.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zullen wij ons in dit topic gaan vermaken dawg:
Partner & Intelligentie
![]()
Ik doe niet meer aan dit soort topics.quote:
Ik eigenlijk ook niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan dit soort topics.![]()
Ik echt niet meer, ik kreeg er te veel ruzie.quote:
Ambtenaren?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:30 schreef dawg het volgende:
En ik kan gvd al 2 weken aan 1 kant de garage niet meer in. Oetlullen van dat bedrijf hebben mijn pasje per ongeluk geblokkeerd, en oplossen staat niet in hun woordenboek volgens mij.
Waarom?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik echt niet meer, ik kreeg er te veel ruzie.![]()
Wat druk je je toch altijd beschaafd uit.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:35 schreef CherryLips het volgende:
Het is half 2 gvd, en het water is afgesloten en ik moet piesen en m'n gezicht wassen en m'n tanden poetsen en de hond moet er zo uit. Ik word hier echt zo moe van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |